Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het verschil tussen je ideale zelf en je echte zelf?

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 19 Nov 2022 14:09

Re: Wat is het verschil tussen je ideale zelf en je echte ze

Wat intens Tabbie. Hopelijk komt er snel verlichting voor je.

En Teun, heel spannend dat je de medicatie mag gaan nemen. Het is hier in Nederland onder hele strenge voorwaarden goedgekeurd hè? Ik begrijp dat je daar dus aan voldoet? Ik ga voor je duimen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Nov 2022 14:30

Re: Wat is het verschil tussen je ideale zelf en je echte ze

Ja vooruitlopend op een iets veranderende regeling volgend jaar die bijna zeker ingaat, en waar ik nu aan voldoe, krijg ik ze voorlopig van de farmaceut. Bijzondere belangen spelen daar, maar ik ben al lang blij!

@Tabbie, dat klinkt ook heftig zeg. Zeker omdat het zo onverklaarbaar is. Maar dat maakt het niet minder pijnlijk. Sterkte!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Nov 2022 18:59

Re: Wat is het verschil tussen je ideale zelf en je echte ze

Dank jullie. En ja, dat vertellen ze niet op een bevallingscursus of tijdens de zwangerschap. Maar ik ben zeker niet de enige die schade oploopt aan het lichaam door te bevallen. Jammer genoeg.

En ik ga duimen dat het helpt Teun.

Oh ja, minder lui wil ik ook wel zijn hihi.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 20 Nov 2022 10:44

Re: Wat is het verschil tussen je ideale zelf en je echte ze

Ah wat een vervelende klachten, vallen die van mij in het niet.
Ik vind mezelf best leuk maar heb vanzelfsprekend een lijstje:
- ik zou zo vreselijk graag minder moe zijn. Als kind viel ik al overal in slaap, zelfs in de supermarkt in een hoekje als het te lang duurde. En als tiener regelmatig in slaap gevallen in de jeugdsoos tijdens knetterharde muziek. Helaas nog steeds zo.
- ben een ontzettende control freak. Dat is fijn op mijn werk en ik ben heel georganiseerd maar heel soms loop ik dan even over
- ik krab aan mijn huid op mijn vingers en heb hierdoor lelijke vingers. Zelfs als ik nu zou stoppen zou ik nooit meer mooie nagels krijgen.
- ik heb enorme hoogtevrees
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 20 Nov 2022 18:59

Re: Wat is het verschil tussen je ideale zelf en je echte ze

10 kg. Verder vind ik mezelf goed genoeg.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 21 Nov 2022 09:52

Re: Wat is het verschil tussen je ideale zelf en je echte ze

Teun schreef:Zo’n 15 migrainedagen per maand op het moment. Dat saboteert zoveel plannen en trekt een zware wissel. Niet dat mijn leven opeens perfect is als ik dat niet meer zou hebben maar verder probeer ik te denken zoals Harrison en ben ik eigenlijk behoorlijk tevreden.


Dit antwoord wilde ik ook gaan typen.

Vervelend dat je ook zoveel last hebt van migraine Teun.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 22 Nov 2022 13:19

Re: Wat is het verschil tussen je ideale zelf en je echte ze

Ach Teun wat vervelend om te lezen dat je zoveel last hebt. Had echt voor je gehoopt dat je iets aan de daith zou hebben. En sugarfall heftig om te lezen dat jij ook zoveel aanvallen hebt wat een aanslag op je lichaam elke keer weer.

Als ik deze vraag een jaar geleden had moeten beantwoorden had ik gezegd het verschil is dat ik chronisch ziek ben en daardoor vaak problemen heb qua energie en niet alles kan doen wat ik wil. Op dit moment is het long covid of post covid. Wat een belemmering ik ben nog maar een schim van wie ik een jaar geleden was en dan zijn er anderen (zoals hier op het forum) er nog veel erger aan toe. En ik begin langzaamaan te vrezen dat dit nooit meer helemaal over zal gaan en dat vind ik een beangstigende gedachte
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 23 Nov 2022 08:30

Re: Wat is het verschil tussen je ideale zelf en je echte ze

Hee Sugarfall, dat is lang geleden! Maar wat ontzettend rot dat je ook zoveel migraine hebt. Is het bij jou al lang zo hoog episodisch/chronisch? En hoe richt je nu je leven in? Ik vind het echt zó zwaar. Ik bleef steeds optimistisch en hoopvol en veerkrachtig maar de rek is er uit. Ik hoop zo dat de nieuwe medicatie helpt en ik weer langzaam kan gaan bouwen. Ik ben steeds minder gaan doen en dan word je wereldje wel een beetje klein. Ik werkte nog wel, daar ging eigenlijk al mijn energie heen. Maar omdat ik me zo opgebrand voel heb ik me gisteren ziek gemeld. Moeilijk is het.

@ Siem, wat rot om te lezen! Helpt jouw Daith tegen je migraine? En merkte je iets aan je Long COVID klachten? Wat verdrietig dat je je zo slecht voelt. Lijkt me ontzettend zwaar ook. Sterkte!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron