Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje van mijn dochter

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 18 Jul 2022 21:06

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben in oktober jarig. Vroeger vond ik het leuk dat ik als een van de eersten in het schooljaar jarig was en ook de oudste was.
Als ik een andere datum mocht kiezen, zou ik liever in mei jarig zijn.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 18 Jul 2022 21:33

Re: Vraagje van mijn dochter

Leuke!

Ik ben begin september jarig en vind dat fijn. Zo rond mijn verjaardag gaat de zon onder rond 20.30 en dat vind ik zo'n fijne tijd. Donker, uurtje afschakelen en slapen.

Mijn oudste was uitgerekend op 21 juni en dat vind ik een mooie datum omdat dat de langste dag van het jaar is. Als ik zou mogen kiezen zou ik die doen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 18 Jul 2022 22:50

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben eind oktober jarig en dat is vooral vervelend, omdat veel familie dan ook jarig is en het redelijk dicht op de eerste Sinterklaasmomenten. Qua verlanglijstje vond ik dat vaak jammer, al mocht ik op een gegeven moment ook één groot cadeau kiezen. Dat was wel top. Om het beter te maken heb ik nu zelf een kind eind oktober en half november gekregen 😂 De middelste is op Bevrijdingsdag jarig, dat is prima. Wij zijn niet zo van de festivals, maar voelen dan toch ook een feeststemming. Ik weet nog dat ik met het breken van mijn vliezen heel bewust was dat ik wilde dat hij een paar uur zou wachten, 4 mei voelt als een heel andere dag.

Zelf zou ik tweede helft mei of begin september fijn vinden als verjaardagsmoment. Weinig bijzondere dagen, nog geen vakanties en vaak zacht weer.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Jul 2022 23:07

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben eind september jarig en vind dat prima eigenlijk. Wel was ik daardoor altijd de jongste van de klas. De laatste jaren heb ik slecht weer gehad, maar het is ook vaak genoeg nog heerlijk weer geweest op mijn verjaardag, beetje indian summer.

Alleen vind ik het nu irritant dat het in het weekend na m'n verjaardag altijd burendag is en daarom onze straatborrel precies op die zaterdag gepland staat, terwijl ik dan ook m'n verjaardag wil vieren. Maar de borrel vind ik ook leuk. Dilemma's hoor!
❤ 7 juni 2018
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Jul 2022 23:19

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben eind mei jarig. Vind ik heel fijn! Vaak lekker weer en heerlijk beetje in het midden van het jaar. Zou geen ander moment willen eigenlijk.

Onze dochter is van 24-12. Dat vind ik toch wel wat minder😅. Maar ja, zoiets valt moeilijk te plannen! Maar toch past die datum nu ook bij haar.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 19 Jul 2022 10:24

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben eind augustus jarig, vroeger vond ik het altijd erg vervelend om vaak in de zomervakantie jarig te zijn. Nu vind ik dat juist fijn, lekker op vakantie met mijn verjaardag.

Leuke vraag!
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 19 Jul 2022 10:26

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben begin augustus jarig, vroeger vond ik het niet altijd leuk dat of wij op vakantie waren, of de visite & trakteren altijd eerder of later moest, maar ik vind het verder helemaal prima nu eigenlijk, lekker in de zomer!

Heb zelf 2 kinderen rondom de drukke Sinterklaas periode 😂
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 19 Jul 2022 12:04

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben jarig op 5-5 en vind mijn verjaardag helemaal leuk. Nu in ieder geval, vroeger vond ik het jammer als mensen op vakantie waren, maar nu boeit het me echt niet meer. Ik ben ook nog van '85, dus het bekt zo lekker als ik drie vijven achter elkaar opnoem (bij de huisarts of apotheek bijvoorbeeld). Veel mensen merken dat ook op, dus voor mij hoeft het niet anders hoor haha.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Jul 2022 14:31

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben half november jarig en alhoewel het dan echt herfstig kan zijn, zou ik niet op een andere datum jarig willen zijn.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 19 Jul 2022 15:52

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben in mei jarig. Net als mijn vriend, jongste dochter, moeder, zus, stiefzus en vriend van mijn moeder. Altijd een gezellige maand. Qua weer ook meestal heel fijn! Ik houd van de lente en zomer dus ik vind het heel fijn om in deze tijd jarig te zijn. Ik zou niks willen veranderen.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Jul 2022 17:12

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben begin mei jarig, helemaal prima. Vroeger nooit problemen mee gehad met feestdagen, soms valt het in schoolvakanties maar dat vind ik niet erg.
Dochter is met kerst jarig. Nu weet ze dat ze met 'de kerstman' jarig en vindt ze dat leuk, ben wel benieuwd hoe dat is als ze bijvoorbeeld rond de 8 jaar is.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Jul 2022 17:15

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben morgen jarig (40 😵) en heb dat altijd prima gevonden. Zo fijn om jarig te zijn in de zomer. Zou ik echt wat anders moeten kiezen, dan eind juni. Wel in de zomer maar niet altijd in de vakantieperiode, zodat het wat makkelijker te vieren is.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 19 Jul 2022 19:05

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben 31-10 jarig en vind dit echt bij mij horen. Vind het een leuke dag en een mooi sterrenbeeld. Zou daarom ook geen andere dag jarig willen zijn. Bovendien houd ik van de herfst.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jul 2022 20:02

Re: Vraagje van mijn dochter

M'n dochters verjaardag vind ik ook echt perfect trouwens, 7 juni. Lente, nog geen vakantie en mooi een halfjaar voor/na Sinterklaas. Ideaal!
❤ 7 juni 2018
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 19 Jul 2022 21:14

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben in januari jarig, saaie maand, vroeger was iedereen altijd blut van de feestdagen dus ging niemand mee stappen haha.

Ik zou graag in de zomer jarig willen zijn, dan zou ik het veel uitgebreider vieren als het lekker inde tuin kan met een bbq ofzo.
<<

Anoniem330

Bericht 19 Jul 2022 21:33

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben in februari jarig. Vaak rondom de voorjaarsvakantie, maar heb dit nooit als een probleem ervaren.
Ik zou het leuk vinden als er nog eens een pak sneeuw zou liggen met m'n verjaardag, maar nee.

Ik hoef geen andere datum, maar als ik moest kiezen dan zou ik mei/juni of september kiezen. Lekker weer om eens in de tuin te zitten.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Jul 2022 07:04

Re: Vraagje van mijn dochter

Bliss schreef:M'n dochters verjaardag vind ik ook echt perfect trouwens, 7 juni. Lente, nog geen vakantie en mooi een halfjaar voor/na Sinterklaas. Ideaal!


Ja, dat vind ik dus ook ideaal bij mijn dochters. Met sint krijgen ze cadeaus voor binnen en met hun verjaardag leuke zomerse buitendingen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Jul 2022 07:11

Re: Vraagje van mijn dochter

Ja dat is precies wat ik als kind miste!
Let's discover the world together.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1611

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 20 Jul 2022 07:25

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben 4 oktober jarig en dat vind ik (buiten de standaard grappen over dierendag om) heel prima.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Jul 2022 08:12

Re: Vraagje van mijn dochter

Oh ja over grappen gesproken, m'n zoon is op 1 april jarig. Dat vind ik ook niet echt denderend maar ook wel weer grappig. Hij noemt het grapjesdag en vindt het zelf tot nu toe wel leuk. Z'n opa is ook op die dag jarig en dat is ook wel onhandig en leuk tegelijkertijd.
Let's discover the world together.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 20 Jul 2022 09:27

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik zou gaan voor een dag in juni, geen specifieke datum, maar over het algemeen is het weer dan prima, dus tuinfeestje. Mijn verjaardag is op 30 december en dat vond ik vroeger heel vervelend. Dan heb je net Sinterklaas gehad, krijg je weer cadeaus en meestal wist ik dus niks meer. Bovendien waren het altijd cadeautjes voor binnen spelen, terwijl ik echt een buitenkind was. Als ik dan zag dat vriendinnetjes tegen de zomer jarig waren, kregen ze dan leuke cadeautjes voor buiten spelen en was het ten opzichte van Sinterklaas mooi verdeeld.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 20 Jul 2022 11:45

Re: Vraagje van mijn dochter

Ik ben jarig op 17 mei en dat vind ik een heerlijke periode. Het valt regelmatig in het Hemelvaartsweekend, dat vind ik altijd wel leuk. Lekker veel tijd om mijn verjaardag te vieren
Koningin Maxima is ook jarig op 17 mei, dus ik zie ook regelmatig vlaggen hangen op m'n verjaardag en dat voelt dan heel feestelijk ☺️
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 01 Aug 2022 18:04

Re: Vraagje van mijn dochter

Wat een leuke vraag!

Ik ben op 3 mei jarig en dat valt altijd in de meivakantie. Dat was (als kind) een voordeel en een nadeel in 1 (zelf lekker vrij, en de meeste mensen ook maar ook soms visite op vakantie en nooit op je verjaardag zelf trakteren op school).

Ik ben wel echt een lente-mens dus stiekem vind ik mijn verjaardag helemaal prima vallen. Ik heb ook wel echt wat met die datum. Maar als ik hem toch moest verplaatsen ging ik voor 23 september. Gewoon omdat mei al een heek drukke maand is qua verjaardagen bij ons en we in september helemaal niemand hebben 😂 En september is vaak ook nog wek mooi weer.
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 28 Aug 2022 18:07

Re: Vraagje van mijn dochter

Dan zou ik op 01 07 willen verjaren (start van de grote vakantie)
EN... als ik dan ook nog het geboortejaar zou mogen kiezen, dan zou ik graag in het jaar 1970 geboren worden, en dan in hetzelfde huis wonen als ik in die periode gewoond heb, met nét dezelfde buren. pas als ik de vraag krijg waarom dan zal ik het neerpennen. De tekst is al klaar, dus die hoef ik dan enkel maar te copieren en hier te plakken
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron