Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rietjesbeker

<<

Anoniem330

Bericht 05 Jul 2022 21:17

Re: Rietjesbeker

Ik heb nog nooit gehad dat die van HEMA lekte. Rechtop in de tas en go.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3192

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 06 Jul 2022 07:20

Re: Rietjesbeker

Hema, en alle andere op avent na, lekken hier niet perse met transport. Dat is gewoon rechtop houden inderdaad. Maar als zoon aan het spelen is, zet hij niet perse zijn fles rechtop weg. Of hij gooit hem op de grond vanuit de kinderstoel. Als ik eerlijk ben, dan lekken de flessen van Hema het hardst. Zoon hoeft hem maar te gebruiken op de grond, hem weg te leggen en er ontstaat meteen een plas met water.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15975

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Jul 2022 07:49

Re: Rietjesbeker

Marin schreef:
Pippa schreef:Zoon heeft dit model; heb leuke meisjes print gekozen haha

https://www.hema.nl/koken-tafelen/meene ... lsrc=aw.ds


Die andere die Pippa plaatste lekt wel degelijk. Heeft mij al eens een iPhone gekost..

Oh deze is leuk idd!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43724

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Jul 2022 08:01

Re: Rietjesbeker

Bloom schreef:Hema, en alle andere op avent na, lekken hier niet perse met transport. Dat is gewoon rechtop houden inderdaad. Maar als zoon aan het spelen is, zet hij niet perse zijn fles rechtop weg. Of hij gooit hem op de grond vanuit de kinderstoel. Als ik eerlijk ben, dan lekken de flessen van Hema het hardst. Zoon hoeft hem maar te gebruiken op de grond, hem weg te leggen en er ontstaat meteen een plas met water.


Hmm oké dat klinkt dan weer niet zo idd.
Het is idd niet persé voor transport maar gewoon voor thuis. En ja ook wel on the go maar niet in rugzakjes, maar in m'n grote tas waar ik alles in flikker.

Zo eentje met zo'n klepjesdeksel die je eroverheen schuift had ze dus van Mepal en dat klepje brak zo af door een val van de kinderstoel.
Dus neig sowieso naar een ander model. Misschien toch ook even bij Camelbak kijken online.
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9781

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Jul 2022 08:27

Re: Rietjesbeker

Hier lekt de kruitvat dus totaal niet. Die van avent vind ik ook fijn, maar duur en dop ging snel stuk door gooien.

Verder difrax, maar telkens dop kwijt en vind het schoonmaken vervelender door de versmalling.

Heb ook een bumba rietjesbeker. Die was hier favoriet, maar geen reserver rietjes en die werd stuk gebeten.

Ga bij dochter denk ik wel difrax weer proberen, want heb daarvoor wel reserverietjes nog liggen.
<<

Anoniem330

Bericht 06 Jul 2022 09:52

Re: Rietjesbeker

Bloom schreef:Hema, en alle andere op avent na, lekken hier niet perse met transport. Dat is gewoon rechtop houden inderdaad. Maar als zoon aan het spelen is, zet hij niet perse zijn fles rechtop weg. Of hij gooit hem op de grond vanuit de kinderstoel. Als ik eerlijk ben, dan lekken de flessen van Hema het hardst. Zoon hoeft hem maar te gebruiken op de grond, hem weg te leggen en er ontstaat meteen een plas met water.

Okay ja, dat gebeurt bij ons niet, dus daar kan ik niks over zeggen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43724

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Jul 2022 09:57

Re: Rietjesbeker

Nou we hebben deze besteld:

Camelbak Eddy DJ SKUNX Children's Drinking Bottle, 0.4 liters https://amzn.eu/d/6x8UdGC

(via Duitse Amazon goedkoper hoor)
Vond die wel toepasselijk voor onze vrolijke stinkie. 😂

Loop morgen nog even langs de Hema voor zo'n eerste flesje zoals Pippa, misschien voor erbij.

Thanks!
Let's discover the world together.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3192

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 06 Jul 2022 10:59

Re: Rietjesbeker

Die is ook leuk Marin. Van Mepal had ik inderdaad slechte reviews gelezen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 06 Jul 2022 13:59

Re: Rietjesbeker

Die ziet er wel fancy en stevig uit!

Wij volgen hier de adviezen vanuit blw/solid starts en daar raden ze een open beker of rietjesbeker aan. Met als achterliggende gedachte dat je als volwassenen ook alleen op die 2 manieren drinkt. En met een 365 beker zou je kinderen dan leren dat het drinken er niet uit giet als je je beker op zijn kop houdt (tijdens het drinken). Als je uit een rietje drinkt houd je je beker sowieso niet op zijn kop. Maaaar goed, dat is weer een kant van een verhaal en techniek I guess ;)
11.21
10.23
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 17 Jul 2022 14:46

Re: Rietjesbeker

Munchkin! Die met het gewichtje erin zijn top! Hema lekt hier verschrikkelijk. Er zit geen klepje in het rietje dus als ze hem een keer een gooi geeft ligt er meteen een plas op de grond.
Heb ook hele fijne van de DM maarja dat is Duitsland... was daar toevallig in de buurt op vakantie recent.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers