Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


B&B vol liefde (Videoland)

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Aug 2022 17:22

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Dat idee heb ik ook.
Maar tegelijk dacht ik ook: waar GAAT dit over... over een schepje kruiden te veel in de saus (nou ja saus.. gehakt met groenten). Als zij het in geuren en kleuren vertelt tegen die Steffi, kan zij toch ook verwachten dat hij er dan ook tegenin gaat?

Het stukje met de trampoline ook: Ja je schreeuwt tegen me en kapte me af.
Ik heb het denk gemist, maar ik vond niet dat HJ aan het schreeuwen was, meet een soort 'jaaa johhhh lukt ons wel, komt goed' reactie.
Ik heb inderdaad het gevoel dat zij in het verleden erg naar behandeld is, en misschien juist wel heel vaak afgeblaft is en nu heel snel het gevoel heeft dat iemand zo reageert op haar en doet tegen haar..
Ik hoop echt dat het nog een beetje kan bijtrekken.
Ze liet zich daarna ook niet knuffelen...


Nogmaals: #TeamRichardSimone. Erg sneu voor die laatste vrouw, vindt wel dat hij nog wat respect toont door haar niet meteen weg te sturen :P
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 07 Aug 2022 21:49

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik heb even alle afleveringen gekeken tot nu. Voor die tijd mocht ik niet van mezelf hier kijken :P Maar pff jeetje... Ik denk dat Martijn misschien niet de beste keus heeft gemaakt om Simone naar huis te sturen. Ik denk dat Hans Italië en Astrid hier nog helemaal niet klaar voor zijn. Richard heeft de liefde denk ik wel gevonden, sneu voor die andere dame ook wel maar ja. Ik twijfel over Natasja of zij iemand vind. Ik vond Jos echt een leuke man voor haar, maar helaas.
Franse Hans krijg ik gewoon een beetje jeuk van. Idem ook van de dames. Denise vind ik een hele leuke meid, die Ben vind ik alleen - voor zover ik kan oordelen - een nare man. Hij heeft iets over zich wat ik naar vind in elk geval. Dave eigenlijk ook, maar ik denk dat dat meer zijn blik is. Hij lijkt wel een boefje ofzo :palm:
Ted, ik zet hem nog in op Tjerk, maar of zij dat ook gaat doen....
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 08 Aug 2022 22:11

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Nou, Tjerk en Ben zou ik beiden na deze aflevering heul erg klaar mee zijn geloof ik. Benieuwd naar de volgende man bij Denise. En wie er vertrekt bij Martijn.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 10 Aug 2022 10:43

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik werd deze aflevering plaatsvervangend ongemakkelijk van Martijn. Volgens mij schrok Fenna ook en doet ze beleefd mee, maar gaat dit veel te snel. 😅
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 10 Aug 2022 12:31

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Gympie schreef:Ik werd deze aflevering plaatsvervangend ongemakkelijk van Martijn. Volgens mij schrok Fenna ook en doet ze beleefd mee, maar gaat dit veel te snel. 😅

Exact wat ik dacht haha!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Aug 2022 13:31

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Gympie schreef:Ik werd deze aflevering plaatsvervangend ongemakkelijk van Martijn. Volgens mij schrok Fenna ook en doet ze beleefd mee, maar gaat dit veel te snel. 😅


De aflevering van vandaag?
Die ga ik vanavond kijken, ben benieuwd.


Die aflevering van gisteren, in dat walvis museum.. haha :D
<<

Anoniem331

Bericht 10 Aug 2022 16:55

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Nou de nieuwe date van Denise is het ook niet, maar wel fijn dat Ben weg is. Wat ongemakkelijk met die man allemaal zeg.
Ik ga er vanuit dat Dave wel een blijver is.

De mannen van Ted zetten wel door maar denk niet dat er ergens op uit loopt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Aug 2022 18:49

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Nou inderdaad.. Ben. En hij bleef maar zeggen dat alles goed liep, en 'gezellig' was. Het woord 'gezellig' valt sowieso 328783 keer per uitzending :palm:

Die nieuwe ben ik ook niet helemaal fan van. Ik ben nog steeds we #TeamDave.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Aug 2022 20:33

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik lig om een deuk om de houding van FransHans. Hij loopt altijd zo cool te doen met zijn koffiekopje.

Martijn ook wel apart idd. Wel fijn dat iedereen zich daar zo thuis voelt maar misschien ook de valkuil. Hij zit wel erg dicht op zijn vader en moeder. Lieve mensen lijken me het wel.

Denise wordt een lastige denk ik. Die laatste gast met zijn “broeder” en “cudo’s voor hem”, wat een hip gedoe 🤣. Die loopt trouwens ook zo overdreven rechtop.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 10 Aug 2022 20:44

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Die Sven komt me bekend voor. Heeft hij aan iets anders mee gedaan hebben?

Die FransHans moet ik ook om lachen ja 😂
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Aug 2022 21:35

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik vind Denise trouwens wel erg lief en ook wel oprecht overkomen. Ze zegt wel wat ze ervan vindt en dan ook nog op een nette manier. Vraag me alleen wel af waarom mensen aan zoiets mee doen :-), zou dat echt alleen voor de liefde zijn?

Ik vind trouwens dat Harm Jan zichzelf ook goed kan verwoorden/uiten. Wel verdrietig dat het daar soms zo moeilijk loopt. Ik vind het ergens wel gek dat zij haar kinderen zo mee neemt in dit circus terwijl ze het ook juist daarom zo spannend vindt. Dat ze in beeld zijn, al die mannen ontmoeten etc.

Ted ook een leukerd maar ook vrij dominant zeg. Poe.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 11 Aug 2022 10:05

Re: B&B vol liefde (Videoland)

@Lot, je B&B wordt ook wel mooi gepromoot natuurlijk. Denise vind ik ook echt een leuke vrouw. Ik hoop dat ze vindt wat ze zoekt.

Man man man, bij Martijn is het wel echt intens allemaal 😅 Voor Fenna ook wel heel heftig om er zo in te vallen en hoe Martijn zich nu verwoordde... Ik zou het een beetje benauwd krijgen geloof ik.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Aug 2022 13:09

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Pff net die van gisteren gekeken en werd zooo ongemakkelijk van Martijn! Ik kreeg het ook plaatsvervangend benauwd, jemig! Het zou me niks verbazen als dit Fenna enorm afschrikt en ze het toch voor gezien houdt binnenkort.

Bij Denise vrees ik toch dat Dave weggaat binnenkort. Heb in het begin een keer een vooruitblik gezien van een huilende Denise en dat moet nog komen. Sven vind ik niks voor haar, dus ben bang dat ze via deze weg niet aan de man raakt.
❤ 7 juni 2018
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 11 Aug 2022 13:16

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Dave twijfelt inderdaad nogal dus vrees er ook voor.

Ja echt hè, denk dat Martijn zichzelf nu wel in de vingers gesneden heeft.

Heb het idee dat vorig seizoen meer veelbelovend eindigde, hoewel daar uiteindelijk ook niks blijvends uit is gekomen als ik me goed herinner.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Aug 2022 19:10

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Waarom heeft Marthijn toch 6 vrouwen? De andere hebben allemaal 5 gekozen toch?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Aug 2022 20:15

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ooh wat is Martijn toch ongemakkelijk! Hoe hij dat nieuws bracht bij Linda, weer niet om aan te zien. Volgens mij mogen ze zelf weten hoeveel ze er kiezen. Natasja en Ted hebben er dacht ik maar vier?

Ben benieuwd naar de laatste afleveringen, ik zie maar weinig echte liefde opbloeien eigenlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 15 Aug 2022 22:44

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Verschrikkelijk... Zo ontzettend ongemakkelijk inderdaad. Dat lachje ook steeds. Vraag me ook af hoe het tussen hem en Fenna verder zal gaan...
<<

Anoniem331

Bericht 16 Aug 2022 17:56

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Oh jee. Dave 🙈
<<

Anoniem331

Bericht 16 Aug 2022 18:26

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ach jeetje. Wat een dom einde zo van dave en Denise. Vind het ook bijna wel wat sneu voor hem. Zo weg te gaan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Aug 2022 20:30

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ooh wat was het pijnlijk tussen Dave en Denise! Au. Maar eigenlijk kon ik voor beide standpunten wel begrip opbrengen. Ik vond Dave niet nep overkomen en snap op zich dat hij ineens een duidelijk antwoord wil geven. Maar ondertussen gewoon door blijven flirten, dat klopt ook niet helemaal. En zij is gewoon zwaar teleurgesteld natuurlijk en het herinnert haar aan situaties uit haar verleden kennelijk. Poeh, lastig.

Martijn & Fenna: nog steeds zwaar ongemakkelijk. Ik denk eerlijk gezegd dat zij niet meer terugkomt als ze eenmaal weer thuis is geweest.
Franse Hans: ik zag wel aankomen dat Anne Marie niet zou blijven. Maar of Petra en Hans nou echt liefde bij elkaar vinden betwijfel ik ook ten zeerste. Volgens mij hebben ze eerder een goede vriendschap.
❤ 7 juni 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 16 Aug 2022 22:35

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ah ja ik vond het sneu voor allebei. Zou er misschien meer gebeurd zijn dan zoenen dat Denise zo heftig reageert?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Aug 2022 20:49

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Pfff ik baal dat ik hier niet mee kan schrijven haha. Het gaat zó hard met die afleveringen. Ik ben twee weken op vakantie geweest en niet gekeken en ik kijk me helemaal suf, elke vrije seconde zet ik het aan om bij te benen maar ik blijf achter lopen haha. Ik heb B&B meepraat fomo. 🤣

Ben nu bij aflevering 25, de dag na Kruidengate van Harmjan.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Aug 2022 21:23

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Nog maar één te gaan! Hoop eigenlijk dat ze over een paar maanden nog een terugblik doen, omdat er nog wel wat open eindjes zijn hier en daar. Ben benieuwd naar de laatste morgen!

Moest trouwens wel een traantje wegpinken bij Richard en Simone hoor, toen ze afscheid namen. Hoop echt dat dat goed blijft gaan.
❤ 7 juni 2018
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 18 Aug 2022 21:30

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik ben ook helemaal bij. Morgen de laatste. Vind het eigenlijk wel jammer haha. En hoop inderdaad ook dat Richard en Simone samen blijven, ze zijn wel echt leuk samen!

@Bliss; ik hoop ook wel op een terugblik ja, ben wel heel erg benieuwd hoe het nu met iedereen gaat enzo!
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 880

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 18 Aug 2022 23:18

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Dat was een naar afscheid bij D&D... Snapte beide kanten wel maar vond Denise ook wek hard ofzo.

Voor Simone ook een abrupt en triest einde zo inderdaad.

Hoop ook héél erg op een terugblik straks!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron