Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


smartwatch voor kinderen

<<

xStormx

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 25 Okt 2020 16:04

Bericht 05 Okt 2022 10:01

smartwatch voor kinderen

Hoi hoi,

Hebben jullie misschien tips voor een stoere smartwatch voor een 8 jarige?
Ik zie zoveel onbekende merken en heb echt totaal geen idee!
Mijn voorkeur ging uit naar de fitbit omdat ik die zelf ook heb maar er staan wel hele slechte recencies bij maar die lijkt me wel wat.

tips zijn welkom :-) het is voor de kerst!

groetjes Storm
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Okt 2022 21:58

Re: smartwatch voor kinderen

Welke functies wil je hebben?

Ik heb voor beide kinderen een gps tracker gekocht. Ze kunnen ermee bellen en berichten sturen en hij heeft een stappenteller.

Ik heb hem gekocht bij One2Track en ben er erg tevreden mee.
R. 2013
D. 2016
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Okt 2022 14:35

Re: smartwatch voor kinderen

Wij hebben ze ook van One2Track.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers