Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Muziek downloaden

<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Nov 2013 23:00

Muziek downloaden

Ik weet dat er ooit een topic van was, maar ik kan 'm niet vinden. Misschien was het op het oude forum.

Ik weet het niet meer, wie kan me helpen? Waar en hoe kan een pc-kneus zoals ik gratis en gemakkelijk muziek downloaden?
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Nov 2013 23:01

Re: Muziek downloaden

Ik haal het van youtube met een youtube converter (google op youtube converter :nerd: )
<<

Anoniem7

Bericht 10 Nov 2013 23:05

Re: Muziek downloaden

Ik deed het altijd via Piratebay met zo'n bittorrent-ding, maar nu heb ik Spotify, ideaal.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Nov 2013 23:07

Re: Muziek downloaden

Kenya schreef:Ik haal het van youtube met een youtube converter (google op youtube converter :nerd: )


Amai, dat ik daar zelf niet op ben gekomen. Thanks!

Maple, Spotify, moet ik dat kopen of kan ik dat downloaden? Ik voel me blond :thumbup:
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Nov 2013 23:10

Re: Muziek downloaden

Volgens mij moet je spotify kopen, maar ik weet er ook niet zoveel van.
<<

Anoniem7

Bericht 10 Nov 2013 23:10

Re: Muziek downloaden

Ik heb het gratis gekregen bij mijn KPN internet/tv/telefonie. Ik weet eigenlijk noet hoe het anders zou werken. Het kost dan wel iets geloof ik.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Nov 2013 23:44

Re: Muziek downloaden

Ik doe het nu gewoon via de converter en dat werkt prima. Zo makkelijk en ik voel me zo dom, haha!

Thanks!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Nov 2013 07:58

Re: Muziek downloaden

Je kan spotify gewoon downloaden. Bij de gratis versie heb je om de 2-3 nummer reclame en je kan geen lange afspeellijst maken van muziek die je op de stream luisterd. Muziek die op je eigen computer staan kan je wel in je afspeellijst zetten.

Bij de betaalde versie heb je geen reclame en kan je wel een afspeellijst maken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem321

Bericht 11 Nov 2013 10:25

Re: Muziek downloaden

Ik download altijd muziek via mijn telefoon via de app simple mp3 downloader. In de playstore te vinden onder 'eenvoudige mp3 downloader'. Werkt ideaal. Nieuwe liedjes zijn niet meteen te vinden, maar als je een weekje wacht meestal wel.
<<

Rainbow

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:11

Bericht 11 Nov 2013 15:38

Re: Muziek downloaden

Op mijn foon doe ik dat via Tibudy.. Op de pc en tab via de Youtube converter
<<

Anoniem185

Bericht 12 Nov 2013 00:27

Re: Muziek downloaden

Kenya schreef:Ik haal het van youtube met een youtube converter (google op youtube converter :nerd: )

Dvdvideosoft :heart:
<<

Anoniem187

Bericht 12 Nov 2013 00:40

Re: Muziek downloaden

Als je muziek download via een youtube-converter, screen die muziek ff met je anti-virus programma.. Deed ik ook nooit, maar had blijkbaar wel een stuk of 15 kleine virussen op mijn laptop. Oeps!
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:14

Bericht 12 Nov 2013 12:58

Re: Muziek downloaden

mijn anti-virus geen al een dikke waarschuwing bij de youtube conventer op zich. In die download zit al een flinke virus.
<<

Anoniem12

Bericht 12 Nov 2013 13:02

Re: Muziek downloaden

Lampenkapje schreef:
Kenya schreef:Ik haal het van youtube met een youtube converter (google op youtube converter :nerd: )

Dvdvideosoft :heart:

Idd. Nooit problemen mee!
<<

Anoniem173

Bericht 13 Nov 2013 05:54

Re: Muziek downloaden

Bittorent installeren
Via isohunt.com oid de torrent downloaden in bittorent.

Kind kan de was doen!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers