Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speelafspraakjes

<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 14 Nov 2022 15:48

Re: Speelafspraakjes

Toen mijn oudste net op school zat, sliep hij in de middag vaak nog. Zo moe was hij dan van school. Dus was hier zeker ook niet zo vanaf het begin
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 14 Nov 2022 16:08

Re: Speelafspraakjes

Hier is het standaard antwoord: Nee, dat kan vandaag niet....
Ik heb er zo'n hekel aan!
Op maandag is het BSO, op dinsdag zwemles en woensdagmiddag vind ik het gewoon erg fijn om met zn 3-en te zijn.
Afspreken doe je maar bij papa :wink: Zeg ik natuurlijk niet tegen hen, maar vaker als 'soms' hoeft voor mij niet.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 420

Geregistreerd: 16 Sep 2022 10:09

Bericht 14 Nov 2022 16:23

Re: Speelafspraakjes

Sam schreef:Hier is het standaard antwoord: Nee, dat kan vandaag niet....
Ik heb er zo'n hekel aan!
Op maandag is het BSO, op dinsdag zwemles en woensdagmiddag vind ik het gewoon erg fijn om met zn 3-en te zijn.
Afspreken doe je maar bij papa :wink: Zeg ik natuurlijk niet tegen hen, maar vaker als 'soms' hoeft voor mij niet.


En vinden je kinderen het ook fijn om woensdagmiddag met jou door te brengen? Hier hoef ik dat niet te opperen namelijk, dat vinden ze idioot saai :smile:
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 14 Nov 2022 18:32

Re: Speelafspraakjes

Tabbie schreef:Wat ik mij vooral afspraak; kennen jullie dan ook al die papas mama's opa's en oma's? Ik zou dat zelf toch fijn vinden denk ik.


In het begin is dat wel spannend ja want je begint met iedereen op nul natuurlijk. Gaandeweg leer je wel wat ouders kennen. Ouders die altijd achteraf blijven staan en totaal geen connectie maken en ook geen aanstalten maken als kinderen roepen dat ze bij elkaar willen spelen, daar geef ik mijn kind niet aan mee. Ik moet me er goed bij voelen, anders is het antwoord gewoon dat het niet kan. Er is bij onze school een opa die elke dag z'n kleindochter ophaalt, altijd achteraf blijft staan met een vies brommertje. Mijn dochter wilde bij haar spelen en van haar opa mocht het wel zei dat vriendinnetje en dan kon ze achterop. Dat doe ik dan dus niet. Ik ken die man niet, nooit met hem gesproken, geen idee hoe hij rijdt etc. Ik volg altijd mijn gevoel daarin, lijkt me niks mis mee.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 14 Nov 2022 18:55

Re: Speelafspraakjes

Breng je je dochter dan niet zelf daarheen DT? Lijkt me toch prima om aan te geven dat je haar liever zelf even brengt, kun je ook meteen kijken waar ze gaat spelen.
december 2016
juli 2019
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 15 Nov 2022 10:15

Re: Speelafspraakjes

Ik ben op het moment dat ik mijn dochter ga halen van school gewoon nog aan het werk dus heb geen tijd om haar dan nog ergens te gaan brengen. Bovendien, wat ga ik doen als ik de situatie daar niet fijn vind? Als ik me niet prettig voel bij het idee dat ze met die man mee gaat dan doe ik dat ook niet.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Nov 2022 20:26

Re: Speelafspraakjes

DronkenTaart schreef:Ben je niet een beetje te veel je eigen onzekerheden op je dochter aan het projecteren?


Ik wilde hier nog even op reageren, want dit is sowieso waar. Dat wist ik al wel, maar merkte ik afgelopen vrijdag nog eens extra toen een jongetje uit de klas, dat een tijdje geleden ook een keer hier heeft gespeeld, een feestje gaf en ik daar dus allemaal kindjes en wat ouders bij elkaar zag staan. Dat stak op de één of andere manier echt even. Geen idee waarom, het is niet alsof hij en m'n dochter BFFs zijn ofzo, maar ik voel me altijd nogal snel buitengesloten in groepen en daar had ik nu dus ook last van. En ik wil dit natuurlijk niet aan m'n dochter laten merken, want die heeft hier op dit moment nog totaal geen benul van, maar het is gewoon een naar gevoel. En dan zit ik me dus nu al druk te maken dat ze misschien nooit op een feestje mag komen ofzo, en dat datzelfde clubje kinderen elkaar steeds uitnodigt. M'n dochter is echt een allemansvriend, dat zei dat meester ook afgelopen week. Maar daardoor ook een beetje een fladderaar denk ik, dus of ze snel tot een echte vriendschap komt, weet ik niet.

Nou ja, moest het even kwijt, want ik vind het gewoon een naar gevoel. En ik wéét dat het nergens op slaat, maar mijn gevoel zegt toch wat anders. Stom gedoe.
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 27 Nov 2022 20:47

Re: Speelafspraakjes

Bliss ik snap je gevoel helemaal. J is tot nu toe 1x uitgenodigd op een feestje. Dat doet echt wel pijn.

Spelen wisselt bij hem heel erg. Hij wil wel maar het kan niet altijd of hij vergeet een afspraak te maken. Hij mag van mij in principe spelen op woensdag en vrijdag. Op vrijdag moet hij wel sporten maar dat is pas om 16:30 en school is dan om 12:00 uit.

Hele andere vraag zijn er hier ook kinderen die op een school zitten in een heel andere wijk of zelfs stad? En hoe gaat dat met spelen?
2015 💙
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 27 Nov 2022 21:04

Re: Speelafspraakjes

Minx schreef:
Hele andere vraag zijn er hier ook kinderen die op een school zitten in een heel andere wijk of zelfs stad? En hoe gaat dat met spelen?


Yes, wij wonen in een dorp, en zoon gaat naar 'de stad' hier naast naar school.
Dit omdat wij ooit hopen daar weer heen te verhuizen (ik kom er oorspronkelijk ook vandaan)...
Tot nu toe nog geen last met dat het 'te ver' of iets zou zijn gelukkig..
Ja ik moet dan nog een keer heen en weer om hem op te halen. Als er kindjes hier komen spelen zeg ik ook altijd van joh ik woon niet hier, en 9 van de 10x is het geen probleem.. en anders bied ik aan om het kindje thuis te brengen.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 27 Nov 2022 21:06

Re: Speelafspraakjes

Bliss schreef:
DronkenTaart schreef:Ben je niet een beetje te veel je eigen onzekerheden op je dochter aan het projecteren?


Ik wilde hier nog even op reageren, want dit is sowieso waar. Dat wist ik al wel, maar merkte ik afgelopen vrijdag nog eens extra toen een jongetje uit de klas, dat een tijdje geleden ook een keer hier heeft gespeeld, een feestje gaf en ik daar dus allemaal kindjes en wat ouders bij elkaar zag staan. Dat stak op de één of andere manier echt even. Geen idee waarom, het is niet alsof hij en m'n dochter BFFs zijn ofzo, maar ik voel me altijd nogal snel buitengesloten in groepen en daar had ik nu dus ook last van. En ik wil dit natuurlijk niet aan m'n dochter laten merken, want die heeft hier op dit moment nog totaal geen benul van, maar het is gewoon een naar gevoel. En dan zit ik me dus nu al druk te maken dat ze misschien nooit op een feestje mag komen ofzo, en dat datzelfde clubje kinderen elkaar steeds uitnodigt. M'n dochter is echt een allemansvriend, dat zei dat meester ook afgelopen week. Maar daardoor ook een beetje een fladderaar denk ik, dus of ze snel tot een echte vriendschap komt, weet ik niet.

Nou ja, moest het even kwijt, want ik vind het gewoon een naar gevoel. En ik wéét dat het nergens op slaat, maar mijn gevoel zegt toch wat anders. Stom gedoe.



Ik herken wel heel erg wat je zegt, ik werd vroeger altijd maar op 2 feestjes uitgenodigd... deed extra pijn als iedereen in de klas een uitnodiging kreeg en ik niet... daar ben ik nu ook echt heel erg bang voor bij mijn zoon. Dus zodra hij vroeg mag ik spelen dacht ik echt gelijk van ja doe maar! Ik wil voor hem niet hetzelfde als bij mij... nou is er gelukkig nog geen feestje geweest, maar ik kan me heel goed je angst voorstellen...
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Nov 2022 21:19

Re: Speelafspraakjes

'Fijn' dat er wat herkenning is. Gek genoeg had ik dit vroeger op de basisschool helemaal niet, daar had ik genoeg vriendinnen en feestjes, maar die angst om buitengesloten te worden is pas veel later ontstaan. Ik denk door een aantal vervelende ervaringen met vriendschappen.

M'n dochter zit trouwens op een school in een andere wijk en ik was bang dat dit een probleem zou zijn, maar dat valt wel mee geloof ik. Al zullen de kinderen die dichter bij elkaar wonen elkaar misschien wel makkelijker opzoeken als ze iets ouder zijn, maar dat is afwachten.
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Nov 2022 21:25

Re: Speelafspraakjes

Bliss, mag ik je helpen relativeren? Ik ken ook je gevoel, laat ik dat voorop stellen.

Maar ik denk dat het een klasgenootje is die vijf is geworden (?) en dus al een jaar op school zit. Dan heeft hij misschien andere kinderen al wat langer/beter leren kennen.

Mijn oudste dochter heeft kindjes uitgenodigd op haar feestjes waar ze niet bij terug is uitgenodigd, en is andersom al een paar keer uitgenodigd door kinderen die niet op haar feestje waren. Het is zeker in de eerste paar jaar echt zo’n momentopname wie ze kiezen, kan nog heel erg wisselen. Het komt vast goed met N die al zo lekker aan het spelen is!

Mijn zoontje die sinds de zomer op school zit heeft zelfs nog nooit een speelafspraakje gehad. Hij is op school kennelijk heel verlegen en zijn enige vriendje uit de klas durft nog niet te spelen. Ik vind dat ook soms lastig om te zien. Het komt vast als hij wat groter is.

Minx, jouw zoontje zit natuurlijk al wat langer op school. Ik kan me voorstellen dat het je raakt. Is hij er zelf ook mee bezig?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 27 Nov 2022 21:43

Re: Speelafspraakjes

Hij is vooral bezig met zijn eigen feestjes, hij was vanavond ook weer een lijstje aan het maken met wie er allemaal moeten komen. Uitnodigingen gaan volgens mij vooral via de app.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Nov 2022 21:58

Re: Speelafspraakjes

@ Teun: hij werd inderdaad vijf, maar ik geloof dat hij pas sinds februari op school zit, omdat ze zijn verhuisd. En toen kwam hij in de instroomgroep. Ik weet niet precies welke kinderen er nou op het feestje kwamen, volgens mij vooral meisjes en ook uit groep 2. Maar één meisje is een paar dagen ouder dan m'n dochter en die is nogal outgoing en spreekt met iedereen af. Dus die was natuurlijk ook van de partij. Maar niet per se kinderen die hij al langer kent dus volgens mij.

Nou ja goed, ik zie het verder wel weer, heb er toch geen invloed op. Dus als ik me weer ergens kut over voel, plemp ik het hier wel even neer en dan ben ik het weer kwijt. Zeg het ook wel tegen m'n vriend hoor, maar die heeft er zelf totaal geen last van. Krijgt dit ook wat minder mee allemaal, want hij haalt haar maar één dag uit school en dan kan ze sowieso niet afspreken vanwege zwemles.
❤ 7 juni 2018
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 27 Nov 2022 22:02

Re: Speelafspraakjes

Mijn oudste heeft ook weinig feestjes. Vooral als al haar vriendinnen ergens uitgenodigd worden en zij niet, breekt mijn hart. Ze is natuurlijk oud genoeg om het te beseffen en ik zie dat het haar ook verdrietig maakt. Extra lastig is dat mijn jongste juist op elk feestje wordt uitgenodigd en soms zoveel dat ze er geen zin in heeft. Dat contrast is dan echt enorm.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 27 Nov 2022 22:26

Re: Speelafspraakjes

Mijn dochter heeft eigenlijk te veel feestjes, haha! Want allll die kinderen wil zij nu ook terug uitnodigen, maar dat gaat niet.

Ik ben recent verhuisd en de meeste moeders vinden het geen probleem hun kind hier te halen. En anders breng ik thuis. Nu woont sowieso niet iedereen dichtbij school, dat scheelt wel denk ik.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Nov 2022 22:45

Re: Speelafspraakjes

Mijn kinderen hebben allebei niet veel feestjes. Een jaar geleden was mijn dochter daar ook echt verdrietig om, maar ze speelde ook voornamelijk met haar beste vriendin en weinig met andere kinderen. Ze is alleen zo slecht in speelafspraakjes maken, ze vergeet het gewoon, terwijl ze wel wil spelen. Komt ook altijd als laatste uit school als bijna iedereen al weg is. Ik help haar dus nog steeds wel eens door contact met andere moeders te leggen. Vorig schooljaar werd ze gelukkig wel op wat meer feestjes uitgenodigd dan het jaar ervoor.

Mijn zoon heeft wat moeite met aansluiting vinden bij zijn klasgenoten. Hij is vorig schooljaar op een feestje geweest van een heel lief meisje met wie hij (ook op leergebied) goed kon opschieten, maar ze is in de herfstvakantie verhuisd en van school gegaan helaas. Sinds begin dit schooljaar heeft hij wel een beste vriendje, maar die jongen wordt wel op veel feestjes uitgenodigd, waardoor het L. nu erg opvalt dat er feestjes zijn waar hij niet heen mag. Merk echt dat hij ermee zit en dat vind ik echt zo verdrietig om te zien.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Nov 2022 23:37

Re: Speelafspraakjes

Oh dat lijkt me ook zo verdrietig om te zien als je kind het zelf ook beseft, word gewoon echt al naar als ik eraan denk. Blehh kan er wel van janken gewoon. Maar dan is het natuurlijk de kunst om dit als moeder toch te relativeren naar je kind toe denk ik, en vooral begrip te tonen voor zijn gevoel. Pff tot nu toe vond ik het moederschap reuze meevallen, maar zulke situaties vind ik denk ik het allermoeilijkst.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Nov 2022 23:50

Re: Speelafspraakjes

Oh ja en worden kinderen ook weleens uitgenodigd op een feestje als ze nog nooit bij elkaar thuis hebben gespeeld, maar bijvoorbeeld wel op school spelen?
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Nov 2022 00:28

Re: Speelafspraakjes

Bliss schreef:Oh ja en worden kinderen ook weleens uitgenodigd op een feestje als ze nog nooit bij elkaar thuis hebben gespeeld, maar bijvoorbeeld wel op school spelen?


Heb ik wel gedaan. J wilde graag alle jongens en verder kwam er niet echt duidelijk uit die en die. Dus maar besloten alle jongens uit te nodigen. 2 jongens had hij nog nooit mee gespeeld. Inmiddels bij 1 van de 2 wel.
2015 💙
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1756

Geregistreerd: 14 Sep 2022 21:10

Bericht 28 Nov 2022 06:26

Re: Speelafspraakjes

Bliss schreef:Oh ja en worden kinderen ook weleens uitgenodigd op een feestje als ze nog nooit bij elkaar thuis hebben gespeeld, maar bijvoorbeeld wel op school spelen?


Ja hoor, mijn zoon spreekt amper af maar wordt wel af en toe uitgenodigd (niet vaak) en op zijn kinderfeestje komen altijd dezelfde en daarvan zijn er maar 2 of 3 hier geweest om te spelen van de 6. Hij kiest gewoon waar hij op school mee speelt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Nov 2022 07:04

Re: Speelafspraakjes

Ja mijn zoon heeft net z'n eerste partijtje gehad en hij speelt zelfs op school niet echt met dat kindje. Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat die ouders gewoon alle jongetjes uit de klas hebben uitgenodigd.
En toen hij zijn feestje gaf hebben we vijf kindjes uitgekozen maar hij had toen echt nog geen vijf verschillende kindjes thuis te spelen gehad.

Ik snap je onzekerheid hierin heel goed zeker vanuit jezelf maar probeer het ook tijd te geven. Ze zit net een paar maanden op de kleuterschool. Ze heeft nog zoveel tijd om zich te ontwikkelen en uit te vinden wat schoolkind ze is, als fladderaar (ben ik ook) of best bud van iemand. Ze vindt haar weg wel. 😘
Let's discover the world together.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 28 Nov 2022 10:45

Re: Speelafspraakjes

Bliss schreef:
DronkenTaart schreef:Ben je niet een beetje te veel je eigen onzekerheden op je dochter aan het projecteren?


Ik wilde hier nog even op reageren, want dit is sowieso waar. Dat wist ik al wel, maar merkte ik afgelopen vrijdag nog eens extra toen een jongetje uit de klas, dat een tijdje geleden ook een keer hier heeft gespeeld, een feestje gaf en ik daar dus allemaal kindjes en wat ouders bij elkaar zag staan. Dat stak op de één of andere manier echt even. Geen idee waarom, het is niet alsof hij en m'n dochter BFFs zijn ofzo, maar ik voel me altijd nogal snel buitengesloten in groepen en daar had ik nu dus ook last van. En ik wil dit natuurlijk niet aan m'n dochter laten merken, want die heeft hier op dit moment nog totaal geen benul van, maar het is gewoon een naar gevoel. En dan zit ik me dus nu al druk te maken dat ze misschien nooit op een feestje mag komen ofzo, en dat datzelfde clubje kinderen elkaar steeds uitnodigt. M'n dochter is echt een allemansvriend, dat zei dat meester ook afgelopen week. Maar daardoor ook een beetje een fladderaar denk ik, dus of ze snel tot een echte vriendschap komt, weet ik niet.

Nou ja, moest het even kwijt, want ik vind het gewoon een naar gevoel. En ik wéét dat het nergens op slaat, maar mijn gevoel zegt toch wat anders. Stom gedoe.


Zo te lezen zit je dochter nog maar net op school en ben je nu al onzeker over van alles wat ze te kort zou moeten gaan komen. Je kunt nu echt nog niet zo veel hechte vriendschappen en bepaalde loyaliteit verwachten. Je kunt ook andere kinderen niet kwalijk nemen dat ze het wel hebben. Je kunt het hele verhaal zo groot maken als je wilt maar als ik het zo lees is je dochter sociaal en klinkt ze blij op school. Ik zou hier echt mee oppassen en wellicht hulp voor zoeken want het is zo onnodig (je klinkt zelfs jaloers op een ander kind die wel uitgenodigd wordt omdat ze outgoing
is?). Het zou zonde zijn als je dit overbrengt op je dochter.

Het gebeurd vaak genoeg dat kindjes elkaar wel/ niet terug uitnodigen qua feestjes. Het ene feestje is tenslotte het andere niet. Mijn dochter wordt voor feestjes uitgenodigd waar 17 kinderen komen. Ik ga dat nooit van mijn leven doen. Ze mag er 5 uitnodigen (volgend jaar mss iets meer aangezien zelf brengen en halen nogal mode begint te worden bij haar op school). Ze kiest dan wie zij wil kiezen. Daar zit soms totaal geen logica in kan ik je zeggen. Dat kan iemand zijn waarbij ze slechts 1 keer thuis heeft gespeeld of iemand die ik niet eens ken maar waar ze blijkbaar wel mee op school speelt. Ze heeft 1 "BFF" maar dat gaat wel met vlagen en was ook niet vanaf dag 1 zo. Dat is het enige vriendinnetje waar van ik wel vind dat ze haar moet uitnodigen, verder bemoei ik me er niet mee.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 28 Nov 2022 12:31

Re: Speelafspraakjes

Mijn dochter zit nu ruim een jaar op school en heeft wel al meerdere speelafspraakjes gehad, maar is nog niet uitgenodigd voor een feestje. Ik heb eigenlijk ook geen idee of er vaak feestjes zijn.

We hebben zelf geen feestje georganiseerd. Ze wist zelf niet zo goed wie ze uit moest nodigen en we vonden het zelf wel prima als volgend jaar pas haar eerste echte kinderfeestje is 😊
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 28 Nov 2022 22:43

Re: Speelafspraakjes

Bliss schreef:Oh ja en worden kinderen ook weleens uitgenodigd op een feestje als ze nog nooit bij elkaar thuis hebben gespeeld, maar bijvoorbeeld wel op school spelen?


Ja heeft mijn dochter onlangs nog gehad. Even met de moeder afgesproken op t schoolplein om daarover wat door te nemen en ging helemaal goed op t feestje!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers