Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Air up

<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1954

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 14 Sep 2022 11:20

Re: Air up

Bij mijn dochter lekt de fles ook als hij niet rechtop staat, volgens haar vanaf de achterkant. Als oplossing vult zij de fles nu op school. Ik ben heel blij met de flessen, want mijn kinderen namen altijd limonade mee naar school en nu dus alleen water. Ik heb er zelf ook eentje, maar tot nu toe nog geen pod gevonden die ik echt superlekker vind. Vind ze zelf wel wat synthetisch. De rose-lychee wil ik nog proberen. Ik vind het wel een hele fijne drinkfles, dus ik drink er vooral water uit. De pods gaan trouwens echt lang mee. Hoorde ook een tip om ze in de vriezer te leggen als de geur grotendeels weg is, dat schijnt het te activeren weer.
2011 2012 2017
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 14 Sep 2022 12:43

Re: Air up

Mijn beide kinderen hebben ook een airup. Bevalt hier heel goed. Ze drinken nu veel beter op school.
De flessen lekken bij ons echt helemaal niet. Ze hebben hem beide gewoon in hun rugzak, ze staan dus echt niet de hele tijd alleen maar rechtop.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 14 Sep 2022 13:01

Re: Air up

Ik heb er zelf geen, maar bij mij op school is het ook een rage, zowel bij leerlingen als bij collega's. Ik heb dus wel al veel reviews gehad, want ik ben er ook nieuwsgierig naar. Wat ik veel gehoord heb, is inderdaad ook dat de flessen lekken. De flessen worden dus vooral op school gevuld en niet in een tas gedaan. De meesten zijn wel enthousiast over de smaken en de werking. De pods gaan ook veel langer mee dan aangegeven is, aldus velen. En iedereen drinkt inderdaad meer water 😁
december 2016
juli 2019
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 14 Sep 2022 13:40

Re: Air up

Ah toch nog veel mensen zo'n air up dus.
Van die rage herken ik wel trouwens. Zo begon het hier wel ook. Zoontje wilde er graag eentje, omdat zijn vrienden er eentje hadden. Met als uiteindelijk gevolg dat hij wel veel meer drinkt, dus prima investering.

Lekken heb ik hier nog niet meegemaakt, terwijl ik hem wel altijd gevuld in zijn tas zet. Heb hem er ook nog niet over gehoord.

Pods gaat inderdaad veel langer mee dan het aangegeven aantal liter.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 14 Sep 2022 13:44

Re: Air up

Hier hebben we er alledrie een, mijn kinderen al een tijdje en ik heb er sinds kort zelf eentje. Mijn dochter wilde er als eerste eentje, zij drinkt altijd al bijna alleen maar water. Vond het eigenlijk niet zo nodig om dan nog zo'n fles te kopen. Aan de andere kant is het super goed dat ze veel water drinkt en vond ik dat dat ook best beloond mocht worden met zo'n fles. Ze drinkt er zowel met als zonder pod uit en vindt het een hele fijne fles.

Zoon wilde ook wel proberen, voor hem na een tijdje ook een gekocht. Hij is een slechte drinker en water drinken deed hij al helemaal niet. Sinds de air up drinkt hij meer water. Nog steeds niet alleen maar water, maar wel vaker en meer dan zonder de air up.

Zelf ben ik ook wel een waterdrinker, maar vind het soms wat saai en smaakloos. Heb de flessen van de kinderen gebruikt om eens te testen en uiteindelijk ook eentje voor mezelf gekocht. Ik vind het een hele fijne fles en een aantal soorten pods ook erg lekker, andere wat minder. En soms drink ik zonder pod, de fles drinkt dan ook super fijn.

Wij zijn in elk geval fan. Alleen los in de schooltas zou ik niet aanraden, ze willen nog wel eens lekken als ze scheef gehouden worden. Dan zou ik ter plekke ergens vullen als je wilt gaan drinken. En mijn dochter houdt hem goed rechtop in haar tas, heeft daar een vakje voor en op school haalt ze hem eruit en zet hem neer.

Ik vind ze wel prijzig voor een waterfles, maar ben zelf erg blij met mijn fles en de kinderen ook.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 14 Sep 2022 13:49

Re: Air up

Als de dop er goed op zit dan lekt hij niet. Zonder dop stroomt het water er inderdaad zo uit. In een schooltas zou ik hem voor de zekerheid leeg meenemen.
Verder ben ik wel tevreden! Het drinkt fijn, ik drink meer.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

ChiQ

Bericht 14 Sep 2022 13:55

Re: Air up

Karnemelk schreef:
ChiQ schreef:Wat een kutfles. Lekt als een gek. En ligt niet aan onze want we hebben er inmiddels 2 omdat de eerste was gevallen en ik dacht dat het daardoor kwam. Ik pleur ze binnenkort weg. Maak ff een fles van 60,- om mensen die zich gefopt moeten laten worden om gewoon wat water te laten drinken. Je proeft geen eens smaak, je ruikt syntetische geuren. Kom nou op met me zeg. Mijn zoon wilde het graag, dus dat is altijd een excuus als je een verwend kind hebt maar ik vind het echt stom.



Jeetje. Pas op je bloeddruk zeg.


Doe ik. Thnx voor je bezorgdheid😂😂😂😂
<<

ChiQ

Bericht 14 Sep 2022 13:56

Re: Air up

Moederkoekje schreef:
ChiQ schreef:
Geeft geen smaak af. 😅


Je snapt heus wel wat ik bedoel, maar voor de volledigheid dan: hij heeft nog steeds veel van de illusie van smaak af.

Jammer dat je zulke negatieve ervaringen hebt, maar een beetje onnodig om dan net te doen alsof kinderen die er eentje willen/krijgen/mogen verwende kinderen zijn, vind ik. Blijkbaar hebben verschillende mensen verschillende ervaringen. Ons bevalt hij alle vier prima, en van lekken hebben we geen van allen last gehad, zolang je de fles enigszins rechtop houdt.

Nee jouw kind is niet verwend, mijne had ik het over.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Sep 2022 14:05

Re: Air up

Ik heb een drinkfles van Joseph waaraan je kunt draaien als je hem leeg hebt en er dan een wit rondje verschijnt. Dit kun je 4x doen. Zo kun je bijhouden hoeveel water je hebt gedronken. Ik kan mij voorstellen dat kinderen daar ook een sport van kunnen gaan maken. Die fles kost nog niet eens de helft dan deze die air up. Bizar duur om zo een beetje water te drinken.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1840

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 14 Sep 2022 14:12

Re: Air up

Ik drink gewoon water uit de kraan, mijn vriend ook. Er wordt hier nooit frisdrank of limo of wat dan ook gedronken. Alleen kraanwater (of wijn/bier). Vind geur/smaak stof uit een pod ook totaal niet aantrekkelijk klinken.

@Chiq: haha ik kan t me wel voorstellen dat je je kind dat geeft als ie dat per se wilt, ook al vind je het zelf troep. Beter verwend dan verwaarloosd ;-)
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 14 Sep 2022 14:42

Re: Air up

Mijn oudste dochter zweert erbij. Ik denk dat ik er zelf ook één wil, ik vind kraanwater echt niet lekker en hoop dat het bij mij ook werkt. Ik drink heel veel cola dus ik zou dan de cola pod wel willen proberen en verder iets van een fruitig smaakje. Ik merk dat water zoveel beter voor me is, dus als zo’n air up helpt is dat me het geld wel waard.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 14 Sep 2022 14:47

Re: Air up

Ik heb er ook 1. Mij helpt het wel om meer water te drinken. Ik drink ook wel met enige regelmaat zonder de pod te activeren vind het een prettige fles door het rietje. Dus ik denk dat ik achteraf ook had kunnen volstaan met een andere fles met net zo’n rietje.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 14 Sep 2022 15:26

Re: Air up

Mijn oudste wil er eentje en spaart er nu voor. Ik drink veel cola, ben best verslaafd kan ik zeggen en ben wel benieuwd of de Kola pod ook echt vergelijkbaar is qua smaak (natuurlijk mis je de prik). In dat geval zou het me het geld ook wel waard zijn denk ik.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1954

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 14 Sep 2022 15:30

Re: Air up

Giselle schreef:Mijn oudste dochter zweert erbij. Ik denk dat ik er zelf ook één wil, ik vind kraanwater echt niet lekker en hoop dat het bij mij ook werkt. Ik drink heel veel cola dus ik zou dan de cola pod wel willen proberen en verder iets van een fruitig smaakje. Ik merk dat water zoveel beter voor me is, dus als zo’n air up helpt is dat me het geld wel waard.

Mijn zoon vindt de cola pod helemaal geweldig, ikzelf vind 'm wat minder. Ik vind 'm naar zo'n cola waterijsje ruiken. Je kunt je Air Up ook vullen met bruisend water, dat schijnt het cola-effect te versterken.
2011 2012 2017
<<

Anoniem331

Bericht 14 Sep 2022 16:53

Re: Air up

ChiQ schreef:
Karnemelk schreef:

Jeetje. Pas op je bloeddruk zeg.


Doe ik. Thnx voor je bezorgdheid😂😂😂😂


Anders even een slokje water als het niet meer gaat 🙈
<<

Anoniem331

Bericht 14 Sep 2022 16:54

Re: Air up

Fred schreef:Ik heb een drinkfles van Joseph waaraan je kunt draaien als je hem leeg hebt en er dan een wit rondje verschijnt. Dit kun je 4x doen. Zo kun je bijhouden hoeveel water je hebt gedronken. Ik kan mij voorstellen dat kinderen daar ook een sport van kunnen gaan maken. Die fles kost nog niet eens de helft dan deze die air up. Bizar duur om zo een beetje water te drinken.



Dat is mooi, maar het gaat mij er niet om dat ik bij kan houden wat ik drink.
En kinderen gaan echt geen sport maken van zoveel mogelijk water drinken hoor.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1710

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 14 Sep 2022 21:57

Re: Air up

Ik heb er ook sinds kort 1, hoewel ik water drinken opzich ook prima vind.
Idd wel prijzig maar fijne fles om uit te drinken, mooi groot ook.
Heb nu alleen nog watermeloen geprobeerd, vond die zo lekker ruiken bij een collega.
Vind er wel een beetje chemisch smaakje / geur aanzitten ofzo, dus ben nog niet helemaal overtuigd van de pods.
Juli 2019
<<

anna_luiken

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 07 Nov 2022 17:10

Bericht 07 Nov 2022 18:03

Re: Air up

Heb zelf ook zo'n air-up fles aangeschaft om te zorgen dat ik wat meer water drink. Het werkt perfect!

Als je de fles op de kop houd tijdens het drinken lekt hij heel erg, voor de rest als je hem rechtop gebruikt en daarna goed afsluit met de dop lekt hij niet. Wat me wel dwars zat was de prijs van de pods, je gaat er namelijk best snel doorheen als je veel drinkt. De watermeloen ring vind ik zelf het lekkerst. Heb laatst wel een oplossing gevonden voor de prijs van die pods. Online worden er door Tastedrops pods navullingen verkocht, voor een veel beter betaalbare prijs. Je kunt daar ook meerdere smaken en mixjes bestellen.

Air-up is een goed systeem, alleen de prijs is erg jammer. Air-up zou hier eigenlijk zelf wat aan moeten doen.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1710

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 07 Nov 2022 18:25

Re: Air up

Ik las dat als je de pod in de vriezer legt de smaak weer terug komt en je de pod wat langer kan gebruiken.
Juli 2019
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers