Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Werkkamer opnieuw inzichten

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 02 Okt 2022 15:39

Werkkamer opnieuw inzichten

Ik ga binnenkort mijn werkkamer opnieuw inzichten, zodat ik er ook echt kan gaan werken. Ik wil dit doen met alle meubels die ik al heb, want daarmee wordt het al vol genoeg. Omdat ik met twee deuren, een inbouw kast en wat schuine wanden zit is de meest logische plek voor het bureau eigenlijk voor het raam. Ik twijfel, omdat ik dan natuurlijk wel tegenlicht zal hebben. Is er iemand die ervaring heeft met een bureau voor het raam? Een kwartslag draaien is helaas lastig, omdat het bureau vastzit aan een kast (en anders dus die kast voor het raam of midden in de kamer komt.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Okt 2022 17:57

Re: Werkkamer opnieuw inzichten

Mijn man zit in zijn werkkamer bij het raam. Onder het schuine dakraam. We hebben daar aan de buitenkant zonwering geplaatst die niet geheel verduistert maar wel veel zon (en dus tegenlicht) tegenhoudt.

Wellicht is dat voor jou ook een optie? Je zou bijvoorbeeld bij Squid kunnen kijken naar hun textielfolie.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 02 Okt 2022 18:04

Re: Werkkamer opnieuw inzichten

Ja, zoiets zat ik inderdaad ook nog aan te denken. Er hangt een rolluik, maar als ik die dicht heb is het wel erg donker. Iets van folie op het raam (misschien alleen het onderste stuk) is dan gezelliger. Hebben jullie die zonwering op het hele raam of alleen de onderste helft bijvoorbeeld?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Okt 2022 18:21

Re: Werkkamer opnieuw inzichten

Het zit op het hele raam.

Wij hebben wel iets anders dan Squid, maar dat was onze 2e optie. Ik ga even zoeken naar een link van wat wij precies hebben.

Heb jij ook een dakraam of een gewoon raam?

Edit: dit is wat wij hebben. Mijn man heeft hier uiteindelijk voor gekozen omdat dit ook veel warmte tegenhoudt.

https://www.veluxshop.nl/producten/velux-raamdecoratie/buitenzonweringen?&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=autumn_campaign_2022_global&utm_content=responsive&gclid=EAIaIQobChMI9faigvrB-gIVibHtCh0eWQY5EAAYASACEgLldvD_BwE&gclsrc=aw.ds
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 02 Okt 2022 21:45

Re: Werkkamer opnieuw inzichten

Dank je voor het nazoeken. Zoiets heb ik ook bij een van mijn dakramen. Maar bij mijn werkkamer zit een gewoon raam, dus ik denk dat folie oid dan handiger is. Ik wil het eigenlijk ook niet al te duur maken, al vind ik zo’n truttig half gordijntje dat de vorige bewoners hadden ook niet echt nodig 😉

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers