Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hikgevoel

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 26 Okt 2022 19:35

Hikgevoel

Ik heb sinds een paar dagen constant het gevoel alsof ik de hik heb. Maar dan zonder de hik. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar als ik de hik heb, krijg ik zo’n drukkend gevoel bovenin mijn borst zeg maar. Beetje misselijk erbij ook.
Weet iemand wat dit kan zijn? Google vindt niks en om hier nou de dokter voor te bellen vind ik ook een beetje overdreven.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Okt 2022 20:27

Re: Hikgevoel

Klinkt als je maag.
Heb je ook brandend maagzuur?
2016
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 26 Okt 2022 20:29

Re: Hikgevoel

Dat dacht ik inderdaad ook net, omdat ik ook al een tijdje pijn heb bovenin mijn buik (maar eigenlijk vooral aan beide zijkanten). Maar ik heb geen maagzuurklachten.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Okt 2022 20:29

Re: Hikgevoel

Zit je ademhaling hoog? Gaat het weg als je bewust naar je buik probeert te ademen?

Vervelend!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 26 Okt 2022 21:23

Re: Hikgevoel

Ik heb de laatste maanden wel wat teveel stress. Ik heb wel even geprobeerd om lager te ademen, maar het leek er alleen erger van te worden. Laatst had ik overigens ook nog een bloeddruk van 101-46, die onderdruk zat me ook niet helemaal lekker. Kan dat ook nog samen hangen?

Ik ben wel eens naar de dokter geweest vanwege de lage bloeddruk (want het is gewoon niet fijn, ik ben moe en duizelig en heb een wattig hoofd), maar het is niet erg en ik moest maar wat meer drop eten.
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1756

Geregistreerd: 14 Sep 2022 21:10

Bericht 27 Okt 2022 20:05

Re: Hikgevoel

Ik zou nogmaals naar de dokter gaan. Gewoon voor de zekerheid.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers