Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bang voor onnozele dingen

<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 30 Jun 2022 09:16

Re: Bang voor onnozele dingen

Ik ben bang voor spinnen. Maar het is wel minder erg geworden door de jaren heen. Hoogte ben ik ook geen fan van. Van die uitkijktorens die dan ook een beetje wiebelen, brrr nee.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Jun 2022 10:14

Re: Bang voor onnozele dingen

Carra schreef:Ik heb een knieënfobie. Ik kan niet goed naar knieën kijken en alleen al denken aan hoe die reflexen werken maakt me misselijk. Ik span mijn benen al helemaal aan terwijl ik dit tik. Brrr

Dat is wel een bijzondere ja!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 30 Jun 2022 10:51

Re: Bang voor onnozele dingen

Ik kokhals bij ongeschuurd houten bestek e.d.
Eigenlijk gewoon bij alles wat ruw is en schuurt. Typ dit zelfs met kippenvel haha. Niet bang dus maar je moet het wel uit m’n buurt houden.

Oh, en ik durf niet te duiken maar dat is meer omdat ik het niet kan en pijnlijk hard op m’n buik terecht kom. En ik durf niet scooter te rijden terwijl ik wel motor rij, ook heel vreemd maar ik blokkeer volledig op een scooter.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 30 Jun 2022 10:54

Re: Bang voor onnozele dingen

Lady schreef:Niet bang maar ik word enorm unheimisch van:

- lege zwembaden


Dat is juist echt mijn droom! Zo heerlijk, dat stille water, het liefst heel diep, en dat je 't dan helemaal voor jou alleen hebt.

Ik vind alle dieren leuk, maar ik ben wel bang voor spinnen. M'n zus wil emdr bij me gaan doen, ik ben benieuwd of dat iets uithaalt. Voor honden ben ik niet echt bang, maar ik vertrouw ze voor geen meter en ben liever niet alleen met ze.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 30 Jun 2022 11:34

Re: Bang voor onnozele dingen

O,Feline..dat heb ik ook!
Ik rij een zware moto guzzi,maar ga voor geen geld op zo'n scooter zitten!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 30 Jun 2022 11:48

Re: Bang voor onnozele dingen

Lady schreef:
Carra schreef:Ik heb een knieënfobie. Ik kan niet goed naar knieën kijken en alleen al denken aan hoe die reflexen werken maakt me misselijk. Ik span mijn benen al helemaal aan terwijl ik dit tik. Brrr

Dat is wel een bijzondere ja!


Er is zelfs een woord voor! Genufobie. Ik kan het gelukkig wel aan als andere mensen in korte broek of rokje lopen. Zolang ik er maar niet naar hoef te kijken. Ik moest laatst een pleister op mijn dochter haar knie plakken en het wondje schoonmaken. Het lukte me maar net. Heel idioot.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Jun 2022 12:13

Re: Bang voor onnozele dingen

Derpy schreef:
Lady schreef:Niet bang maar ik word enorm unheimisch van:

- lege zwembaden


Dat is juist echt mijn droom! Zo heerlijk, dat stille water, het liefst heel diep, en dat je 't dan helemaal voor jou alleen hebt.

Ik vind alle dieren leuk, maar ik ben wel bang voor spinnen. M'n zus wil emdr bij me gaan doen, ik ben benieuwd of dat iets uithaalt. Voor honden ben ik niet echt bang, maar ik vertrouw ze voor geen meter en ben liever niet alleen met ze.

Ik bedoel dus een zwembad zónder water. Gewoon zo’n nare lege vierkant, diepe bak met lijnen op de grond. Horror 😵‍💫.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 30 Jun 2022 13:47

Re: Bang voor onnozele dingen

Ik geloof niet dat ik ergens een fobie of angst voor heb.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 30 Jun 2022 16:00

Re: Bang voor onnozele dingen

Marsy31 schreef:
Agnes schreef:Ik hou dus niet zo van springende dieren (kikkers, sprinkhanen of krekels, spinnetjes die kunnen springen en überhaupt spinnen groter dan 2 cm.)
Mijn man kon ik bij elkaar vegen toen ik op onze hotelkamer een grote sprinkhaan in het gordijn ontdekte. Die kamer was echt veeeel te klein 😅


Jij en ik zouden geen relatie kunnen hebben dan haha. Ik heb tijdje op een boerderij hier in Oz gewerkt en dan sprongen de gecko’s en kikkers, die woonden in het afvoerputje, omhoog zo op mijn naakte lichaam. Zo’n cool gevoel: van die kleine zuignapjes op je buik 😂

Oh brrrr!🤣
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3181

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 30 Jun 2022 16:44

Re: Bang voor onnozele dingen

Ik ben echt als de dood voor wespen. Echt als de dood.
Hij is irrationeel, omdat bijen en hommels en andere soortgelijke dieren niet eng zijn. 🤦🏼‍♀️

En ik ben heel bang in het donker, als ik alleen thuis ben. Dan moet de hond iedere seconden aan m’n zijde liggen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jun 2022 17:15

Re: Bang voor onnozele dingen

Iiiieee Marsy. Zuignapjes.
Let's discover the world together.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 01 Jul 2022 08:55

Re: Bang voor onnozele dingen

Macaron schreef:
Marin schreef:Van die trappen met ijzeren gaas waar je doorheen kan kijken, zoals je bij skiliften enzo ziet. Sowieso geen hoogte held. Een roltrap kan ook al eng zijn.

Dit.

Helemaal als de treden ook nog eens dieper zijn dan 'normaal' en je gevoelsmatig in een soort slowmotion loopt. Of van die grote open trappen in woonwinkels.
Als je wilt lachen moet je me zo'n trap af laten lopen.

Hahaha dit is zo herkenbaar!!
Ik vind trouwens naar beneden met de roltrap geen pretje. Dat duikt zo de diepte in en ik ben bang om er tussen te komen en dan, nouja :palm: Als er veel mensen op staan valt het mee, dan zie je die duik omlaag niet zo goed.
<<

Anoniem330

Bericht 01 Jul 2022 09:01

Re: Bang voor onnozele dingen

Soleil schreef:
Macaron schreef:Dit.

Helemaal als de treden ook nog eens dieper zijn dan 'normaal' en je gevoelsmatig in een soort slowmotion loopt. Of van die grote open trappen in woonwinkels.
Als je wilt lachen moet je me zo'n trap af laten lopen.

Hahaha dit is zo herkenbaar!!
Ik vind trouwens naar beneden met de roltrap geen pretje. Dat duikt zo de diepte in en ik ben bang om er tussen te komen en dan, nouja :palm: Als er veel mensen op staan valt het mee, dan zie je die duik omlaag niet zo goed.

Heel herkenbaar. Omhoog trouwens ook, ik stap er nooit gewoon op. Heb meestal al 4/5 treden laten gaan voordat ik op stap. En dan is m'n vriend al bijna boven. :smile:
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 393

Geregistreerd: 26 Apr 2017 18:57

Bericht 01 Jul 2022 15:36

Re: Bang voor onnozele dingen

Ik ben ook bang voor kikkers, Marsy's verhaal durf ik niet eens te quoten omdat ik het niet nog een keer wil lezen.
Ik heb een wittejassenbloeddruk die zo erg was dat ik er EMDR voor heb gehad. Nu gaat het een stuk beter gelukkig. En ik heb claustrofobie en heb vooral enorme angst voor liften. Dat is niet een onbekende angst natuurlijk maar het is wel zodanig heftig dat ik tijdens mijn bevalling allemaal trappen heb gelopen in het ziekenhuis, met kneiterharde weeën, omdat ik de lift niet in wilde :palm:
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 01 Jul 2022 17:15

Re: Bang voor onnozele dingen

Glazen vloeren waar je dan naar beneden kijkt als je er overheen loopt en glazen liften. Brrr.

En rauwe kipfilet snijden of überhaupt aanraken vind ik heel naar.
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 01 Jul 2022 17:25, in totaal 2 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 01 Jul 2022 17:22

Re: Bang voor onnozele dingen

Ik heb een fobie voor lieveheersbeestjes. Ik word echt panisch. Ik besef dat het belachelijk is, maar ik heb er echt geen controle over.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Jul 2022 18:25

Re: Bang voor onnozele dingen

Carra schreef:Ik heb een knieënfobie. Ik kan niet goed naar knieën kijken en alleen al denken aan hoe die reflexen werken maakt me misselijk. Ik span mijn benen al helemaal aan terwijl ik dit tik. Brrr


Wat! Nog nooit gehoord in de tien jaar dat ik je ken! Sowieso nog nooit van gehoord, maar lijkt me best lastig!

Ik vind van die ijzeren doorkijktrappen inderdaad vreselijk, net als doorzichtige vloeren. Hoogtevrees. En verder de zee waar ik niet meer kan staan.
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Jul 2022 19:07

Re: Bang voor onnozele dingen

Libelles, ik vind dat zulke nare beesten.
2015 💙
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 01 Jul 2022 21:29

Re: Bang voor onnozele dingen

Olivia schreef:Ik heb een fobie voor lieveheersbeestjes. Ik word echt panisch. Ik besef dat het belachelijk is, maar ik heb er echt geen controle over.


Wazig is dat he, dat heb ik dus met de vlinders. Als ze buiten vliegen gaat het nog en dan ga ik ook een beetje aan de kant. Maar zo binnen zoals van de week bezorgt me echt hartkloppingen.

Verder heb ik weinig angsten, ik vind wel dingen eng of niet fijn maar zo bang als voor vlinders ben ik verder voor niks. Terwijl het ergste wat kan gebeuren is dat ze op je gaan zitten. Verder niks, net als bij de lieveheersbeestjes. Maar het is niet te controleren.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 01 Jul 2022 21:33

Re: Bang voor onnozele dingen

Ik vind wespen niet prettig, kan ze inmiddels redelijk handelen omdat ik angst niet voor zoon wil aanwakkeren. Verder kan ik eigenlijk niks bedenken…
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 01 Jul 2022 21:55

Re: Bang voor onnozele dingen

Dingen met een honingraat patroon of veel gaatjes. Een Bros bijvoorbeeld vind ik om te rillen. Dit heeft ook een naam trouwens, trypofobie.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Jul 2022 22:01

Re: Bang voor onnozele dingen

Nat geworden wol. Ik krijg al kippenvel als ik het typ. De gedachte alleen al brrrrr. Vroeger moest je dan wol lijmen ofzo op een tekening en ik heb daar meerdere keren stiekem van gehuild op het toilet.
R. 2013
D. 2016
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 01 Jul 2022 22:05

Re: Bang voor onnozele dingen

Spencer, ik gruwel bij zonnebrandcrème aan je handen en dan je handdoek ofzo moeten aanraken. Bedenk me dat nu na jouw wol verhaal.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 02 Jul 2022 00:20

Re: Bang voor onnozele dingen

Kira: mijn vriendin doet zonnebrandcreme op met een make-up kwast om deze reden
Afbeelding
Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 02 Jul 2022 10:34

Re: Bang voor onnozele dingen

Kikkers, tot grote hilariteit van mijn kinderen en man.

En dat van die roltrappen ook, ik probeer het echt om meteen op te stappen omdat ik het niet wil overbrengen op mijn kinderen maar wat een verschrikking.
⁠♡♡♡
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers