Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer gingen jullie trouwen

<<

Troeliewoelies

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:15

Bericht 11 Nov 2013 17:42

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wij gaan trouwen als we ongeveer 3,5 jaar samen zijn. We wonen wel al ruim 2 jaar samen, dus dit was voor ons een logische stap.

Ook wij kunnen niet wachten om te beginnen met kinderen! :heart:
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 11 Nov 2013 19:41

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wij waren 6,5 jaar samen toen we trouwden.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 11 Nov 2013 20:36

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wij waren 6 jaar en een paar maand samen toen we trouwden.
Wij wouden samen verder en samen wonen en wouden daarom eerst trouwen voordat we samen in 1 huis gingen leven.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2013 20:39

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Als wij trouwen zijn we ruim 7 jaar samen en wonen we bijna 5 jaar samen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 11 Nov 2013 20:50

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wij waren bijna 9 jaar samen op het moment dat we zijn getrouwd, een jaar eerder heeft mijn man mij ten huwelijk gevraagd. Wij zijn vanaf ons 16e bij elkaar, eerder waren we er nog niet mee bezig.
2014 2016 2019
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Nov 2013 22:05

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wij waren 10 jaar samen maar hadden al jong verkering dus vandaar na zo n lange tijd.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 11 Nov 2013 22:36

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wij zijn getrouwd op de dag dat we elkaar 8 jaar kenden. Eerder wilden we dat nog niet, we waren jong toen we elkaar leerden kennen. We zijn samen gaan wonen en anderhalf jaar later zijn we getrouwd.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Dille

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:05

Bericht 11 Nov 2013 22:44

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wij waren zo'n beetje 5,5 jaar samen toen we trouwden, waarvan 3,5 jaar samenwonen. Op de dag van onze ondertrouw waren we precies 5 jaar samen en toen hadden we ook de positieve zwangerschapstest van onze oudste zoon. Noooooh zo romantisch.
The race is long, and in the end, it's only with yourself.

Zoon september 2010
Dochter maart 2012
<<

Anoniem 63

Bericht 11 Nov 2013 22:51

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wij waren 6 jaar samen en 2 jaar samenwonend.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Nov 2013 12:53

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Dat is wel heel toevallig Dille!

Wij zijn dan ongeveer 7,5 jaar samen, daarvoor ongeveer 4-5 jaar vriendschap.
<<

Anoniem26

Bericht 12 Nov 2013 13:06

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wij zijn getrouwd toen we 5,5 jaar samen waren. Wilde we gewoon graag. Ook wilde we graag een kindje en ik wilde daarvoor getrouwd zijn.
<<

No. 3

Bericht 12 Nov 2013 13:58

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Als wij gaan trouwen zijn we een jaar en twee maanden samen, en kennen we elkaar anderhalf jaar. Mijn vriend heeft me na een half jaar verkering ten huwelijk gevraagd.
<<

No. 3

Bericht 12 Nov 2013 13:59

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Dille schreef:Noooooh zo romantisch.
:lol:
<<

Anoniem132

Bericht 12 Nov 2013 16:38

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wat leuk het verschilt echt bij iedereen :) Ben benieuwd wanneer ik ooit trouwen ga...

No. 3 dat is best snel, zit daar een speciale reden achter, het geloof ofzo? M'n vriendin is ook zo 'snel' getrouwd ivm hun geloof. Goh wat nieuwsgierig eigenlijk :P
<<

No. 3

Bericht 12 Nov 2013 16:44

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Jill schreef:No. 3 dat is best snel, zit daar een speciale reden achter, het geloof ofzo? M'n vriendin is ook zo 'snel' getrouwd ivm hun geloof. Goh wat nieuwsgierig eigenlijk :P
Er zit achter dat ik 'al' 30 ben, we al na een maand wisten dat we voor altijd met elkaar verder willen, kinderen willen krijgen, en ons geloof inderdaad. Ik vind het zelf helemaal niet snel; als je het weet, weet je het. Wij gaan ervoor. :dance:
<<

Anoniem132

Bericht 12 Nov 2013 16:48

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

No. 3 schreef:
Jill schreef:No. 3 dat is best snel, zit daar een speciale reden achter, het geloof ofzo? M'n vriendin is ook zo 'snel' getrouwd ivm hun geloof. Goh wat nieuwsgierig eigenlijk :P
Er zit achter dat ik 'al' 30 ben, we al na een maand wisten dat we voor altijd met elkaar verder willen, kinderen willen krijgen, en ons geloof inderdaad. Ik vind het zelf helemaal niet snel; als je het weet, weet je het. Wij gaan ervoor. :dance:


Haha ben het met je eens hoor, als m'n vriend mij zou vragen zou ik zeker geen nee zeggen! :angel:
<<

Anoniem119

Bericht 12 Nov 2013 17:52

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Ik vind het wel best snel, maar ik snap het in jullie geval wel. Het lag ook wel in de verwachting volgens mij. In elk geval super leuk :)

Ik hoop dat wij gaan trouwen als we 4 jaar samen zijn, over 1,5 jaar dus.
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 12 Nov 2013 17:57

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wij waren 4,5 jaar samen waarvan een half jaar samen gewoond te hebben, toen we ging trouwen.
<<

Anoniem132

Bericht 12 Nov 2013 17:59

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Wat ik me afvraag is hoe lang er tussen gevraagd worden en trouwen meestal in zit. Als je wil trouwen met jurk, feest etc.
<<

Anoniem30

Bericht 12 Nov 2013 18:02

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Ik zou het leuk vinden om te trouwen als we ongeveer 5 jaar samen zijn - dat is eind volgend jaar.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Nov 2013 18:04

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Jill schreef:Wat ik me afvraag is hoe lang er tussen gevraagd worden en trouwen meestal in zit. Als je wil trouwen met jurk, feest etc.

In principe maakt het allemaal niet heel veel uit, maar indien je een trouwjurk echt wilt bestellen, gaat daar vaak wel zes tot acht maanden overheen. Daarom heb je die tijd toch al wel vaak nodig om verloofd te zijn. En daarbij heb je hoe langer van te voren je dingen regelt, hoe meer keuze je natuurlijk hebt. Denk daarbij aan populaire locaties bijvoorbeeld. Soms zijn die al een jaar van te voren geboekt. Als het je echt om een specifieke datum gaat (bijv de dag dat je 10 jaar samen bent) en je wilt persé dan trouwen, is het slim dat wel zo snel mogelijk vast te leggen bij de locatie. Dus al met al is 6 maanden tot een jaar van te voren verloofd zijn niet zo heel gek. Het hóeft natuurlijk niet, maar het maakt het wel dingen makkelijker (soms).
<<

Anoniem132

Bericht 12 Nov 2013 18:11

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Marin schreef:
Jill schreef:Wat ik me afvraag is hoe lang er tussen gevraagd worden en trouwen meestal in zit. Als je wil trouwen met jurk, feest etc.

In principe maakt het allemaal niet heel veel uit, maar indien je een trouwjurk echt wilt bestellen, gaat daar vaak wel zes tot acht maanden overheen. Daarom heb je die tijd toch al wel vaak nodig om verloofd te zijn. En daarbij heb je hoe langer van te voren je dingen regelt, hoe meer keuze je natuurlijk hebt. Denk daarbij aan populaire locaties bijvoorbeeld. Soms zijn die al een jaar van te voren geboekt. Als het je echt om een specifieke datum gaat (bijv de dag dat je 10 jaar samen bent) en je wilt persé dan trouwen, is het slim dat wel zo snel mogelijk vast te leggen bij de locatie. Dus al met al is 6 maanden tot een jaar van te voren verloofd zijn niet zo heel gek. Het hóeft natuurlijk niet, maar het maakt het wel dingen makkelijker (soms).


Oh.. Hmm ok.. Dat zal ik m'n vriend dan maar even vertellen haha. Volgens mij denk hij dat. Je dat in een paar maandjes wel regelt. Ach we hebben gelukkig nog aaaaaalle tijd :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 12 Nov 2013 18:13

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Bij ons zat er 14 maanden tussen, maar dat was meer omdat we nog wat extra tijd wilden hebben om te sparen. We zijn 6 maanden van tevoren ongeveer begonnen met alles regelen. Mijn jurk werd wel voor mij op maat gemaakt, maar dit kostte 'maar' 3 maanden.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem119

Bericht 12 Nov 2013 18:14

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

Jill schreef:
Marin schreef:
Jill schreef:Wat ik me afvraag is hoe lang er tussen gevraagd worden en trouwen meestal in zit. Als je wil trouwen met jurk, feest etc.

In principe maakt het allemaal niet heel veel uit, maar indien je een trouwjurk echt wilt bestellen, gaat daar vaak wel zes tot acht maanden overheen. Daarom heb je die tijd toch al wel vaak nodig om verloofd te zijn. En daarbij heb je hoe langer van te voren je dingen regelt, hoe meer keuze je natuurlijk hebt. Denk daarbij aan populaire locaties bijvoorbeeld. Soms zijn die al een jaar van te voren geboekt. Als het je echt om een specifieke datum gaat (bijv de dag dat je 10 jaar samen bent) en je wilt persé dan trouwen, is het slim dat wel zo snel mogelijk vast te leggen bij de locatie. Dus al met al is 6 maanden tot een jaar van te voren verloofd zijn niet zo heel gek. Het hóeft natuurlijk niet, maar het maakt het wel dingen makkelijker (soms).


Oh.. Hmm ok.. Dat zal ik m'n vriend dan maar even vertellen haha. Volgens mij denk hij dat. Je dat in een paar maandjes wel regelt. Ach we hebben gelukkig nog aaaaaalle tijd :)


Tja je kunt natuurlijk super snel dingen regelen wanneer je zelf ook beetje flexibel bent. Maar wat Suus ook zegt: Soms is langere tijd om te sparen ook wel handig ;)
<<

Anoniem 49

Bericht 12 Nov 2013 18:22

Re: Wanneer gingen jullie trouwen

No. 3, volgens mij valt er hier nu een kwartje over wie je bent!

Echt leuk dat jullie gaan trouwen!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers