Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Nov 2022 00:24

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Het gaat niet zo zeer om de metworst. Zie https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Metworstrennen
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 14 Nov 2022 10:49

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Wauw
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Nov 2022 11:02

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Beetje lokale cultuur dames. Ik denk dat rapa tui (of hoe ze ook heet) wel kan waarderen.
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 14 Nov 2022 14:38

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Haha heerlijk al die reacties.

Ik heb een hekel aan:

- Zwembaden en dan met name zwembaden waar veel mensen komen. Veel prikkels, geschreeuw, weerkaatsing van het geluid, vies water waarin je zwemt, en de vloeren in een zwembad zijn zo ranzig. Als ik er al aan denk kan ik kokhalsen. Net zoals de wc's daar trouwens, helemaal nat van al dat zwembadwater en mensen nemen niet eens meer de moeite om in de pot te plassen maar plassen er half overheen. Oké dat was mijn zwembadrant

- de Decathlon en dan vooral die in Deventer/apeldoorn(?). Wat een mega overprikkelende winkel is dat. Ook winkels als de primark en h&m overigens met hun veel te felle lampen haha

- Spaghetti carbonara. Niet te eten
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 14 Nov 2022 14:50

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Oh ja, kamperen heb ik ook een grafhekel aan. Ik vind het best gezellig zo'n park, maar wel in een huisje waar je normaal kunt slapen en savonds rustig op de bank kunt zitten en je kinderen gewoon in hun eigen slaapkamer kunnen slapen

Direct ook het volgende: ik haat samen slapen. Met mijn partner, met mijn kinderen, vind het gewoon met niemand fijn. Ik wil alleen slapen, zonder gesnurk. Gewoon echt uitgerust wakker worden in de ochtend. Wie ooit heeft bedacht dat je als partners bij elkaar zou moeten slapen snap ik niet. Ik vind het heerlijk om tegen mijn man aan te liggen, maar op de bank waar hij me niet wakker snurkt 😁

- ik heb trouwens ook een hekel aan sinterklaas. Waarschijnlijk omdat ik het zo'n uitgebuit feest vind (als ouders mag je alleen maar je portomonnee trekken), er zit geen enkele gedachtengang achter zoals dankbaarheid ofzo, gewoon alleen maar cadeautjes schransen die binnen no time ook weer vergeten zijn en waar je een bak geld aan kwijt bent. Oh en direct die hele discussie over zwarte Piet. Voor een groep mensen is het zo verschrikkelijk moeilijk te begrijpen dat Zwarte Piet ook makkelijk aangepast kan worden naar roetveegpiet en dat een hele groep mensen dan minder te maken krijgen met discriminatie. Diezelfde mensen gaan helemaal los op social media met racistische opmerkingen 'ga terug naar je eigen land, het is onze traditie, hou je bek enz' terwijl ze niet eens normaal kunnen spellen. Dieptriest en vermoeiend
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 14 Nov 2022 20:40

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Oh dat van dat slapen heb ik ook Lalou! Hier dan ook een extra bed op zolder zodat ik regelmatig alleen kan slapen. De kinderen slapen ook vrijwel nooit bij ons. Die slapen ook het best in hun eigen bed.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Nov 2022 20:44

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Fred schreef:Beetje lokale cultuur dames. Ik denk dat rapa tui (of hoe ze ook heet) wel kan waarderen.


Rapa Nui. Beetje internationale cultuur.
Let's discover the world together.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 16 Nov 2022 23:48

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Fred schreef:Beetje lokale cultuur dames. Ik denk dat rapa tui (of hoe ze ook heet) wel kan waarderen.


rapa nui😉 Maar je hebt gelijk, ik kende dit niet maar vind zulke dingen echt leuk en kan ik echt waarderen. Dus kan op mijn lijstje.

Ik wil bv eigenlijk ook nog eens naar het Vlöggeln in Ootmarsum. Een bijzondere traditie in Ootmarsum op zowel Eerste als Tweede paasdag. Het verhaal begint bij de Poaskearls. Deze jonge, vrijgezelle mannen zijn deze dagen 'heersers' van de stad. Ze zijn niet te missen in hun lange beige jas, zwarte broek en hoed. Tijdens het vlöggeln lopen de Poaskearls en andere inwoners van Ootmarsum hand in hand door de stad. Ondertussen zingen ze paasliedjes. De oudste Poaskearl loopt voorop en rookt een sigaar. Eenmaal aangekomen bij het eindpunt – het Marktplein – worden de kinderen drie keer opgetild. Dit staat symbool voor de blijdschap om nieuw leven. Vlöggeln moet je gewoon een keer meegemaakt en gezien hebben.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 580

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 20 Nov 2022 09:53

Re: Wat vindt iedereen leuk behalve jij?

Ik hou niet van aardbeien en chocolade.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers