Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oud & Nieuw, 2022-2023

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Dec 2022 13:25

Oud & Nieuw, 2022-2023

Gezien ik het vorig jaar zo'n mooi topic vond, een copy past voor de reflectie van dit jaar.

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
- Wat waren fijne momenten?
- Wat waren minder fijne momenten?
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
- Waar ben je dankbaar voor?


Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
- Welke doelen wil je bereiken?
- Waar hoop je op?
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 27 Dec 2022 14:03

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?

Meer om hulp vragen
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?

Ups en downs ivm gezondheid

- Wat waren fijne momenten?

In het theater,tijdens optredens en vakanties met mijn gezin

- Wat waren minder fijne momenten?
Vermoeidheid/ziek zijn met name na een werkdag

- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?

Dat mensen verbaasd waren als ik me aangaf me slecht te voelen en hulp nodig had. Blijkbaar viel het minder op als ik dacht. Gelukkig kwam er hierdoor wat support wat ik nodig had

- Waar ben je dankbaar voor?mijn gezin en familie.

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Energiek en veel plezier hebben.

- Welke doelen wil je bereiken?
Verbeteren conditie en gezondheid door sporten en voeding met ondersteuning van mijn nieuwe medicatie.
- Waar hoop je op?
Vaak de slappe lach en plezier

- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Optreden
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Vrienden en familie
[/quote]
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Dec 2022 14:21

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Gezien ik het vorig jaar zo'n mooi topic vond, een copy past voor de reflectie van dit jaar.

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Dat ik het allemaal wel kan. 💪 Heel veel angsten en zorgen overwonnen dit jaar. 2021 was een kut jaar, nu in 2022 eindig ik het allemaal met best positieve gevoelens. En mede omdat ik gewoon zelf wat stappen heb gezet.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld? Van behoorlijk kut naar best wel heel erg oke. Eindelijk eens echt aan mezelf gedacht en dat is heel erg fijn. Ik heb na vijf jaar thuis geweest te zijn een nieuwe baan gevonden, een hele leuke baan zelfs. Vond het allemaal enorm spannend en dat is het ook wel geweest, maar het gaat ook goed en het is leuk. Ik heb weer een stukje aan m'n eigen ik toegevoegd en dat voelt heel fijn. Gevoelsmatig vind ik het nog wel lastig de kinderen zo weinig te zien, of dat er mensen zijn die mijn kinderen meer zien dan ik, maar het doet ons ook allemaal goed.
- Wat waren fijne momenten? Onze vakantie naar Oostenrijk in een echt familiehotel was heel erg fijn en relaxed. Heel fijn hotel, luxe op de juiste manier voor met kleine kinderen, echt ontspannen familietijd. Weer gaan werken was ook een fijne stap, niet echt een moment dus, maar wel een goede beslissing.
- Wat waren minder fijne momenten? M'n man heeft dit jaar een pittige knieoperatie gehad waardoor ik veel mantelzorg heb verleend, dat was best intensief, maar eigenlijk viel het ook wel weer mee. We hebben eigenlijk niet heel veel nare momenten gehad dit jaar gelukkig. Het gaat best wel weer goed.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen? Alle mensen die konden in springen toen ik net begon te werken en echt nog niet thuis kon werken. Juf ziek? Kon zoontje om 8 uur 's ochtends al brengen. Super fijne village en om te merken dat ik altijd voor anderen klaar sta ook teruggedaan wordt.
- Waar ben je dankbaar voor? Dat we weer wat meer als echt een gezin voelen.

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Wat meer in balans qua werk/gezin. Dat was natuurlijk puzzelen in het begin, komend jaar wil ik daar gewoon lekker op veren.
- Welke doelen wil je bereiken? Ik wil/moet/wil echt afvallen. Ik weet gewoon niet hoe, maar het moet.
- Waar hoop je op? Een heerlijke familievakantie in Italie.
En nog wat serieuzer: Een diagnose (voor zover mogelijk) voor onze zoon. Komende maanden krijgen we een aantal onderzoeken voor autisme en hoogbegaafdheid. Ik voel daar spanning en onzekerheid voor, maar ik hoop aan het einde van het jaar wat meer rust te voelen. Het maakt me niet uit wat de diagnose gaat zijn, als het maar is wat hij is en het geen misdiagnose is. Daar maak ik me zorgen over. Maar ik hoop op meer informatie, meer kennis, meer handvatten en met name meer hulp voor dat lieve jongetje en dat hij straks een fijne kleutertijd kan afsluiten en in groep 3 kan starten met de juiste hulp.
Oh ja ook een belangrijk iets is dat we ergens komend jaar een provocatietest krijgen voor dochter haar pinda allergie. Vind ik ook enorm spannend maar ook goed, zijn we wel echt aan toe om meer te weten wat de implicaties zijn van haar allergie.
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt? Leuke projecten op werk, leuke dingen doen met de kinderen, die tijd gewoon wat bewuster gebruiken.
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen? Met ons gezin.
Let's discover the world together.
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 705

Geregistreerd: 11 Okt 2022 21:24

Bericht 27 Dec 2022 17:05

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Marin schreef:Gezien ik het vorig jaar zo'n mooi topic vond, een copy past voor de reflectie van dit jaar.

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Dat er heel veel dingen goedkomen. Dat ik het getroffen heb met de mensen om me heen en echt op hen kan en mag vertrouwen.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld? Ik heb best nog wat plagende angstige gedachtes gehad als kan ik het wel, red ik het wel, hoe ziet de toekomst eruit? Doemgedachtes zijn dat eigenlijk. Maar ik denk dat dit jaar in het teken stond van vertrouwen. Ik heb mensen om me heen gehad die ik echt kan vertrouwen en dat heeft me veel goeds gebracht.
- Wat waren fijne momenten? momenten van samenzijn met mijn kinderen. Een aantal feestdagen als Koningsdag, Halloween, herfstvakantie, Sinterklaas en herdertjestocht sprongen er echt uit.
- Wat waren minder fijne momenten? In de zomer heb ik een enorm dieptepunt met mijn ex gehad. En ik heb veel stress gehad bij de verkoop van mijn huis, dat vond plaats op moment dat markt begon te kantelen.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen? De werklui die mijn nieuwe huis renoveren
- Waar ben je dankbaar voor? mijn gezin en familie.

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
gezond, goede werk/privé balans en rustig
- Welke doelen wil je bereiken? Ik wil veel buiten zijn en bewegen, genieten van mijn kinderen, mijn nieuwe baan goed uitvoeren en veel minder consumeren.
- Waar hoop je op? meer duidelijkheid over waarom mijn zoon zo vastloopt in het onderwijs. Ik verwacht een diagnose, ik hoop dat dat helpt in begeleiding op school. En heel misschien als er ruimte is in mijn hart en hoofd een nieuwe liefde.
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt? zoveel mogelijk met de fiets, gezond eten en buiten zijn. Ik hoop veel in de tuin te werken
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen? Met mijn kinderen.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1114

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 27 Dec 2022 17:29

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

[/i]
Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?

Dat ik best goed ben in vooruit plannen, en dingen meer op z'n beloop laten. Dat klinkt gek in 1 zin maar met mijn nieuwe werk moet ik bijvoorbeeld qua boodschappen en eten goed plannen maar heb ik geleerd dat ik bijvoorbeeld dingen in het huishouden meer kan loslaten. Ik werk nu redelijk onregelmatig en ik had van te voren niet bedacht dat het toch zo goed zou gaan. En dat dingen vaak op zijn pootjes terecht komen.

- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?

Er zijn best wel wat rotte dingen gebeurd en het was niet het beste jaar. Financieel wel moeilijk gehad en heb me ook best wel somber gevoeld. Ook zozeer dat ik zelf bang was er niet meer uit te komen, en nog wel met vlagen maar ik merk ook dat m'n positieve gevoel vanzelf weer terug komt na een paar dagen.

- Wat waren fijne momenten?

Momenten met m'n zoon, ouders, vriendinnen. Dagjes weg met m'n moeder, geen gekke dingen maar wel waardevol. Ik heb het ook leuk gehad met de man die veel ouders was, die momenten zijn ook waardevol geweest maar hij heeft toch besloten dat het verschil voor hem te groot is.

- Wat waren minder fijne momenten?

Dat de ex van m'n zoon het heeft uitgemaakt, z'n verdriet. Overlijdens in de nabije omgeving, financiële zorgen.

- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?

Wat me niet perse heeft verrast maar wel geholpen is dat de mensen om me heen onvoorwaardelijk voor me klaar staan. M'n zoon is zo ongelooflijk lief, m'n ouders. En ik heb hele lieve vriendinnen die meteen voor me klaar staan wanneer ik het nodig heb.

- Waar ben je dankbaar voor?


De liefde van de mensen om me heen en mijn nieuwe baan.
[b]

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?

Veel beter dan afgelopen jaar, ik moet ook iets meer balans vinden in werk en privé. Werk slokt veel op dus ik hoop dat ik meer tijd krijg voor andere dingen.

- Welke doelen wil je bereiken?

Op m'n werk alles onder de knie krijgen. Financieel meer zekerheid hebben, gaat gelukkig de goede kant op en ik maak me er ook minder zorgen om.

- Waar hoop je op?

Dat er rust komt/blijft in huis, met mijn werk, examens van m'n zoon, zijn nieuwe opleiding straks. Ik hoop dat er geen grote hobbels zullen zijn onderweg.

- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?

Ik wil dit jaar sowieso meer leuke dingen doen met m'n moeder. Samen met m'n ouders en wat leuke uitjes plannen met zoon. Nu kan het allemaal nog, dat besef ik me erg goed en daar wil ik komend jaar echt van gaan genieten.

- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?

Mn twee allerliefste vriendinnen.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 27 Dec 2022 18:34

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Burn schreef:Gezien ik het vorig jaar zo'n mooi topic vond, een copy past voor de reflectie van dit jaar.

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Dat ik hele fijne, bijzondere mensen om me heen heb, dat wist ik al maar werd dit jaar extra benadrukt.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Heel goed en geliefd door mijn familie en vrienden en gezin. Ook af en toe heel rot door paniek gedachtes die soms maar bleven duren en niet kon uitschakelen. En heb me helaas veel zorgen gemaakt over een paar mensen die heel dicht bij me staan. Maar over het algemeen was dit jaar heel goed!
- Wat waren fijne momenten?
Onze vakantie naar Griekenland, onze bruiloft en vrijgezellenfeest, onze huwelijksreis naar Ibiza, leuke feestjes en uitstapjes met mijn vriendinnen.... ik heb sociaal gezien echt een fantastisch jaar gehad.
- Wat waren minder fijne momenten? De zorgen die ik me gemaakt heb over mijn beste vriendin die met zelfmoord gedachtes rondloopt, de paniek gedachtes, mijn man die tegen een burn out zit/zat. De zelfmoord van de moeder van een andere vriendin. Dat ik met mijn schoonzus het contact verbroken heb.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
Dat ik er sinds mijn nieuwe werk (sinds 1 januari) ik erachter ben gekomen dat ik het het beste doe op regelmaat en precies weten waar ik aan toe ben. Ik heb jarenlang onregelmatig gewerkt en dacht dat ik heel flexibel was, maar ik ben er dus achter dat ik dat eigenlijk helemaal niet zo erg ben
- Waar ben je dankbaar voor?
Voor mijn huwelijken mijn gezin, voor mijn fantastische vriendengroep en mijn familie


Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Net zo geliefd als afgelopen jaar. Ik hoop dat het me blijft lukken die heftige paniek te onderdrukken
- Welke doelen wil je bereiken?
Ik wil nog meer gaan genieten van alles, ik heb me ingeschreven voor een cursus Spaans dus die wil ik behalen, ik hoop me minder te laten beïnvloeden door wat negatieve personen in mijn schoonfamilie. Ik zou dat graag los willen kunnen laten
- Waar hoop je op? Gezondheid en geluk
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Leuke uitstapjes met mijn vriendinnen en mijn gezin, lekker veel op vakantie/stedentripjes/weekendjes weg
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Mijn ouders en zus
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 27 Dec 2022 18:46

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Dat mijn man en ik met zijn twee een sterke eenheid vormen, we vullen elkaar zo goed aan. Merk dat we wat betreft de kinderen nu ook op één lijn zitten.

- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Heel wisselend, we hebben hele fijne momenten gehad en ook heel verdrietige momenten.

- Wat waren fijne momenten?
Onze vakantie naar Frankrijk, onze zomer in eigen tuin.

- Wat waren minder fijne momenten?
Overlijden van een vriend van ons, door een ongeluk.

- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
Na het overlijden kwamen allemaal oude vrienden bij elkaar en dit voelde zo vertrouwd, ondanks dat we elkaar jaren niet gezien hadden en allemaal ons eigen kanten zijn opgegaan.

- Waar ben je dankbaar voor?
Voor mijn man en kinderen (lekker cliché)

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Gelukkig en stabiel.

- Welke doelen wil je bereiken?
Verder ontwikkelen.

- Waar hoop je op?
Geen narigheid, even een jaartje "rust" zou lekker zijn. Hebben best wat hectische jaren achter de rug.

- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Met regelmaat sporten, mooie gesprekken blijven voeren met mensen.

- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Met mooie mensen.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Dec 2022 20:42

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar? Dat ik een goede moeder ben
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld? Veel nadenkend. Starten nieuwe baan of niet. En daarna stoppen of niet.
- Wat waren fijne momenten? alles met mijn zoon.
- Wat waren minder fijne momenten? mijn vader zijn ziekte.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen? Dat mijn man goed kan klussen. Ok dat wist ik al. Maar hij is bezig met de keuken verbouwing en doet echt alles zelf van leidingen verplaatsen, stuccen. Zo fijn
- Waar ben je dankbaar voor? Dat mijn vader nog een extra jaar heeft gehad met zijn kleinzoon. Hun twee samen is zo mooi om te zien. Ze hebben al z'n mooie band. Dat ik hoop dat het nog heel lang zo mag zijn

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen? Goed en gezond en niet zoveel twijfelen over alles
- Welke doelen wil je bereiken? Ik wil afvallen. Eerst maar beginnen in te schrijven sportschool. Ga ik meteen doen
- Waar hoop je op? Dat mijn vader nog mag blijven leven en stabiel blijft
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt? leuke dingen doen met het gezin
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen? Gezin en ouders
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Dec 2022 22:02

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Ik kan me voorstellen dat het zo bijzonder voelt om je vader en zoon samen te zien Sarah. Mooie momenten. Hoop dat dat nog lang zo blijft. En wat fijn dat je voor jezelf erachter bent gekomen dat je een goede moeder bent. 😘

Wat heftig van die vriend Namaste. Wel bijzonder dat het jullie oude vrienden weer zo samen heeft gebracht.

Phileine, wat heerlijk een sociaal jaar na twee sociaal arme jaren. En hoop dat je paniek wat minder wordt. Sterkte.

Mooie stappen heb je gemaakt dit jaar Kira. Ik wens je een fijn jaar toe met je zoon en je andere dierbaren.

GSTG, dat zal een druk jaar geweest voor je met het nieuwe huis. Ik hoop dat jullie je straks er fijn thuis gaan voelen. Ben erg benieuwd naar hoe het wordt. Sterkte met je zoon ook. Ik wens jullie eindelijk duidelijkheid.

Bolus, ik hoop voor je dat je je komend jaar beter gaat voelen qua gezondheid. Ik weet niet wat er speelt (hoef je ook niet te vertellen hoor) maar wens je sterkte. En mooi voor je om te weten dat je zo'n netwerk om je heen hebt.
Let's discover the world together.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 27 Dec 2022 22:23

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Het leven is leuk.
Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Fysiek geregeld heel slecht. Ik dacht dat ik wist wat vermoeidheid was, totdat ik uiteindelijk op een punt zat dat ik zelfs maar te moe was mijn ogen te openen. Ik heb dagen geslapen. Niks anders. Mijn man gaf me slokjes drinken. Als hij er niet was om dat te doen had ik het niet overleefd. Ik kon niet meer. De pijn en de vermoeidheid waren te heftig. Ik zat toen mentaal ook heel diep. En wilde echt niet meer leven. Dat tegelijk wel het enige moment dat ik er Mentaal doorheen zat. Verder heb ik me altijd goed en optimistisch gevoeld.
- Wat waren fijne momenten?

De vakantie naar Noorwegen. Eerst 10 dagen met man, erna 4 weken met het gezin. Het was geweldig! We zijn al die weken alleen met elkaar bezig geweest. Geen afleidingen.
Gisteren teruggekomen van weekendje londen. Superdagen gehad! Ik hoop zo dat ze later op een fijn gevoel naar mij terugkijken.
- Wat waren minder fijne momenten?

Voor mezelf; de pijn, benauwdheid, energieloosheid en ziekenhuisbezoeken. En daarna de diagnose voor zoon, waardoor er een extra last op schouders (van vooral man) komt. Dat valt me nog het zwaarste. Naar zoon kijken, en zien dat hij het moeilijk heeft. En niet weten hoe zijn toekomst is.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?

Klinkt vast stom; ik ben verrast over mezelf. Hoe positief en blij ik met alles om kan gaan.

- Waar ben je dankbaar voor?[/b]
mijn gezin, mijn man en mijn familie. Ik heb zulke fijne mensen om me heen!

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?

Mentaal hetzelfde. Ik hoop vooral dat de mensen om me heen minder verdriet voelen. En Fysiek heb ik het liefst wat meer energie en minder pijn. Maar als ik me zo blijf voelen zoals de afgelopen paar weken ben ik tevreden.
- Welke doelen wil je bereiken?

Geen doelen. Doelen stellen zorgt voor teleurstellingen.
- Waar hoop je op?

Het jaar te overleven. :-)
- Welke dingen wil nog meer doen omdat je er energie van krijgt?

Vakanties en dagjes uit met gezin, familie en vrienden
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?

Gezin, familie, vrienden
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Dec 2022 22:30

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Dat mijn lijf meer aankan dan ik dacht en ook weer kan herstellen.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Op 1 januari kon ik mijn arm ineens weer een heel klein beetje optillen na bijna twee maanden verlamming door m'n nekhernia. Dat was een lichtpunt en sindsdien heb ik hard gewerkt om erbovenop te komen. Dat is gelukt! Dus daar ben ik blij mee. Verder was het een fijn jaar met m'n gezin. M'n dochter gaat nu naar de basisschool en ik ben enorm trots dat ze het zo goed doet en het zo leuk vindt.
- Wat waren fijne momenten?
Onze vakantie op Sardinië, weekendje Deventer met m'n vriend, veel concerten en festivals waar ik van heb genoten.
- Wat waren minder fijne momenten?
De familiecrisis waar ik momenteel weer eens in ben beland. Denk vooral dat m'n zusje en ik elkaar voorlopig weer niet gaan zien.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
Dat ik zonder operatie hersteld ben.
- Waar ben je dankbaar voor?
Dat iedereen om mij heen gezond is.

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Hopelijk weer wat fitter, ik zit echt weer in een slechte eetflow en voel me er niet fijn bij. Ook weer te veel aangekomen dit jaar.
- Welke doelen wil je bereiken?
Ik zou graag (weer) tien kilo af willen vallen. En ik hoop dat de studie die ik ga doen goed verloopt en dat ik het aankan.
- Waar hoop je op?
Fijne momenten met gezin en vrienden en een paar fijne tripjes, hopelijk ook naar New York.
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Net als vorig jaar vul ik hier weer in dat ik alleen weg wil, hopelijk komt het er komend jaar wél van.
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Gewoon met mijn huidige sociale kring.
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 28 Dec 2022 01:02

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Dat mensen (leidinggevende en directe collega met name) niet te vertrouwen zijn. Ik zal op werkgebied niemand snel met vertrouwen. Daarnaast genieten van het leven dmv geld wat met uit te gaan geven.

- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Wisselend, de ene keer heb ik veel genoten. Met name van de bordspelmomenten waarbij ik dan alles om mij heen kan vergeten.

- Wat waren fijne momenten?
Geboorte van mijn nichtje, bordspelmomenten, reis naar Oostenrijk.

- Wat waren minder fijne momenten?
Werkperikelen. Nieuw werk, maar daar door een leidinggevende niet mogen doen waarvoor je eigenlijk zou zijn aangenomen waardoor uitdaging snel weg was. Verdere details laat ik weg naar wat ze hebben geflikt in mijn vakantie was alles behalve netjes.

- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
Niet specifiek iets. Wellicht dat de groep mensen waarmee ik kan afspreken voor een bordspellenavond groeit. Dit verrast mij aardig, want jarenlang bleef dat het zelfde.

- Waar ben je dankbaar voor?
De mooie momenten met dierbaren, leuke uitjes en goede gezondheid.

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Gelukkig en vooral minder wisselvallig en neerslachtig.

- Welke doelen wil je bereiken?
Stabiliteit en leuk werk. Daarnaast dat ik redelijk goed kan skiën.

- Waar hoop je op?
Fijne relatie, twijfel een beetje over mijn huidige relatie.

- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Nog meer sporten. Met name buiten mountainbiken. Dit is er bij in geschoten. Meer reizen. Skivakantie staat al gepland, dus ik ben benieuwd.

- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Wellicht mijn neefje en nichtje, maar dat zal ook afhangen van mijn broertje en zijn vriendin.[/b]
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 28 Dec 2022 10:26

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)

- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Geen nieuwe levensles, maar wel eentje waar ik weer extra op gewezen ben: het leven is veel te freaking kort om niet te doen wat je leuk vindt.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Heel wisselend. Af en toe gewoon kut rondom de toestand van mijn vader, maar ik heb ook een mooie reis naar Zuidelijk Afrika gemaakt. Daar heb ik ook echt wel van genoten.
- Wat waren fijne momenten?
Alle momenten met mijn vader, ondanks dat hij soms nauwelijks energie had en niet veel kon doen. Ze zijn allemaal waardevol.
- Wat waren minder fijne momenten?
Mijn vader zo ziek zien.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
Geen idee.
- Waar ben je dankbaar voor?
De goede band met de familie van mijn vader. Mijn ooms en tantes zijn er altijd voor ons geweest. En ook straks, als mijn vader er niet meer is, weet ik dat mijn broertje en ik op ze kunnen bouwen.


Nieuw (2023)

- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Hopelijk energieker. Ik merk nu echt dat alles me begint op te breken.
- Welke doelen wil je bereiken?
Een andere baan. Zodra mijn leven weer in rustiger vaarwater zit, ga ik weer echt actief op zoek. Mijn huidige werkgever begint me meer en meer tegen te staan.
- Waar hoop je op?
Licht aan het einde van de donkere tunnel waar ik nu in zit.
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Weer een mooie, verre reis maken. En ik wil weer naar New York. Mijn vader zal daar niet fysiek bij zijn, maar zeker in mijn hart.
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Voorlopig heb ik wel even genoeg aan mezelf.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 28 Dec 2022 13:34

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Soms mag ik wat meer ontspannen/relaxen en niet alles hoeft altijd perfect. Nou ja, ik denk niet dat ik hier nu pas ben achter gekomen, maar ik probeer het wel meer toe te passen.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Over het algemeen goed! Ik voel me ook heel fit en dat is ook fijn.
- Wat waren fijne momenten?
Onze vakanties met het gezin en alle andere leuke uitjes. De herfstvakantie was ook echt geweldig. Met mijn man ging ik een nachtje naar Luxemburg en dat was ook echt genieten.
- Wat waren minder fijne momenten?
Een vriend van ons is plotseling overleden en dat was wel heftig.
Hoewel ik me superfit voel werkt mijn lichaam daar niet altijd 100% aan mee. Wel steeds kleine dingetjes gelukkig, maar toch vervelend steeds.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
Ik kan eigenlijk niets bedenken. Wellicht hoe goed en makkelijk mijn nieuwe nevenfunctie/taak op het werk me afgaat.
- Waar ben je dankbaar voor? Ons fijne gezin met 2 heerlijke kinderen en een geweldige man.


Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen? Even fit zonder de kleine kwaaltjes.
- Welke doelen wil je bereiken? Ik heb niet hele specifieke doelen geloof ik.
- Waar hoop je op? Veel leuke momenten met ons gezin. Een goede afloop voor een moeilijke casus op het werk.
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt? Sporten, naja niet meer maar evenveel eigenlijk. Lekker wandelen. Leuke uitjes plannen met en zonder gezin.
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen? Vriendinnen, maar door de afstand komt dat er vaak te weinig van.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1843

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 28 Dec 2022 14:22

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Iets wat ik al een tijdje wist, maar dat niks te plannen is. Dat het geen zin heeft om te piekeren over dingen. Je weet niet hoe het leven loopt.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Eigenlijk heel goed. Ik kijk terug op een positief jaar.
- Wat waren fijne momenten?
De eerste maanden van het jaar waren we op reis, wat weer een fantastische reis was. Daarna heb ik een klus gedaan bij een enorm leuke club jonge mensen. Echt een warm bad. En uiteraard het moment dat ik dan eindelijk zwanger bleek te zijn en alle goede echo's etc. Ineens uit de medische molen te kunnen stappen na al die jaren.
- Wat waren minder fijne momenten?
Ik ben heel lang ziek geweest van m'n zwangerschap. Normaal ben ik heel fit en heb ik veel energie en dat mis ik tijdens de zwangerschap. Daardoor doe ik veel minder dan normaal.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
De zwangerschap heeft me het meest verrast. Uberhaupt zwanger kunnen worden en dat na al die ellende je lichaam ineens wel weet hoe t allemaal werkt.
- Waar ben je dankbaar voor?
De zwangerschap en mijn relatie.

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Ik hoop me weer wat fitter en energieker te voelen, waarschijnlijk is dit pas realistisch tegen het einde van het jaar.
- Welke doelen wil je bereiken?
Ik zet mezelf nooit doelen. Ik sluit me aan bij de mening van Boerenkool daarover.
- Waar hoop je op?
Ik hoop op een goed herstel van de zwangerschap en een blije gezonde baby. (en blije gezonde ouders)
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Nieuwe plekken en dingen ontdekken.
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Ik weet niet of het mogelijk is om nog meer tijd dan dit jaar met hem door te brengen, maar met mijn partner en mijn baby.
<<

Lavina

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 13 Okt 2022 16:58

Bericht 29 Dec 2022 11:41

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar? Durf te kiezen voor je eigen geluk! Ik had echt een hele leuke baan maar de verveling er in sloeg toe. Mijn vaste contract op het spel gezet maar nu na 4maanden op mn nieuwe werk, zo veel gelukkiger!
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Eigenlijk was het een heel fijn en goed jaar voor ons! Geen nare ziektes in ons gezin of in de familie. Ik heb alleen heel veel zorgen (nog steeds) om een hele lieve vriendin die van de ene op de andere dag out of the blue een epilep.sie aanval kreeg, dat heeft haar hele leven op zn kop gezet.
- Wat waren fijne momenten?
De 8weken zomervakantie, we zijn dit jaar 3 keer op vakantie geweest. Financieel hebben we echt stappen gemaakt, er is geld over om ook eens aan mezelf te denken en we maken mooie herinneringen met ons gezin. Daarnaast heb ik eindelijk de stap gezet mn rijbewijs te gaan halen en mag ik op korte termijn afrijden.
- Wat waren minder fijne momenten?
Zoals ik al benoemde het hele epilep.sie verhaal rondom onze vriendin, dit brengt heel veel zorgen mee binnen ons hele gezin. (Onze dochter is beste vriendinnetje van haar dochter)
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
Hier moet ik even over nadenken
- Waar ben je dankbaar voor?
Voor heel 2022. Het heeft mij als persoon zoveel geleerd, ik heb keuzes gemaakt die ons als gezin zoveel hebben verrijkt. Ik heb de hele basisschoolvakantie vrij gehad met mijn kinderen samen, neemt niemand mij ooit meer af.

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen? Dit gevoel hoop ik dat doorzet.
- Welke doelen wil je bereiken? Begin januari hoop ik mijn rijbewijs te halen. In maart hoop ik een vast contract te krijgen.
- Waar hoop je op? Dat het ons financieel zo goed af blijft gaan, we kunnen extra dingen doen én sparen. Ik hoop eind 2023 een andere auto te kunnen kopen.
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt? Sporten en afvallen!
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen? Met al mijn familie en vriendinnen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 29 Dec 2022 18:03

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?

Niet echt specifiek 1 volgens mij.

- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Heel wisselend, in januari zei ik tegen m'n schoonzusje dat ik de huisarts ging bellen voor hulp. Ik heb 1 sessie bij een dure therapeut gehad, maar vanwege de kosten ermee gestopt. En daarna m'n kop in het zand gestoken. Ik voel me niet mezelf momenteel. Ik voel me vies (door m'n slechte uitslag van 't uitstrijkje), ik voel me dik en niet leuk. Ik moet hier echt mee aan de slag, maar weet nog niet goed hoe.

- Wat waren fijne momenten?
De momenten op de camping met m'n familie, gezin. De zomervakantie op de camping, de najaarsvakantie in Turkije

- Wat waren minder fijne momenten?
Momenten dat ik me slecht voelde.

- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
Een goed gesprek met een goede vriendin. Die vertelde hoe ze me zag en wat ze in me waardeerde. We spraken dat eigenlijk nooit zo uit na elkaar. Heel fijn om een keer te doen.

- Waar ben je dankbaar voor?
M'n ouders die altijd voor ons klaar staan, m'n schoonmoeder en schoonzusje, lieve vrienden, m'n dochters die me elke dag meerdere redenen geven om te lachen en uiteraard m'n man. We zijn niet altijd de matchmade in heaven, we moeten soms hard werken aan onze relatie, maar we staan er nog steeds samen. :heart:


Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?

Beter als afgelopen jaar, in alle opzichten.
Ik wil graag de betere versie van Burn zijn, een lievere/geduldigere moeder, een lievere echtgenote.

- Welke doelen wil je bereiken?

Ik hoop bovenstaand. Afvallen en hardlopen ga ik me ook voor inzetten.

- Waar hoop je op?
Volgend jaar zullen m'n dochters bijna 6 en ruim 3,5 zijn. Ik hoop dat ze stralen van geluk, ondeugend blijven, m'n oren van de kop af kletsen. Ik hoop op gezondheid voor m'n dierbaren en ik hoop dat ik m'n slechte uitslag van het uitstrijkje achter me heb gelaten.

- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Meer positieve energie in m'n dochters steken, positieve energie in mezelf steken. En ook dingen afzonderlijk van m'n man blijven doen, ik merk dat ik me daardoor weer meer mezelf voel.

- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Met mezelf, met m'n zusje, met een goede vriendin zonder kids. En met vrienden, lekker veel spelletjesavonden houden.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 29 Dec 2022 20:44

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Aanhouder wint! Ik heb zó lang moeten doorzetten om te staan waar ik nu sta. Eindelijk heb ik op mijn 34ste een baan in loondienst. Iets waarvan ik lang heb gedroomd, maar nooit lukte.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Over het algemeen goed, stevig in mijn schoenen. Maar soms ook verdrietig door het overlijden van ons hondje en Jordana vorig jaar. Blijven moeilijke momenten bij zitten.
- Wat waren fijne momenten?
De spontane uitjes met mijn man die we hebben gedaan.
- Wat waren minder fijne momenten?
Overlijden van ons hondje, dat ik erg ziek was tijdens onze vakantie.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
Hoe goed het op mijn werk en met mijn gezondheid gaat (zeker ook deze combinatie).
- Waar ben je dankbaar voor?
Voor de steun van mijn ouders, vriendinnen en man in mijn stap naar werk.

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Eigenlijk hetzelfde als nu. Blij, tevreden en voldaan.
- Welke doelen wil je bereiken?
Ik heb niet echt doelen voor dit jaar. Wel zou ik meer in voor mijn plezier willen fotograferen.
- Waar hoop je op?
Dat ik eind volgend jaar weer te horen krijg dat ik langer mag blijven op mijn werk (of misschien zelfs een vast contract). Misschien wel weer een hondje?
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Hierboven eigenlijk al beantwoord; fotograferen
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Sowieso met vriendinnen. Afgelopen jaar was het wat schaars met afspreken.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Jan 2024 12:05

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Hoe is het met deze doelen? Is dat gered?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 02 Jan 2024 12:46

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Wat leuk om nog even terug te lezen. Sommige dingen zijn zeker gelukt. Ik heb weer contractverlenging gehad. Super fijn! Op werk gaat het inmiddels ook echt goed. We hebben wel lang gestruggled, maar nu is het top. Het hondje is vorig jaar geboren, dus ook dat is soort van gelukt. :)
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 705

Geregistreerd: 11 Okt 2022 21:24

Bericht 02 Jan 2024 14:52

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Pijnlijk en confronterend om te lezen dat mijn ex zowel dit jaar als vorig jaar mijn dieptepunt was. Waar dit jaar het vorige overtroffen heeft, helaas. Verder is het minder consumeren heel goed gelukt. Heeft mijn zoon een dubbele diagnose en wordt hij hierdoor beter begeleid op school, had ik een goede werk privé balans en heb ik veel gefietst met de kinderen. Ook zijn de plagende doemgedachtes minder en heb ik goed geslapen dit jaar. Alleen het werken in de tuin is niet gelukt. Maar dat komt vast nog. In dit jaar of later.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Jan 2024 16:53

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Hier ook confronterend om te lezen dat ik me eigenlijk nog slechter voel dan vorig jaar. Maar het is wat het is, nieuw jaar, nieuwe kansen!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 02 Jan 2024 18:59

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Boerenkool schreef:Oud (2022)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Het leven is leuk.
Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Fysiek geregeld heel slecht. Ik dacht dat ik wist wat vermoeidheid was, totdat ik uiteindelijk op een punt zat dat ik zelfs maar te moe was mijn ogen te openen. Ik heb dagen geslapen. Niks anders. Mijn man gaf me slokjes drinken. Als hij er niet was om dat te doen had ik het niet overleefd. Ik kon niet meer. De pijn en de vermoeidheid waren te heftig. Ik zat toen mentaal ook heel diep. En wilde echt niet meer leven. Dat tegelijk wel het enige moment dat ik er Mentaal doorheen zat. Verder heb ik me altijd goed en optimistisch gevoeld.
- Wat waren fijne momenten?

De vakantie naar Noorwegen. Eerst 10 dagen met man, erna 4 weken met het gezin. Het was geweldig! We zijn al die weken alleen met elkaar bezig geweest. Geen afleidingen.
Gisteren teruggekomen van weekendje londen. Superdagen gehad! Ik hoop zo dat ze later op een fijn gevoel naar mij terugkijken.
- Wat waren minder fijne momenten?

Voor mezelf; de pijn, benauwdheid, energieloosheid en ziekenhuisbezoeken. En daarna de diagnose voor zoon, waardoor er een extra last op schouders (van vooral man) komt. Dat valt me nog het zwaarste. Naar zoon kijken, en zien dat hij het moeilijk heeft. En niet weten hoe zijn toekomst is.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?

Klinkt vast stom; ik ben verrast over mezelf. Hoe positief en blij ik met alles om kan gaan.

- Waar ben je dankbaar voor?[/b]
mijn gezin, mijn man en mijn familie. Ik heb zulke fijne mensen om me heen!

Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?

Mentaal hetzelfde. Ik hoop vooral dat de mensen om me heen minder verdriet voelen. En Fysiek heb ik het liefst wat meer energie en minder pijn. Maar als ik me zo blijf voelen zoals de afgelopen paar weken ben ik tevreden.
- Welke doelen wil je bereiken?

Geen doelen. Doelen stellen zorgt voor teleurstellingen.
- Waar hoop je op?

Het jaar te overleven. :-)
- Welke dingen wil nog meer doen omdat je er energie van krijgt?

Vakanties en dagjes uit met gezin, familie en vrienden
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?

Gezin, familie, vrienden


Wow! Tegen alle verwachtingen in heb ik 2023 helemaal uit kunnen maken!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 02 Jan 2024 20:30

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Wat mooi, Boerenkool!
Ik gun je nog veel meer jaren erbij.

Confronterend om te lezen hoe het einde van mijn vader naderde.
Morgen een jaar geleden viel ik uit bij mijn vorige werkgever: het werd me allemaal te veel.

Aan de andere kant vind ik het ook mooi om te lezen dat die nieuwe baan er is gekomen.
Eigenlijk op een moment dat mijn leven alles behalve in een rustiger vaarwater zat.

Zo’n twee weken voor het overlijden van mijn vader gesolliciteerd en begonnen twee weken ná zijn dood. Het is een hele welkome afleiding geweest.

Die verre reis heb ik ook nog gemaakt.
New York is er niet meer van gekomen, maar staat nu voor 2025 op de planning met mijn beste vriendin samen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Jan 2024 21:24

Re: Oud & Nieuw, 2022-2023

Bliss schreef:Nieuw (2023)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Hopelijk weer wat fitter, ik zit echt weer in een slechte eetflow en voel me er niet fijn bij. Ook weer te veel aangekomen dit jaar.
- Welke doelen wil je bereiken?
Ik zou graag (weer) tien kilo af willen vallen. En ik hoop dat de studie die ik ga doen goed verloopt en dat ik het aankan.
- Waar hoop je op?
Fijne momenten met gezin en vrienden en een paar fijne tripjes, hopelijk ook naar New York.
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Net als vorig jaar vul ik hier weer in dat ik alleen weg wil, hopelijk komt het er komend jaar wél van.
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Gewoon met mijn huidige sociale kring.


Hmm, het afvallen is totaal mislukt en ik ben zelfs zeven kilo aangekomen afgelopen jaar. :palm: :palm: :palm: Dus dit staat opnieuw op de lijst. Story of my life.

Verder viel de studie best tegen, zowel qua inhoud als qua tijd die ik eraan kwijt ben. Toch het eerste examen gehaald. Heb nu nog één opleidingsdag te gaan en waarschijnlijk in april nog een mondeling examen. De motivatie is alleen even helemaal weg, dus ik moet nog zien of het gaat lukken.

New York is (weer) niet gelukt, maar gaat nu echt in mei gebeuren! En ik ben wél alleen weg geweest begin februari, lekker een paar dagen naar de zon in Málaga. Was heerlijk!
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers