Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kastenwand

<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 03 Okt 2022 05:47

Kastenwand

We hebben een mooie bijkeuken, qua ruimte, maar het is daar altijd een troep. Het is een ruimte waar alleen wij komen en dat merk je ook aan de hoeveelheid troepjes die daar verdwijnen.

Maar wat het ook kan zijn is een ruimte van rust, reinheid, regelmaat. Een washok, zonder zichtbare troepjes. Ik zou er zelfs kunnen strijken. Zou kunnen, geen zin in, maar het kan.

Naast de bijkeuken hebben we een 2e bijkeuken, waar de honden (kunnen) zijn. Dus ik zoek naar een kastenwand. Gewoon heel veel legplanken waar we de troepjes achter kunnen verschuilen. Ik dacht aan Pax van Ikea, maar wil geen hanggedeeltes. Iemand een idee waar ik dan wel aan moet denken?

De bijkeuken is overigens zo'n 20m2 en de 2e koelkast, vriezer, wasmachine en droger zijn blijvend. En ik wil heul graag een soort van keuken daar, maar voor nu is daar geen geld voor. Ik wil alleen wel van de troep af. 🙈

Dus kom maar op met de ideeën? 😇
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 03 Okt 2022 06:45

Re: Kastenwand

Met Pax van Ikea kun je ook alles zelf indelen, je hoeft dus geen hanggedeelte te nemen 😊
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Okt 2022 08:17

Re: Kastenwand

Een Pax met alleen planken kan altijd, maar wij hebben zelf een kast op maat gemaakt. Dan kun je de vakken ook mooi om je koelkast ed heen bouwen.
Wij moeten er alleen nog steeds nodig deuren voor maken, maar verder heel blij mee.
Hebben het hout trouwens in de winkel vast op maat laten zagen, scheelde thuis heel veel werk.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 03 Okt 2022 08:39

Re: Kastenwand

Mijn schoonouders hebben dit in de woonkamer. Ze hebben dit door een keukenzaak laten doen, helemaal op maat gemaakt. Er zitten een paar open vakken in met verlichting, daar staat decoratie spul in. Verder allemaal dezelfde deuren, het is een enorme wand, maar heel erg rustig zo.
december 2016
juli 2019
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 03 Okt 2022 09:29

Re: Kastenwand

Ik heb zelf ook een kast van IKEA. Een gewone, geen PAX maar wat hier inderdaad gezegd wort, deze kun je zelf indelen. Ik vind kledingkasten nl altijd al te veel hanggedeelte hebben dus heb ik dat in mijn kast veel minder. Ik ben weer gek op laatjes dus daar heb ik er veel van maar je kunt zelf kiezen tussen planken, laatjes, hang, mandjes etc. Op de site van IKEA kun je je kast maken zoals je wilt en dan heb je zo een boodschappenlijstjes met wat je nodig hebt. Ik vind het ideaal.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 03 Okt 2022 10:55

Re: Kastenwand

Ik een pax kunnen ook alleen planken. Je zou ook keukenkasten kunnen kiezen bij Ikea. Ik zou kijken wat goedkoper is, keukenkasten of pax. Denk namelijk dat je nog wel eens kan schrikken van de prijs!

Dan is inderdaad misschien hout bij de houthandel en zelf bouwen goedkoper. Al is hout ook erg duur.
⁠♡♡♡
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 03 Okt 2022 11:58

Re: Kastenwand

Dank jullie wel voor het meedenken.

Mijn man is helaas geen timmerman, al gaat hij binnenkort wel onze nieuwe vensterbanken van hout uit de tuin uitzagen. Dat dan weer wel.

Ik denk echter dat Pax goedkoper is dan een op maat keuken. Ook al heb ik dat liever, mijn hoofd heeft die tijd niet haha.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Okt 2022 12:22

Re: Kastenwand

Wij hebben laatst in onze bijkeuken een voorwand met deuren en regelwerk geplaatst om/voor onze wasmachine en cv. In die kast planken gemaakt met het Boaxel systeem van Ikea. Wij zijn heel erg slechte klussers maar het is super geworden! Hout is idd deur maar met deze combi goedkoper dan een hele pax vermoed ik.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 03 Okt 2022 12:50

Re: Kastenwand

Wil je perse schuifdeuren? Ik heb gewoon kledingkasten en daarvan kun je er natuurlijk net zo veel kopen als je nodig hebt en dan zelf indelen. Dat was stukken goedkoper dan PAX maar al een tijd geleden, geen idee wat ik precies heb.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 03 Okt 2022 13:55

Re: Kastenwand

Mia schreef:Dank jullie wel voor het meedenken.

Mijn man is helaas geen timmerman, al gaat hij binnenkort wel onze nieuwe vensterbanken van hout uit de tuin uitzagen. Dat dan weer wel.

Ik denk echter dat Pax goedkoper is dan een op maat keuken. Ook al heb ik dat liever, mijn hoofd heeft die tijd niet haha.


Heb je al gekeken naar de Ikea keukenplanner? Dan kan je de kast om je wasmachine bouwen? De basiselementen en basic bladen zijn niet duur
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem332

Bericht 03 Okt 2022 14:20

Re: Kastenwand

Ik zou eens kijken naar het platsa programma van Ikea. Is er in 55 en 40
Cm diep. Wellicht kan je het ook tegen de muur aanschroeven.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 03 Okt 2022 14:52

Re: Kastenwand

Platsa is ook heel makkelijk! Hebben wij op zolder omdat die in veel verschillende hoogtes is. Vind alleen de deurtjes niet zo mooi
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers