Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 31! Wat zijn jullie plannen?

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 31 Jul 2022 23:37

Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Mijn week;

Morgen: vrije dag, in de ochtend komt de kapster. Daarna wil ik het plinten schilderen afmaken. Vorige week aan begonnen, en moet nog een klein stuk. In de middag heb ik een threading behandeling gepland.
Dinsdag: werken, en in de avond komt de dochter van m’n man eten.
Woensdag: vrije dag, we hebben een crematie. Vader van een vriend is overleden. Einde van de middag naar de pedicure.
Donderdag: werken, en in de avond een etentje met m’n collega’s.
Vrijdag/zaterdag/zondag: werken en in de avonden (nog) geen (!) plannen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Aug 2022 00:00

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Veelzijdige week Kreeft, sterkte bij de crematie!

Maandag: zoon naar school en dochter en ik thuis
Dinsdag: zoon school en ik ga koffiedrinken met vriendin
Woensdag: komt de oppas voor het eerst aan huis om voor dochter te zorgen en ik ga lange dag werken. Zoon naar school.
Donderdag: werken op Ned school
Vrijdag: met dochter naar osteopaat, ze blijft nog wat last houden van krampen
Zaterdag: werken en uit eten met vriendinnen
Zondag: man vrij dus dagje met gezin
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Aug 2022 00:45

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Maandag: ik ben nog in Hamburg met de kinderen bij vrienden. We rijden morgen waarschijnlijk naar de Baltische kust voor een dagje strand.
Dinsdag: Vanuit Hamburg naar m'n moeder rijden (+- 3.5 uur maar de heenrit duurde ook ineens 1.5 uur langer door file dus ik ga maar uit van meer).
Woensdag: Dagje bij m'n moeder
Donderdag: iig naar de kapper
Vrijdag: Dagje bij m'n moeder
Zaterdag: Eerste verjaardag van m'n neefje vieren
Zondag: laatste dagje bij mn moeder.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 01 Aug 2022 01:54

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Wij gaan maandag op vakantie! We zitten in Rochefort, België. Ik heb al een heel lijstje met dingen die we willen bezoeken en doen, dus we zullen ons vast niet vervelen de komende 2 weken. Heerlijk, ik ben er echt aan toe.
10.04.17
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 01 Aug 2022 07:43

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Wij zijn nog op vakantie.

Maandag: de toerist uithangen in Parijs.
Dinsdag: Parijs t/m de lunch en dan op weg naar huis.
Woensdag: hele dag thuis, wasjes doen, opruimen, enz. Extra zwemles voor dochter.
Donderdag: Dagje strand met dochter als het lekker weer is.
Vrijdag: behalve weer zwemles voor dochter, nog geen idee.
Zaterdag: sporten en in de middag naar Suzan en Freek met vriend en dochter in het openlucht theater.
Zondag: extra zwemles voor dochter en varen met mooi weer.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 01 Aug 2022 07:45

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Ik moet dinsdag, woensdag en vrijdag nog werken. Zaterdag gaan we op vakantie.
Dus deze week staat in het teken van wassen , inpakken en boodschappen halen.
Caravan staat al klaar dus ik kan rustig aan alles inpakken
2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 01 Aug 2022 08:09

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Wij gaan op vakantie vandaag. Helaas niet naar Zweden, dat is geannuleerd, maar naar de Belgische kust.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 01 Aug 2022 08:21

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Fijne vakantie allemaal! Waarom is die van jullie geannuleerd, Thunder? Alsnog veel plezier in België!

Mijn week is rustig (gelukkig).
Maandag t/m woensdag: vrij, alleen dagelijks sporten, dinsdagavond komen vrienden bij ons op bezoek. Woensdagochtend naar POH en sporten. Daarna naar oma om afscheid te nemen, ze gaat ineens hard achteruit. Aansluitend schoonmoeder verrassen voor haar verjaardag (beetje dubbel na bezoek aan oma maar ja).
Donderdag en vrijdag: werken
Zaterdag en zondag: nog geen plannen
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 01 Aug 2022 08:29

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Ik heb een rustige week. De een na laatste week voor ik bij mijn nieuwe baan begin! Dus nog even genieten van de vrije tijd.

Maandag: Onze nieuwe buffetkast wordt geleverd, dus ik ben gewoon thuis en geen plannen.
Dinsdag: werken bij caviaopvang
Woensdag: Nog niks
Donderdag: In de avond naar mijn therapeut
Vrijdag: komt vriend van Jordana langs en blijft eten
Zaterdag: overdag nog geen plannen, 's avonds met mijn ouders uiteten
Zondag: nog geen plannen

Ook nog ergens deze week weer wandelen met mijn wandelgroepje, maar dat hebben we nog niet gepland.
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 216

Geregistreerd: 24 Sep 2020 11:58

Bericht 01 Aug 2022 08:37

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Maandag: ben nu even bij de dokter en zo nog even terug naar de kapper. De rest van de dag is opruimen en inpakken.
Dinsdag: op vakantie, eerste deel van de reis
Woensdag: deel twee van de reis en daarna lekker 2 weken genieten van de vakantie.
💙 2016
💙 2020
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 01 Aug 2022 08:39

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Giselle schreef:Fijne vakantie allemaal! Waarom is die van jullie geannuleerd, Thunder? Alsnog veel plezier in België!

Omdat onze terugvlucht werd omgeboekt. Daardoor zouden we op een ander vliegveld landen, maar ook een dag later zonder zekerheid van hetzelfde hotel. Voor onszelf had we dit wel aangedurfd hoor, maar onze jongste trok deze onduidelijkheid en onzekerheid vooraf al heel slecht. Dat heeft ons doen besluiten om te annuleren. Gelukkig kon dat kosteloos, waardoor we de hele reissom terugkregen en uiteindelijk voor België hebben gekozen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 01 Aug 2022 09:06

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Voor iedereen die op vakatie is of gaat, heel veel plezier!

Vandaag heb ik vrij, ga dingen in huis doen, sollicitatievrief schrijven en aan m'n thuis studie werken.
Morgen werken van 17 tot 20u. Van te voren niet echt plannen, optijd eten in ieder geval.
Woensdag heb ik met een vriendin en haar dochtertje afgesproken.
Donderdag werken van 14u tot 20u
Vrijdag, zaterdag en zondag ook werken.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 01 Aug 2022 09:16

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Wij zijn nog in Italië 😄

Maandag / laatste dag op de camping, vooral lekker rondhangen bij het meer en het zwembad.
Dinsdag / Deel 1 van de terugreis, we rijden van hier naar Straatsburg, daar overnachten we.
Woensdag / Van Straatsburg naar huis!
Donderdag / Lekker weer thuis :). Waarschijnlijk een boel wassen, haha. Verder geen plannen.
Vrijdag / Op een zwemles voor dochter na, geen plannen. Het is trouwens feestweek in het dorp naast ons, dus wie weet nog een rondje kermis ofzo.
Zaterdag / 's Middags met het gezin naar Suzan en Freek in een openluchttheater (gezellig Gekkie 😉). 's Avonds naar de Feestweek.
Zondag / Mijn zusje is jarig, dus daar gaan we even langs. Verder de laatste vakantiedag met z'n viertjes, hierna weer aan het werk!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Aug 2022 09:20

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Vakantie in Noord Oost Duitsland:
Vanochtend op Rügen een retour met de stoomtrein de Rasende Rolander. Daarna rijden we naar de Seebrucke van Sellin die heel bijzonder moet zijn. Vanavond gaan we naar de Stortebeker Festspiele. Voorprogramma er bij geboekt met grote roofvogelshow.

Dinsdagochtend naar een kunstenaarsmarkt in Bergen. S middags een boottocht met de weisse flotte naar Kap Arkona en we varen langs de Koningsstuhl krijtrotsen. S avonds uit eten in een erg goed en leuk wildrestaurant.

Woensdag verlaten we Rugen en rijden we via Stralsund en toeristische route naar ons hotel in Bad Doberan. Daar het Munster bekijken, ik vind de baksteengotiek zo mooi, deze reis al veel van gezien

Donderdag en vrijdag maken we uitstapjes naar Rostock, IGA park met een groot scheepvaartmuseum, misschien een ritje met stoomtrein Molly en heb nog veel meer plannen😉

Zaterdag rijden we via kleine oude badplaatsen om Baderarchitektuur te bekijken naar het hotel in Wismar. Die stad bekijken

Zondagochtend Wismar bekijken, in de middag naar Piraten Open Air festspiele
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Aug 2022 09:36

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Wat heerlijk al die vakantie plannen en vakanties. Helaas gaan wij dit jaar niet in de zomer dan.

Mijn week
Maandag: inpakken en spullen verhuizen. Ik heb al een lijstje liggen wat ik wil doen. Ook komt er iemand voor de spouwmuur isolatie en iemand voor een dak offerte. Vanavond sporten

Dinsdag: Efteling
Woensdag: weer inpakken/verhuizen. Tuin hier op orde maken zodat het er een beetje netjes uitziet. Tussendoor naar de diëtiste
Donderdag : verhuizen en inpakken. Kijken of we de jongste zo ver krijgen dat we al een deel van zijn kamer en spullen kunnen verhuizen samen. Gedaannis gedaan
Vrijdag: geen plannen, maar zal wel weer iets met verhuizen zijn
Weekend: samen met mijn vriend inpakken en verhuizen.

Nog een 2 weken en dan moeten we over zijn. Mijn vriend is vooral van alles laat minut ik kan dan niet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Aug 2022 09:52

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag: naar Ikea, we hebben e.e.a. nodig
Morgen: dochter naar bso, ik heb nog geen plannen. Misschien weer eens naar de sportschool, is echt te lang geleden.
Woensdag: zwemmen met vriend en dochter
Donderdag: dochter naar bso, overdag nog geen plannen en 's avonds naar De Parade met twee vrienden
Vrijdag: m'n vader komt m'n dochter ophalen, ze gaat daar twee nachten logeren. We gaan nog even bedenken wat we met onze vrijheid gaan doen.
Zaterdag: idem. Misschien nog een keer naar De Parade :smile:
Zondag: dochter weer ophalen

Lekker hoor, vakantie! Beetje lanterfanten.
❤ 7 juni 2018
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 01 Aug 2022 11:02

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Lekker al die vakanties, hier nog volop aan het werk.
Mijn plannen: Maandag t/m vrijdag werken. Woensdag gaan de kinderen met mijn zus naar de camping, daar halen wij ze in de avond op. Donderdag gaan de kinderen naar een vriendin en zijn we uitgenodigd om na het werk te komen bbqen. Zaterdagmiddag met mijn zus en de kinderen naar een kindercircus hier in de buurt. Zondag viert mijn broer zijn verjaardag.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 01 Aug 2022 11:57

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Fijne vakantie voor uedereen die vakantie heeft! Fijne week voor de rest!

Wij vertrekken zo na de lunch ook op vakantie, we gaan een weekje naar Drenthe. En dan zien we het daar verder wel, we hebben nog niets gepland iig!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Aug 2022 19:26

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

fijne vakantie allemaal hier ook vakantie

Vandaag druk in huis geweest alle meubels van zijn plek even goed er onder stofzuigen. Grote servies kast moest 50 cm verplaatst worden hele kast leeg gehaald. Kwam een doos en zak rommel uit. We hebben de box ook eruit gedaan die is ook al verkocht en opgehaald. Vanmiddag nog even bij mijn broer wat lekkers gebracht hij heeft corona al 2 weken en behoorlijk ziek. Nu lekker op de bank met erge rugpijn

Morgen naar ikea voor spullen voor speelhoek. Misschien nog in elkaar zetten. Al gaat man dat doen.

Woensdag geen plannen nog

Donderdag is de oma van mijn man jarig de niet zo leuke. Aangezien de andere pas is overleden moeten we hier ook maar wat vaker heen. Ik had bedacht dat we daarna naar de pannenkoekenboerderij zouden gaan met zijn drieën maar blijkbaar rijden schoonouders nu mee. Die zijn met de boot op vakantie en steeds hier in de buurt en dan staan ze constant op de stoep.

Vrijdag denk even naar de stad

Zaterdag geen plannen nog

Zondag ook geen plannen nog

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 01 Aug 2022 20:47

Re: Week 31! Wat zijn jullie plannen?

Fijne vakantie!

Ik heb vandaag van 07.00 tot 17.00 gewerkt, daarna snel 2 pakketjes opgehaald. De oppas heeft mee gegeten, die is net weg. Ik hang zo even een wasje op en dan ga ik in bad liggen, ben kapot.

Morgen: werken, mijn moeder past hier thuis op dus smiddags denk ik nog even wat gezelligs doen met dochter en m'n moeder. Savonds ga ik fietsen met een vriendin.

Woensdag: werken, daarna afgesproken met het vriendinnetje van dochter met haar moeder, gaan we naar een grote speeltuin hier. Savonds wil ik verder met het fotoboek, loop echt achter en ben gister avond weer begonnen, dus nu even doorpakken.

Donderdag: werken, als het lekker weer is hoop ik daarna naar het strand te fietsen met mijn dochter. Savonds wat dingen doen voor onze bruiloft.

Vrijdag: werken, smiddags nog geen plannen. Savonds suppen met de buurvrouw.

Zaterdag: wat in huis doen en verder nog niks op de planning.

Zondag: dochter weg brengen naar oma, die gaat logeren met haar neef. Wij gaan lunchen met onze ceremoniemeesters op de locatie om gelijk eea nog door te spreken.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers