Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 27! Wat zijn jullie plannen?

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 03 Jul 2022 21:34

Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Het wordt weer een zonnige week, mijn plannen vanaf morgen;

Morgen: vrije dag, ik wil eerst een flinke wandeling gaan maken, de overbuurman komt ‘s middags even langs, hij is schilder en helpt me even met verf bestellen. En wat we verder allemaal nodig hebben.
Dinsdag tm donderdag: werken, en in de avond een bbq (dinsdag) en een etentje met vriendinnen (donderdag).
Vrijdag: vrije dag, alvast een begin maken met schilderen thuis, stuk van de woonkamer en de keuken. Vriend is in de middag ook vrij, en helpt dan verder mee.
Zaterdag: werken en in de avond nog geen plannen.
Zondag: vrije dag, het schilderen afmaken, en ruimte maken, want maandag komt de nieuwe keuken!
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 03 Jul 2022 21:45

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Ma: werken; studiedag in de ochtend en rapport- en zorggesprekken in de middag

Di: werken en na schooltijd rapport- en zorggesprekken. ‘s Avonds naar de opvang voor Oekraïners om kennis te maken om daar NL taalles te geven in de zomervakantie.

Woe: werken, rapportgesprekken, teamuitje

Do: werken en rapportgesprekken

Vrij: werken en rapportgesprekken. Als m’n nichtje geslaagd is, dan hebben we ‘s avonds een feestje bij haar ☺️

Weekend: nog helemaal vrij en dat laat ik graag zo. Ga vast nog wel wat leuks doen of even weg met m’n man.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 03 Jul 2022 21:47

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Zo, een volle week Kreeft!
Maar ook vol met leuke dingen 😄

Mijn week:
Maandag / Mijn vrije dag. Moet een ritje langs de Intratuin en Sligro, verder wil ik lekker even wandelen en 's avonds sporten.
Dinsdag / Werken tot 13.00u. Daarna de kids van school halen en ga met ze op pad voor nieuwe sandalen. Nog even een paar extra voor op vakantie.
Woensdag / Juffendag! Ik ga met de klas van m'n zoontje (gr. 3) mee naar de speeltuin. Nou ja, de breng- en haalouders mochten ook blijven, dus we zijn met een clubje ouders. 's Middags nog geen plannen, 's avonds sporten.
Donderdag / Hele dag werken
Vrijdag / Werken tot 13.30u. Daarna naar school. Er is om 14.00u een school'borrel', daar gaan man en ik naartoe. Daarna een rondje zwemles voor beide kids. 's Avonds geen plannen.
Zaterdag / Naar de kapper. 's Middags komen mijn ouders de kindjes ophalen en 's avonds hebben we een (tuin)feest hier thuis, omdat we 12,5 samen zijn deze dag.
Zondag / Uitbrakken. 's Middags richting mijn ouders en daar bbq'en.
<<

Anoniem327

Bericht 03 Jul 2022 21:51

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Wat goed dat je dat gaat doen Ginny!
Ik heb een bizar drukke werkweek en wil daarom verder niks doen en elke avond vroeg naar bed. Sporten lukt ook even niet vanwege een blessure dus mijn week is enorm saai.
Maandag: werken
Dinsdag: werken, ‘s avonds naar Shabu met de kinderen omdat m’n jongste jarig is
Woensdag: werken, smiddags feestje van m’n jongste maar ik blijf denk ik thuis (werken)
Donderdag: werken en naar de kapper
Vrijdag: werken
Weekend HELEMAAL NIETS
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 03 Jul 2022 21:53

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Volgens de verwachtingen wordt het hier helemaal geen zonnige week. Maar meestal valt het toch mee.

Maandag: vrij en sporten. Misschien even met de kinderen wat inrichting voor hun slaapkamers kopen.
Dinsdag: werken, wandelen met vriendin
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: extra vrije dag met de kinderen omdat m'n vriend niet thuis slaapt vanwege north sea jazz. Ik ben erg jaloers. ' s Avonds spreek ik waarschijnlijk met vrienden af. En ik ga ook sporten.
Weekend nog helemaal vrij. Gebruiken we momenteel zoveel mogelijk om bij te komen 😅. Gelukkig verder rustige week ook.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 03 Jul 2022 22:02

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Morgen heel onverwacht naar Rammstein.
De rest van de week werken, vooral surveilleren bij de toetsweek.
Woensdag ouderavond op de middelbare school voor mijn dochter, dat gaat veel te snel!
Zaterdag mtb wedstrijd van de kinderen bij de club, daar help ik ook mee.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 03 Jul 2022 22:06

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Oh ja, ik vergeet even om het sporten toe te voegen 😅

Holden, wat balen van je blessure zeg! Beterschap ermee. Dat vroeg naar bed ga ik ook doen deze week. Begin weer met werken na een week Corona en direct een hele volle, drukke week met amper pauzes tussendoor.

Mrs Math, wat tof dat je naar Rammstein gaat 🤩

Ik doe thuis workouts van 30 minuten en wil deze week op maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag een workout doen. Door de week doe ik dat direct als ik thuiskom van m’n werk, voor het eten koken. In het weekend doe ik dat meestal ergens in de ochtend.
Laatst gewijzigd door Ginny op 03 Jul 2022 22:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jul 2022 22:10

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Maandag: Weekboodschappen doen, want de AH heeft m'n bestelling geannuleerd (ik vermoed door de boeren protesten) en ik heb net echt heel veel nodig.
Daarna een monster van een chili con carne bouwen.
Dinsdag: M'n broer en schoonzus komen logeren. En die chili eten.
Woensdag: heeeel vroeg m'n broer en schoonzus naar Schiphol brengen. 's ochtends op school helpen met de klassen schoonmaken. 's middags zoon naar de kapper.
Donderdag: saucijzenbroodjes maken voor school. 's avonds eindfeest op school (zou vorige week zijn maar ivm slecht weer verplaatst).
Vrijdag: Koffie met een vriendin.
Zaterdag: Een feestje aan het water met bootje varen en jetskiën enzo en bbq.
Zondag: Formule 1 kijken ongetwijfeld want Oostenrijk is één van m'n favorieten.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Jul 2022 22:18

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Maandag: met J naar de dierentuin, dan naar zwemles eten en vervolgens zelf sporten (cross)

Dinsdag: thuis werken

Woensdag: thuis werken boodschappen en sporten (kracht)

Donderdag: op kantoor werken en stiekem hoop ik nog wat van het afscheid van mijn leidinggevende mee te kunnen krijgen maar dat denk ik niet.

Vrijdag: sporten (HIIT) en daarna denk ik even naar de rova om afval weg te brengen (iets met horren besteld en een te volle papiercontainter) Aan het einde van de middag even bij mijn ouders langs want die zijn dan terug van vakantie

Zaterdag: boodschappen doen, aan het einde van de middag heeft J samen met zijn nichtje van bijna 4 maanden een fotoshoot voor de verjaardag van mijn moeder. ‘S avonds gaan we met zijn allen uit eten. Alleen mijn schoonzusje kon niet wat wel jammer is.

Zondag: hardlopen en rustig aan doen.

Een volle week maar wel met heel veel leuke dingen.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jul 2022 22:23

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Oh wat leuk een tuinfeest Snirp! Veel plezier!
Succes deze week Holden.
Kreeft, ben heel benieuwd naar jullie nieuwe keuken straks.
Mrsmath, cool Rammstein!
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 03 Jul 2022 23:08

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Maandag - werken
Dinsdag - (extra werken), deze week even topdrukte met alle laatste papers en tentamens etc., 's avonds sporten
Woensdag - werken
Donderdag - werken en 's avonds misschien naar een concert (beslissen we last minute) en anders sporten
Vrijdag, zaterdag en zondag - volgens mij nog helemaal geen plannen, dus maar eens nadenken over wat leuke dingen om te gaan doen!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 03 Jul 2022 23:16

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Tof MrsMath, veel plezier bij Rammstein!
Wij zouden eigenlijk dinsdag gaan, maar eigenlijk komt het ons helemaal niet uit, dus ik heb de kaarten te koop gezet.

Maandag: werken tot 17:00

Dinsdag: proefdagje meedraaien bij mijn volgende werkgever.

Woensdag: werken tot 17:00

Donderdag: werken tot 17:00

Vrijdag: vrij, als zoon uit school komt gaan we wat lekkers eten om te vieren dat hij vakantie heeft!

Zaterdag: vrij, mijn vader is jarig dus daar gaan we gezellig heen

Zondag: hele dag werken.
10.04.17
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 03 Jul 2022 23:55

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Helemaal geen zonnige week :( Het land loopt voor de zoveelste keer weer onder, wat ben ik klaar met die regen en storm. Zijn hier niet voor niks heen verhuisd verdorie. En zoon heeft 2 weken schoolvakantie.

Maandag: thuis, man werkt middag/avond
Dinsdag: thuis, man werkt middag/avond. ‘S morgens even zwemmen (kan op straat met de overstromingen maar toch maar even in zwembad)
Woensdag: man doet een 16 uren shift en een vriendin komt langs in de ochtend
Donderdag en vrijdag: man ochtenddienst en wij waarschijnlijk thuis (ooooh ik word nu al chagie hoeveel we thuis zijn, maar het weer maakt dingen echt onmogelijk).
Zaterdag: komen zwager en familie uit Melbourne op bezoek en slapen
Zondag: ben ik jarig en word ik 40. Ik negeer het maar denk niet dat man het negeert.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 03 Jul 2022 23:57

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Hier hebben de kinderen sinds vrijdag vakantie, heerlijk! Ze zijn sinds deze avond tot dinsdagavond bij mijn ouders. Er staat hier ook een zonnige week voor de deur, daar kan ik sowieso al enorm van genieten.

Maandag: werken van 9u30-20u
Dinsdag: werken van 7u30-17u, savonds komen de kinderen weer thuis en ga ik hardlopen
Woensdag: werken van 12u tot 20u. Daarna heb ik vakantie en werk ik in augustus pas weer!
Donderdag: kids-IDs ophalen, er komt voor beide kinderen een vriend(innet)je spelen. In de namiddag komen er ook nog twee firma's langs om een offerte te maken voor zonnepanelen+thuisbatterij. Savonds hardlopen.
Vrijdag: ga ik met de kinderen naar de markt fietsen, verder nog geen plannen. Als mijn man savonds thuis komt van zijn werk heeft hij ook vakantie!
Zaterdag: afscheidsfeest van een collega die op pensioen gaat.
Zondag: nog geen plannen.
2012 & 2016
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 04 Jul 2022 06:24

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Marin schreef:Maandag: Weekboodschappen doen, want de AH heeft m'n bestelling geannuleerd (ik vermoed door de boeren protesten) en ik heb net echt heel veel nodig.


Hier ook geannuleerd inderdaad, het kwartje viel bij mij net pas dat het ivm de protesten is.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jul 2022 06:31

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Ja logisch ook. Weet niet of ze ook bij de AH distributiecentra gaan staan. Las wel al wat over andere supermarkten. Edit ja AH lees ik nu ook.
Laatst gewijzigd door Marin op 04 Jul 2022 07:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 04 Jul 2022 06:37

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag: werken
Morgen: werken en sporten
Woensdag: werken
Donderdag: hopelijk weer zwemmen met zoontje als zn waterpokken een beetje wegtrekken
Vrijdag: geen plannen
Zaterdag: geen plannen
Zondag: geen plannen, maar denk wel formule 1 kijken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Jul 2022 07:33

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag: werken en vanavond naar Rammstein
Dinsdag: werken, rondleiding in de sportschool en in het nieuwe huis iets schoonmaken
Woensdag: werken en de tuin van het nieuwe huis een beetje snoeien zodat we er iets gemakkelijker kunnen lopen
Donderdag: wandelen met een vriendin, met de hond naar de dierenarts en ‘S avonds diploma uitreiking van onze geslaagde leerlingen
Vrijdag: werken
Weekend: motorrijden met vader en broertje
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Jul 2022 07:39

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Maandag zo boodschappen halen daarna stuk wandelen en naar het cb S krijgt prikjes 😭 dan even snel langs mijn moeder. Die woont vlakbij cb. Dan naar huis S op bed en ik even op de bank rustig. Voel me niet fit door de antibiotica kuur.

Dinsdag werken en in de avond een bijeenkomst van nieuwe werk/opleiding

Woensdag vrij niet heel veel plannen gewoon wandelen langs de apotheek. Niks spannends

Donderdag werken

Vrijdag werken

Zaterdag verjaardag broer man. Saai

Zondag geen plannen kunnen ook niks doen want is racen en dat wil m'n man zien


Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Jul 2022 08:53

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Marin schreef:Ja logisch ook. Weet niet of ze ook bij de AH distributiecentra gaan staan. Las wel al wat over andere supermarkten. Edit ja AH lees ik nu ook.


De bestellingen voor thuis bezorging komen niet uit de grote DC’s. Die komen uit de homeshop centre’s. Het probleem is alleen die kunnen niet aangevuld worden.

Hier in de buurt is het DC in ieder geval al bezet.

Ik zit nu lekker met J in de trein, onderweg naar de dierentuin.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jul 2022 10:20

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Ja dus dan is oorzaak en gevolg min of meer 't zelfde.

Veel plezier in de dierentuin!
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 04 Jul 2022 10:45

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag: werken
Morgen: werken
Woensdag: werken en bordspellen spelen
Donderdag: werken
Vrijdag: trouwerij zus van vriendin (eigenlijk helemaal niet zo'n zin in, heb niet veel met trouwen)
Zaterdag: bbq van sportclub
Zondag: geen plannen
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 768

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 04 Jul 2022 11:24

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Maandag: werken.
Dinsdag: werken.
Woensdag: ochtend werken, daarna met dochter naar de tandarts, avond sporten.
Donderdag: Boodschappen en huishouden doen.
Vrijdag: ochtend sporten, avond met zoon naar judo.
Zaterdag: nog geen plannen.
Zondag: met mijn familie naar een speeltuin hier in de buurt, daarna nog samen frietjes eten denk ik.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 04 Jul 2022 13:08

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Maandag: Werken, afhankelijk van hoe laat m'n man terug is van z'n werk nog even hardlopen.
Dinsdag: Eventueel nog een rondje harlopen, op kraamvisite bij een vriendin. 's Middags met de oudste naar logopedie.
Woensdag: Werken, einde van de middag 10-minutengesprek, 's avonds uitleg op school over indeling onderbouw volgend schooljaar.
Donderdag: Werken.
Vrijdag: Aanrommelen en in en rondom huis.
Zaterdag: 's Morgens een afspraak bij SuperBra in Utrecht, daarna lunchen in de stad en door naar m'n schoonmoeder. Kinderen droppen en door naar vrienden voor een feestje bij hun in het dorp. We logeren bij die vrienden.
Zondag: Naar m'n schoonmoeder, kids ophalen en terug naar de vrienden van zaterdag voor een verjaardag,
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1111

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 04 Jul 2022 16:15

Re: Week 27! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag heb ik weinig gedaan, beetje brak van het weekend. Moet vanavond even repetitie geven.
Morgen werken tot 14.30
Woensdag wandelen met een vriendin en onze honden, rest van de dag thuis wat dingetjes doen.
Donderdag vrij, misschien even met m'n moeder weg.
Vrijdagmiddag moet ik werken tot 20u
Zaterdag ook werken tot 20u
Zondag de laatste repetitie van het seizoen van mijn orkest. Daarna misschien nog wat drinken.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers