Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantiebestemming begin oktober

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 30 Aug 2022 06:15

Vakantiebestemming begin oktober

Begin oktober heb ik nog een weekje vakantie tegoed, maar nu heb ik het luxe probleem dat ik niet weet waar naar toe te gaan.
Ivm het gezeur op de luchthavens heeft het niet de voorkeur om te gaan vliegen, terwijl ik wel graag van het mooie weer zou willen gaan genieten. Nu kan het in oktober nog super mooi weer zijn in Europa, maar dat is geen garantie. Omdat het maar een week is, wil ik met de auto(of trein) ook niet meer dan een dag onderweg zijn. Kortom, ik weet niet zo goed waar naar toe te gaan. Heeft iemand nog een leuke tip waar ik niet aan heb gedacht?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Aug 2022 06:26

Re: Vakantiebestemming begin oktober

Toch op het vliegen: wij vlogen afgelopen zomer bewust vanaf Rotterdam AirPort in plaats van Schiphol en dat was echt goed geregeld met wie wanneer de luchthaven mocht betreden. Daarbij heb je daar echt piektijden, maar heb je ook uren dat er maar 1 vlucht vertrekt.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Aug 2022 06:36

Re: Vakantiebestemming begin oktober

Hier ook, via Rotterdam gevlogen. Ging top. Ik zou naar ibiza of de canarische eilanden gaan.

Wil je meer bezichtigen dan vind ik normandie heel mooi! Kan je ook nog verschillende plekken aandoen. Echter zal dat geen bikini weer zijn dan.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6199

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 30 Aug 2022 08:38

Re: Vakantiebestemming begin oktober

Ik heb een keer in Nice rond die tijd heel mooi weer gehad!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Aug 2022 09:25

Re: Vakantiebestemming begin oktober

Sicilie en zuid Spanje zullen ook nog wel mooi zijn. Misschien kan je er een soort multistedentripje van maken naar Zuid Spanje (Sevilla/Granada en paar daagjes kust)? Dan heb je ook wat meer te doen en is het niet zo erg als het niet bloedheet is.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Aug 2022 10:26

Re: Vakantiebestemming begin oktober

Ik ben een paar jaar geleden voor een tennis vakantie een paar dagen richting Valencia gevlogen rond die tijd. Heerlijk weer gehad toen. Zelfs nog aan het strand gelegen een middag. Het grote voordeel van Valencia vind ik wel dat ze een rechtstreekse metro verbinding hebben vanaf het vliegveld. We zijn toen vanaf Eindhoven gevlogen en dat was prima te doen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1840

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 30 Aug 2022 18:38

Re: Vakantiebestemming begin oktober

De problemen op Schiphol zijn nagenoeg voorbij. De afgelopen 2 weken hebben wij veel familie over de vloer gehad en die zijn allemaal (3 verschillende vlchten) binnen 20min door de security gegaan.

Vliegen op Florence. Toscane ontdekken met een huurauto en Cinque Terre meepakken.
Vliegen op Bari. Met huurauto Puglia ontdekken.
Vliegen op Malaga. Met de huurauto Andalusie ontdekken.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 30 Aug 2022 19:28

Re: Vakantiebestemming begin oktober

Het is rustiger op Schiphol maar mijn vriend roept al een paar maanden dat de septemberdrukte ook niet onderschat moet worden, die verwacht daarin ook nog wel een paar pieken. Maargoed, oktober is nog weer een maandje later. Ik denk dat ik vliegen in oktober prima aan zou durven.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Aug 2022 20:01

Re: Vakantiebestemming begin oktober

Max schreef:De problemen op Schiphol zijn nagenoeg voorbij. De afgelopen 2 weken hebben wij veel familie over de vloer gehad en die zijn allemaal (3 verschillende vlchten) binnen 20min door de security gegaan.

Vliegen op Florence. Toscane ontdekken met een huurauto en Cinque Terre meepakken.
Vliegen op Bari. Met huurauto Puglia ontdekken.
Vliegen op Malaga. Met de huurauto Andalusie ontdekken.


Jaaaa Puglia!! Wij zijn er van de zomer 3 weken geweest, prachtig. Wij vlogen trouwens op Brindisi.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem331

Bericht 30 Aug 2022 20:27

Re: Vakantiebestemming begin oktober

Wij vliegen vanaf Schiphol naar Mallorca in oktober. Blij te lezen dat de gekte wel wat over is. Wij vliegen ruim voor de herfstvakantie dus hoop dat het mee valt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Aug 2022 20:34

Re: Vakantiebestemming begin oktober

Tom schreef:
Max schreef:De problemen op Schiphol zijn nagenoeg voorbij. De afgelopen 2 weken hebben wij veel familie over de vloer gehad en die zijn allemaal (3 verschillende vlchten) binnen 20min door de security gegaan.

Vliegen op Florence. Toscane ontdekken met een huurauto en Cinque Terre meepakken.
Vliegen op Bari. Met huurauto Puglia ontdekken.
Vliegen op Malaga. Met de huurauto Andalusie ontdekken.


Jaaaa Puglia!! Wij zijn er van de zomer 3 weken geweest, prachtig. Wij vlogen trouwens op Brindisi.


Bari kan je ook goed op vliegen met Transavia.
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Sep 2022 19:18

Re: Vakantiebestemming begin oktober

Marin schreef:
Tom schreef:
Jaaaa Puglia!! Wij zijn er van de zomer 3 weken geweest, prachtig. Wij vlogen trouwens op Brindisi.


Bari kan je ook goed op vliegen met Transavia.

Klopt, alleen zit je dan wel vast aan Schiphol. Omdat wij de gok niet wilden nemen kozen we Rotterdam en werd het dus Brindisi.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers