Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke internetprovider voor thuis?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Nov 2022 12:35

Welke internetprovider voor thuis?

Waar hebben jullie je tv en internet vandaan? Wij zitten al jaren bij KPN, op zich tevreden over de service, maar in het kader van bezuinigen bel ik elk jaar wel een keer voor korting. Meestal krijg ik dan een aanbieding voor een halfjaar en zit ik weer een jaar vast aan een abonnement. Dat wilde ik van de week weer doen, maar toen kreeg ik een oervervelend ventje aan de telefoon die vond dat ze me al flink hadden gematst de afgelopen jaren en dat ze nu niet heel veel konden betekenen. Alleen voor drie maanden weinig korting. Ik vond zijn toon zo irritant dat ik daarna meteen tegen m'n vriend zei dat we zouden overstappen naar een andere provider. Bij Ziggo gekeken, daar vond m'n vriend de internetsnelheid niet je van het, en toen dacht ik ineens aan T-mobile en zijn we nogal impulsief daarheen overgestapt. We hebben nog wel 14 dagen bedenktijd en ik zit nu eens reviews te lezen: superslecht! Dus ik vrees dat dit geen goede keuze was.

Waar zitten jullie, hoeveel betaal je (en waarvoor) en hoe tevreden ben je erover?
❤ 7 juni 2018
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2083

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 06 Nov 2022 13:45

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Ik heb Caiway, betaal zo’n €60 per maand (inclusief tv en vaste telefonie) en ben er wel tevreden over. Hier in de regio niet veel storing en prima snelheid. Enige nadeel vind ik dat ik eigenlijk nauwelijks alternatieven heb, aangezien hier bijna niemand glasvezel aanbiedt. Ze hebben dus bijna monopolie.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 06 Nov 2022 14:47

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Of een internet provider een goede/snelle of slechte/langzame/valt vaak uit verbinding levert ligt helemaal aan waar je woont.

Wij hebben momenteel Ziggo (60 euro per maand TV en internet), dat is de snelste op ons adres. Dit geeft T-mobile bijv aan de telefoon ook toe als je ernaar vraagt. Vanaf januari komt glasvezel beschikbaar op ons adres, omdat we ook onze mobiele abonnementen bij T-mobile hebben zullen we ook glasvezel van hun gaan afnemen. Dat maakt het veel goedkoper (35 euro per maand) en ik vind dat zij een fijnere klantenservice hebben dan Ziggo.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 06 Nov 2022 17:47

Re: Welke internetprovider voor thuis?

We hebben nu nog Ziggo, een alles in 1 pakket ‘Complete’,kost inmiddels 74 euro per maand. Is in 4 jaar tijd 20 euro duurder geworden en willen er dus zsm. vanaf.
Komende week sluiten ze de glasvezel kabel aan naar de meterkast en dan hebben we hopelijk vanaf 1 december/ januari glasvezel. We hadden weinig keuze, zijn hier voor Delta gegaan. We krijgen sneller internet en betalen dan 45 euro per maand zonder tv. We kijken eigenlijk weinig tv, denken aan discovery plus, vooral voor sport, met dat erbij komen we dan op 51 euro uit.
Maar goed, nog geen idee hoe Delta gaat bevallen, Ziggo is gewoon te duur voor wat je krijgt en de klantenservice is ook altijd een beetje ‘dwars’ als we ze nodig hebben.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2381

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 06 Nov 2022 18:22

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Wij wilden alleen internet en binnenkort overstappen naar glasvezel. Dus werd het kpn, nu betalen we €35 per maand
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6228

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 06 Nov 2022 18:24

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Wij hebben Ziggo. Op dit moment alleen internet omdat het met tv en bellen naar 90€ per maand ging. Nu 43€ per maand en dan een klein tientje voor NL ziet
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Nov 2022 18:29

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Bij NLziet heb je geen radio zeker? Want dat is voor ons dan geen optie, we hebben altijd de radio aan via de tv.
❤ 7 juni 2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6228

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 06 Nov 2022 18:39

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Bliss schreef:Bij NLziet heb je geen radio zeker? Want dat is voor ons dan geen optie, we hebben altijd de radio aan via de tv.


Nee volgens mij niet. Wij hebben NLZIET via de Apple TV en daarmee hebben we ook een radio app.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2522

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 06 Nov 2022 18:41

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Bliss schreef:Bij NLziet heb je geen radio zeker? Want dat is voor ons dan geen optie, we hebben altijd de radio aan via de tv.

Je hebt toch een Chromecast? Je kunt radio gewoon naar je tv streamen met andere (gratis) apps.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 06 Nov 2022 18:55

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Wij hebben sinds een maand t mobile en zijn tot nu toe tevreden. Hiervoor zaten we bij Ziggo op ons oude adres en hadden we best vaak storingen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Nov 2022 20:15

Re: Welke internetprovider voor thuis?

al sinds we samenwonen bij ziggo eerst upc. Wij mochten destijds ook als eerste de media box testen. We zijn jaren geleden eens overgestapt naar t-mobile maar wat een drama was dat hele tijd storingen en vastlopen en geen internet.
Toen weer terug gegaan naar ziggo
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Nov 2022 20:18

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Oh ja, nooit aan een radio-app gedacht voor op de tv haha. Maar volgens mij scheelt het bijna niks of je nou gewoon tv houdt of NLziet neemt, dus ik denk dat we dan toch maar wel tv houden. Vooral m'n vriend vindt het ook wel lekker om een beetje doelloos te zappen af en toe.
❤ 7 juni 2018
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 06 Nov 2022 21:06

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Wij zitten al jaren bij T-mobile en zijn heel erg tevreden! Wij betalen 44 euro voor internet (1000 mb/s) en tv. Wel in combinatie met 2 mobiele abonnementen op hetzelfde adres. Mijn vriend heeft onbeperkt voor 25 euro en ik heb volgens mij 7 gb voor rond de 12 euro.
<<

Anoniem332

Bericht 06 Nov 2022 21:34

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Ziggo, delen we met de vve
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Nov 2022 21:36

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Woonde jij nou in dezelfde plaats als ik, Jente? M'n vriend heeft Ben en krijgt daardoor ook wat korting. Wij zouden dan de eerste zes maanden 30 euro gaan betalen en daarna 50 geloof ik, maar wel maar 100 mbit/s internet. Hebben we nu sinds kort ook, eerst 200. Hebben jullie een tv-box of kijk je via de app?
❤ 7 juni 2018
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 06 Nov 2022 23:35

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Bliss schreef:Woonde jij nou in dezelfde plaats als ik, Jente? M'n vriend heeft Ben en krijgt daardoor ook wat korting. Wij zouden dan de eerste zes maanden 30 euro gaan betalen en daarna 50 geloof ik, maar wel maar 100 mbit/s internet. Hebben we nu sinds kort ook, eerst 200. Hebben jullie een tv-box of kijk je via de app?

Ja klopt, ik woon in dezelfde plaats. Die 1000 mbit/s halen we niet over de wifi hoor. Als ik beneden vlakbij de router zit haal ik 300. We hebben op de eerste verdieping ook een wifi-versterker. Die kost normaal 2,50 per maand, maar heb ik gratis geregeld. We kijken tv via een tv-box, maar ik vind de app ook fijn. Daar kijken we op als we bijv. in het buitenland op vakantie zijn of als we een keer in bed iets willen kijken.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 07 Nov 2022 10:21

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Ik zit bij kpn, maar goed daar wilde jij weg 😂 t-mobile was ik idd niet tevreden over en van ziggo weet ik dat de service ook niet je van het is... Bovendien vind ik ziggo echt wel duur 🙈
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Nov 2022 11:58

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Jente schreef:
Bliss schreef:Woonde jij nou in dezelfde plaats als ik, Jente? M'n vriend heeft Ben en krijgt daardoor ook wat korting. Wij zouden dan de eerste zes maanden 30 euro gaan betalen en daarna 50 geloof ik, maar wel maar 100 mbit/s internet. Hebben we nu sinds kort ook, eerst 200. Hebben jullie een tv-box of kijk je via de app?

Ja klopt, ik woon in dezelfde plaats. Die 1000 mbit/s halen we niet over de wifi hoor. Als ik beneden vlakbij de router zit haal ik 300. We hebben op de eerste verdieping ook een wifi-versterker. Die kost normaal 2,50 per maand, maar heb ik gratis geregeld. We kijken tv via een tv-box, maar ik vind de app ook fijn. Daar kijken we op als we bijv. in het buitenland op vakantie zijn of als we een keer in bed iets willen kijken.


We gaan toch T-mobile proberen. Er zijn al spullen onderweg en wie weet is het gewoon goed. En als het echt ruk is, gaan we volgend jaar weer ergens anders heen. Ben heel benieuwd.
❤ 7 juni 2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 07 Nov 2022 13:06

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Ik zit bij KPN maar dat is nooit mijn keuze geweest (overname op overname). Ik ga overstappen naar T-mobile maar moet het nog regelen. Ik denk dat er altijd wel mensen te vinden zijn die goede en slechte ervaringen hebben met welke provider dan ook. Zal vooral afhangen van waar je woont en waar je internet voor gebruikt en of er wel of niet problemen zijn met bv overstappen of aansluiten.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Nov 2022 16:01

Re: Welke internetprovider voor thuis?

Hier zelfde verhaal.. 892794 jaar klant bij KPN en ze konden niets voor ons doen, dus zijn ook overgestapt naar T-Mobile.
Tot nu toe bevalt het dikke prima.
TV doet het goed (we kijken via de T-Mobile app), wel hebben we de tv via een kabel naar het modem, wifi pakte de tv niet goed (maar dat deed hij bij KPN ook niet). Zitten hoop terugkijk mogelijkheden op enz.

Internet doet het ook goed. Wel moeten we nog even kijken voor een wifi versterker boven, maar ook dat hadden we bij KPN ook al..

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers