Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Air up

<<

Anoniem331

Bericht 13 Sep 2022 20:24

Air up

Wie heeft dit niet?
Inmiddels hebben wij er drie in huis.
Mijn zoon neemt hem mee naar school, mijn man gebruikt hem elke dag naar z’n werk en ik heb er tegenwoordig ook 1. Ik moet echt wat knapper drinken maar ben er zo slecht in.
Hoop dat het dan nu beter wil.
Wel grappig dat het gebruik van frisdrank wel echt beduidend minder is. Dus uiteindelijk verdien je ze volgens mij ook weer terug.

Pods; welke heb je. Welke vind je lekker. Wat lis je niet? Wil je iets ruilen?
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 987

Geregistreerd: 22 Okt 2021 17:55

Bericht 13 Sep 2022 20:41

Re: Air up

Karnemelk schreef:Wie heeft dit niet?


🙋🏻‍♀️😉
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Sep 2022 20:44

Re: Air up

Ginny schreef:
Karnemelk schreef:Wie heeft dit niet?


🙋🏻‍♀️😉


Ik kende het niet dus even opgezocht. Ik vind het wel erg prijzig voor 'meer water drinken'. Dat heb ik er niet voor over...
08/2018
05/2021
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 13 Sep 2022 20:53

Re: Air up

Ik vind het ook een prijzig concept! Nou vind ik (en zoon gelukkig ook) water lekker om te drinken dus dat scheelt ook.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Sep 2022 20:59

Re: Air up

Ginny schreef:
Karnemelk schreef:Wie heeft dit niet?


🙋🏻‍♀️😉


Hahaha heerlijk.

Ik ook niet. Ik drink meer dan voldoende water en water met smaakjes vind ik vies.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 13 Sep 2022 21:05

Re: Air up

Ik ook niet haha. Vind de flessen op zich wel handig, vooral lekker groot. Maar veel te duur.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 13 Sep 2022 21:15

Re: Air up

Mijn jongste heeft er eentje gekregen eind vorig schooljaar en hij is er echt heel blij mee.
Gebruikt hem ook echt elke dag en hij drinkt nu een stuk meer!

Qua pods hebben we gewoon een proefpakket besteld met fruitsmaakjes. Die vindt hij heel lekker.

Vind het ook een sterke fles. Gooi hem vaak in de vaatwasser en ding blijft echt als nieuw.

Zelf heb ik de behoefte niet om er zelf ook eentje aan te schaffen, gewoon water uit mijn dopper vind ik ook prima. Maar als je zoals ik een kind hebt die normaal slecht drinkt, vind ik dit wel een uitvinding!

Welke smaak vind je zelf het lekkerst Karnemelk?
<<

Anoniem331

Bericht 13 Sep 2022 21:18

Re: Air up

Ik heb sinds vanavond een fles 🙈

Mijn zoon is fan van lime, citroen en kola.
Mijn man heeft het liefst de perzik.
En kijk morgen wel waar ik mee begin. Mijn man heeft trouwens de stalen editie. Blijft het echt lekker koud in.

Qua prijs, de aanschaf is inderdaad een ding. Maar mijn man nam altijd rivella mee naar zijn werk en dronk dat in de avond ook. En ik heb nog geen fles weer hoeven kopen. Dus uiteindelijk kan dat voor ons zat uit.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 13 Sep 2022 21:40

Re: Air up

Ik vind ijskoffie het lekkerst! Vind water niet vies maar dit is wel veel lekkerder.
R. 2013
D. 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Sep 2022 21:57

Re: Air up

Ginny schreef:
Karnemelk schreef:Wie heeft dit niet?


🙋🏻‍♀️😉

🙋‍♀️😛
Hier ook niet. Het idee snap ik, maar ik vind water geen verkeerde smaak hebben. Plus afgelopen zomer heb ik in de Efteling een drink beker met rietje gekocht en sindsdien drink ik die beker van ruim 0,5 liter zo leeg.
Maar een zus van mij is er blij mee. Haar kinderen drink er een stuk beter door.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Sep 2022 22:56

Re: Air up

Wij hebben er twee voor de kinderen. Ze drinken er wisselend uit. De middelste heeft er het liefst gewoon limonade in 😅. Ik vind de pods erg prijzig maar heb vorige week toch maar weer een paar zakjes gekocht. Sowieso zijn het gewoon handige waterflessen, ook zonder pods.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 13 Sep 2022 23:13

Re: Air up

Vanwege de warme temperaturen in onze klaslokalen mogen de kinderen de gehele water op tafel hebben. Maar nu heb ik dus een klas vol Air ups. Los dat ik het bizar veel geld vind voor ‘gewoon’ water drinken en die dingen best vaak lekken, valt op dat kinderen enorm vaak alleen maar even snuiven i.p.v. drinken. Het begint soms meer op een verslaving te lijken, dan daadwerkelijk meer water drinken. Ik vraag mij oprecht af wat het in de toekomst in de hand werkt.

Mijn kinderen drinken goed water en nemen altijd 2 doppers mee naar school. Natuurlijk wilde de oudste ook zo’n Air Up, maar ik kon er geen goed argument voor verzinnen, behalve dat hij er graag bij wil horen.

@ Karnemelk; wist je dat er ook flessen bestaan die je kunt koppelen aan je telefoon/smart watch? Je kunt het aantal te drinken ml instellen en vervolgens licht de fles (rand) op wanneer je weer een slok moet nemen om je doel te halen..
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 14 Sep 2022 05:45

Re: Air up

Mijn dochter wil ook heel graag zo’n ding en ik ben vooral benieuwd hoelang de pods meegaan. Als er elke week een nieuwe pod in moet, vind ik het wel erg duur. Maar het zou nuttig zijn als ze er beter door ging drinken, want dat doet ze normaal te weinig.
<<

Anoniem331

Bericht 14 Sep 2022 06:26

Re: Air up

Die pods kunnen veel langer mee dan wat air up er bij vermeld. 1 pod staat voor 5 liter maar dat is echt zonde dan al te vervangen.
Ik zie het op mn werk ook veel, collega’s die een air up gebruiken.
Het is wat een rage onder kinderen, maar ken toch veel volwassenen die er 1 gebruiken.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 14 Sep 2022 06:43

Re: Air up

Oké dat hoopte ik al inderdaad! En dat het een rage is, vermoedde ik al. Vind dat ergens wel een reden om er juist niet aan mee te doen, maar anderzijds viel ik vroeger als kind altijd buiten de boot omdat mijn ouders nergens aan mee wilden doen en dat vond ik zo rot altijd… nou ja, nog ff doortwijfelen.
<<

Anoniem331

Bericht 14 Sep 2022 07:17

Re: Air up

Onder kinderen vind ik dat een rage ja. Nu mn eigen er 1 heeft en alle dagen mee naar school heeft en dat pakjes drinken in limonade vervangt, vind ik het heel prima.
En zoals mijn man, die geen slok frisdrank weer heeft gehad, ben ik ook blij toe. Want ongemerkt drink je dan echt veel suikers.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 647

Geregistreerd: 16 Jun 2015 14:05

Bericht 14 Sep 2022 07:38

Re: Air up

Hier hadden we er eerst eentje gekocht voor onze dochter, maar al snel hadden we er alle vier eentje.

Het drinkt echt fijn en makkelijk weg, dus er wordt veel meer water gedronken. Die pods gaan veel langer mee dan staat aangegeven: mijn favoriete smaak is lychee roos, en die heb ik er nu denk ik al drie weken opzitten en geeft nog steeds veel geur en smaak af.
<<

ChiQ

Bericht 14 Sep 2022 07:49

Re: Air up

Wat een kutfles. Lekt als een gek. En ligt niet aan onze want we hebben er inmiddels 2 omdat de eerste was gevallen en ik dacht dat het daardoor kwam. Ik pleur ze binnenkort weg. Maak ff een fles van 60,- om mensen die zich gefopt moeten laten worden om gewoon wat water te laten drinken. Je proeft geen eens smaak, je ruikt syntetische geuren. Kom nou op met me zeg. Mijn zoon wilde het graag, dus dat is altijd een excuus als je een verwend kind hebt maar ik vind het echt stom.
<<

ChiQ

Bericht 14 Sep 2022 07:50

Re: Air up

Moederkoekje schreef:Hier hadden we er eerst eentje gekocht voor onze dochter, maar al snel hadden we er alle vier eentje.

Het drinkt echt fijn en makkelijk weg, dus er wordt veel meer water gedronken. Die pods gaan veel langer mee dan staat aangegeven: mijn favoriete smaak is lychee roos, en die heb ik er nu denk ik al drie weken opzitten en geeft nog steeds veel geur en smaak af.


Geeft geen smaak af. 😅
<<

Anoniem331

Bericht 14 Sep 2022 07:51

Re: Air up

ChiQ schreef:Wat een kutfles. Lekt als een gek. En ligt niet aan onze want we hebben er inmiddels 2 omdat de eerste was gevallen en ik dacht dat het daardoor kwam. Ik pleur ze binnenkort weg. Maak ff een fles van 60,- om mensen die zich gefopt moeten laten worden om gewoon wat water te laten drinken. Je proeft geen eens smaak, je ruikt syntetische geuren. Kom nou op met me zeg. Mijn zoon wilde het graag, dus dat is altijd een excuus als je een verwend kind hebt maar ik vind het echt stom.



Jeetje. Pas op je bloeddruk zeg.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 14 Sep 2022 07:52

Re: Air up

Haha ook goedemorgen ChiQ!

Maar wel vervelend als ie erg lekt! Dat zou wel echt een belangrijk argument zijn om deze fles dan toch niet te kopen voor de kinderen, want hij moet wel mee in de schooltas waar ook hun huiswerk en boeken en zo in zitten.
<<

Anoniem331

Bericht 14 Sep 2022 08:00

Re: Air up

Opzich, is het ook wel logisch hè. Fles scheef dus je rietje loopt vol, en die word vanaf boven niet afgesloten.
Mijn zoon vult de fles in de pauze en voor de rest een lege fles in de tas. Water is overal te krijgen.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 647

Geregistreerd: 16 Jun 2015 14:05

Bericht 14 Sep 2022 08:27

Re: Air up

ChiQ schreef:
Moederkoekje schreef:Hier hadden we er eerst eentje gekocht voor onze dochter, maar al snel hadden we er alle vier eentje.

Het drinkt echt fijn en makkelijk weg, dus er wordt veel meer water gedronken. Die pods gaan veel langer mee dan staat aangegeven: mijn favoriete smaak is lychee roos, en die heb ik er nu denk ik al drie weken opzitten en geeft nog steeds veel geur en smaak af.


Geeft geen smaak af. 😅


Je snapt heus wel wat ik bedoel, maar voor de volledigheid dan: hij heeft nog steeds veel van de illusie van smaak af.

Jammer dat je zulke negatieve ervaringen hebt, maar een beetje onnodig om dan net te doen alsof kinderen die er eentje willen/krijgen/mogen verwende kinderen zijn, vind ik. Blijkbaar hebben verschillende mensen verschillende ervaringen. Ons bevalt hij alle vier prima, en van lekken hebben we geen van allen last gehad, zolang je de fles enigszins rechtop houdt.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 14 Sep 2022 08:40

Re: Air up

Karnemelk schreef:Opzich, is het ook wel logisch hè. Fles scheef dus je rietje loopt vol, en die word vanaf boven niet afgesloten.
Mijn zoon vult de fles in de pauze en voor de rest een lege fles in de tas. Water is overal te krijgen.

Maar als ik op plaatjes kijk dan zit er toch een dop op? Lekt het water daar dan uit? Of...?
<<

Anoniem331

Bericht 14 Sep 2022 08:42

Re: Air up

Ik denk het? Ik heb thuis geen klachten over lekken.
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers