Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huissleutel

<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1757

Geregistreerd: 14 Sep 2022 21:10

Bericht 09 Nov 2022 21:36

Huissleutel

Nav een biecht was ik benieuwd.

Wie heeft jullie huissleutel?
Van wie heb jij een huissleutel?
En waarom die personen?
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 724

Geregistreerd: 14 Aug 2019 21:51

Bericht 09 Nov 2022 21:38

Re: Huissleutel

Mijn vader en mijn zus, handig als ze hier oppassen
Aan beide kanten de buren, in geval van buiten sluiten of het verzorgen van iets tijdens onze vakantie
Een vriendin van mij, ook zij past weleens op
Mijn schoonouders, goede vraag eigenlijk waarom.
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1757

Geregistreerd: 14 Sep 2022 21:10

Bericht 09 Nov 2022 21:42

Re: Huissleutel

Onze sleutel ligt bij mijn ouders, schoonouders en schoonzus.
Zodat ze in huis kunnen als er iets is zoals een pakket waarvoor je thuis moet zijn of als ze onze huisdieren moeten verzorgen als wij weg zijn.

Ik heb de sleutel van mijn schoonouders en schoonzus om dezelfde reden.
Van mijn ouders niet want de sleutel ligt op een bepaalde plek maar vaak is de deur toch open.

Ik weet nog niet hoe ik dat ga doen als de kinderen ouder zijn. Geef ik ze dan een sleutel mee als ze naar school zijn of leg ik hem ergens neer?
Ik ben altijd thuis als de school uit is maar gewoon voor de zekerheid? Misschien leg ik er wel een bij de buren neer, die zijn ook altijd thuis.

Ik heb een keer mijn schoonvader gebeld of hij het huis op slot wilde doen, ik was al een uur weg van huis en bedacht mij dat ik het helemaal vergeten was. (Gebeurd vaker als ik de kinderen naar school breng blijkbaar, zoals vanmorgen 🙈 zijn de kinderen druk en dan vergeet ik dat) zei al tegen mijn man dat ik zo'n deur wil die van buiten niet open kan, is beter voor mij
<<

Anoniem331

Bericht 09 Nov 2022 21:53

Re: Huissleutel

Niemand, maar een ieder die in huis mag komen als wij er niet zijn kunnen bij een sleutel en dus binnenkomen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 09 Nov 2022 22:28

Re: Huissleutel

Wie heeft jullie huissleutel?
Mijn ouders en schoonouders en Minoessepoes

Van wie heb jij een huissleutel?
Zelfde als hier boven

En waarom die personen?
Onze ouders omdat die wel eens in ons huis logeren als wij op vakantie zijn. We wonen op 1 a 2 uur afstand van elkaar en zij vinden het vaak wel leuk om een paar dagen in een andere omgeving te zijn. Ook was het handig toen mijn ouders wat vaker oppasten op de kinderen.

Met Minoessepoes hebben we sleutels uitgewisseld omdat we destijds alleen elkaar kenden in deze woonplaats. We zijn redelijk kort na elkaar hier naar toe verhuisd.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem332

Bericht 09 Nov 2022 22:39

Re: Huissleutel

3 buren en mijn moeder.

En ik van hun
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 09 Nov 2022 22:43

Re: Huissleutel

Mijn vader, de (bevriende) overburen en de dochters van mijn man hebben onze huissleutel.

Ik heb de sleutel van mijn vader, en van de overburen.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 09 Nov 2022 22:44

Re: Huissleutel

Onze sleutel ligt bij buren in de straat. Wij hebben ook hun sleutel.

Daarnaast hebben wij ook de sleutels van onze (schoon)ouders.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 09 Nov 2022 22:48

Re: Huissleutel

Mijn ouders, schoonmoeder en broers hebben onze sleutels.
Wij hebben de sleutel van mijn ouders en één van mijn broers (maar kunnen de sleutel van mijn andere broer altijd halen bij mijn ouders mocht dat nodig zijn).
We wonen allemaal dichtbij elkaar, zeker toen we nog een hond hadden was het heel handig als we een keer een dagje/weekendje weg gingen.
Ook heb ik mezelf een keer opgesloten op zolder, het was fijn dat er dan iemand binnen kan.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 09 Nov 2022 22:58

Re: Huissleutel

Mijn directe buren en mijn ouders hebben mijn huissleutel. Bij mijn buren is puur voor de zekerheid, mijn ouders gebruiken ‘m ook wel om iets is mijn huis te kunnen doen als ik er niet ben (we wonen vrij dicht bij elkaar). Ik heb twee verschillende sleutels van mijn ouders, aangezien hun buitendeuren verschillende sloten hebben. Zo kan ik er altijd in.
En als ik bij mijn broertje in huis moet zijn kan ik de sleutel van zijn huis bij mijn ouders ophalen (en geldt omgekeerd ook als hij bij mij moet zijn).
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11591

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Nov 2022 23:12

Re: Huissleutel

Ik heb de sleutels van mijn ouders en zij die van ons. Vriend heeft ook van schoonouders een sleutel. Zij die van ons niet.

Als mijn ouders op vakantie zijn heb ik hier nog wel eens de sleutel van mijn broertje en en oma erbij.
2015 💙
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 09 Nov 2022 23:16

Re: Huissleutel

Mijn ouders, zus, buren en Caro.

Oh en nu ik er over nadenk heeft June misschien ook nog een sleutel. Maar als ik haar bel als ik mezelf heb buitengesloten kan ik nog wel even in de tuin gaan zitten.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2530

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 09 Nov 2022 23:18

Re: Huissleutel

Oh jee, ik denk niet dat ik jouw sleutel nog heb. Die ligt dan misschien nog bij mijn ex :omg:. Heb ik die destijds niet gewoon teruggegeven? Ik denk inderdaad dat het lang in de tuin zitten gaat worden, maar je bent natuurlijk wel gewoon welkom voor een kop koffie bij de verwarming (nog tot februari, dan loopt m'n energiecontract af).
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 09 Nov 2022 23:24

Re: Huissleutel

In mijn hoofd heb je hem toen gehouden maar ik weet niet hoe betrouwbaar mijn herinnering is. 🤷‍♀️ Maar goed om te weten dat ik niet 6 uur in de tuin hoef te gaan zitten! 😁
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 09 Nov 2022 23:27

Re: Huissleutel

Mijn schoonouders hebben onze sleutels. Mijn vriend heeft ook hun sleutels en ik heb ook sleutels van mijn moeder.
Mijn schoonouders wonen dichtbij, dus dat is handig met vergeten sleutels of pakketjes of vakantie. En de sleutels van mijn moeder heb ik al sinds ik nog thuis woonde 😉
december 2016
juli 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Nov 2022 08:02

Re: Huissleutel

Nav een biecht was ik benieuwd.

Wie heeft jullie huissleutel? Onze ouders, en oude vrienden
Van wie heb jij een huissleutel? Onze ouders en oude vrienden
En waarom die personen? Mijn ouders handig die wonen in de buurt mochten wij hem vergeten zijn. Schoonouders geen idee eigenlijk. Die wonen ver weg. Die oude vrienden was van jaren geleden toen werkte mijn man met hem samen en vonden ze het handig om elkaars sleutel te hebben voor als 1 hem vergeten was. Ze werken niet meer samen maar hebben elkaars sleutel nog wel. We zullen er beide niks raars mee doen ondanks We elkaar niet meer zien
Afbeelding
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 10 Nov 2022 10:06

Re: Huissleutel

Mijn ouders hebben een huissleutel, wonen op een km afstand dus in nood wel handig. Ik heb volgens mij ook een sleutel van hun huis.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 10 Nov 2022 10:15

Re: Huissleutel

Mijn moeder, schoonmoeder en zus hebben een sleutel en wij hebben ook hun sleutels. Mijn moeder en schoonmoeder passen op, dus dan is het handig om een eigen sleutel te hebben. Mijn zus heeft een sleutel voor het geval we ons buiten sluiten, zij woont op 10 minuten met de auto/half uur wandelen. Inmiddels wonen vrienden van ons dichterbij (echt om de hoek), maar ik heb de sleutel liever bij mijn zus liggen. Wij hebben wel een sleutel van die vrienden.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 10 Nov 2022 10:31

Re: Huissleutel

Ik heb een huissleutels van mijn ouders en van de buurvrouw. Beide hebben deze ook van ons. Mijn ouders wonen niet om de hoek dus die sleutels worden van beide kanten niet gebruikt. Maar toen we oo vakantie waren en ons alarm ging af was het wel fijn dat de buurvrouw naar binnen kon om hem uit te schakelen, haha. En ik ben bij haar wel eens naar binnen gegaan om te checken of het strijkijzer niet meer in het stopcontact zat bijvoorbeeld. Vind het wel prettig dat er iemand naar binnen kan als het nodig is.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1843

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 10 Nov 2022 10:51

Re: Huissleutel

Onze schoonmaakster en een buurman hebben een sleutel. Verder alleen m'n vriend en ik.
Ik heb mezelf weleens buitengesloten terwijl m'n vriend in het buitenland zat en de buurman aan de andere kant van het land. Heb toen gewoon de slotenmaker gebeld.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 10 Nov 2022 12:25

Re: Huissleutel

Zowel m'n man als ik hebben een sleutel van mijn ouders.
Volgens mij heeft m'n man een sleutel van het huis van z'n vader.

De sleutel van ons huis hebben m'n ouders, m'n zusje en m'n schoonmoeder.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 10 Nov 2022 12:34

Re: Huissleutel

Van mijn vorige huis had denk ik heel mijn woonplaats wel een huissleutel... Mijn zoon is toen zo vaak zijn sleutels kwijt geraakt...

Van dit huis hebben mijn kinderen de sleutel, mijn ouders, mijn vriend, mijn ex-man en een vriendin. Ouders omdat mijn vader heel vaak wat kleine klusjes in mijn huis komt doen als ik niet thuis ben, kinderen en vriend spreekt voor zich lijkt mij. Ex-man, zodat hij altijd naar binnen kan als ik niet thuis ben en de kids iets zijn vergeten. Vriendin omdat zij mijn katten doet als ik op vakantie ben.

Ik heb de huissleutel van mijn vriend, mijn ouders en mijn ex-man.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Nov 2022 13:04

Re: Huissleutel

Wie heeft jullie huissleutel? Alleen wij die in het huis wonen. We hebben deze sleutels pas sinds een maand en we hebben er ook nog niet over nagedacht om iemand anders een sleutel te geven.
Van wie heb jij een huissleutel? Het huis van mijn ouders.
En waarom die personen? Mocht ik een keer, afgesproken, naar mijn ouders gaan en ze zijn er nog niet dan kan ik gewoon naar binnen. Komt niet vaak voor, maar toch wel handig om dan een sleutel te hebben.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 10 Nov 2022 13:24

Re: Huissleutel

Wie heeft jullie huissleutel?
Mijn moeder, onze buren en vrienden van ons
Van wie heb jij een huissleutel?
Van dezelfde als hierboven haha
En waarom die personen?
Omdat we het fijn vinden dat mocht er bijv iets zijn dat we dan zo naar binnen kunnen. En andersom is dat ook zo, ook bij buitensluiting erg handig of wanneer wij óf moeder/vrienden op vakantie zijn dat we dan huisdieren kunnen verzorgen/planten water geven etc. Moeder woont 10km van ons vandaan, vrienden 2km en de buren spreekt voor zich haha
Wat als het lukt
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 216

Geregistreerd: 24 Sep 2020 11:58

Bericht 10 Nov 2022 15:47

Re: Huissleutel

Wie heeft jullie huissleutel?
Onze ouders, maar die wonen op 20 en 30 min rijden dus vriendin heeft ook onze sleutel die in de buurt woont en andere vrienden hebben in de vakantie onze dieren verzorgd en de sleutel ligt daar nog.
Van wie heb jij een huissleutel?
Beide ouders, m’n zus, vriendin in de buurt en van een vriendin die nu nog in het buitenland woont maar pas de sleutel van haar nieuwbouwhuis hier aan de overkant heeft gekregen zodat ik iemand binnen kan laten of even kan kijken hoe het met iets gegaan is
💙 2016
💙 2020
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers