Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


B&B vol liefde (Videoland)

<<

Anoniem331

Bericht 12 Jul 2022 16:32

B&B vol liefde (Videoland)

Wie kijkt ook?
De hele week al vooruit te kijken op Videoland.
Ik heb het vorige seizoen onder een steen gelegen en haakte de laatste 2 weken aan, en nu plat er voor en alles volgen.
Leuk om alles in een topic te bespreken?
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jul 2022 16:33

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik kijk nu de aflevering van gisteren. We maken kennis met Hans en diegenen die op hem geschreven hebben.
Hans zijn ex selecteert mee.

Denise (begin 30) heeft vast veel aanmeldingen gok ik.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jul 2022 16:33

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ja ik wil 't graag gaan kijken weer maar 't is zoveel, elke dag. 😅
Let's discover the world together.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jul 2022 16:39

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ja maar daarom vind ik Videoland zo ideaal! Kijken wanneer het je uitkomt.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 12 Jul 2022 16:41

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Jaaa ik vind het leuk!!

Die Astrid… 🙄
En die Hans (toch?) met z’n hormonen die naar de kermis willen 🤣
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jul 2022 16:44

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Astrid is Oostenrijk hè. Ik vroeg me af zouden die kinderen geen vader hebben? Dat ze met hun moeder in Oostenrijk kunnen wonen?
Vind Hans wat ‘ieuw’
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 12 Jul 2022 16:46

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik ben bij afl. 4, heb weer genoten van de afleveringen tot nu toe, haha!

Astrid vind ik een koele kikker en die 2e vrouw die bij Hans is gekomen, vind ik maar een rare snuiter.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jul 2022 17:02

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Oh jemig. Die kinderen van Richard. 😃
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 12 Jul 2022 18:51

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Wij! Maar meer omdat een vriendin van ons mee doet 🤣
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem327

Bericht 12 Jul 2022 19:04

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Karnemelk schreef:Astrid is Oostenrijk hè. Ik vroeg me af zouden die kinderen geen vader hebben? Dat ze met hun moeder in Oostenrijk kunnen wonen?
Vind Hans wat ‘ieuw’

Dit vraag ik me niet eens meer af. Het komt zo vaak voor dat vaders volledig afwezig zijn, dat dit me allesbehalve verbaast.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 12 Jul 2022 19:04

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Huppekee schreef:Wij! Maar meer omdat een vriendin van ons mee doet 🤣


Wat leuk! Wie?
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 12 Jul 2022 19:15

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Net begonnen aan seizoen 1
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 12 Jul 2022 19:15

Re: B&B vol liefde (Videoland)

MissBitchy schreef:
Huppekee schreef:Wij! Maar meer omdat een vriendin van ons mee doet 🤣


Wat leuk! Wie?



Niet als eigenaresse hoor. Maar ze is 1 van de meiden die naar Martijn in Portugal gaat.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jul 2022 22:08

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Sadie schreef:
Karnemelk schreef:Astrid is Oostenrijk hè. Ik vroeg me af zouden die kinderen geen vader hebben? Dat ze met hun moeder in Oostenrijk kunnen wonen?
Vind Hans wat ‘ieuw’

Dit vraag ik me niet eens meer af. Het komt zo vaak voor dat vaders volledig afwezig zijn, dat dit me allesbehalve verbaast.



Ik zeg niet dat het me verbaasd hoor. Ik vraag het me alleen wel af. Oostenrijk rij je niet maandelijks of wekelijks heen en weer.

Ik vind haar date maar een enge man.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 13 Jul 2022 07:39

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik kijk het ook.
Van die drukke vrouw bij Hans wordt ik echt heel moe van. Dat is niet mijn soort mens.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem331

Bericht 13 Jul 2022 08:29

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ja jemig. Druk is 1 ding maar dit is gewoon niet te doen. Dat die vrouw ook niet ontzettend moe word van zichzelf.
<<

Anoniem327

Bericht 13 Jul 2022 08:33

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Karnemelk schreef:
Sadie schreef:Dit vraag ik me niet eens meer af. Het komt zo vaak voor dat vaders volledig afwezig zijn, dat dit me allesbehalve verbaast.



Ik zeg niet dat het me verbaasd hoor. Ik vraag het me alleen wel af. Oostenrijk rij je niet maandelijks of wekelijks heen en weer.

Ik vind haar date maar een enge man.

Genoeg vaders die het erbij laten zitten, omdat ze bijvoorbeeld alweer een nieuwe liefde hebben en nog aan een tweede leg beginnen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 13 Jul 2022 09:22

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik ben ook weer begonnen met kijken dit seizoen!
Ik hoop wel dat ze het tempo er een beetje inhouden, vorig jaar duurde het uiteindelijk allemaal wel erg lang vond ik.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 13 Jul 2022 09:39

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Welke man heeft jou ooit met drie kinderen laten zitten, Sadie? Het maakt niet uit welk topic het hier is, maar de soort van verzuurd feminisme komt werkelijk bij elk onderwerp naar boven.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Jul 2022 10:17

Re: B&B vol liefde (Videoland)

kerel schreef:Welke man heeft jou ooit met drie kinderen laten zitten, Sadie? Het maakt niet uit welk topic het hier is, maar de soort van verzuurd feminisme komt werkelijk bij elk onderwerp naar boven.


Het is gewoon bijna knap!


Mijn man en ik kijken ook weer. Waren al fan van seizoen 1. Heerlijk inderdaad op videoland, kijken wanneer het uitkomt.
Gisteren aflevering 1 gekeken. Ik ben benieuwd.
Die vrouw in Oostenrijk doet me denken aan die vrouw van vorig jaar, ook in Oostenrijk, Caroline.
Lijkt in de eerste aflevering een beetje hetzelfde type vrouw te zijn, wat afwachtend, muurtje opgebouwd etc.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 13 Jul 2022 17:29

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ze deed me inderdaad ook aan de Oostenrijkse van vorig jaar denken, maar die was toch nog wel iets van nieuwsgierig naar de mannen in haar huis. Deze mevrouw zit helemaal in haar eigen kokon, komt er niet uit. Als ik die man was, stapte ik sofort in mijn auto en reed naar huis.. En inderdaad, die tweede vrouw in Italie, niet te doen :)
<<

Anoniem327

Bericht 13 Jul 2022 17:35

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik snap die vrouw in Oostenrijk juist erg goed. Deze man lijkt volkomen wereldvreemd en gaat voortdurend over haar grenzen heen. Het lijkt me erg vervelend om iemand in je huis te hebben waarmee geen afspraken te maken zijn en die zichzelf nog geen moment zelf kan vermaken. Die man lijkt net een groot kind, vast allemaal lief bedoeld, maar ik zou het niet trekken.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 13 Jul 2022 17:39

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Wij hebben van de week aflevering 1 gezien, volgende week maar de rest bingen denk ik, heb toch vakantie.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 13 Jul 2022 18:04

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Sadie schreef:Ik snap die vrouw in Oostenrijk juist erg goed. Deze man lijkt volkomen wereldvreemd en gaat voortdurend over haar grenzen heen. Het lijkt me erg vervelend om iemand in je huis te hebben waarmee geen afspraken te maken zijn en die zichzelf nog geen moment zelf kan vermaken. Die man lijkt net een groot kind, vast allemaal lief bedoeld, maar ik zou het niet trekken.


Als je op de eerste dag al geen aandacht wilt besteden aan de man die je notabene zelf hebt uitgenodigd als mogelijke relatie, waarom doe je dan mee aan zo'n programma? En och, aan wie het ligt, ligt het, maar als ik de man was, was ik al weer terug naar huis. Als zij de laatste vrouw op aarde was, werd ik monnik :)
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 13 Jul 2022 23:07

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Nou die Alex kreeg ik toch ook wel de kriebels van. Kon er de vinger niet op leggen, maar een bad vibe krijg ik van die man. Ik snap Astrid wel, ik had me ook afgesloten voor deze man denk ik. Je ziet dat ze bij Harm-Jan een stuk losser is.

Bij Martijn vind ik het wel bijzonder dat Simone vanaf het mooie Hawaii helemaal naar Portugal komt. Wat zit daarachter vraag ik me dan af. Klaar met het leven daar en een kans zien voor een nieuw leven? Want ze loopt ook wel hard van stapel vind ik.

Richard, wat een kerel. Zo druk maar zo’n klein hartje. Heel verdrietig dat hij de liefde van zijn leven verloren is.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron