Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Twijfels over m’n relatie, ligt t aan mij?

<<

Happywinelady

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 09 Sep 2022 16:44

Bericht 09 Sep 2022 17:00

Twijfels over m’n relatie, ligt t aan mij?

-
Laatst gewijzigd door Happywinelady op 11 Sep 2022 18:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 10 Sep 2022 13:40

Re: Twijfels over m’n relatie, ligt t aan mij?

Ik heb je verhaal gelezen en wilde niet wegklikken. Maar ik weet niet wat ik in jouw situatie zou doen. Ik weet niet wat voor therapie je samen gehad hebt, maar wellicht is daar nog iets mogelijk, gericht op gesprekken voeren samen en op hetzelfde niveau die gesprekken kunnen voeren. En misschien kunnen jullie samen eens kijken of hij weer ergens passie voor kan hebben, enthousiast van kan worden. Iets voor hem zelf, iets waar hij ook blij van wordt.

En misschien kun jij hulp krijgen bij jouw gedachten, iemand die je helpt met de twijfels waar je nu mee zit?

Ik weet het verder ook niet zo goed, maar ik hoop dat je eruit komt voor jezelf.
december 2016
juli 2019
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 10 Sep 2022 15:08

Re: Twijfels over m’n relatie, ligt t aan mij?

Soms is de koek ook gewoon op en ga je je juist irriteren aan de kleine dingen die je voorheen wat minder deden. Al zou ik me ook eenzaam voelen in een relatie zonder weinig affectie op de manier die jij beschrijft. Ik zou als laatste strohalm kijken of jullie samen iets kunnen doen. Een cursus, workshop, hobby, tripje kunnen vinden. Desnoods eentje die hij "wel ok" vindt. Als je samen iets nieuws onderneemt kan dat een positieve boost geven in je relatie. Als niks werkt zou het voor mij wel ophouden. In een relatie zitten en je eenzaam voelen is echt ruk.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers