Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke zwangerschapstesten

<<

Buurvrouwtje

Bericht 11 Nov 2013 14:55

Welke zwangerschapstesten

Mijn partner en ik gaan begin 2014 voor een kindje. Super spannend natuurlijk!
Ik heb geen zin om bij de plaatselijke kruidvat testen te gaan halen, dus ik wilde er bij sensitest bestellen. Hebben jullie ervaring met Sensitest? En welke heeft/had jullie voorkeur? Ik twijfel namelijk tussen deze twee:

Afbeelding

of

Afbeelding

over de ene kan je heen plassen, bij de andere moet je urine opvangen en met een pipetje de juiste hoeveelheid "opnemen" en in de test doen.

Hoe werken die 2 voor 5 van de Kruidvat? Ook met een pipetje? Of gewoon er overheen plassen?
Wellicht iemand nog andere tips?
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 11 Nov 2013 14:58

Re: Welke zwangerschapstesten

Die van de Kruidvat werken zoals de onderste, ook met een pipetje dus.

Verder heb ik geen tips, ik heb gewoon die van de Kruidvat gebruikt. Waarom wil je niet naar de Kruidvat om ze te halen? Zo erg is het toch niet?
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem85

Bericht 11 Nov 2013 15:05

Re: Welke zwangerschapstesten

Ik had via internet besteld hele goedkope, zoals jouw onderste. Die zouden de volgende dag geleverd worden, maar dat was niet zo. Toen heeft mijn man uit zijn werk bij de apotheek eentje gehaald, waarbij je over de strip kunt plassen of in een potje urine doen.

Ik had een regelmatige cyclus, en ik ging pas testen bij een paar dagen overtijd, was meteen raak dus maar een nodig gehad. Mocht je een een heel regelmatige cyclus hebben, dan heb je er in principe niet veel nodig, gebruik je zoiets hooguit 2x, dus eigenlijk maakt het allemaal niets uit.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2013 15:07

Re: Welke zwangerschapstesten

Ik heb ze ook van de Kruidvat gebruikt. Al heb ik er maar 2 nodig gehad. Toen de Kruidvattest aangaf dat ik zwanger was heb ik later nog een Clearblue test gekocht want ik wilde 'zwanger' zien staan. Slaat nergens op maar een streepje was even niet genoeg.

Die van de Action schijnen ook goed te zijn en nog weer wat goedkoper.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Buurvrouwtje

Bericht 11 Nov 2013 15:19

Re: Welke zwangerschapstesten

BimBam, ondanks dat ik nog niet veel mensen ken in de regio waar ik nu woon, vind ik het niet zo'n geslaagd idee dat anderen zien wat ik koop. Anderen weten namelijk niet dat we voor kinderen gaan en dat wil ik graag nog een poosje zo houden! Dus dan vind ik online bestellen een stuk fijner :)
<<

Anoniem193

Bericht 11 Nov 2013 15:22

Re: Welke zwangerschapstesten

Ik bestelde ze altijd bij L10 op internet. Spotgoedkoop.
Die testen waar je over heen moest piesen deed ik nooit, ik deed die ook gewoon even in het potje houden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Nov 2013 15:23

Re: Welke zwangerschapstesten

Die van de Etos en van Samenwerkende Apotheken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 11 Nov 2013 19:40

Re: Welke zwangerschapstesten

Bij L heb ik die van sensitest gehad, de bovenste. Ik hou gewoon van er gewoon overheen plassen, anders moet je het weer opvangen enzo, ben lui aangelegd :angel:

Deze keer had ik inderdaad die van 2 voor 5 van het kruidvat (het idee van die onderste van jouw plaatje dus) en die van de action. Werken beiden ook gewoon super.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 11 Nov 2013 21:02

Re: Welke zwangerschapstesten

Die van de action zijn maar 2 voor 1,49, dan is het het misschien ook wel waard om een een dorp verder te rijden en gelijk een aantal in te slaan.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 11 Nov 2013 21:10

Re: Welke zwangerschapstesten

Ik had ook 2 voor zoveel van het kruidvat, maar ik moestver toch echt gewoon over heen plassen. Waren prima overigens... Gaven elke keer correct aan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem5

Bericht 11 Nov 2013 21:14

Re: Welke zwangerschapstesten

Ik heb ze via ebay besteld, 32 of 36 stuks voor inclusief verzenden nog geen 5 euro :thumbup:
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Nov 2013 21:20

Re: Welke zwangerschapstesten

Ik heb ze bij de vorige zwangerschap toevallig van Sensitest gehad. De bovenste die je plaatste. Waren prima in gebruik, en de uitslag klopte. En ik vind ze er nog lief uitzien ook, met dat hartje. Ik heb toen ook voor testen van internet gekozen, was al een schok op zich dat ik misschien zwanger was, laat staan dat ik er op dat moment op zat te wachten dat iemand me zou herkennen bij de drogist ofzo. Dit keer wel gewoon in de winkel gehaald, 2 voor... van Dirx en later nog een digitale van CB.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 11 Nov 2013 22:12

Re: Welke zwangerschapstesten

Ik had die bovenste, waren heel gevoelig en goede prijs vond ik.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 11 Nov 2013 23:43

Re: Welke zwangerschapstesten

Coco schreef:Ik heb ze via ebay besteld, 32 of 36 stuks voor inclusief verzenden nog geen 5 euro :thumbup:
Wat moet je in vredesnaam met 36 zwangerschapstesten?

Ik heb die van Kruidvat gebruikt, en toen ik positief getest had ook nog een digitale van Clear Blue. Ik vind die van Kruidvat, dus met zo'n pipetje, prima werken. In de straal houden tijdens het plassen zou ik zelf niet zo snel doen. Ik ben dan waarschijnlijk zo'n onhandige kluns die er net naast plast ofzo, haha! Dan zou ik er voor kiezen om het op te vangen en de test daar in te dopen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 12 Nov 2013 00:12

Re: Welke zwangerschapstesten

teletascha schreef:Ik had ook 2 voor zoveel van het kruidvat, maar ik moestver toch echt gewoon over heen plassen. Waren prima overigens... Gaven elke keer correct aan.


Had ook de 2 van Kruidvat en vond ze prima.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers