Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen 8-14 augustus

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Aug 2022 11:40

Weekplannen 8-14 augustus

Zag nog geen topic en vind het altijd leuk om te lezen hoe jullie week eruitziet, dus shoot! (Dagje te laat, maar goed.)
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Aug 2022 11:45

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Voor mijn gevoel is het vandaag maandag dus geeft niks! 😅

Maandag: Rond het middagslaapje van m'n dochter terug gereden van Groningen naar huis. Daar lekker gespeeld, opgeruimd, boodschappen uitgepakt etc alles wat je doet na de vakantie. En m'n man na twee weken weer gezien dus dat was heel fijn, ook voor de kinderen.
Dinsdag: Vanochtend bij de BSO van zoon gaan kijken, hij vond het heel erg leuk en een vriendje van school dit er ook op de dinsdagen dus dat is fijn. Verder eindeloze vakantiewas draaien.
Woensdag: Hier en daar een klusje. Ik moet oa m'n jurk voor de bruiloft van m'n broertje korter gaan laten maken.
Donderdag: Misschien naar het strand met een vriendin en de kinderbende.
Vrijdag: Schoonmoeder is jarig dus een tuinfeestje in de middag en avond.
Zaterdag: Vrijgezellenfeest van m'n schoonzus (en m'n man van m'n broer). Weer naar Groningen rijden dus. De kinderen logeren bij vrienden van ons. En ik ga na het vrijgezellenfeest logeren bij m'n zus.
Zondag: Uitgebrakt en wel naar huis rijden en kinderen halen.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Aug 2022 12:00

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Dinsdag is alweer voorbij maar vanmorgen ontbeten met vriendin en zoon naar school
Woensdag: hele dag op uni lesgeven
Donderdag: in de ochtend even naar shoppingmall, ‘s middags komt de schoonmaakster en gaan wij even naar speeltuin
Vrijdag: vergadering school en borrel erna
Zaterdag: voetbal met zoon en daarna ga ik met beide kinderen logeren bij vriendin (dat vind ik best spannend, tenminste met de kleinste)
Zondag: heeft zoon Nederlandse cultuurochtend en ‘s middags geef ik privéles
Afbeelding
Afbeelding
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 09 Aug 2022 12:10

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Maandag heb ik gewerkt, was weer een tering lange dag (van 11-22 uur).
Dinsdag: ik heb net gesport en vanmiddag gaan we naar mijn ouders, daar logeren we zodat we morgen niet zo vroeg weg hoeven voor de uitvaart van oma.
Woensdag: uitvaart van oma, ‘s avonds nog uit eten met oom en tante en neef + vriendin in het favoriete restaurant van oma ter nagedachtenis.
Donderdag en vrijdag: werken
Zaterdag en zondag: nog geen plannen, kinderen zijn uit logeren dus we gaan er samen een leuk weekend van maken ❤️
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 09 Aug 2022 12:12

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Maandag: Meiden naar de opvang, man en ik hebben er caravan weggebracht, boodschappen gedaan en daarna met z'n 2en getourd op de motor.

Dinsdag: Zitten nu in Kabouterland, straks naar logopedie met de oudste.

Morgen: In de ochtend touren met vriendin op scooter. Daarna lekker lunchen en dan lekker in het zonnetje een boek lezen.

Donderdag: Nog geen plannen.

Vrijdag: Boodschappen doen, verder nog geen plannen.

Zaterdag: Met de schoonfamilie naar de Beekse
Bergen.

Zondag: Geen plannen, me mentaal weer voorbereiden op werken..
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Aug 2022 12:15

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Wow had je 'm echt twee weken niet gezien, Marin? Da's best lang!

Voor mij is het m'n laatste vakantieweek en ik ben vooral veel op pad met m'n dochter deze week.
Gisteren gingen we naar m'n hometown, op visite bij m'n neef en z'n gezin. Ik heb vrij veel (app)contact met zijn vriendin en hun oudste scheelt zeven maanden met N. We willen wat vaker gaan afspreken, want ze hebben zo leuk gespeeld samen! Meteen weer wat afgesproken voor over een paar maanden. Daarna nog even naar een paar winkels geweest en toen weer een uurtje naar huis gereden.
Vandaag: dochter naar bso, ik had nog wat klusjes te doen in en om het huis en ga zo even lekker niksen. Trouwens net ook ruziegemaakt met m'n vriend die thuiswerkt, dus supergezellig hier. :palm: Hoop dat ik nog een beetje kan ontspannen zo.
Morgen: weer met dochter op pad, ditmaal naar Islandgirl + kids.
Donderdag: dochter naar bso, zelf nog geen concrete plannen.
Vrijdag: op 'minivakantie' met dochter, we gaan een nachtje naar een hotel op de Veluwe en lekker daar bij een strandje spelen enzo. 's Avonds ergens pizza eten.
Zaterdag: eerst nog in het hotel en afhankelijk van hoe de nacht is gegaan overdag ook nog wat ondernemen. Het wordt heet, dus ik denk weer ergens zwemmen.
Zondag: bijkomen en mentaal voorbereiden op weer aan het werk gaan
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Aug 2022 12:16

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Haha Burn ik zie nu dat we voor zondag bijna hetzelfde hebben geschreven :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 09 Aug 2022 12:20

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Gisterenochtend ben ik na een lange reisdag en nachtvlucht weer thuis. De rest van de dag niet veel meer gedaan, behalve boodschappen doen en koken.

Deze week heb ik officieel nog vrij, maar heb vanmorgen al vier uurtjes gewerkt.
De rest van de week ga ik ook een beetje werken als dat nodig is. Verder genieten van het mooie weer.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Aug 2022 13:22

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Maandag: J was jarig, dus eerst cadeautjes gegeven. Daarna snel naar het zwembad voor zwemles. Een beetje in huis gerommeld en ‘s middags naar mijn ouders gegaan omdat mijn moeder ook jarig was. Daar hebben we ook gegeten.

Dinsdag: boodschappen gedaan, daarna uitnodigingen voor J zijn feestje rondgebracht en hij zit nu in de speeltuin. Vriend is wel lichtelijk chagrijnig dat ik niet naar zijn ouders ben gegaan voor de verjaardag van J maar daar had ik echt geen zin in. Vanavond nog even sporten.

Woensdag: weer werken na bijna 2 weken vrij te zijn geweest. Mijn vriend brengt J ‘s ochtend heel vroeg naar mijn ex. Normaal zou ik dat zelf doen maar mijn vriend moet werken op 10 min rijden van de woonplaats van mijn ex dus dat kwam nu even praktischer uit aangezien mijn ex tussen 6:00 en 7:00 wil vertrekken op vakantie. ‘S avonds ga ik nog sporten

Donderdag: werken op kantoor. Heb mijn leidinggevende 1,5 maand niet gezien en die is er dan ook.

Vrijdag: sporten en J z’n kinderfeest voorbereiden met mijn beste vriendin. Nou ja vooral horen wat zij allemaal bedacht heeft.

Zaterdag: sporten en verder geen plannen
Zondag: sporten en verder geen plannen.
2015 💙
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1638

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 09 Aug 2022 15:46

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Gisteren: kwamen de mensen hun cavia's weer ophalen die bij mij twee weken gelogeerd hebben. Daarna ben ik gaan fotograferen met mijn vader.
Dinsdag: In de ochtend gewerkt op de cavia opvang
Woensdag: 's ochtends komt er een vriendin en in de middag ook
Donderdag: 's avonds mijn nieuwe auto halen!
Vrijdag: waarschijnlijk een reden zoeken om met mijn auto een rondje te rijden
Za&Zo: geen idee nog
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Aug 2022 16:12

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Gister boodschappen gedaan .bezig inloopkast opruimen

Vandaag met mijn ouders naar Groningen ziekenhuis. Uitslag mri scan. Die was goed was niks te zien. Maar gaat niet goed met hem. Net zo als het begon niks op mri te zien maar steeds meer achteruit. Nu gaan ze zijn hersenvocht onderzoeken.

Woensdag geen plannen nog

Donderdag ga ik met mijn moeder oma en tante shoppen en lunchen

Vrijdag gaan we weekend weg. Moet ergens tussendoor nog spullen inpakken.

Zaterdag weekend weg. Misschien shoppen in Enschede. Of naar Deventer.

Zondag ook iets leuks doen.

Maandag weer naar huis. Hangt vanaf wat de anderen willen anders gaan wij met zijn drieën nog naar Duitsland. Vind het zonde dat je dan alweer vroeg naar huis gaat
Afbeelding
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 09 Aug 2022 16:18

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Maandag / 's Morgens had N. zwemles en daarna met een aantal moeders en kids naar het meertje hier. 's Avonds nog een uurtje personal training en mijn man heeft toen de kids naar mijn ouders gebracht. Daarna gingen man en ik 'even' wat langsbrengen bij vrienden. 2,5 uur later waren we weer thuis, haha.
Dinsdag / Weer een ochtendje werken na 3 weken vakantie. Daarna de kinderen weer opgehaald en even langs IKEA geweest.
Woensdag / Ik wil 's morgens met de kinderen naar het strand. 's Middags hebben zij verjaardag en ik een uurtje personal training. 's Avonds gaan ze weer naar mijn ouders.
Donderdag / Werken, daarna de kids ophalen
Vrijdag / 1 online cliënt 's morgensvroeg en daarna met z'n viertjes naar het strand.
Zaterdag / 's Morgens zwemles en judo van de kids. Daarna lekker naar het meertje.
Zondag / Dutch Valley! Goed smeren en water drinken, denk ik zo 😅
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 09 Aug 2022 16:34

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Bliss schreef:Haha Burn ik zie nu dat we voor zondag bijna hetzelfde hebben geschreven :smile:

Haha ja! Heb zo geen zin.
Vanwege het grote personeelstekort word ik weer ingezet in de directe zorg. En daar zie ik als een berg tegenop.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Linvi

Bericht 09 Aug 2022 16:56

Re: Weekplannen 8-14 augustus

@burn, hoe hebben jullie het op vakantie gehad?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 09 Aug 2022 17:26

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Linvi schreef:@burn, hoe hebben jullie het op vakantie gehad?

Heel leuk! Lekker 2 weken genoten!
Oudste vond het animatieteam helemaal fantastisch!

Na 2 weken was ik die schijt wespen wel helemaaaaaaal zat. (nog bedankt voor de tip! Had extra dingetjes meegenomen)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Aug 2022 18:26

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Maandag - kwamen we terug van vakantie, op de terugweg hadden we een tussenstop bij mijn ouders waar we geluncht hebben, daarna thuis opruimen en wassen etc.
Dinsdag - ik ben even naar de stad geweest, wasjes gedraaid, rondje gefietst over de hei en zo sporten
Woensdag - ik denk dat we met zn viertjes wat leuks gaan doen maar weet nog niet wat
Donderdag- inpakken en 's avonds sporten, verder zien we nog wel
Vrijdag - gaan we nog een weekje op vakantie, dus rijden en dan zien we verder wel
Zaterdag en zondag - nog geen plannen dus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Aug 2022 18:40

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Mijn werkplannen

Verhuizen. Verhuizen en verhuizen. En ondertussen ook nog de werklui in de gaten houden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Aug 2022 18:48

Re: Weekplannen 8-14 augustus

succes silly met de warmte verhuizen
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Aug 2022 18:50

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Thanks en alles moet naar boven. Onder een niet geïsoleerd dak. Dus heerlijk warm daar boven. Drie raampjes op 100m2 die niet ver open kunnen. Alleen kiep stand
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 09 Aug 2022 19:02

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Poeh, sterkte SO!

Het enige vaste wat hier voor deze week op de planning staat, is dat we zondag weer naar huis rijden vanaf ons vakantie adres. En ik denk dat we zaterdag nog Luxemburg in gaan, daar waren we vorige week ook een dagje en dat was lekker goedkoop tanken haha. Scheelt weer voor de terugweg.
10.04.17
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 06:47

Bericht 09 Aug 2022 19:12

Re: Weekplannen 8-14 augustus

Succes met de verhuizing Silly One!
En Giselle, gecondoleerd met je oma.

Ik heb maandag gewerkt. Daarna is mijn moeder langsgeweest en zijn we even in de stad geweest om te shoppen voor haar. In de avond ben ik met de buurvrouw gaan suppen en daarna kwam mijn zus nog even wat ophalen en bleef plakken. Dochter was uit logeren.

Vandaag heb ik weer gewerkt. Daarna wat pakketjes weg gebracht, wat boodschappen gedaan en toen naar m'n tante gegaan waar kind aan het logeren was. We hebben daar gegeten en ze ligt nu net in bed. Ik maak zo nog even een pan pasta klaar voor morgen en dan doe ik niks meer

Morgen gaan we met dochter en haar neefje een dagje naar Drievliet.

Donderdag: werken, daarna met kind naar een vriendin met haar kids waar we pannekoeken gaan eten en dan weer gaan suppen, dit keer met kinderen erop.

Vrijdag: gaat dochter bij mijn zus logeren en de dag erna naar Apenheul. Wij hebben een bbq en ik had al met mijn beste vriendin afgesproken om wijntjes te gaan drinken, dus ik ga niet blijven plakken op de bbq.

Zaterdag nog geen plannen, maar ik denk boodschappen doen en even wat in het huishouden, en hoop nog even lekker in de zon te kunnen gaan liggen.

Zondag gaan we naar Jump XL en daarna een bbq met vrienden.

Leuke week, maar wel heel druk!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers