Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke wasmachine kopen?

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Okt 2022 16:21

Welke wasmachine kopen?

Onze wasmachine lekt steeds water en gezien de levensduur van deze machine verwacht ik niet dat dit nog heel lang goed gaat. Daarom ben ik mij alvast aan het oriënteren op een nieuwe, maar ik weet niet zo goed waar op te letten.
De machine die ik had, deed 50 minuten over een volledige was. Volgens mij is dit bij de nieuwe wasmachines niet meer echt gebruikelijk, maar het zou fijn zijn als er toch een soort van volwaardig programma in een uur gedraaid kan worden.
Ook vind ik het belangrijk dat je hem via de app op afstand aan kunt zetten (je weet nooit waar we naartoe gaan met flexible energie tarieven, ben er liever vast op voorbereid).
Wie heeft een tip voor een goede wasmachine op basis van ervaring?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Okt 2022 16:29

Re: Welke wasmachine kopen?

Ik heb een miele twindos. Korte programma voor minder dan 60 graden is 1:14. Ik vind het ideaal dat ik niet meer zelf hoef te doseren. Eens in de zoveel tijd vul ik het bij en dan is het goed. App heb ik nog niets mee gedaan maar zou wel kunnen.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 08 Okt 2022 17:37

Re: Welke wasmachine kopen?

Wij hebben een Hayer. Heel tevreden, ook korte programma’s inderdaad.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Okt 2022 21:09

Re: Welke wasmachine kopen?

Wij hebben een ‘addwash’ Samsung en wat ben ik daar blij mee: verschillende programma’s maar het állerfijnste is het deurtje aan de voorkant. Je kunt tijdens het wassen er nog dingen bij in gooien, iets wat me vrijwel elke was gebeurt. Ideaal.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Okt 2022 21:16

Re: Welke wasmachine kopen?

Wij hebben een Samsung Ecobubble. Die heeft ook dat extra deurtje en dat is inderdaad fijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 09 Okt 2022 19:40

Re: Welke wasmachine kopen?

Wij hebben een AEG wasmachine en droger (9000 series). Ik ben er super tevreden over.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 09 Okt 2022 19:50

Re: Welke wasmachine kopen?

Susan schreef:Wij hebben een Samsung Ecobubble. Die heeft ook dat extra deurtje en dat is inderdaad fijn.

Hier ook
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:33

Bericht 09 Okt 2022 20:58

Re: Welke wasmachine kopen?

Denk nu ongeveer 6 jaar een Bosch i-dos. Heel tevreden over. Kan deze ook tussendoor op pauze zetten en deurtje openen om vergeten was erbij te doen.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 09 Okt 2022 21:51

Re: Welke wasmachine kopen?

Wij hebben net als Plum een Miele met I-dos. Ideaal dat ik hem ook vanaf mijn mobiel kan "besturen" (moet je wel van te voren een knopje aanduwen).
30 graden was duurt 1h7m en van 60 graden heb je 2 programma's, langere en kortere. Korte is iets van 1,5h.
Wolwas 40 min en er zit ook een kort programma op van 15/30min, die gebruik ik eigenlijk nooit.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 10 Okt 2022 08:54

Re: Welke wasmachine kopen?

Wij hebben ook een Bosch i-dos (serie 8), kan ook bediend worden met app en je krijgt een push bericht als hij klaar is, ideaal.
Kortste volwaardige programma is 0:47 als je hem op speed zet. Zonder speed duurt hij 0:59.
Bijvullen tussendoor is ook mogelijk.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers