Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Me-time

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 03 Aug 2022 13:02

Re: Me-time

Ik heb best wel veel me-time denk ik, maar weinig meer dat ik alleen thuis ben en echt even kan niksen. Dat mis ik soms wel. Mijn voornemen is dus ook om af en toe een dag vrij te nemen om niks te doen. Maar ik heb nu me-time door 's ochtends voor iedereen wakker is in bad te gaan, ik sport, spreek af met vriendinnen, heb bijv. vanavond een massage gepland.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Aug 2022 14:22

Re: Me-time

Ik volg structuurjunkie op insta en wat zei zegt is plan tijd voor jezelf als eerste in als je je week gaat plannen. Pas toen zij dat opschreef realiseerde ik me dat ik dat ook doe.

Verder heb ik vanaf 10 uur al me time. Vriend en zoon waren naar een museum en toen ze terug kwamen is vriend gaan fietsen en zoon de speeltuin in gedoken. Ik ben vanochtend eerst naar twee dorpjes gefietst, in mijn eentje op het terras een kop thee gedronken met een stuk taart. Als lunch in mijn eentje naar het pannenkoekhuis gegaan en een pannenkoek gegeten. Ondertussen podcast luisteren. Heerlijk zo’n dag.
2015 💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Aug 2022 15:25

Re: Me-time

Wat heerlijk! Ik wilde me-time vanmiddag inplannen, maar toen was mijn vriend onverwacht ook vrij. Dus zitten nu samen op het terras 😂
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Aug 2022 15:37

Re: Me-time

Zo herkenbaar dit Pippa (en Tabbie). Ik zat ook in die situatie en het is niet gezond. Ik zou wel zeggen dat het beter wordt als de kindjes (of de baby iig) ouder zijn/beter slapen. Speelt er ook meer in jullie leven dan alleen gezin/werk (is al veel hoor), ging jij ook niet verhuizen? Je mag me ook pm’en als je dat fijn vindt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Aug 2022 16:30

Re: Me-time

Hier wel iig Lot. Wij gaan verbouwen en verhuizen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Aug 2022 16:40

Re: Me-time

Lekker samen op het terras :-). Kinderen krijgen en verbouwen/verhuizen staan in de top 3 van life changing events dus wel logisch dat het dan druk is als je er twee tegelijk hebt (hier ook gehad destijds). Vraagt veel van je.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers