Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Origineel kraamcadeau

<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 02 Okt 2022 10:27

Re: Origineel kraamcadeau

Ik zie enorm veel leuke tips al voorbij komen!
Van Hugo kreeg ik nog de tip van warme slofjes, leek me ook wel leuk met het oog op de winter en de hoge energiekosten.

Haha, zo heb ik helemaal geen inspiratie en nu kan ik niet kiezen omdat ik juist teveel inspiratie heb. Maar super bedankt voor de ideeën tot nu toe!
Laatst gewijzigd door Anoniem329 op 13 Okt 2022 12:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 02 Okt 2022 12:25

Re: Origineel kraamcadeau

Tove_ schreef:


Snap ik wel hoor! Met hydrofielen vind ik dat dan altijd wel praktisch want die kun je toch nooit teveel hebben ;)



Jawel hoor! Ik heb geen spuger, dus ik had eigenlijk aan 5 hydrofielen wel genoeg. Heb nog zeker 10 ongebruikte in de la liggen 🤷‍♀️
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Okt 2022 12:31

Re: Origineel kraamcadeau

Ik vind het altijd leuk om een paar regenlaarsje te geven in maat 21 of 22. Dus voor als ze zelf kunnen lopen. Bergstein of Igor bijvoorbeeld. Meestal combineer ik dat met een zwembroekje of een zwempakje, omdat je er zelf niet zo snel aan denkt om dit op voorhand te kopen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 02 Okt 2022 12:46

Re: Origineel kraamcadeau

Ik vond een groot speelkleed met naam ook erg leuk en handig om te krijgen. Hebben we veel gebruikt toen ze iets groter werden. Voor een meisje vind ik een poppenwagen met naam ook leuk, dat hebben we mijn nichtje gegeven.
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 393

Geregistreerd: 26 Apr 2017 18:57

Bericht 02 Okt 2022 13:12

Re: Origineel kraamcadeau

Huppekee schreef:
Tove_ schreef:


Snap ik wel hoor! Met hydrofielen vind ik dat dan altijd wel praktisch want die kun je toch nooit teveel hebben ;)



Jawel hoor! Ik heb geen spuger, dus ik had eigenlijk aan 5 hydrofielen wel genoeg. Heb nog zeker 10 ongebruikte in de la liggen 🤷‍♀️


Haha echt? Dat is voor t eerst dat ik dat hoor. Ik heb ook geen spugers maar voor mondjes melk, kwijl, viezigheid, ik gebruik ze voor alles!
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 02 Okt 2022 17:20

Re: Origineel kraamcadeau

Een stoeltje met geboortekaartje erop gedrukt!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 02 Okt 2022 18:29

Re: Origineel kraamcadeau

kippetje schreef:Een stoeltje met geboortekaartje erop gedrukt!


Ja dat wilde ik ook tippen! Dit hebben we aan een paar goede vrienden en onze neefjes/nichtjes gegeven. Maar dan handgeschilderd. Drukken is denk ik wat goedkoper en dan past het misschien binnen je budget.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 02 Okt 2022 18:41

Re: Origineel kraamcadeau

Ik ben heel blij met merino-wollen sokjes. Ik heb echt 50 paar sokjes, maar pak nu het zo koud is altijd de wollen sokjes. Van mijn oma heb ik een zilveren besteksetje gehad met de naam erin gegraveerd (kun je bij de juwelier kopen), dat vond ik ook leuk en origineel, maar geen idee hoe duur! Slaapzakje is ook handig en iets dat je niet standaard krijgt.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 02 Okt 2022 20:24

Re: Origineel kraamcadeau

Tove_ schreef:
Huppekee schreef:

Jawel hoor! Ik heb geen spuger, dus ik had eigenlijk aan 5 hydrofielen wel genoeg. Heb nog zeker 10 ongebruikte in de la liggen 🤷‍♀️


Haha echt? Dat is voor t eerst dat ik dat hoor. Ik heb ook geen spugers maar voor mondjes melk, kwijl, viezigheid, ik gebruik ze voor alles!

Hier na twee kinderen van de 10 gewone maat hydrofielen er ook zeker 5 nooit gebruikt. Maar inderdaad geen spugers of mondjes melk terug geven ed. Ze waren dus heel snel verdwenen uit de wieg/ kinderwagen/ box. En voor viezigheid gebruikte ik dan weer washandjes of de spuugdoekjes die ik ook niet nodig had voor spugen en veel handzamer klein waren.
XL doeken vond ik wel fijn om ze in te wikkelen na de douche.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 02 Okt 2022 21:14

Re: Origineel kraamcadeau

Wij gebruikten hydrofielen ook erg weinig.. uiteindelijk als slab en nu al heel lang helemaal niet meer.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Okt 2022 17:01

Re: Origineel kraamcadeau

Teun schreef:
kippetje schreef:Een stoeltje met geboortekaartje erop gedrukt!


Ja dat wilde ik ook tippen! Dit hebben we aan een paar goede vrienden en onze neefjes/nichtjes gegeven. Maar dan handgeschilderd. Drukken is denk ik wat goedkoper en dan past het misschien binnen je budget.


Ik ook :D
Heb ze regelmatig verkocht in mijn webshop.
Heb er ook een gemaakt voor mijn neefje, die is nu 1.5 en zit echt dagelijks op zijn stoeltje.
Die van mijn dochter staat ook nog steeds in haar kamer.

Wat ook handig is, is een bewaardoos waar bijv 'alle eerste spulletjes' in kunnen.
Ik kan je eventueel aan beide helpen, dus stuur gerust een berichtje.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One