Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huissleutel

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 10 Nov 2022 15:58

Re: Huissleutel

Mijn ouders en de schoonmaakster hebben mijn sleutels. Mijn ouders wonen ook dichtbij, dus kan ik heen lopen als ik de deur weer eens achter mij dicht trek met de sleutel binnen.

Ik heb de sleutels van mijn ouders en van vriend.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 10 Nov 2022 18:53

Re: Huissleutel

Wie heeft jullie huissleutel? Mijn ouders, mijn zusje en een buurvrouw.
Van wie heb jij een huissleutel? Mijn ouders, mijn zusje en een goede vriendin.
En waarom die personen? Mijn ouders en zusje omdat ze altijd binnen mogen komen. Mijn buurvrouw voor de post als we weg zijn of voor noodgevallen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Nov 2022 11:10

Re: Huissleutel

Mijn ouders, de buren en onze schoonmaakhulp.

Wij hebben de sleutel van ouders en buren.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2022 12:56

Re: Huissleutel

Goede reminder, want helemaal niemand heeft momenteel onze sleutel. 🤔 Eerst had een buurvrouw hem, maar toen hebben we een keer de sloten vervangen en nooit een nieuwe gegeven. Want we hebben er maar drie en die zijn allemaal in gebruik, van die certificaatsleutels zijn dat. Van de achterdeur hebben we er meer, dus we moeten weer eens wat gaan regelen.
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Nov 2022 14:28

Re: Huissleutel

https://www.bol.com/nl/nl/p/igoods-robu ... QLEALw_wcB

Wij hebben een sleutelkastje buiten hangen, op een plek waar hij niet opvalt. Ideaal, het heeft ons al heel wat keren gered!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 507

Geregistreerd: 28 Jun 2022 11:22

Bericht 11 Nov 2022 14:45

Re: Huissleutel

Onze ouders hebben onze sleutel. Wonen een paar straten verderop. Wij hebben ook de sleutel van hun. Verder niet.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 11 Nov 2022 21:41

Re: Huissleutel

Niemand heeft mijn sleutel, het zou wel handig zijn; het ligt wat ingewikkeld, want ik heb van het gezamenlijke portiek maar 1 sleutel.

Ik heb de sleutel van mijn ouders, voor als ik daar eens ben zonder hun aanwezigheid.
Ook van een vriendin heb ik de sleutel, omdat ik weleens op hun huis+katten pas. En ik heb een uitlaathond waarvan ik ook de huissleutel heb.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2022 21:45

Re: Huissleutel

Lady schreef:https://www.bol.com/nl/nl/p/igoods-robuuste-sleutelkluis-met-code-voor-buiten-centraal-opbergen-van-sleutels-met-cijferslot-sleutel-kastje/9300000048989284/?Referrer=ADVNLGOO002035-G-141232528274-S-1677583139003-9300000048989284&gclid=Cj0KCQiAgribBhDkARIsAASA5bvzGHpYsub51HZfNuGPZWWzu1uT4ec4d8mCNcqcHwuwV0PgBpRkNJIaAuQLEALw_wcB

Wij hebben een sleutelkastje buiten hangen, op een plek waar hij niet opvalt. Ideaal, het heeft ons al heel wat keren gered!


Oh dit vind ik ook wel een goede optie eigenlijk!
❤ 7 juni 2018
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 11 Nov 2022 22:59

Re: Huissleutel

Wie heeft jullie huissleutel?
Mijn ouders, mijn broer en schoonzus en de buren

Van wie heb jij een huissleutel?
Van mijn ouders en van mijn broer en schoonzus

En waarom die personen?
Ik heb de sleutel van mijn ouders eigenlijk nooit nodig, ze hebben een code op de garagedeur. Die gebruik ik altijd, ook vaak als ze niet thuis zijn. Mijn ouders gebruiken onze sleutel ook gewoon om binnen te komen als we thuis of als ze iets op moeten halen of bijvoorbeeld voor de kat zorgen als we op vakantie zijn. Mijn broer woont bij ons in de straat, die gebruiken we als we iets moeten halen of doen in elkaars huis. Of als iemand zich per ongeluk buiten sluit.
De buren hebben de kat wel eens eten gegeven als we weg waren, verder hebben ze hem alleen voor nood. Ik vind het zelf wel een fijn idee dat ik altijd wel aan een sleutel kan komen als het ooit nodig zou zijn. Onze oude buren hebben ooit een slotenmaker moeten bellen omdat niemand een sleutel had en hebben hem daarna ook aan ons gegeven.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1842

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 12 Nov 2022 16:14

Re: Huissleutel

Rayna schreef:Wie heeft jullie huissleutel?
Mijn ouders, mijn broer en schoonzus en de buren

Van wie heb jij een huissleutel?
Van mijn ouders en van mijn broer en schoonzus

En waarom die personen?
Ik heb de sleutel van mijn ouders eigenlijk nooit nodig, ze hebben een code op de garagedeur. Die gebruik ik altijd, ook vaak als ze niet thuis zijn. Mijn ouders gebruiken onze sleutel ook gewoon om binnen te komen als we thuis of als ze iets op moeten halen of bijvoorbeeld voor de kat zorgen als we op vakantie zijn. Mijn broer woont bij ons in de straat, die gebruiken we als we iets moeten halen of doen in elkaars huis. Of als iemand zich per ongeluk buiten sluit.
De buren hebben de kat wel eens eten gegeven als we weg waren, verder hebben ze hem alleen voor nood. Ik vind het zelf wel een fijn idee dat ik altijd wel aan een sleutel kan komen als het ooit nodig zou zijn. Onze oude buren hebben ooit een slotenmaker moeten bellen omdat niemand een sleutel had en hebben hem daarna ook aan ons gegeven.
Bellen/kloppen ze dan ook niet aan om zich aan te kondigen? Zie allerlei awkward situaties voor me als ik dit lees.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 12 Nov 2022 16:33

Re: Huissleutel

Haha als ze onaangekondigd voor de deur staan bellen ze gewoon aan hoor. Vooral mijn moeder gebruikt hem als ik alleen thuis ben met de kinderen en dan weet ik dat ze komt.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 12 Nov 2022 20:28

Re: Huissleutel

Mijn man. Hij moet toch naar binnen kunnen als ik niet thuis ben. 😂 Zonder gekheid? Helemaal niemand. Ik hou er niet van. Daarnaast kan ik de deur niet achter me dichtslaan. Dicht kan altijd weer open.

Toen ik nog in mijn oude woonplaats woonde, had ook niemand Mijn sleutel. Ik moest eens naar de winkel, pak mijn werkpas (daar waar ik op het werk deuren mee opende) en loop de deur uit. Op het moment dat de deur in het slot viel, keek ik naar mijn werkpas en kwam de gedachte op dat ik daar nooit mijn deur mee open zou krijgen. Gelukkig stond de balkondeur open en is mijn buurman over de railing gesprongen om mij via mijn eigen voordeur weer binnen te laten. 🙈 nu ik dit tik besef ik me dat het 12 jaar geleden is. 🥴
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 12 Nov 2022 23:45

Re: Huissleutel

Wie heeft jullie huissleutel?
Voor zover ik weet niemand. Misschien dat m’n man er een aan z’n ouders heeft gegeven. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Van wie heb jij een huissleutel?
Ik heb alleen nog de sleutels van het huis van mijn ouders.
En waarom die personen?
Omdat ik ze nooit heb teruggegeven toen ik uit huis ging. 😬
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 13 Nov 2022 01:38

Re: Huissleutel

Mijn ouders hebben onze sleutel. Die wonen vlakbij ons. Ze bellen normaalgesproken aan, nemen de sleutel ook niet mee. Maar ik app ook wel eens dat ze voor de zekerheid even de sleutel mee moeten nemen voor als ik ze er even niet makkelijk in kan laten als ik met de kinderen bezig ben.

Onze steeg naar achter heeft ook een deur met een slot. Die hebben de buren al regelmatig voor me open gemaakt, dat ik achterom kom en achterdeur wel open is. Is me nog een eens als ik tijdens thuiswerken blokje om ging.

Wij hebben de sleutel van mn ouders. En momenteel van mn zusje. Die zijn dan weer van mn ouders maar had ik eens nodig en niet teruggegeven.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 13 Nov 2022 20:28

Re: Huissleutel

Mijn ouders hebben er allebei 1. Die passen regelmatig op maar komen ook vaak even langs of wat afgooien, ook als wij er niet zijn.
Mijn zus heeft er ook 1, zelfde reden als hierboven.
Mijn schoonouders hebben er 1, voor als we onze sleutel vergeten (wonen 1 straat verder) of voor het verzorgen van de planten/post als we op vakantie zijn
De oppas, die haalt dochter uit school en gaat dan naar ons huis en dan zijn wij er dus niet.

Wij hebben de sleutel van m'n zus, m'n ouders en m'n schoonouders, en nog 1 van een vriendin voor als zij haar sleutel vergeten is
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers