Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

<<

Dolfijntje92

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 05 Sep 2022 12:51

Bericht 05 Sep 2022 13:09

Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Al een tijdje begrijp ik niks van mannen, een tijdje geleden was ik met een man aan het daten die op de 2e date aangaf, mij helemaal geweldig te vinden, verliefd te zijn, en een relatie met me te willen en me elke dag te willen zien. Hij begon ook al over hoe ik "onze" toekomst zag. Ik vond dat erg snel gaan, ik vond hem wel leuk, maar dit ging me wel erg snel en wilde het gewoon rustig aandoen. 2 dagen later reageerde hij opeens nergens meer op, en uiteindelijk toen ik hem bij toeval tegenkwam en ernaar vroeg, was dat volgens hem omdat ik hem blijkbaar leuker vond dan hij mij....(terwijl hij juist degene was die er meteen over begon dat hij een relatie wilde)

Vervolgens ging ik een andere man daten die het ene moment zei dat hij me heel leuk vond, het andere moment vond hij me weer helemaal niks. Dan het volgende moment nam hij weer contact op, omdat hij me toch wel erg leuk vond en vervolgens gaf hij weer aan dat hij me juist totaal niet leuk vond en me dik, lelijk etc. vond.

En een andere keer wees ik een man af, omdat ik hem niet leuk vond en geen relatie met hem wilde en ook geen behoefte had om nog contact met hem te houden. Waarna hij na een paar weken toch contact met me opnam, om te vragen hoe het met me ging en om zijn excuses aan te bieden voor zijn gedrag. Waarna hij MIJ een bericht later zelf afwees.... dat ik dacht van 'Huh? Ik heb jou toch al afgewezen?'

Waarom zijn mannen zulke rare wezens?
Laatst gewijzigd door Dolfijntje92 op 05 Sep 2022 22:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Sep 2022 13:26

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Omdat het mannen zijn ;)
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 05 Sep 2022 13:31

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Die eerste wilde je misschien alleen het bed in krijgen, die tweede klinkt eng en instabiel en die derde kan schijnbaar erg slecht tegen afwijzing.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 05 Sep 2022 14:16

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Alles went behalve een vent.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 05 Sep 2022 14:32

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Dat kunnen we natuurlijk ook over jullie vrouwen zeggen... Sommige worden bij het minste of geringste al helemaal emotioneel over iets (vaaks iets kleins) etc... Terwijl ik denk: doe niet zo moeilijk... etc..

Overigens zou ik nooit letterlijk tegen iemand zeggen dat die dik en lelijk is etc... Dat kun je echt niet maken ook al wijs je iemand af. Zeg dan gewoon netjes dat je degene niet leuk genoeg vind.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 05 Sep 2022 15:41

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Dolfijntje92 schreef:Al een tijdje begrijp ik niks van mannen, een tijdje geleden was ik met een man aan het daten die op de 2e date aangaf, mij helemaal geweldig te vinden, verliefd te zijn, en een relatie met me te willen en me elke dag te willen zien. Hij begon ook al over hoe ik "onze" toekomst zag. Ik vond dat erg snel gaan, ik vond hem wel leuk, maar dit ging me wel erg snel en wilde het gewoon rustig aandoen. 2 dagen reageerde hij opeens nergens meer op, en uiteindelijk toen ik hem bij toeval tegenkwam en ernaar vroeg, was dat volgens hem omdat ik hem blijkbaar leuker vond dan hij mij....(terwijl hij juist degene was die er meteen over begon dat hij een relatie wilde)


Sommige mannen denk dat elke vrouw hier voor van de bank afglijdt en dus makkelijk op die manier het bed in te praten is. Of ze zijn gewoon wanhopig op zoek naar bevestiging en toen hij dat niet kreeg omdat jij rustig aan wilde doen besloot hij verder te kijken. Om zijn eigen ego niet te krenken bedenkt hij daar dan maar dit als reden bij haha.

Dolfijntje92 schreef:Vervolgens ging ik een andere man daten die het ene moment zei dat hij me heel leuk vond, het andere moment vond hij me weer helemaal niks. Dan het volgende moment nam hij weer contact op, omdat hij me toch wel erg leuk vond en vervolgens gaf hij weer aan dat hij me juist totaal niet leuk vond en me dik, lelijk etc. vond.


Deze vindt je duidelijk vooral leuk als hij zijn zaad kwijt moet. Jammer, die heb je er ook tussen zitten inderdaad. Maar als hij al 1 keer zou roepen dat je te dik en lelijk bent dan ga je daar een tweede keer niet meer mee in gesprek toch?

Dolfijntje92 schreef:En een andere keer wees ik een man af, omdat ik hem niet leuk vond en geen relatie met hem wilde en ook geen behoefte had om nog contact met hem te houden. Waarna hij na een paar weken toch contact met me opnam, om te vragen hoe het met me ging en om zijn excuses aan te bieden voor zijn gedrag. Waarna hij MIJ een bericht later zelf afwees.... dat ik dacht van 'Huh? Ik heb jou toch al afgewezen?'


Tja, egootjes zijn kwetsbare dingen. Nu heeft ie het verhaal mooi omgedraaid en kan hij roepen dat hij je niks vond en jou gedumpt heeft. Sneu...

Dolfijntje92 schreef:Waarom zijn mannen zulke rare wezens?


Ik heb geen verklaring maar ik doe er niet meer aan mee. Ik merk dat als je best redelijke eisen stelt er nauwelijks tot niets normaals overblijft. Mijn leven is leuk en druk genoeg zonder dit soort drama dus als het zo moet dan is daar de deur.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 05 Sep 2022 15:53

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Heerlijke analyse over de mannen Dronkentaart. Ik heb er aardig om kunnen lachen. Met name over dat stukje "leuk als hij zijn zaad kwijt moet".

Echt Dolfijntje92, geloof mij er zijn ook echt wel lieve mannen die het wel eerst rustig aan willen doen. Dan is uiteindelijk als je elkaar veel langer kent en niet meteen naar bed gaat het veel specialer want dan komt er meer gevoelens bij kijken.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 05 Sep 2022 15:54

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Tabbie schreef:Omdat het mannen zijn ;)


Ik vind dat wel een heel erge dooddoener.

Ik denk dat het zo is zoals dronkentaart zegt.
Nr 1 voelde zich waarschijnlijk afgewezen en draaide de rollen om om minder kwetsbaar te zijn.
Nr 2 lijkt alleen leuk te zijn wanneer hij geil is en nr 3 voelde zich waarschijnlijk afgewezen en kon daar niet mee omgaan.

Het is gissen natuurlijk want wij kunnen niet in jij hoofd kijken, maar wel heel vervelend voor jou!
Hopelijk verlies je hierdoor niet het vertrouwen in mannen want er zijn ook heus heel leuke mannen!
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 05 Sep 2022 17:18

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

SoGood schreef:Alles went behalve een vent.

Hahaha, ja dit dekt de lading wel.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 05 Sep 2022 17:22

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Fred schreef:Heerlijke analyse over de mannen Dronkentaart. Ik heb er aardig om kunnen lachen. Met name over dat stukje "leuk als hij zijn zaad kwijt moet".

Echt Dolfijntje92, geloof mij er zijn ook echt wel lieve mannen die het wel eerst rustig aan willen doen. Dan is uiteindelijk als je elkaar veel langer kent en niet meteen naar bed gaat het veel specialer want dan komt er meer gevoelens bij kijken.


Van die lieve mannen zoals jij? Die in een relatie blijven zitten omdat er nog niks beters voorbij is gekomen? Right…
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 05 Sep 2022 18:15

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Een vrouw (mis)gebruiken voor een snelle wip zoals heel veel mannen doen is erger lijkt mij.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 05 Sep 2022 18:19

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Wat doe jij dan nu? Juist, hetzelfde. Misschien niet voor een snelle wip (of wel, wie zal het zeggen), maar een eerlijke partner ben je ook niet voor haar. Ik denk dat een vrouw van een man als jou meer verdriet zou hebben, dan van het soort man dat alleen uit is op seks.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 05 Sep 2022 18:26

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Fred schreef:Een vrouw (mis)gebruiken voor een snelle wip zoals heel veel mannen doen is erger lijkt mij.


Een vrouw MET kind zolang aan het lijntje houden omdat je nog niks anders gevonden hebt is erg. Een vrouw voorliegen om haar in bed te krijgen is erg. We hoeven ze verder niet te vergelijken hoor Fred.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 05 Sep 2022 21:39

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

@ Dronkentaart mis je eigenlijk niet intimiteit met een man nu je al zolang alleen bent en dat bewust voor kiest?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Sep 2022 21:45

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

@fred. Hoezo ga je dat er nu hij halen dat staat in mijn ogen helemaal los van elkaar. Ik ben het wel
Met DT eens dat beide gevallen echt niet netjes is en niet kan.

@dolfijntje: ik denk dan altijd maar vrouwen komen van Venus en mannen van Mars. Spreken een andere taal en soms moet je gewoon maar alles naast je neer leggen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Sep 2022 22:04

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Fred, gelukkig zijn er ook genoeg manieren om intimiteit te hebben met een man zonder te daten of een man verder in je leven te willen hebben.

En ja, Olive, het is een dooddoener en was maar een geintje.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 05 Sep 2022 22:17

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Verklaar je nader Tabbie. Een fwb noem ik anders alleen goed genoeg om je zaad bij kwijt te kunnen (Dronkentaart haar woorden).
Zonder relatie zou je volgens Dronkentaart volgens mij niet intiem kunnen zijn met een man. Dan misbruik je de ander daarvoor namelijk.
<<

Dolfijntje92

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 05 Sep 2022 12:51

Bericht 05 Sep 2022 22:48

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Dan jullie wel allemaal voor jullie reacties. Ik heb zelf bij de tweede en derde persoon precies dezelfde gedachtes als jullie. Oftewel dat de tweede eng, instabiel en alleen maar op seks uit was. En de derde ook instabiel en slecht tegen afwijzing kan en het daarom maar omdraait. Met deze twee personen hoef ik ook gewoon echt geen contact meer.

De eerste persoon heb ik alleen veel meer moeite mee, omdat ik ook geen duidelijk antwoord heb over waarom hij opeens niks meer liet horen terwijl hij juist degene was die daarvoor liet merken een relatie te willen en juist totaal niet op seks uit leek te zijn. En ik deze persoon ook nog af en toe tegen kan komen (wat dan akward aanvoelt, omdat hij me dan ook uit de weg gaat).
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 06 Sep 2022 08:29

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Wat jammer dat je zulke slechte ervaringen had Dolfijntje.
Leg opmerkingen over je uiterlijk naast je neer,vrouw.
Ik heb daar zelf ook moeite mee,maar probeer t toch maar.
Niemand heeft het recht om je zo neer te halen..mannen niet en vrouwen ook niet.
En er zijn echt ook vriendelijke kerels waar je op kunt bouwen.
Blijf jezelf..dat is goed genoeg...
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 06 Sep 2022 08:45

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Ik zou ook die eerste mijden als de pest Dolfijntje want hij had dan mss wel mooie woorden maar het waren wel loze woorden dus wat koop je daarvoor? Het is ok om eisen te stellen als stabiel en gelijkwaardig. Ik zou echt niet voor minder gaan.

Fred, nee ik mis dat niet en zo wel dan is dat zo te krijgen. Ik zie niet in waarom je een relatie zou moeten hebben om seks te hebben. Dat is wat jij er nu zelf van maakt. Er is niks mis met ONS of FWB zolang je daar hetzelfde instaat en je er beide eerlijk en respectvol over bent. Ik zie een FWB juist niet als zaad dumpen maar meer als een vriendschap met een ontdeugend randje. Ik ben seksueel gezien heel vrij en heb genoeg uitgevreten om nog jaren op te teren. Ik heb geen man of seks nodig om me goed te voelen. Die mannen die eens in de zo veel tijd gaan appen met “hee hoe is het” terwijl ze je bij het laatste contact respectloos hebben behandeld of na 2 jaar nul contact… dat zijn de gasten die wat kwijt moeten. Die gaan gewoon hun contacten na in de telefoon en copy paste naar iedereen waarvan ze denken dat het mss nog een kans maakt. En zeggen dan vervolgens alles om dat voor elkaar te krijgen…
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Sep 2022 09:04

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

@ DronkenTaart, wellicht heb ik zo'n afspraak ook wel gemaakt met waar ik nu ga. Jij weet niet wat wij hebben afgesproken met elkaar. Allemaal suggesties dat ik haar zou gebruiken voor het intieme gedeelte. Het is meer dan dat.
Dat is het voordeel van een LAT-relatie, maar wellicht kun je dat ook wel zien als een FWB want die grens daartussen is een aardig grijs gebied toch? Ik sla gerust een weekend over en zie haar dan 2 weken niet.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 06 Sep 2022 11:22

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Je weet het leuk te buigen Fred maar ik denk dat niemand daar hier ook maar iets van gelooft. Ik snap dat je haar niet aanhoudt om alleen de seks. Je wilt niet alleen zijn want dat was je lang genoeg. Je gebruikt haar dus niet alleen voor seks maar voor gezelschap, intimiteit en gewoon om iemand te hebben zodat jij je niet alleen voelt. Als er iets beters voorbij komt dan zet je haar aan de kant en zij weet hier helemaal niks van. Ik heb te veel van je gelezen om daar ook maar iets van te geloven.

Een FWB is heel iets anders en is weinig grijs gebied hoor. Het is zeker niet wat jij met je “vriendin” hebt.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 06 Sep 2022 12:16

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

En volgens mij zorg je bij een FWB ervoor dat je je kind erbuiten laat. En dat is bij jou niet Fred. Voor haar is het een relatie voor jou is het tegen de eenzaamheid.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Sep 2022 12:34

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

@JMD, ze is er niet vanwege eenzaamheid. Ik zou die weekenden vast wel anders op kunnen vullen. Ken genoeg andere mensen om spelletjes mee te doen of te gaan biken etc...

@ Dronkentaart, ik kan geen seks hebben zonder dat ik iets voor iemand zou voelen. Sowieso zou ik dat niet willen, maar goed. Inderdaad tot dat ik wat beters vind is het mooi en het heeft al vaker op knappen gestaan. Liefst zou ik haar namelijk 2x maanden zien (of ja 2 weekenden per maand), omdat ik meer me-time wil dan ik nu eigenlijk heb...
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 06 Sep 2022 12:54

Re: Waarom zijn mannen zo onbegrijpbaar?

Mwah, Fred, als dat is wat je voor haar voelt, dan kun je beter nu stoppen. Dat heeft geen toekomst, is voor niemand goed.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers