Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 895

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 29 Jul 2022 14:37

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Fred schreef:Op ** en ** na zitten op dit forum toch vooral dames die vrij makkelijk aan de man raken of kunnen raken.

Ik denk echt dat jullie er geen idee van hebben hoe moeilijk het voor een aantal jongens is om überhaupt een vriendin te kunnen krijgen. Ik heb al aangeven dat ik in mijn kring al zo ruim 10 mannen ken boven de 30 die nog nooit een vriendin hebben gehad en dat maar wat graag willen.


Walgelijke vent ben je. Gadverdamme. Ik heb ZO ZO ZO ZO ZO ZO mijn best gedaan om je netjes te behandelen. Om respectvol te reageren. Me in te leven. Met je mee te denken. Echt, stik er in. BAH!

^namen weggehaald door BF
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 29 Jul 2022 14:52

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Serieus zeg, Fred, ik lees wel vaker dat jouw ideeën en hoe je in het leven staat, enigszins afwijkt van het gemiddelde publiek hier, maar dit slaat toch echt helemaal nergens op? Waar ben je op uit? Wat wil je met dit soort opmerkingen bereiken?

En ik ben onderhand ook wel benieuwd hoe je nu tegen de geslachtsdiscriminatie bij klinieken aankijkt, of ja, het feit dat het er dus niet is. Dus kun je weer even terug naar je eigen topic en on topic reageren?
december 2016
juli 2019
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 29 Jul 2022 15:01

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Fred schreef:.


Jij hebt wel lef zeg :wtf:
Laatst gewijzigd door waterkoker op 30 Jul 2022 14:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem328

Bericht 29 Jul 2022 15:13

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Echt meiden waarom willen jullie zó ontzettend graag dat Fred antwoord geeft op jullie vragen?! Waarom houdt jullie dit zo enorm bezig, meine liebe, het is Fred! Zo verlopen al zijn topics en jullie duiken er iedere keer weer vol bovenop.

Fred heeft het zelfinzicht van een bevroren visstick. Jullie gaan écht niet de reactie krijgen waar jullie op hopen. Echt let it go!
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 895

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 29 Jul 2022 15:19

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Olijfje schreef:Echt meiden waarom willen jullie zó ontzettend graag dat Fred antwoord geeft op jullie vragen?! Waarom houdt jullie dit zo enorm bezig, meine liebe, het is Fred! Zo verlopen al zijn topics en jullie duiken er iedere keer weer vol bovenop.

Fred heeft het zelfinzicht van een bevroren visstick. Jullie gaan écht niet de reactie krijgen waar jullie op hopen. Echt let it go!


Ik hoop niets te bereiken want ik wéét dat ik niets ga bereiken. Dit is nu eenmaal een onderwerp wat me raakt (de fertiliteitsklinieken) en hij benoemt me nu persoonlijk. Dat hij me ziet als totaal “niet date-baar” doet me niets. Want inderdaad, het is Fred. Ik ben echter wel van mening dat zulke uitspraken niet oké zijn en dat daar wat van gezegd mag worden.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 820

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 29 Jul 2022 16:21

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Ja, eens. Ik wilde het bericht waarin hij jullie forumnamen noemt rapporteren, maar zie dat het al gemeld is. Terecht.
T (2008) en I (2013)
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 895

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 29 Jul 2022 16:24

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Ik wilde het ook melden maar dat was inderdaad al gedaan.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 29 Jul 2022 18:07

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Hugo schreef:Ik wilde het ook melden maar dat was inderdaad al gedaan.


Ik heb ff op je Instagram gekeken maar je ziet er superlief en datebaar uit. Geen idee waar hij dit soort achterlijkheid vandaan haalt maar het zegt genoeg over zijn haat naar vrouwen en het feit dat hij ze meer als gebruiksvoorwerp ziet dan een levend wezen. Anyway, of iemand datebaar is of niet wil niet zeggen dat die persoon er zelf ook open voor staat. Helaas loopt er een hoop spul als Fred rond. Zeker als je kinderen hebt kijk je wel tien keer uit wat je in huis haalt. Je ziet hier maar waar zijn vriendin mee te dealen heeft.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 29 Jul 2022 18:22

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Het is niet het grootste doel in een vrouwenleven, om datebaar te zij voor mannen als Fred. Al doet Fred alsof het een recht is dat vrouwen zichzelf aantrekkelijk maken voor zijn ideale plaatje. Vervelende houding is dat.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 29 Jul 2022 18:53

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Fred (en mannen waar hij zich mee omgeeft) kan moeilijk een leuke vrouw vinden en dat ligt natuurlijk helemaal aan de vrouwen. Totaal niet aan het feit dat Fred een hele vervelende persoonlijkheid heeft... Ik omgeef me met leuke mannen (vrienden, vrienden van mijn vriend, collega's, mannen van mijn sportvereniging, etc) en die hebben helemaal geen probleem met het vinden van leuke vrouwen. Of ze nou superknap zijn, een buikje hebben, wel veel verdienen of niet zo veel verdienen, ze daten allemaal met leuke vrouwen omdat ze een leuke persoonlijkheid hebben.

Het probleem van Fred zit gewoon in zijn persoonlijkheid, maar door de plaat voor zijn hoofd ziet hij dat zelf niet in. Niet te veel energie aan verspillen, we weten al langer dat hij toch niet luistert naar adviezen.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 29 Jul 2022 19:33

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Olijfje schreef:Echt meiden waarom willen jullie zó ontzettend graag dat Fred antwoord geeft op jullie vragen?! Waarom houdt jullie dit zo enorm bezig, meine liebe, het is Fred! Zo verlopen al zijn topics en jullie duiken er iedere keer weer vol bovenop.

Fred heeft het zelfinzicht van een bevroren visstick. Jullie gaan écht niet de reactie krijgen waar jullie op hopen. Echt let it go!

Antwoord krijg ik niet maar het had wel toffer geweest als meneer gewoon weer ontopic ging. Dan waren er hopelijk geen botte opmerkingen gemaakt.

En ik vraag me onderhand niet gewoon af of Fred niet gewoon Sadie is en voor versa. Sadie is weg en Fred gaat los. Zal ongetwijfeld niet zo zijn maar ik vind het wel frappant 🤪
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Jul 2022 19:37

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Eens met Maple, ik heb zelf ook al meerdere keren naar dat gevraagd on topic. Maar het blijft maar doorgaan over wel of niet een vriend(in) kunnen krijgen tot het kwetsende toe.

Terwijl ik vooral dus afvraag of Fred iets heeft opgestoken over zijn openingspost en of hij er nog vragen over gaat stellen.
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 29 Jul 2022 20:19

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Waarom zouden genoemde forummers niet makkelijk aan de man kunnen komen dan Fred?

^ door BF aangepast op verzoek
<<

Anoniem328

Bericht 29 Jul 2022 20:30

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Tabbie schreef:Eens met Maple, ik heb zelf ook al meerdere keren naar dat gevraagd on topic. Maar het blijft maar doorgaan over wel of niet een vriend(in) kunnen krijgen tot het kwetsende toe.

Terwijl ik vooral dus afvraag of Fred iets heeft opgestoken over zijn openingspost en of hij er nog vragen over gaat stellen.


Maar het feit dat hij daarop niet reageert zegt dan toch genoeg? Kun je er wel steeds naar blijven vragen maar je gaat van hem toch nooit een antwoord krijgen waar je wat mee kunt.

Het begint nu eenzelfde voorspelbaar dramtopic te worden als de topics van Sadie, dus in die zin zie ik de gelijkenis ook Maple :wink:
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 30 Jul 2022 11:14

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

**bericht aangepast na actie van BF, bedankt!**
Laatst gewijzigd door Char op 31 Jul 2022 23:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 30 Jul 2022 11:26

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Olijfje schreef:
Tabbie schreef:Eens met Maple, ik heb zelf ook al meerdere keren naar dat gevraagd on topic. Maar het blijft maar doorgaan over wel of niet een vriend(in) kunnen krijgen tot het kwetsende toe.

Terwijl ik vooral dus afvraag of Fred iets heeft opgestoken over zijn openingspost en of hij er nog vragen over gaat stellen.


Maar het feit dat hij daarop niet reageert zegt dan toch genoeg? Kun je er wel steeds naar blijven vragen maar je gaat van hem toch nooit een antwoord krijgen waar je wat mee kunt.

Het begint nu eenzelfde voorspelbaar dramtopic te worden als de topics van Sadie, dus in die zin zie ik de gelijkenis ook Maple :wink:

Ik wil hier nog even aan toevoegen dat ik nu pas bewust de reactie van Hugo op jou lees en dat ik me daarin heel erg kan vinden. Als het over een kinderwens gaat, dan wordt er iets in me getriggerd, dat is momenteel 24/7 ons leven. We lopen momenteel bij een kliniek dus ik kan daar best wat inhoudelijks over melden. En het is heus niet zo dat ik in al zijn topics reageer en er in al zijn topics bovenop duik (kijk maar na), zoals je hierboven stelt. Maar als het om dit onderwerp gaat, zou ik best graag het gesprek aan gaan. Niet eens discussiëren, maar gewoon een gesprek. Lijkt me niet meer dan logisch overigens, hij opent een topic dus dat hij dan ontopic terug zou reageren, zou niet meer dan fatsoenlijk zijn. Dat hij dat niet doet, betekent nog niet dat ik het niet in elk geval zou mogen probéren om weer terug naar zijn vraagstelling te gaan. Laat me daarin ook gewoon.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 30 Jul 2022 12:08

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Uiterlijk zegt me niet veel...schoon zijn op jezelf en vriendelijkheid wel.
Fred..mijn huidige vent heeft parkinson en dat is heel erg te zien en te merken.
Hij schuifelt met lopen en heeft vaak een star gezicht...maar ik leerde hem kennen als een lieve en zorgzame man.
T zit m niet in uiterlijk en leeftijd.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 30 Jul 2022 19:00

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Ik zie bij alle berichten van Fred altijd Dwight van The office voor me. En dan worden alle reacties meteen veel logischer.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Jul 2022 22:20

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Oh mijn hemel Fred.... Ik heb gewoon medelijden met je. Hoe kun je zo bekrompen in het leven staan, niet te doen zeg...
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 30 Jul 2022 23:41

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Fred schreef:@ Hugo, dit is absoluut geen aanval op je maar je weet toch neem ik aan wel dat je voor een man nu minder aantrekkelijk bent nu je al een kind hebt. Omgekeerd is als een man al een kind heeft hij vaker ook onaantrekkelijker.
Samen een eerste kind krijgen zonder dat een ander dat al eerder heeft gedaan is bijzonderder en daardoor aantrekkelijker lijkt mij.
.


Mijn ex vindt zijn nieuwe vriendin anders woest aantrekkelijk met drie kinderen. Dus er is hoop voor alleenstaande vrouwen met kinderen!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 01 Aug 2022 14:09

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

@ Jip, jouw ex heeft al kinderen dat is anders, maar voor mannen die geen kinderen hebben is een vrouw met kinderen nou niet heel aantrekkelijk. Of deze mannen nu in kwestie wel of geen kinderwens hebben.

Ik denk dat mannen met kinderen heel anders naar alleenstaande vrouwen met kinderen kijken dan mannen zonder kinderen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Aug 2022 14:19

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Fred schreef:@ Jip, jouw ex heeft al kinderen dat is anders, maar voor mannen die geen kinderen hebben is een vrouw met kinderen nou niet heel aantrekkelijk. Of deze mannen nu in kwestie wel of geen kinderwens hebben.

Ik denk dat mannen met kinderen heel anders naar alleenstaande vrouwen met kinderen kijken dan mannen zonder kinderen.


Fred je spreekt nu voor alle mannen. Ik ken meerdere mannen die zelf geen kinderen hadden en nu een relatie hebben met een vrouw met kinderen.

Sterker nog het wordt zelfs makkelijker 2 exen hebben is veel complexer dan 1. Daarbij kom je op een gegeven moment op een leeftijd waarop veel vrouwen in ieder geval kinderen hebben.
2015 💙
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 01 Aug 2022 14:27

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Fred, je moet eens stoppen namens alle mannen te spreken en voor alle vrouwen te denken. Niet alleen is dat niet correct, het maakt je ook gewoon een botte hork.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 01 Aug 2022 14:44

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Minx schreef:Sterker nog het wordt zelfs makkelijker 2 exen hebben is veel complexer dan 1. Daarbij kom je op een gegeven moment op een leeftijd waarop veel vrouwen in ieder geval kinderen hebben.


Dit is natuurlijk ook een aanname, want er zijn ook vrouwen die absoluut geen kinderen willen.

Dat het makkelijker is als je nieuwe vriend geen kinderen heeft snap ik wel, maar dat neemt niet weg dat ik ook me-time op eis ook al heb ik geen kinderen bij mijn huidige vriendin. Heel simpel gezegd, ik zeg gerust dat ik een weekend over wil slaan zodat ik eigen dingen kan doen (stel ik had kinderen met een andere ex, dan zouden wellicht die kinderen bij mij zijn) dus in dat geval is het een beetje hetzelfde. Ik vind het heerlijk om minstens 1x per maand een weekend voor mijzelf alleen te hebben en daar moet zij maar mee leren leven.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Aug 2022 14:49

Re: Geslachtsdiscriminatie bij klinieken

Want met kinderen heb je geen me-time meer? Vriend en ik zijn nu op vakantie met mijn zoon. Vriend is nu aan het fietsen en zoon en ik zijn net even het dorp in geweest. Woensdag gaat mijn vriend met mijn zoon ergens heen. Daar heb ik geen zin in dus heb ik me-time. Het blijft balans zoeken. Maar zoveel mensen zoveel wensen dus niet spreken voor iedereen.
2015 💙
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers