Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dual Sim of tweede telefoon

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Nov 2022 06:19

Dual Sim of tweede telefoon

Ik wil voor mijn werk een nieuw nummer aanschaffen. Twee redenen daarvoor; ik word nu regelmatig gebeld ver voor of na werktijd en ik moet mijn nummer aan veel mensen verstrekken.

Ik heb net een nieuwe telefoon, met dual sim mogelijkheid, en dus mijn oude telefoon 'over'. In beide gevallen hoef ik er niet iets extra's voor aan te schaffen.

Wat zouden jullie doen? Beetje first world problem dit 😆😆
R. 2013
D. 2016
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 07 Nov 2022 06:41

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Ik zou jouw werk het laten regelen voor je?;

Maar een 2e toestel vond ik fijner. Die heb ik ook alleen aan tijdens werktijd.
Laatst gewijzigd door Pippa op 07 Nov 2022 07:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem331

Bericht 07 Nov 2022 06:49

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Een extra toestel. Die kun je namelijk weg leggen of uit schakelen.
Heb ik ook en dat vind ik ideaal.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 07 Nov 2022 07:01

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Ik heb hetzelfde als Karnemelk.

Op mijn vorige werk kreeg ik een telefoon met nummer (te leen), nu alleen telefoonvergoeding maar bewust weer gekozen om een tweede toestel te gebruiken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Nov 2022 07:22

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Karnemelk schreef:Een extra toestel. Die kun je namelijk weg leggen of uit schakelen.
Heb ik ook en dat vind ik ideaal.


Dat kan met dualsim gelukkig ook, met één klik schakel je het nummer uit. Ik heb dualsim en ben er heel blij mee, hoef niet te leuren met twee telefoons, twee telefoons opladen etc. Ik zou dat ook echt vergeten 🙈
<<

Anoniem331

Bericht 07 Nov 2022 07:43

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Zo makkelijk je hem met 1 klik uitzet, zou ik hem ook met 1 klok aanzetten om toch niet even te zien of ik wat gemist heb.
Ik ruim op vrijdag mn telefoon met mn werktas op. En zondagavond zet ik het weer klaar en kijk ik even.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 07 Nov 2022 08:44

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Het hangt er denk ik vanaf hoe goed jij het zelf los kunt laten. Ik werk in een bedrijf dat 24/7 draait en dan vind ik het zelf fijn om af en toe mijn telefoon echt thuis te laten of weg te leggen. Zo kom ik ook niet in de verleiding om mijn mail even te lezen uit automatisme. Je mail zet je volgens mij met dual sim niet uit. Net zoals Karnemelk zou ik dan toch ook hem tussendoor aanzetten. Bij mij zijn niet zo zeer anderen het probleem, maar dat ben ik zelf. Als jij een simkaart uitzet en er verder niet naar mail gaat kijken, dan lijkt één telefoon me wel praktischer.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 07 Nov 2022 12:07

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Ik heb gewoon een tweede toestel voor mijn werk. Vrij is uit en weg.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Nov 2022 12:31

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Ik ben blij met het tweede toestel. Deze kan ik op vrije dagen uitzetten en weer aan als ik werk. Het blijft ook op m’n werk als ik geen bereikbaarheidsdienst heb. Ook lees ik m’n werkmail niet op m’n vrije dagen. Alleen de agenda synchroniseert op m’n privé telefoon.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 16 Nov 2022 13:25

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Ik heb geen ervaring met dualsim (mijn telefoon heeft alleen e-sim als dual en beide providers hebben nog geen e-sim), maar ik vind het wel fijn om inderdaad echt de werktelefoon weg te kunnen leggen.
Weet iemand toevallig als je dualsim gebruikt en de ene heeft geen data abonnement, komen dan appjes wel binnen, gebruik makent van data van andere sim? (met twee losse toestellen zou je anders een hotspot kunnen aanzetten).
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 16 Nov 2022 18:38

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Ik heb een tweede telefoon. Ik word teveel verleid als ik een dual sim zou hebben. Soms makkelijker, maar op mijn vrije dagen wil ik ook echt vrij zijn. Dus deze kan echt uit het zicht etc.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 29 Nov 2022 12:16

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Een tweede telefoon. Ik zet 'm buiten werktijd op 'niet storen' en laat hem in m'n tas zitten. Veel mensen hebben ook m'n privénummer voor noodgevallen, maar anders blijft er e-mail binnenkomen en dat hoef ik niet te zien als ik vrij ben.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 30 Nov 2022 20:21

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Dual sim. Mijn vorige werkgever verwachtte dat ik ook nog bereikbaar was buiten kantoortijden en ik vond het super irritant om altijd 2 telefoons te moeten meeslepen. Nu daarom gekozen voor dual sim bij m'n huidige werkgever. Heb wel meldingen uitstaan van m'n werk simkaart.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 01 Dec 2022 22:02

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Ik heb een tweede telefoon genomen en heb nu rust 's avonds 😂
R. 2013
D. 2016
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 02 Dec 2022 20:57

Re: Dual Sim of tweede telefoon

Lekker, geniet ervan!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers