Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vriendschappen

<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1811

Geregistreerd: 01 Mei 2022 10:03

Bericht 24 Sep 2022 10:54

Re: Vriendschappen

Wat veel voorwaarden om iets een vriendschap te noemen. Heb daar nooit over nagedacht.

Ik heb wat vrienden die al heel wat jaren mee gaan en die ik minimaal 1x per week spreek en 1x per zoveel weken zie. Sommige fases veel vaker, maar altijd wel 1x in de paar weken. Denk een stuk of 8.
Verder heb ik veel oud-collega's waar het goed mee klikte en die ik nu nog regelmatig spreek en zo nu en dan mee afspreek. Ik hou zelf ook meer van 1-op-1 vriendschappen.

M'n vriend heeft een hele hechte vriendengroep van zo'n 20 personen. Daar ben ik ook bevriend mee, minder hecht uiteraard dan m'n vriend maar ik zie ze wel heel regelmatig. 1 iemand uit deze vriendengroep is hij heel hecht mee. Als we langer op reis zijn komt hij ons ook weleens opzoeken. Daarnaast heeft hij ook nog een beste vriend waar hij mee opgegroeid is. Hij woont in een ander land, maar ze spreken en zien elkaar nog redelijk regelmatig (voor de afstand).
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 24 Sep 2022 20:34

Re: Vriendschappen

Dus jij hebt heel veel vrienden, zonder betekenis, Max? Ik heb liever 1 vriend, dan 10 oppervlakkige. En ja, daar stel ik regels voor in.
<<

Leila

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 19 Sep 2022 12:26

Bericht 27 Sep 2022 10:08

Re: Vriendschappen

100% same Danny. Heel fijn vinden we dat beide.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1811

Geregistreerd: 01 Mei 2022 10:03

Bericht 27 Sep 2022 11:43

Re: Vriendschappen

Beau schreef:Dus jij hebt heel veel vrienden, zonder betekenis, Max? Ik heb liever 1 vriend, dan 10 oppervlakkige. En ja, daar stel ik regels voor in.

Waarom denk je dat mijn vriendschappen geen betekenis hebben?
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers