Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragenlijstje vrienden

<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 12 Nov 2013 15:56

Re: Vragenlijstje vrienden

Ik begrijp het Maple. Zoals ik het schetste is het ook heel erg zwart-wit hoor, maar het was maar om aan te geven dat meer vrienden niet per definitie beter is en dat het (voor mij althans) om kwaliteit in plaats van kwantiteit gaat. Maar dat weten jullie natuurlijk ook wel :).

Maar ik begrijp je punt en ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms ook best wel moeilijk vind om iedereen de aandacht te geven die ze verdienen. Maar de vriendschappen die ik nu heb zijn zo gegroeid, het is nu eenmaal zo. Ik ga niet zeggen, 'ik vind het teveel, ik schrap er een paar!'.
<<

Anoniem7

Bericht 12 Nov 2013 15:57

Re: Vragenlijstje vrienden

Hahaha nee, dat snap ik, dat zou ik ook niet doen :-)
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 12 Nov 2013 20:44

Re: Vragenlijstje vrienden

Hoeveel vrienden heb je? ik heb 7 eigen vriendinnen. Daarnaast heeft mijn vriend 3 vrienden met bijbehorende partners die ik ook wel als vrienden beschouw.
Ben je tevreden met dit aantal? Waarom wel/niet? ja, prima aantal
Wanneer zie je iemand echt als vriend(in)? als ik iemand vertrouw, het gevoel heb (bijna) alles te kunnen delen, veel leuke dingen samen doen
Maak jij onderscheid tussen goede/minder goede vriend(in)/kennis? Nee. Al maak ik wel onderscheid tussen mijn eigen vriendinnen en die van mijn vriend
Hoe vaak zie je je vrienden? Dat verschilt. De meeste gemiddeld 1 keer per maand.
Wat doe je graag met vrienden? Van alles: samen thee drinken of koken, uit eten, naar de bios, winkelen, naar de sauna, op stap enzovoort.
<<

Nyx

Bericht 12 Nov 2013 22:02

Re: Vragenlijstje vrienden

Hoeveel vrienden heb je? 5 vrienden
Ben je tevreden met dit aantal? Waarom wel/niet? Volgens mij heb ik er voldoende aan.
Wanneer zie je iemand echt als vriend(in)? Als ik degene ten alle tijden kan lastig vallen en zij mij. Als we samen lol kunnen hebben. Als we goed kunnen praten. Als ik er iets meer kwijt durf dan bij andere mensen.
Maak jij onderscheid tussen goede/minder goede vriend(in)/kennis? Jazeker. De vrienden die ik heb benoemd, zijn vrienden waar ik mezelf durf te zijn. Maar er zijn ook mensen die ik zou kunnen beschouwen als vrienden, maar die ik zelf (nog) niet op die manier zie. Kennissen zien helemaal niets van mij, zoals ik echt ben of kan zijn.
Hoe vaak zie je je vrienden? Eén van mijn vrienden zie ik minstens één keer per week of ik nu wil of niet. De anderen zie ik eens per maand zo niet vaker.
Wat doe je graag met vrienden? Shoppen, gezellig thuis zitten, praten, ouwehoeren.
<<

Anoniem100

Bericht 13 Nov 2013 12:01

Re: Vragenlijstje vrienden

Hoeveel vrienden heb je? 3 "eigen" vriendinnen en een groepje van 8 vrienden/vriendinnen van m'n vriend.
Ben je tevreden met dit aantal? Waarom wel/niet? Redelijk, zou soms wel iets meer mogen zijn maar vermaak me ook prima met dit koppeltje.
Wanneer zie je iemand echt als vriend(in)? Als ik met alles bij haar terecht kan, in goede en minder goede tijden. En het niet erg is als we elkaar even niet zo vaak zien door drukte, wanneer nodig zijn we er voor elkaar
Maak jij onderscheid tussen goede/minder goede vriend(in)/kennis? Ja, mijn beste vriendin vertel ik vrijwel alles. Overige 2 vriendinnen en de meiden uit het andere vriendengroepje ook wel een hoop maar niet zoals bij m'n beste vriendin.
Hoe vaak zie je je vrienden? Beste vriendin meestal 1x per week, soms iets minder maar spreken elkaar wel heel vaak. Overige 2 vriendinnen 1x per 2 weken, afhankelijk van ieders agenda. Overig vriendengroepje ook regelmatig, maar geen vaste regelmaat
Wat doe je graag met vrienden? Theeleuten, gewoon lekker kletsen, films kijken, shoppen, wandelen, uit eten
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 13 Nov 2013 12:11

Re: Vragenlijstje vrienden

Nyx schreef:Hoe vaak zie je je vrienden? Eén van mijn vrienden zie ik minstens één keer per week of ik nu wil of niet.


Haha hoe bedoel je dat?
<<

Anoniem 52

Bericht 13 Nov 2013 13:40

Re: Vragenlijstje vrienden

Hoeveel vrienden heb je? Vind ik een bijna lastige vraag, omdat ik wel in een vriendengroep zit, maar ik behoor niet tot de kern, zegmaar. Het zijn in de eerste instantie vrienden van de vriend van mijn beste vriendin. Omschrijving zegt wel genoeg over de band ;) Verder heb ik 1 allerbestevriendin en een aantal meiden beschouw ik ook als vriendinnen, sommige hele goede zelfs.
Ben je tevreden met dit aantal? Waarom wel/niet? Ja, ik heb in 't verleden heel veel vrienden en vriendinnen gehad en 't was vooral veel werk. Elke week verjaardagen en feestjes enzo.. En ik vind 't fijn als je iemand 'in de gaten kunt houden'. Dan bedoel ik bijhouden wanneer iemand examens heeft bijv. Of naar 't ziekenhuis moet. Als je grote vriendenkring hebt, is 't lastiger om echt goed op de hoogte te blijven. Op deze manier kan ik in mijn ogen de beste vriendin zijn, die ik maar kan zijn.
Wanneer zie je iemand echt als vriend(in)? Wanneer ik iemand blind vertrouw, mee kan lachen, mee kan huilen, maar ook met wie ik stil kan zijn, zonder dat 't ongemakkelijk wordt.
Maak jij onderscheid tussen goede/minder goede vriend(in)/kennis? Ja, ik ga voor goede vrienden toch een stapje verder.
Hoe vaak zie je je vrienden? M'n forumvriendinnen niet genoeg, baal ik soms wel van. Komt gewoon door de afstand en da's jammer. M'n beste vriendin zie ik wekelijks en spreek ik nog vaker. Helpt ook dat we bij elkaars ouders over de vloer komen.
Wat doe je graag met vrienden? Alles. Daar kan vreselijk bij worden doorgedacht ;) Maar met vrienden kan je alles leuk maken, of dat nu simpel boodschappen doen is, een dagje uit of gewoon lui op de bank hangen.
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 13 Nov 2013 14:08

Re: Vragenlijstje vrienden

Hoeveel vrienden heb je? 10 losse vriendinnen, geen groepje. En dan heb nog goed contact met een paar stellen uit de vriendengroep van mijn vriend. 3 stellen zie ik wel als echte vrienden. De hele vriendengroep van mijn vriend bestaat uit 6 stellen en nog een aantal vrijgezellen.
Ben je tevreden met dit aantal? Waarom wel/niet? ja, druk genoeg zo, als ik nog meer contacten zou hebben zou het niet bij te houden zijn.
Wanneer zie je iemand echt als vriend(in)? Wanneer je altijd bij iemand terecht kan zowel in goede tijden als in slechte tijden (hoe cliché dat misschien ook klinkt.
Maak jij onderscheid tussen goede/minder goede vriend(in)/kennis? Ja, maar ik denk dat iedereen dat wel doet..
Hoe vaak zie je je vrienden? Ligt eraan, sommige zie ik wekelijks, andere maandelijks.
Wat doe je graag met vrienden? Dat maakt niet zo veel uit, kan verschillen van gewoon thuis op de bank bijkletsen tot dagjes weg gaan, vakanties, uiteten, filmpje pakken etc.
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Anoniem 41

Bericht 13 Nov 2013 14:26

Re: Vragenlijstje vrienden

Yolo! schreef:Volgens mij heb ik deze al een keer voorbij zien komen, maar ik kon hem niet meer vinden. Daarom een nieuwe! :cheering:

Hoeveel vrienden heb je? Een groep van 15, een groep van 6, een groep van 3
Ben je tevreden met dit aantal? Waarom wel/niet? Ja vind het wel fijn en er is altijd iemand om mee te praten of die iets wil gaan doen.
Wanneer zie je iemand echt als vriend(in)? Als we een klik hebben, echt kunnen praten met elkaar en ook leuke dingen doen
Maak jij onderscheid tussen goede/minder goede vriend(in)/kennis? Nee niet echt
Hoe vaak zie je je vrienden? Groepje van 3 zie ik 4 keer in het jaar, groepje van 6 iedere maand en groep van 15 ook iedere maand. Daarnaast spreek ik ook los met die meiden af waardoor ik soms iedere week met iemand afspreek.
Wat doe je graag met vrienden? Van alles, zolang het maar gezellig is!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers