Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 22 Okt 2022 19:00

Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Zag een leuk draadje op 'de best socials', misschien grappig voor hier:

Wat vindt (bijna) iedereen leuk/lekker/fijn maar jij absoluut niet?

- Ik hou totaal niet van barbecueën, sowieso niet van buiten eten.
- Ik begrijp de sushi hype niet, vind daar echt niks aan.
- Serie als Game Of Thrones, The Crown, Black Mirror, Stranger Things, Peaky Blinders, Ozark etc. die m'n hele omgeving allemaal lijkt te kijken, kijk ik niet. Eigenlijk niks dat niet feelgood/komedie/lichte drama is, haha. Kan dus zelden ergens over meepraten.
- Zomers naar het strand. Nee dankje.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Okt 2022 19:07

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

appeltaart. Nu kan ik ook niet over appel. Maar hoe vaak ik mijn hele leven al hoor iedereen lust appeltaart. Ook zo stom bij restaurants altijd appeltaart
Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 22 Okt 2022 19:09

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Hier zal ik vast niet de enige zijn. Maar in mn omgeving vindt iedereen het leuk behalve ik:
- uit eten voor diner (lunchen wel leuk)
- uitjes in de avond
- pretparken
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Okt 2022 19:11

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Oh grappig topic.

Haha Klaproos ik eet ook liever gewoon binnen eigenlijk. Een terrasje vind ik prima, maar thuis eet ik veel liever binnen.

Ik moest meteen denken aan wijn (en eigenlijk sowieso alcoholische drankjes). Ik lust het wel maar ik vind er niks aan, zowel niet qua smaak als qua het effect dat alcohol heeft. Maar ik snap vooral niet waarom je als volwassene zoveel zou willen drinken dat je aangeschoten of dronken wordt. Dat vind ik wat triestigs hebben vanaf een jaar of 30.
Oh en koffie lust ik ook al niet 🤣.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 22 Okt 2022 19:12

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Oh wat grappig, uit eten gaan (juist 's avonds) is echt mijn lievelingsding.

Ja die eeuwige appeltaart altijd, haha. Meestal is het niet eens lekker, maar een goeie (die van m'n moeder vooral) kan ik toch wel waarderen.

Koffie heb ik pas leren drinken nadat ik kinderen kreeg 😂
Laatst gewijzigd door Klaproos op 22 Okt 2022 19:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Okt 2022 19:13

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Klaproos schreef:- Ik begrijp de sushi hype niet, vind daar echt niks aan.

- Zomers naar het strand. Nee dankje.



ÜBERHAUPT strand.

En idd die sushi zat ik gisteren nog aan te denken. Gaat het dan echt om die rauwe vis of het all you can eat concept of wat? Ik vind sushi best lekker maar ik mis qua eten dan altijd wat ofzo, afwisseling van smaak ofzo?

Leuk topic!
Let's discover the world together.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 22 Okt 2022 19:16

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Marin schreef:
Klaproos schreef:- Ik begrijp de sushi hype niet, vind daar echt niks aan.

- Zomers naar het strand. Nee dankje.



ÜBERHAUPT strand.

En idd die sushi zat ik gisteren nog aan te denken. Gaat het dan echt om die rauwe vis of het all you can eat concept of wat? Ik vind sushi best lekker maar ik mis qua eten dan altijd wat ofzo, afwisseling van smaak ofzo?

Leuk topic!


Nee gewoon de sushi aan sich. Vind het saai geloof ik, haha. Niet vies maar je maakt me er niet blij mee. Ook omdat het veelal koud is denk ik.
Stand vind ik in de lente of herfst bijvoorbeeld wel weer leuk om te wandelen ofzo. Maar in die bloedhitte...
<<

ChiQ

Bericht 22 Okt 2022 19:22

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Nou, heb je even?

Ik hou echt niet van:
Bordspellen. Ik word gewoon boos als iemand me hierom vraagt.
Wandelen... like why?!? Waarom zou ik gaan wandelen zonder doel. Mijn man doet dit echt vaak: 'ik ga ff stukje lopen!' Of uberhaupt bewegen om ergens te komen. Mij nie bellen!
Waterparken. Vies goor kapot en roestig.
Series kijken.
Slagroom. Zo los of bij (appel)gebak. Ja echt ik snap t nut niet.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 22 Okt 2022 19:23

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Achtbanen
Dance/techno muziek
Festivals (duurt te lang)
Vakantieparken a la center parcs/roompot
Melk
Kokos
Disney/Disneyland en t hele gebeuren eromheen
Georganiseerde reizen
All inclusive
All you can eat
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Okt 2022 19:24

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Nee ja ik bedoel bij mensen die er lyrisch over zijn, waarom? Ik kan me nog voorstellen dat je bij een echt goed restaurant kunt genieten van de pure subtiele zoetige smaak van verse vis maar dat kan ik me bij een AYCE sushi tent niet voorstellen. Dit klinkt echt tien keer verhevener dan ik bedoel, maar ik bedoel eigenlijk dat ik een AYCE met vette friet snacks enzo meer zou kunnen voorstellen dan met rauwe vis. Dat je dáár dan echt op los gaat ofzo. Nou ja ik snap 't gewoon niet denk ik.
Let's discover the world together.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 22 Okt 2022 19:24

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

ChiQ schreef:Nou, heb je even?

Ik hou echt niet van:
Bordspellen. Ik word gewoon boos als iemand me hierom vraagt.
Wandelen... like why?!? Waarom zou ik gaan wandelen zonder doel. Mijn man doet dit echt vaak: 'ik ga ff stukje lopen!' Of uberhaupt bewegen om ergens te komen. Mij nie bellen!
Waterparken. Vies goor kapot en roestig.
Series kijken.
Slagroom. Zo los of bij (appel)gebak. Ja echt ik snap t nut niet.

Ik hou ook niet van spelletjes spelen. Ik heb namelijk een grafhekel aan verliezen.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 506

Geregistreerd: 28 Jun 2022 11:22

Bericht 22 Okt 2022 19:28

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

BBQen
Tv kijken
Lord Of The Rings
Alcohol drinken (lijkt alsof iedereen dat graag doet)
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 22 Okt 2022 19:28

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Marin schreef:Nee ja ik bedoel bij mensen die er lyrisch over zijn, waarom? Ik kan me nog voorstellen dat je bij een echt goed restaurant kunt genieten van de pure subtiele zoetige smaak van verse vis maar dat kan ik me bij een AYCE sushi tent niet voorstellen. Dit klinkt echt tien keer verhevener dan ik bedoel, maar ik bedoel eigenlijk dat ik een AYCE met vette friet snacks enzo meer zou kunnen voorstellen dan met rauwe vis. Dat je dáár dan echt op los gaat ofzo. Nou ja ik snap 't gewoon niet denk ik.

Ik vind sushi wel heel lekker, met name sashimi. Maar eet er dan altijd wel wat japanse bijgerechten bij zoals zeewier salade, edamame, miso soepje etc.
AYCE is dat all you can eat? Daar ben ik nog nooit geweest. Ik vind wel dat er veel verschil zit in kwaliteit van sushi restaurants.

Nog een aanvulling: ik ben niet lyrisch over sushi. Dus bij dat groepje hoor ik niet, maar ik vind t wel lekker en vind het ook jammer dat ik t nu tijdelijk niet mag.
Laatst gewijzigd door Max op 22 Okt 2022 19:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 22 Okt 2022 19:29

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Hahaha Chiq, love wandelen én slagroom. Wel met je eens over de waterparken, zie de lol er niet van in en ranzig inderdaad. Überhaupt zwembaden ook eigenlijk wel.

Jaaaa festivals wilde ik ook al noemen Max. Leuk voor een uurtje 😂

Lord of The Rings is ook zo'n ding ja. Heb het geprobeerd maar na een half uur opgegeven.

Edit: alcohol heb ik heel lang niet gelust (nou ja, tot m'n 24e ofzo denk). Hoe vaak ervan uitgegaan wordt dat je drinkt en hoe je je bijna moet verantwoorden of op zijn minst uitleggen waarom je dan niet drinkt is zó irritant.
Laatst gewijzigd door Klaproos op 22 Okt 2022 19:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Okt 2022 19:30

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Oh ik weet er nog één:
Shoppen. Vreselijk. Vooral van die overweldigende winkels als de Zara of H&M, maar boetiekjes waarbij iemand direct komt helpen (en kijken hoe iets staat) vind ik ook echt heel erg vervelend.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Okt 2022 19:31

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Beige. 🤢 Beige muren en meubels, beige kleding, beige insta account. Brrr.

Visgraat vloer.

Bordspellen inderdaad. Verschrikkelijk.
De Efteling. De hysterie vind ik echt ondraaglijk. Sowieso, als volwassene (zonder kinderen!) naar iets als de Efteling of Disneyland snap ik niet.

Game of thrones, Lord of the Rings, Harry Potter.

Ik heb ongetwijfeld nog meer dingen, maar daar ga ik even over nadenken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 22 Okt 2022 19:32

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Een stranddag.
Met een boot het water op. Ik ben mega snel ''zee''ziek.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 22 Okt 2022 19:32

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

LOTR / GOT is ook mij ding niet. Festivals kan ik me ook weinig bij voorstellen.

Strand, heerlijk! Het hele jaar door ook. Sushi kun je me inmiddels ook wakker voor maken. We hadden een fijne AYCE tent hier in de buurt maar die wordt minder. Dan maar laten bezorgen, scheelt nog geld ook.

Wat echt niet mijn ding is; nootjes en pinda’s, ik lust ze écht niet. Pindakaas dan weer wel, zonder stukjes uiteraard.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 16 Dec 2018 00:18

Bericht 22 Okt 2022 19:36

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Alles wat met kamperen of een camping te maken heeft. Te weinig ruimte, te weinig privacy, te veel lawaai, te veel mensen en te veel kinderen op te weinig m2.

Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij dat je betaalt om 1200km 90 kilometer per uur tussen de vrachtwagens te rijden om een aantal weken in bloedverziekende hitte op een dor grasveldje te gaan staan met een caravan waarbij je doorgaans in moet leveren op ruimte en comfort (of nog erger: zitten te koukleumen naast je straalkacheltje omdat het hondenweer is en je met vier personen op elkaars huid zit, je bloedchagerijnig ervan wordt, maar je gezellig spelletjes moet spelen omdat we op vakantie zijn). Naar een toiletgebouw te moeten waar je precies kunt horen en ruiken wat degene naast je aan het doen is en je echt geluk moet hebben met de hygiëne. Met een beetje pech sta je dan naast van die joviale mensen die je de hele dag door lopen te groeten en je steeds allerlei beleefdheidspraatjes moet doen omdat het contact dan lekker laagdrempelig is.

En kampeerliefhebbers hoeven me niet van het tegendeel te overtuigen. Ik haat de camping.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Okt 2022 19:38

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

😂 duidelijk Rejoy!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 22 Okt 2022 19:42

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Ik vind kinderen van anderen vaak niet zo leuk 🤐
Of nouja, ik word een beetje dol van al die speel afspraakjes. Ik heb daar echt niet iedere week zin in haha
Terwijl het soms echt lijkt alsof andere moeders dat erg gezellig vinden.
2016
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Okt 2022 19:46

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Bbq-en
Buiten eten
Sushi
Appeltaart

En ook:

Chocolade!

Enkel met een snicker kan je mij blij maken dan, maar dat is meer pinda dan chocolade.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 22 Okt 2022 19:50

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Hahaha Rejoy, dat is duidelijk inderdaad!

Oh dat heb ik ook Salome. Ben niet zo goed met andere kinderen 😅

Dat hoor je niet veel Tabbie, geen chocola!
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 22 Okt 2022 19:50

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Marin schreef:Oh ik weet er nog één:
Shoppen. Vreselijk. Vooral van die overweldigende winkels als de Zara of H&M, maar boetiekjes waarbij iemand direct komt helpen (en kijken hoe iets staat) vind ik ook echt heel erg vervelend.

Vreeeeeeeselijk!!!
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 22 Okt 2022 19:54

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Rejoy schreef:Alles wat met kamperen of een camping te maken heeft. Te weinig ruimte, te weinig privacy, te veel lawaai, te veel mensen en te veel kinderen op te weinig m2.

Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij dat je betaalt om 1200km 90 kilometer per uur tussen de vrachtwagens te rijden om een aantal weken in bloedverziekende hitte op een dor grasveldje te gaan staan met een caravan waarbij je doorgaans in moet leveren op ruimte en comfort (of nog erger: zitten te koukleumen naast je straalkacheltje omdat het hondenweer is en je met vier personen op elkaars huid zit, je bloedchagerijnig ervan wordt, maar je gezellig spelletjes moet spelen omdat we op vakantie zijn). Naar een toiletgebouw te moeten waar je precies kunt horen en ruiken wat degene naast je aan het doen is en je echt geluk moet hebben met de hygiëne. Met een beetje pech sta je dan naast van die joviale mensen die je de hele dag door lopen te groeten en je steeds allerlei beleefdheidspraatjes moet doen omdat het contact dan lekker laagdrempelig is.

En kampeerliefhebbers hoeven me niet van het tegendeel te overtuigen. Ik haat de camping.

Heb hier echt smakelijk om zitten lachen. Ik ben het met je eens, maar ik vind wildkamperen dus wel heel leuk. Dan heb je geen buren etc. Ik ben er alleen na een aantal nachten ook wel weer klaar mee.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron