Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stijltang

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 21 Dec 2022 17:20

Stijltang

Mijn Chi tang is inmiddels zo oud dat hij aan vervanging toe is, hij wordt niet meer zo heet en gaat vanzelf steeds op een lagere stand. De kabel begint ook kapot te gaan, kortom, tijd voor een nieuwe.
Wie heeft er tips voor een fijne? Draadloos lijkt me handig, maar dan kom ik steeds uit op een dyson en die vind ik wel heel erg prijzig. Ik gebruik hem ongeveer om de dag om alleen de voorste lok te doen, omdat daar precies een heel vervelende slag in zit op de verkeerde plaats.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Dec 2022 23:00

Re: Stijltang

Ik heb een airstyler en die bevalt me heel goed. Ik krijg mijn haar er perfect glad mee en heb het idee dat het minder slecht is dan een stijltang (maar dat weet ik niet zeker hoor). Een Dyson zou ik ook wel willen maar die dingen zijn me echt té duur.

Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/babylisspro ... gIllfD_BwE
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 22 Dec 2022 11:52

Re: Stijltang

Die Lady plaatst heb ik ook, maar ben er niet héél tevreden over. De kapper kan er wel hele mooie dingen mee, dus misschien ligt het gewoon aan mij haha.

Gisteren heb ik toevallig een stijltang besteld, deze:

https://www.bol.com/nl/nl/p/remington-s ... 6101/?s2a=

Geen idee nog of het wat is, maar ik lees hele goede reviews die me over de streep hebben getrokken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Dec 2022 13:00

Re: Stijltang

Giselle schreef:Die Lady plaatst heb ik ook, maar ben er niet héél tevreden over. De kapper kan er wel hele mooie dingen mee, dus misschien ligt het gewoon aan mij haha.

Gisteren heb ik toevallig een stijltang besteld, deze:

https://www.bol.com/nl/nl/p/remington-s ... 6101/?s2a=

Geen idee nog of het wat is, maar ik lees hele goede reviews die me over de streep hebben getrokken.


Ik heb het idee dat mijn haar zo kapot gaat van dit soort stijltangen. Heb er eerder eentje gehad en dan brak het soms gewoon af. Daarom vind ik die ik nu heb heel fijn.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 23 Dec 2022 09:37

Re: Stijltang

Thanks! Zo’n borstel heb ik al een (brush 40), maar daar kan ik niet zo goed mee uit de voeten. Die van jou Giselle ziet er goed uit. De recensies zijn idd top!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 24 Dec 2022 23:24

Re: Stijltang

Persoonlijk zou ik gewoon een nieuwe chi kopen, altijd goed.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 25 Dec 2022 08:39

Re: Stijltang

Ik heb geen stijltang en ik kan er ook niet mee omgaan.
Met andere woorden...mijn haar is een soort ontplofte grijze bontmuts.
Laatst zei mn andere helft dat ik t weleens mocht kammen.....
T was gekamd...need I say more...
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 25 Dec 2022 10:33

Re: Stijltang

Ik had altijd een Chi, heel blij me geweest. Nu heb ik een stijltang van GHD, ook heel tevreden mee!
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

ChiQ

Bericht 25 Dec 2022 12:25

Re: Stijltang

Alexis schreef:Mijn Chi tang is inmiddels zo oud dat hij aan vervanging toe is, hij wordt niet meer zo heet en gaat vanzelf steeds op een lagere stand. De kabel begint ook kapot te gaan, kortom, tijd voor een nieuwe.
Wie heeft er tips voor een fijne? Draadloos lijkt me handig, maar dan kom ik steeds uit op een dyson en die vind ik wel heel erg prijzig. Ik gebruik hem ongeveer om de dag om alleen de voorste lok te doen, omdat daar precies een heel vervelende slag in zit op de verkeerde plaats.



Ghd platinum is the way to go

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers