Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


week 39

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Sep 2022 20:09

week 39

wat zijn jullie plannen voor komende week

Maandag werken van 8-17

Dinsdag werken van 8-17

Woensdag op visite bij een oud cliënt van me

Donderdag om 9 uur naar de kapper. Totaal niet handig heb afspraak voor mij en S en niemand kan mee. Dus hopelijk gaat het goed. Daarna door naar Groningen shoppen. En op de terugweg kijken bij mijn man op het werk.

Vrijdag gaan we met mijn ouders en broers en schoonzus en nichtjes weekend weg naar Beekse bergen. Grote wens van mijn vader om nog als gezin weg te gaan. Word een dubbel weekend met mooie herinneringen maken.

Zaterdag beekse bergen

Zondag beekse bergen


Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Sep 2022 20:23

Re: week 39

Een mooi weekend gewenst Sarah. 😘

Mijn week:

Maandag: Werken
Dinsdag: Werken. Dochter gaat voor 't eerst naar de peuterspeelzaal.
Woensdag: eerste dag thuiswerken. Daarna zwemles.
Donderdag: Werken
Vrijdag: Eerste les peuter dans met een vriendin en haar zoon (en mijn dochter erbij natuurlijk).
Zaterdag: Misschien naar iets van Boer Boris in het Zuiderzee museum.
Zondag: niks.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem332

Bericht 25 Sep 2022 20:26

Re: week 39

Morgen vrij
Dinsdag t/M zondag werken

Beetje sporten en herstellen tussendoor.
Eindelijk een verjaardag loze week
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 25 Sep 2022 20:50

Re: week 39

Ma: werke
Di: werken
Wo: werken (studiedag)
Do: vrij. Ga sowieso sporten en schoonmaken.
Vr: vrij. Afspraak bij de kapper en dochter naar zwemles in de middag.
Za: sporten en verjaardag neefje.
Zo: dochter mag proefzwemmen en we gaan naar mijn ouders daarna. Die waren 3 weken op vakantie.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 25 Sep 2022 20:57

Re: week 39

Morgen: werken en sporten
Dinsdag: werken en sporten (competitie)
Woensdag: werken
Donderdag: zwemmen met zoontje, middag extra werken
Vrijdag: watermeter wordt vervangen, verder geen plannen.
Zaterdag: oud collega komt op visite
Zondag: wellicht even zwemmen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 25 Sep 2022 20:59

Re: week 39

Maandag: Werken, hardlopen, beginnen met koffers inpakken.
Dinsdag: Even een online vergadering en daarna koffers inpakken en 's middags nog met de oudste naar logopedie.
Woensdag: Vliegen we naar Turkije ☀️😎
Vanaf donderdag: Zwemmen, zonnen, eten, relaxen en genieten van m'n gezin.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 25 Sep 2022 21:08

Re: week 39

Maandag: huishouden, hockey middelste en oudste, zelf sporten
Dinsdag: sporten, dansles oudste, werken aan project
Woensdag: 24-uursdienst
Donderdag: ‘s ochtends uit dienst, op de thee bij een vriendin, paardrijden middelste, ‘s avonds niks.
Vrijdag: hele dag event van t werk, ‘s avonds eten bij m’n ouders
Zaterdag: wedstrijd hockey middelste en oudste, zwemles jongste, skiles middelste, oudste naar een kinderfeestje, met de jongste even naar de appelplukdag. ‘s Avonds niks!
Zondag: K3 met de middelste en jongste (met m’n moeder en zus). M’n vriend gaat met de oudste haar kamer schilderen. ‘s Avonds ook niks :).
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Sep 2022 21:16

Re: week 39

Morgen; vrije dag, ‘s morgens wandelen, verder wat afspraken, boodschappen, huishouden etc.
Dinsdag; werken en in de avond wandelen.
Woensdag; vrije dag, wat (schilder)klusjes in huis doen.
Donderdag; werken en ‘s avonds massage
Vrijdag; werken en ‘s avonds uit eten met vrienden
Zaterdag; vrij weekend! Ik ga mijn afscheidscadeau innen van mijn vorige werk (ben daar inmiddels al 2,5 jaar weg) een all in arrangement bij de Librije 😍. Door Corona nu pas gepland, maar zóveel zin in. We gaan al optijd naar Zwolle, even daar de stad in en wat shoppen, dan om 19 uur aan tafel, overnachten daar in het hotel.
Zondag; ontbijt bij de Librije, en daarna lekker naar huis en nagenieten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Sep 2022 21:21

Re: week 39

Maandag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: dochter heeft studiedag en ik ga denk ik met haar naar het Kinderboekenmuseum in Den Haag.
Donderdag: werken en 's avonds naar Milow in Tivoli, nadat het concert twee keer een jaar is uitgesteld
Vrijdag: waarschijnlijk haal ik N iets eerder uit school en breng haar dan naar m'n schoonouders, waar ze twee nachten gaat logeren
Zaterdag: uitslapen! En 's avonds naar een cabaretier in het theater hier
Zondag: weer uitslapen en ergens in de middag komt m'n dochter weer terug
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 25 Sep 2022 21:37

Re: week 39

Maandag: werken en ‘s avonds een intakegesprek voor een therapie voor mijn zoon.
Dinsdag: werken.
Woensdag: ‘s ochtends samen met de buurvrouwen een geboortebord maken, ‘s middags naar therapie met de jongste en ‘s avonds een info avond op school van de oudste.
Donderdag: werken.
Vrijdag: werken.
Zaterdag: naar het voetbal van de jongens kijken.
Zondag: niks!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 25 Sep 2022 22:31

Re: week 39

Maandag / Als de kids naar school zijn, uurtje PT met mijn trainster. Dit weekend weg geweest, dus me even storten op de wasmanden en de stofzuiger door het huis halen.
's Avonds moet ik een uurtje vrijwilligen in de speel-o-theek.
Dinsdag / Werken tot 13.00u. Daarna meteen na schooltijd oudergesprek met / over onze zoon. Verder geen plannen.
Woensdag / Om 10.00u weer een uurtje PT, verder nog geen plannen deze dag.
Donderdag / Werken
Vrijdag / Werken
Weekend / Naast de judo en dansles voor de kids nog geen plannen. Man is een weekendje met vrienden naar Duitsland, dus eens kijken wat de kids en ik gaan doen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 25 Sep 2022 22:42

Re: week 39

Maandag - werken
Dinsdag - overdag thuis met mijn dochter en 's middags ook zoontje, nog niet echt plannen maar volgens mij wordt het slecht weer dus ik zal vast wat knutselprojectjes verzinnen, 's avonds misschien sporten
Woensdag - thuis werken
Donderdag - thuis werken en 's avonds een soort ouderavond op de school van zoontje
Vrijdag - muziekles met dochter en verder nog geen plannen
Zaterdag - ik ga met mijn man naar een concert en we hebben ook een hotelovernachting geboekt, dus we gaan op tijd weg en vooraf even de stad in en ergens wat eten
Zondag - lekker ontbijten en nog even wat leuks doen in de stad of de omgeving en dan weer richting huis
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 25 Sep 2022 22:50

Re: week 39

Ik ben deze week op vakantie in Turkije dus geen werkdingen 🙂

Ik ben nu in Istanbul en heb vandaag op mijn eerste dag hier o.a de Blauwe Moskee, de Hagia Sophia en de Basilica Cisterne bezocht

Maandag wil ik het Topkapi-paleis bezoeken. Misschien eerst nog iets anders s ochtends, paar moskeeën hier in de buurt.

Op dinsdag denk ik naar een museum want die zijn grotendeels op maandag dicht en naar de Grote Bazaar. En het is mooi weer hier dus een terrasje is ook fijn.

Op woensdag moet ik nog iets bedenken, ik heb normaal veel meer plannen maar bekijk het nu per dag omdat ik ook enigszins rustig aan wip doen, last van achillespees die ik niet te veel wil belasten aan het begin van deze week. Om 17.00 uur moet ik op vliegveld zijn waar anderen van een groepje arriveren met wie ik verder naar Iznik reis.

Van donderdag tot en met zondag worden de World Nomad Games 2022 in Iznik gehouden. Ik ben erg benieuwd hoe dit zal zijn. Programma stond nog niet op de officiële site. Ook niets over de opening ceremonie en zo. Maar zal vast bijzonder zijn om er te zijn.



https://www.worldnomadgames2022.com/
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 25 Sep 2022 23:21

Re: week 39

Morgen: zwemmen en beste vriend komt eten.
Dinsdag: praktijkondersteuner en oren uitspuiten
Woensdag: niets
Donderdag: fysio en avond crea bezig
Vrijdag: zwemmen en met iemand bloggen
Zaterdag: met vriend afgesproken,even samen stad in
Zondag: niets
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 26 Sep 2022 05:47

Re: week 39

Ik had een pittige week voor de boeg maar alles sloeg ineens om gisteravond. Man moest 7 dagen werken maar was zaterdag aangevallen door een jongere (gevangenis) met een fles en is daar geraakt in zijn ‘private parts’ en dus heeft hij nu de week betaald vrij omdat je dit beroep niet kunt doen als je gewond bent door het constante risico. Hij heeft nauwelijks last echter dus: family time! Perfecte timing want het is schoolvakantie voor zoon. En zouden vrijdag Nederlandse paspoorten regelen maar die is opeens verplaatst naar november grr.
Dus:

Maandag-donderdag: leuke dingen doen met gezin
Vrijdag-zaterdag: nachtje weg naar wijngebied en de schoonmaakster komt om het huis lenteklaar te maken :)
Zondag: verjaardag van vriendje zoon en man weer aan het werk en ‘s avonds vergadering van de Nederlandse middelbare school reünie.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Sep 2022 07:38

Re: week 39

Ik heb een rustige week gepland zonder echte plannen.

Ma: werken, J zwemles en ik sporten
Di: werken
Wo: werken boodschappen sporten
Do: werken en dat is de laatste dag van m’n interim leidinggevende (de vlag gaat uit)
Vrij: naar de tandarts, J moet sporten
Za: sporten en boodschappen dagje samen met J vriend gaat wss een fiets kopen
Zo: hardlopen en verder geen plannen.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Sep 2022 08:05

Re: week 39

Veel plezier Kreeft! Heerlijk!

Ben benieuwd hoe je Istanbul vindt, Rapa Nui. Ook veel plezier!

Marsy jeetje wat een verhaal. Beetje geluk bij ongeluk dus dat ie nu vrij heeft.
Let's discover the world together.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3181

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 26 Sep 2022 08:06

Re: week 39

Wij hebben vakantie!
Vandaag: boven verdieping schoonmaken en alle was wassen. Nog even shirts kopen voor zoon en misschien even naar ballorig.
Morgen: gaan we het as van onze overleden hond ophalen. Verder koffers inpakken, was strijken etc.
Woensdag: in de ochtend bij de naaister mijn jas ophalen. En dan op naar zuid-Duitsland.

We hebben nog geen plan… dus donderdag tm ??? op vakantie!!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 26 Sep 2022 14:25

Re: week 39

Lekker dat je op vakantie bent Rapa Nui!

Ik heb deze week geen plannen behalve 4 dagen werken en een halve dag vrijwilligerswerk. Ik heb bereikbaarheidsdienst deze week dus redelijk aan huis/ wifi gekluisterd. Dat wordt dus films kijken, koekjes bakken enzo... Ook wil ik wat meubels gaan verschuiven in huis. In de slaapkamer is het koeler dus daar zit ik in de zomer lekker maar met de komende kou kan ik beter weer naar de huiskamer verkassen met mijn werkplek. Verder moet ik wat cadeaubonnen maken voor komende feestjes maar heel spannend zal het deze week dus niet worden :haha:.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 26 Sep 2022 22:15

Re: week 39

Mooi weekend gewenst alvast, Sarah!

Wow Marsy, dat had heel anders af kunnen lopen. Gelukkig positieve uitkomst, geniet van jullie weekje met je gezin.

Mijn week is rustig:

Maandag: vandaag gewerkt.
Dinsdag: sporten, ‘s middags oudergesprek op school van de jongste, daarna naar zwemles met de jongste.
Woensdag: werken
Donderdag: sporten, verder nog geen plannen.
Vrijdag: werken
Zaterdag: model lopen op een evenement in de stad. Dochter danst daar ook ‘s middags. Hopen op mooi weer haha.
Zondag: geen plannen.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 27 Sep 2022 09:48

Re: week 39

Maandag: vrij, ochtend gesport, einde middag met vriendinnen naar de kermis gegaan.
Dinsdag: aan het werk (nog wat brak van de kermis), vanavond nog even met de kinderen naar de kermis.
Woensdag: ochtend werken, verder nog geen plannen.
Donderdag: vrij, boodschappen en huishouden doen.
Vrijdag: werken, avond met zoon naar judo.
Zaterdag: vriendendag.
Zondag: nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers