Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke sloffen heb jij?

<<

Ilske

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:22

Bericht 26 Okt 2022 22:09

Re: Welke sloffen heb jij?

Ik heb deze:
https://www.nelson.nl/nelson-home-panto ... ijs-55439/

Ik heb ze al jaren en ze zitten nog steeds super fijn! Gaan echt lang mee!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Okt 2022 22:27

Re: Welke sloffen heb jij?

Char schreef:Ik heb zulke pantoffels van Kruidvat (ook weleens van Scapino). Het fijne vind ik dat je ook geen koude enkels krijgt en dat er echt een zool onder zit, waardoor ze wat minder hard slijten.
Afbeelding

Ik heb ook vaak dit soort sloffen, vaak van de Action.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Okt 2022 07:19

Re: Welke sloffen heb jij?

Zora schreef:Ik draag meestal mijn Soxs. Maar heb ook hele fijne van Oysho. Die staan nu niet meer op de site maar ze hebben een boel andere fijne.


Ik heb geen sloffen (want veel te heet aan m'n voeten) maar ik heb wel een pyjamabroek van Oysho die ik echt hele fijne kwaliteit vind! Ik wilde in Barcelona naar de Oysho winkel maar alles was dicht. 😭
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Okt 2022 08:34

Re: Welke sloffen heb jij?

Oh bummer! Volgens mij hebben ze in de winkel ook veel meer diversiteit dan op de site. Fijne winkel vind ik het!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 27 Okt 2022 16:47

Re: Welke sloffen heb jij?

Whatever schreef:
Bliss schreef:Nee, want sokken erin.


Ik draag ook altijd sokken in sloffen maar dan krijg ik alsnog koude voeten/enkels tussen mijn broek en mijn sloffen in hoor!


Ik draag er ook sokken in en niet van die 'hoogwaterbroeken' noem ik ze maar even en ook vrij weinig skinny's. Dan krijg ik geen koude enkels.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Okt 2022 14:05

Re: Welke sloffen heb jij?

Arizona schreef:Ik heb Warmbat sloffen model Willow. Zelf zou ik ze vanwege de prijs niet snel gekocht hebben, maar m’n moeder had deze gekocht en kwam er na een poosje achter dat ze eigenlijk toch een maat te klein waren (ze vallen klein). Zij kocht een nieuw paar en ik mocht deze hebben, want ik heb een schoenmaat kleiner als haar. Voorheen had ik ondanks sloffen evengoed nog altijd koude voeten, nu zijn mijn voeten vrijwel altijd heerlijk warm en wil ik nooit meer anders. Zodra dit paar sloffen afgedragen is, koop ik direct weer dezelfde.

Ik heb deze ook, maar bewust in eigen maat besteld. Omdat het er natuurlijk product is en qua uitloop anders is. Voor nu kan ik ze prima aan zonder sokken en dat is Total niet nodig. Ik heb ze vooral gekocht vanwege de dikke zool vanwege onze verbouwing. Maar ik ben om. Degelijk. Lekker en warm
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

ChiQ

Bericht 28 Okt 2022 17:14

Re: Welke sloffen heb jij?

Ik heb uggs sloffen, deze:

https://www.debijenkorf.nl/ugg-coquette ... lsrc=aw.ds

Niet deze kleur hoor, ik heb nu een beetje grijziglila. Dit is mijn 3e paar. Draag ze al een jaar of 15. Ze gaan heel lang mee!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Okt 2022 19:23

Re: Welke sloffen heb jij?

ik heb ook van die hoge . Paar jaar geleden ging de scapino hier verhuizen en verkochten ze in de oude alles voor €1,- heb toen ingeslagen kan ik de komende jaren vooruit
Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 29 Okt 2022 06:53

Re: Welke sloffen heb jij?

Ik ben al met het 2e paar van Falke bezig. Een soort sokslof idee. Vind ze echt heel lekker.

https://www.bever.nl/p/falke-cosyshoes- ... 72001.html
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Okt 2022 12:50

Re: Welke sloffen heb jij?

Ik heb van de week een paar meegenomen uit de Aldi. Vind deze tot nu toe erg fijn ☺️
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 07 Nov 2022 08:56

Re: Welke sloffen heb jij?

Ik heb er 2, van die slofsokken. Heel erg warm. Vooral de eerste zijn echt warm.

Afbeelding

Afbeelding
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 07 Nov 2022 12:18

Re: Welke sloffen heb jij?

Ik heb deze, ze blijven mooi en zijn heerlijk warm:

Afbeelding

En dan nog een paar van die fluffy slippers voor als het iets minder koud is

Afbeelding
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 09 Nov 2022 10:40

Re: Welke sloffen heb jij?

ChiQ schreef:Ik heb uggs sloffen, deze:

https://www.debijenkorf.nl/ugg-coquette ... lsrc=aw.ds

Niet deze kleur hoor, ik heb nu een beetje grijziglila. Dit is mijn 3e paar. Draag ze al een jaar of 15. Ze gaan heel lang mee!


Ik ook. Ben nu aan mijn tweede paar. Eerste laar heb ik echt 5/6 jaar mee gedaan. Heb nu trouwens die gehaakte variant, zat dikke korting op. Ook leuk. Draag overigens ook vaak Uggs ultra mini’s. Maar daar ga ik ook mee naar buiten. Met mijn echte pantoffels niet.
11.21
10.23
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 09 Nov 2022 10:43

Re: Welke sloffen heb jij?

Ginny schreef:Ik heb een paar Ugg classic short (chestnut) die ik draag als sloffen, ook echt alleen binnen.
En een paar Ugg disquette sloffen, dat zijn wel echte sloffen maar dan met een vrij dikke zool.

Afbeelding


Die vind ik echt tof als slof! :)
11.21
10.23
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 25 Jan 2023 21:51

Re: Welke sloffen heb jij?

Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers