Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rijke man

<<

Onlycameforthecake

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 28 Okt 2022 22:27

Bericht 31 Okt 2022 09:58

Re: Rijke man

Ach, onder de streep kunnen we zeggen dat er niks mis is met een beetje dagdromen. Maar als dat dagdromen je zo in de weg gaat zitten dat je zelfs je relatie ervoor zou willen verbreken, en je je huidige partner als minder af gaat schrijven, is het toch echt wel tijd voor een beetje hulp om weer even met de voetjes terug op de grond te komen.
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 12:31

Re: Rijke man

Tom schreef:Hahaha als je je ertussen begeeft.. dan stel ik me zo voor dat je specifiek in t Gooi oid gaat stappen 🤪


Je hebt het wel over mij want je doet hier de aanname dat ik me ertussen begeef. En dat ik in het Gooi ga stappen.
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 12:33

Re: Rijke man

Marin schreef:Hee maar stel je zou single zijn, en op zoek naar een rijke man, hoe zou je dat aanpakken wat jou betreft? En zou je dan nog bepaalde wensen hebben? Of eisen zelfs misschien? Ik ben gewoon heel benieuwd, vind het zo'n fascinerend idee.


Het lijkt net of ik iets aangewakkerd heb bij sommigen en ze nu zelf ook willen weten waar ze een rijke man aan de haak kunnen slaan. :smile:
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 12:34

Re: Rijke man

Tabbie schreef:
Autumnfall schreef:
Je hebt het wel deels voor het zeggen. Als je bv alleen gaat daten met 'rijke' mannen of je daartussen begeeft is de kans ook groter dat je dan daarop verliefd wordt.


Groter? Geen idee. Je kan altijd nog op de afwasser, ober, barman, bootbestuurder, kassapersoon, etc verliefd worden.

Ik word sowieso niet snel verliefd op iemand.


Nou nee als je voor ogen hebt dat je een bepaald persoon en leven wilt dan niet.

Ik ook niet en kom in het dagelijks leven toch niemand tegen dus.
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 12:41

Re: Rijke man

Filoria schreef:Ik vind het vooral zo'n bijzondere aanname dat die rijke man jou dan ook interessant vindt.

Uitgaan in het Gooi om een rijke man aan de haak te slaan, dat zou ik je afraden. Hier zitten veel van die rijke mensen heel erg in een ons-kent-ons-bubbel met elkaar. In dezelfde villawijk opgegroeid, op dezelfde basisschool gezeten en bij dezelfde hockeyclub. Je komt daar niet zomaar tussen als buitenstaander.

Als je zelf heel ondernemend bent en een ondernemersgeest ook belangrijk vindt bij een nieuwe liefde, dan zou ik het eerder zoeken bij netwerkbijeenkomsten o.i.d. waar ondernemers bij elkaar komen.

Hahaha nu zit ik ineens tips te geven hoe je aan een rijke man komt. Wat een bizar forum is dit toch soms!


Ik had het niet over uitgaan in het Gooi maar ene Tom die deed die veronderstelling. Ik ga nooit uit en woon er ook niet. Toevallig was ik er laatst wel er woont iemand die ik ken. Zij woont er al haar hele leven en was jaren met een miljonair. Ik zou er dus via haar tussen kunnen komen maar ik weet ook niet of ik en zij daarop zitten te wachten.

Dat laatste weet ik niet, kan interessant zijn.
Laatst gewijzigd door Autumnfall op 31 Okt 2022 14:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Okt 2022 12:47

Re: Rijke man

Autumnfall schreef:
Marin schreef:Hee maar stel je zou single zijn, en op zoek naar een rijke man, hoe zou je dat aanpakken wat jou betreft? En zou je dan nog bepaalde wensen hebben? Of eisen zelfs misschien? Ik ben gewoon heel benieuwd, vind het zo'n fascinerend idee.


Het lijkt net of ik iets aangewakkerd heb bij sommigen en ze nu zelf ook willen weten waar ze een rijke man aan de haak kunnen slaan. :smile:


Nee hoor ik heb al een aardig leuk exemplaar waar ik content mee ben. Ik vind het gewoon een fascinerend concept hoe je in een specifieke vijver zou vissen.

En misschien is een service club (zoals de JCI) leuk en interessant voor je als je zo'n ondernemersgeest hebt. Vind Filoria's tip helemaal geen gekke. Alleen dan meer voor de sociale contacten natuurlijk, niet voor de liefde, gezien je een partner hebt.
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 31 Okt 2022 12:56

Re: Rijke man

Hahaha ‘ene Tom’ 😂😂😂😂😂😂

En ik zei niet dat ik het over jou had ik ‘stelde me zo voor’ dat als je er op gaat selecteren dat je dan in t Gooi uit zou kunnen gaan. Boeit mij wat of je dat wel of niet doet. Ga je lekker verder aangesproken voelen hoor, maakt mij niet uit.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Okt 2022 12:57

Re: Rijke man

Anders eens gaan buurten in de straat waar de Postcodekanjer valt op 1 januari. :nerd:
❤ 7 juni 2018
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 14:16

Re: Rijke man

Tom schreef:Hahaha ‘ene Tom’ 😂😂😂😂😂😂

En ik zei niet dat ik het over jou had ik ‘stelde me zo voor’ dat als je er op gaat selecteren dat je dan in t Gooi uit zou kunnen gaan. Boeit mij wat of je dat wel of niet doet. Ga je lekker verder aangesproken voelen hoor, maakt mij niet uit.


Ja 'ene Tom' jij dus. Je had het over mij want je zei dat ik me tussen die mensen begaf. Maar wat ben jij een irritant persoon zeg, overal commentaar op en maar doorzeuren. Als het je allemaal niks boeit dan reageer je wel erg veel op alles wat ik hier schrijf. Ga lekker verder met andere topics lezen en daar irritant zijn.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 31 Okt 2022 14:24

Re: Rijke man

Je zegt dat ik moet lezen maar je doet het zelf ook niet. Maar ik zal hier weggaan hoor, heb je van mij geen last meer.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 14:27

Re: Rijke man

Marin schreef:
Autumnfall schreef:
Het lijkt net of ik iets aangewakkerd heb bij sommigen en ze nu zelf ook willen weten waar ze een rijke man aan de haak kunnen slaan. :smile:


Nee hoor ik heb al een aardig leuk exemplaar waar ik content mee ben. Ik vind het gewoon een fascinerend concept hoe je in een specifieke vijver zou vissen.

En misschien is een service club (zoals de JCI) leuk en interessant voor je als je zo'n ondernemersgeest hebt. Vind Filoria's tip helemaal geen gekke. Alleen dan meer voor de sociale contacten natuurlijk, niet voor de liefde, gezien je een partner hebt.


Ik zou het niet weten hoe je het aanpakt in zo'n specifieke vijver. Ik heb in het verleden wel op datingsites gezeten en daar kom je ze sporadisch tegen, maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg, merendeel zijn gewone mannen.

Ik denk dat je je al in die kringen moet begeven, bepaalde kennissen hebben, of via golf/countryclub. In het Gooi wonen of daar regelmatig komen. Of naar de Masters Expo en geluk hebben.

Ja of toch ergens op internet...
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 14:58

Re: Rijke man

Marin schreef:
Autumnfall schreef:
Het lijkt net of ik iets aangewakkerd heb bij sommigen en ze nu zelf ook willen weten waar ze een rijke man aan de haak kunnen slaan. :smile:


Nee hoor ik heb al een aardig leuk exemplaar waar ik content mee ben. Ik vind het gewoon een fascinerend concept hoe je in een specifieke vijver zou vissen.

En misschien is een service club (zoals de JCI) leuk en interessant voor je als je zo'n ondernemersgeest hebt. Vind Filoria's tip helemaal geen gekke. Alleen dan meer voor de sociale contacten natuurlijk, niet voor de liefde, gezien je een partner hebt.


De JCI is voor jonge mensen tot 40 jaar. Dat wordt hem dus niet. Ik vind het prettiger ook om tussen de wat volwassen mensen te zitten.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 31 Okt 2022 15:30

Re: Rijke man

Ik raad aan om vooral eerst na te denken wat je met je huidige relatie wil voordat je plannen maakt om te zoeken naar een rijke man.

Gek topic dit. Ik zou niet de schijn ophouden dat je niet dezelfde persoon bent achter het Sadie account. Iedereen ziet het al bij de eerste paar posts. Je manier van schijven, het quoten. Je had het echt op een andere manier aan moeten pakken. Misschien nog een keer proberen met een nieuw account.
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 16:07

Re: Rijke man

Carra schreef:Ik raad aan om vooral eerst na te denken wat je met je huidige relatie wil voordat je plannen maakt om te zoeken naar een rijke man.

Gek topic dit. Ik zou niet de schijn ophouden dat je niet dezelfde persoon bent achter het Sadie account. Iedereen ziet het al bij de eerste paar posts. Je manier van schijven, het quoten. Je had het echt op een andere manier aan moeten pakken. Misschien nog een keer proberen met een nieuw account.


Heel bizar constant het gepraat over een ander lid. Nogmaals ik ben die persoon niet. Grappig dat we dan zo op elkaar lijken qua schrijfstijl. Je hebt me wel benieuwd gemaakt. Hoe heet haar topic?

Ik hoef geen nieuw account want ik ben haar niet. Dat iemand mij hier aanziet voor iemand anders kan ik niets aan doen.
Laatst gewijzigd door Autumnfall op 31 Okt 2022 16:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 31 Okt 2022 16:09

Re: Rijke man

Wat zou je allemaal kopen als je een rijke man had? Designertassen? Een Ferrari? Of zou je verwachten dat je man dat had?
Is overigens een oprechte vraag. Wij hebben zelf bovengemiddeld veel te besteden en ook de villa en dure auto’s. Maar ik kan niet zeggen dat we het verder breed laten hangen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Okt 2022 16:13

Re: Rijke man

Autumnfall schreef:
De JCI is voor jonge mensen tot 40 jaar. Dat wordt hem dus niet. Ik vind het prettiger ook om tussen de wat volwassen mensen te zitten.


De gemiddelde leeftijd op dit forum is onder de 40 dus sorry voor mijn aanname dat je niet tot de jonge mensen tot 40 behoort. Dan is de Rotary misschien een geschikte club voor je? En de Lions weet ik niet of daar een max leeftijd aan zit. Geloof dat beide clubs zowel mannen als vrouwen toelaten. Dit is ook gewoon een serieus antwoord, mocht je interesse hebben in zo' n clubje. Is best leuk namelijk!
Let's discover the world together.
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 16:23

Re: Rijke man

Alexis schreef:Wat zou je allemaal kopen als je een rijke man had? Designertassen? Een Ferrari? Of zou je verwachten dat je man dat had?
Is overigens een oprechte vraag. Wij hebben zelf bovengemiddeld veel te besteden en ook de villa en dure auto’s. Maar ik kan niet zeggen dat we het verder breed laten hangen.


Ik heb niet per se van dat en dat moet ik kopen. Een villa en mooie auto oké. Designertas af en toe maar die heb ik nu ook. Het zou leuk zijn als een man die villa en auto heeft of iig het geld om te kopen.
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 16:25

Re: Rijke man

Marin schreef:
Autumnfall schreef:
De JCI is voor jonge mensen tot 40 jaar. Dat wordt hem dus niet. Ik vind het prettiger ook om tussen de wat volwassen mensen te zitten.


De gemiddelde leeftijd op dit forum is onder de 40 dus sorry voor mijn aanname dat je niet tot de jonge mensen tot 40 behoort. Dan is de Rotary misschien een geschikte club voor je? En de Lions weet ik niet of daar een max leeftijd aan zit. Geloof dat beide clubs zowel mannen als vrouwen toelaten. Dit is ook gewoon een serieus antwoord, mocht je interesse hebben in zo' n clubje. Is best leuk namelijk!


Ik val nog net onder de 40 maar heb geen zin tussen allemaal twintigers op een club te zitten.

Beide clubs heb ik weleens van gehoord van een collega van vroeger idd. Ik ben alleen niet het hele stijve, zakelijke type.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Okt 2022 16:45

Re: Rijke man

Autumnfall schreef: Ik ben alleen niet het hele stijve, zakelijke type.


Breng je lekker wat diversiteit in de groep! Maar nee joh, wat een generalisatie (maar goed dat is dit hele topic). Maar doe er mee wat je wilt natuurlijk, het was slechts een tip om je in bepaalde kringen te bevinden als je dat zo graag wilt.
Let's discover the world together.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 31 Okt 2022 17:53

Re: Rijke man

Zo je gaat wel lekker hier. Komt net kijken, mensen wegsturen uit een topic… ik ga ook maar. Succes met je neppe verhaaltje verder. #OkDoei
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 17:57

Re: Rijke man

Marin schreef:
Autumnfall schreef: Ik ben alleen niet het hele stijve, zakelijke type.


Breng je lekker wat diversiteit in de groep! Maar nee joh, wat een generalisatie (maar goed dat is dit hele topic). Maar doe er mee wat je wilt natuurlijk, het was slechts een tip om je in bepaalde kringen te bevinden als je dat zo graag wilt.


Ja snap ik, bedankt voor de tip.
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 31 Okt 2022 18:00

Re: Rijke man

waterkoker schreef:Zo je gaat wel lekker hier. Komt net kijken, mensen wegsturen uit een topic… ik ga ook maar. Succes met je neppe verhaaltje verder. #OkDoei


Komt net kijken? Volgens jullie ben ik een bekende hier. Beetje tegenstrijdig.

Ach gossie, ja doe dat. Je hebt veel tijd besteed aan mijn 'neppe verhaaltje'.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 31 Okt 2022 18:26

Re: Rijke man

Je hebt best wel veel tijd om te forummen naast dat goedlopende bedrijf van je. Dat had je toen je (zogenaamd) in de medische wereld werkte ook al.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Autumnfall

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 22 Okt 2022 14:17

Bericht 01 Nov 2022 09:35

Re: Rijke man

Amandine schreef:Je hebt best wel veel tijd om te forummen naast dat goedlopende bedrijf van je. Dat had je toen je (zogenaamd) in de medische wereld werkte ook al.


Klopt, ik heb gelukkig veel vrije tijd naast mijn onderneming. Dat is zeker een voordeel.

Ik heb nooit in de medische wereld gewerkt en daar liggen mijn ambities ook niet. Maar je doelt weer op jullie idool Sadie.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 01 Nov 2022 10:14

Re: Rijke man

Apart, ik heb geen namen genoemd.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron