Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De booster

Haal je de booster?

Ja
36
44%
Nee, eerdere vaccinaties ook niet gehaald
9
11%
Nee, eerder wel gehaald maar dit keer niet
34
41%
Nee, was wel van plan maar al corona gehad
3
4%
 
Aantal stemmen : 82
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 08 Nov 2022 00:11

Re: De booster

Ik ben nu 3x gevaccineerd, waarvan de laatste keer in januari was. Ik val in de risicogroep, maar ik heb in februari en ook in oktober (het was in huis, maar heb 2x getest en die waren negatief, maar had wel dezelfde klachten) corona gehad. Was al van plan om het vaccin niet meer te halen maar nu dus sowieso niet. Mochten er nog rare dingen met het virus gebeuren kijk ik dan wel. Ik reageer ook niet superlekker op het vaccin, dat weegt ook mee. Na de 1e vaccinatie was er een vermoeden van trombocytopenie bijvoorbeeld. Was niet zo gelukkig.

Waarschijnlijk heb ik eind januari/begin februari van 2020 ook corona gehad. Ik ben toen echt heel ziek geweest en heb nog nooit zulke dikke klieren in mijn hals gehad. Achteraf zei de dokter dat ik ervan uit moest gaan dat dit corona is geweest. Wat op zich weer vreemd is want toen was het nog niet officieel in nederland. Maar ik hoorde ook al dat dit achterhaald moet zijn.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 506

Geregistreerd: 28 Jun 2022 11:22

Bericht 08 Nov 2022 13:04

Re: De booster

DronkenTaart schreef:Ik haal hem niet en ken verder ook niemand die hem nog gaat halen eigenlijk.


Hier ook zo. Mijn man en ik allebei niet.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 08 Nov 2022 16:52

Re: De booster

Wij hebben hem afgelopen weekend gehaald. Komende maanden allemaal leuke dingen gepland en die wil ik niet missen door corona. Kans is niet nul, maar stukken kleiner.
Amper last gehad, beetje spierpijn in de prikarm.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 08 Nov 2022 17:39

Re: De booster

Ik haal m niet en m'n man ook niet. Voor ons geen prikken meer, en als ik het terug kon draaien had ik de 1e 2 ook niet gehaald.
Vorige

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers