Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 11 Nov 2013 12:07

Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Langzaam maar zeker willen we gaan beginnen met de babykamer. Daarvoor gaan we eerst de kamer van dochter aanpakken. Qua thema zijn we eruit, maar qua meubels... ze heeft een grote kamer (14m2) en ze heeft geen kledingkast nodig (er zit een inbouwkast in). Ze heeft al een bed maar verder ben ik aardig blanco en dus op zoek naar inspiratie!

Dus... show jullie kamers of suggesties om de kamer te vullen :) Ik ben erg benieuwd!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Nov 2013 12:16

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Hier wat foto´s van de kamer van mijn dochtertje:

*******
Laatst gewijzigd door Anoniem 82 op 31 Jan 2014 14:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 11 Nov 2013 12:49

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Oh Roze dat bed, echt geweldig!! :heart: wij willen haar kamer ook knalroze maken :)

Zo'n houten bankje zaten we ook aan te denken, waar heb je die vandaan?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem 77

Bericht 11 Nov 2013 13:45

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Wat gaaf, dat bed!
<<

Anoniem123

Bericht 11 Nov 2013 13:49

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Pinterest!
Ik ben namelijk ook ideetjes aan het opzoeken voor een nieuwe kamer voor S en heb al hele leuke gevonden.

Roze: het bed blijft mooi! Slaapt ze er ook fijn in?
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 11 Nov 2013 13:52

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Mooi roze!
M:21072011
J :08012014
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 11 Nov 2013 14:28

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Wat een gave kamer! Ik ben ook aan het kijken, dus lees hier even mee.
SarahKey, waar heb je op gezocht op Pinterest? Gewoon peuterkamer? Want ik heb ook gekeken, maar weet soms niet de goede zoekwoorden te vinden waar je veel mee vindt.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Nov 2013 14:32

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Bedankt voor de complimenten! Ik ben ook nog steeds helemaal blij met het bed! En gelukkig slaapt ze er goed in. Aan de ene kant vind ik haar kamer trouwens best druk, maar aan de andere kant kon ik me ook gewoon niet inhouden en vind ik het helemaal leuk zo!

Knillis, dat bankje heb ik via marktplaats gevonden. Iemand die zulke dingen opknapt en dan weer verkoopt had er eentje te koop staan. Toevallig was dat hier in de buurt, dus dat kwam goed uit.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 11 Nov 2013 14:41

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

M haar kamer:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Nov 2013 14:47

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Wat een leuk behang Ieniemienie!
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 11 Nov 2013 14:53

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Dank je! Ben er nog steeds erg blij mee :D
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Nov 2013 18:53

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Mijn dochter heeft hetzelfde bed als de dochter van Roze, ik ben nu bezig om een tent te maken voor eronder en ga nog wat accessoires erbij maken. Als het af is zal ik een foto maken.

Roze, ik vindt haar kamer leuk en dat drukke vindt ik ook mooi :) .

Ieniemienie, ik vindt dat behang ook erg leuk!
<<

Anoniem24

Bericht 11 Nov 2013 19:39

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Leuke kamertjes!
Waar is dat bed van roze? Ik vind dat drukke op zich erg leuk maar zou het zelf nooit doen, past totaal niet bij ons.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Nov 2013 19:49

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Gaaf bed roze! Zou ik hier ook wel willen.. maar ja 2 van die bedden..

De kamers van jullie kinderen lijken zo groot. Zijn ze ook zo groot of heb je uit een goede hoek foto's gemaakt?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Nov 2013 20:35

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Iedereen bedankt voor de complimenten!

Leuk dat jullie hetzelfde bed hebben genomen Liadan! Bevalt hij goed bij jullie? Hier zit er inmiddels ook een tent onder, heeft ze voor haar verjaardag gekregen van mijn vader.

Fiwen, het is boomhutbed Guus van Leen Bakker, volgens mij verkopen ze hem nog. En soms zou ik willen dat ik een kamer heel rustig kan houden, maar ik ben bang dat dat niet in me zit :laughcry: Gelukkig zijn we er wel blij mee, ik vind het mooi geworden en A is helemaal blij met haar kamer. Maar soms zie je van die hele rustige, maar wel prachtige kamers, kan ook heel mooi zijn. Alleen dat is absoluut niet mijn talent, dan begin ik goed en eindig tot met een soort ontploffing :wink:

Studiebol, dat lijkt me inderdaad wel veel worden, twee van die grote bedden. Aan de andere kant zijn ze ook weer ruimtebesparend omdat je eronder kunt spelen. Hier heeft ze trouwens geen kleine kamer, maar ook niet enorm groot. Ongeveer 10m2 is haar kamer.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 11 Nov 2013 20:47

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Roze, ja, ik vond 'm zo leuk op de foto's die ik van jou gezien had. En het bed was in de aanbieding en we hebben 'm op een zondag gekocht dat er nog 10% extra korting was. Yara is er heel blij mee:-) Ik vind 'm in het echt trouwens een stuk mooier dan op de foto van de leenbakkersite.
Ik ben wel benieuwd naar de tent onder het bed van A., heb je een plaatje/foto?
<<

Anoniem24

Bericht 11 Nov 2013 20:48

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Ach zo heeft ieder zijn eigen stijl toch. Hier juist hele rustige kamers (eigenlijk het hele huis wel) met bijna alleen maar wit en een klein beetje roze.
Laatst gewijzigd door Anoniem24 op 31 Mrt 2014 15:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Nov 2013 20:56

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Roze, zolang ze nog bij elkaar op de kamer slapen gaan twee van die bedden niet passen dan moet ze echt op andere kamers gaan slapen. Dat is dus nog niet aan de orde :-) maar ik vind hem erg gaaf!!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Nov 2013 21:06

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Fijn dat ze er blij mee is Liadan! En altijd handig als je hem goedkoper kunt krijgen met een actie.Ik vind hem trouwens ook mooier in het echt, dan op het plaatje van Leen Bakker. Het model leek me in elk geval leuk, dus ben toen gaan kijken en dat viel niet tegen! Oja, ze heeft deze bedtent gekregen:
Afbeelding

Fiwen, mooi hoor! Zo´n stijl kan ik ook echt heel mooi vinden.En inderdaad, vaak heeft iedereen zo zijn eigen stijl. Die van mij is al gauw wat drukker, al is onze woonkamer bijvoorbeeld een stuk rustiger dan de kamer van A. Gelukkig ook maar, want voor een kinderkamer vind ik het erg leuk, maar heb in de woonkamer toch echt een rustigere sfeer gebruikt. Maar dan is het alsnog redelijk druk doordat ik veel decoratie heb staan, al is het dan wel in dezelfde stijl en kleur.
<<

Anoniem20

Bericht 11 Nov 2013 21:44

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Mooi bed roze!

Maar hangt er nu een naakte zwangere vrouw aan de muur :laughcry:

Ik houd wel van dat neutrale fiwen, erg leuk!
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Nov 2013 21:53

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Haha, ja, dat is een collage die ik heb gemaakt! Maar het valt mee, het is een deel van een paspop :P Had die collage gemaakt toen ik zwanger was van A, en uiteindelijk op haar kamer gehangen.
<<

Diese

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 336

Geregistreerd: 18 Sep 2013 22:18

Bericht 11 Nov 2013 21:59

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Heel leuk bed Roze!!

Ik houd verder ook meer van rustig. Lieve kamertjes Ienieminie en Fiwen!!

Wij hebben het Lief! bed van Leen Bakker. Sinds een paar dagen ook het opbergbankje ervan.
Ben er verder ook nog niet helemaal over uit hoe of wat. We hebben nu nog de commode op de kamer gezet. Gebruik m nog veel, maar weet ook niet wat anders. Bureautje nog te vroeg, misschien een tafeltje en stoeltje?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 11 Nov 2013 22:03

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Leuk ienieminnie,mooie kast ook,waar heb je die gekocht?
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Nov 2013 22:04

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

Diese, wat ik heb gedaan is een kleuterbureautje met stoeltje. Die zijn wat fijner qua formaat nog voor nu. Of een gewoon tafeltje met stoeltje, kan ook prima inderdaad. De commode heb ik hier wel weggedaan toen we hierheen verhuisden, vond hem teveel ruimte in beslag gaan nemen voor de enkele keer dat ik hem nog gebruikte. Het bed van lief! is trouwens ook geweldig, zal vast heel leuk staan! Kreeg bijna spijt van ons bed toen ik die zag, al vind ik die van ons ook nog steeds erg mooi en ook praktisch met de ruimte eronder.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 11 Nov 2013 22:06

Re: Inspiratie peuterkamer (meisje) gezocht

De commode en kast zijn al lang uit haar kamer, inmiddels staat er een andere kast.
Zal morgen eens kijken voor nieuwe foto`s!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
December 2009
juli 2012
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers