Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 30 Jun 2022 10:08

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Sadie schreef:
Maple schreef:En dat gesprek was niks meer dan een ordinaire opening vinden om dat jou te kunnen vragen. Een beetje op je gevoel inspelen. Kennelijk heeft het gewerkt want je voelt wel sympathie voor hem, je gaat volledig mee in zijn verhalen over zijn vrouw en kennelijk dénk jij dat jullie zo’n goede band hebben, maar ziet hij jouw gewoon als potentiële bedpartner.

Ik zou namelijk een goede band met wie dan ook, niet willen riskeren door die persoon mee het bed in te krijgen.

Het kan ook allebei. Seks kan de band tussen twee mensen versterken. Het ene sluit het andere niet uit.


Waarschijnlijk was die gozer daar ook op uit en dacht dat jij er ook wel voor open stond. Ik snap niet goed wat je niet begrijpt aan deze situatie, het is zo overduidelijk. Zijn er dingen met je aan de hand waardoor je moeite hebt situaties goed te door zien? Ik denk dat daar vast wel hulp voor te vinden is hoor.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 30 Jun 2022 10:11

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Kira schreef:
Sadie schreef:Het kan ook allebei. Seks kan de band tussen twee mensen versterken. Het ene sluit het andere niet uit.


Waarschijnlijk was die gozer daar ook op uit en dacht dat jij er ook wel voor open stond. Ik snap niet goed wat je niet begrijpt aan deze situatie, het is zo overduidelijk. Zijn er dingen met je aan de hand waardoor je moeite hebt situaties goed te door zien? Ik denk dat daar vast wel hulp voor te vinden is hoor.

🤭🤭
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 10:12

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Kira schreef:
Sadie schreef:Het kan ook allebei. Seks kan de band tussen twee mensen versterken. Het ene sluit het andere niet uit.


Waarschijnlijk was die gozer daar ook op uit en dacht dat jij er ook wel voor open stond. Ik snap niet goed wat je niet begrijpt aan deze situatie, het is zo overduidelijk. Zijn er dingen met je aan de hand waardoor je moeite hebt situaties goed te door zien? Ik denk dat daar vast wel hulp voor te vinden is hoor.

Het gaat niet om mij. Het gaat erom dat er zoveel kerels zijn met een gezin, die hun hengeltjes uitgooien waar ze maar kunnen.

De topictitel is: wat is er toch aan de hand met al die mannen?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Jun 2022 10:13

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Nou aangezien het gros van de reageerder het niet herkent vermoed ik zo dat het ‘probleem’ toch bij jou ligt.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 10:14

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Tom schreef:Nou aangezien het gros van de reageerder het niet herkent vermoed ik zo dat het ‘probleem’ toch bij jou ligt.

Heel veel vrouwen herkennen dit probleem wel.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Jun 2022 10:27

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Sadie schreef:
Tom schreef:Nou aangezien het gros van de reageerder het niet herkent vermoed ik zo dat het ‘probleem’ toch bij jou ligt.

Heel veel vrouwen herkennen dit probleem wel.

Ik heb het over de vrouwen hier.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 10:27

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Tom schreef:
Sadie schreef:Heel veel vrouwen herkennen dit probleem wel.

Ik heb het over de vrouwen hier.

Ook hier reageren vrouwen die het herkennen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Jun 2022 10:38

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Ik denk dat die man gewoon een sneu verhaal op heeft gehangen om jou het bed in te krijgen.

En mbt 'wat er aan de hand is met al die mannen'. Mannen zijn dom en doen het opzichtelijk, vrouwen doen het minstens zo vaak maar zijn veel slimmer en discreter.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 30 Jun 2022 10:44

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Sadie schreef:
Marsy31 schreef:
Waarom laat jij je zo behandelen?

Eh? Hoe bedoel je? Dat een collega mij interessant vindt is niet mijn verantwoordelijkheid. Hij behandelt me overigens wel met respect. Hij toont interesse, that's it.


Dat was jouw eigen reactie in een ander topic wat ook volledig de plank missloeg, wilde dus even zien hoe je zou reageren als je zelf die vraag zou krijgen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 10:46

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Marsy31 schreef:
Sadie schreef:Eh? Hoe bedoel je? Dat een collega mij interessant vindt is niet mijn verantwoordelijkheid. Hij behandelt me overigens wel met respect. Hij toont interesse, that's it.


Dat was jouw eigen reactie in een ander topic wat ook volledig de plank missloeg, wilde dus even zien hoe je zou reageren als je zelf die vraag zou krijgen.

Dat ging over een lg die haar als een voetveeg behandelt. Totaal andere situatie.
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 10:49

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Sam schreef:Ik denk dat die man gewoon een sneu verhaal op heeft gehangen om jou het bed in te krijgen.

En mbt 'wat er aan de hand is met al die mannen'. Mannen zijn dom en doen het opzichtelijk, vrouwen doen het minstens zo vaak maar zijn veel slimmer en discreter.

Ik weet dat zijn verhaal klopt. Ik ken zijn vrouw namelijk ook een beetje, we zien elkaar een paar keer per jaar. Ik weet dus dat ze 3 kinderen kort op elkaar hebben gekregen, dat zij een thuisblijfmoeder is en dat ze inderdaad flink is uitgedijd en geen aandacht meer besteed aan zichzelf en haar uiterlijk.

Dat stellen geen seks meer hebben, verbaast me ook niks. Dat komt erg veel voor, weet ik van anderen.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 30 Jun 2022 10:57

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

En wat is dan eigenlijk het doel van dit topic als je het al allemaal weet?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Jun 2022 11:00

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Ik ben de draad kwijt denk ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 11:05

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Kira schreef:En wat is dan eigenlijk het doel van dit topic als je het al allemaal weet?

Ik vraag me af waarom zoveel gebonden mannen het buiten de deur zoeken, ipv hun eigen gazonnetje te besproeien. En waarom zoveel vrouwen, voornamelijk moeders zo weinig oprechte aandacht hebben voor hun man.

Het komt niet uit het niks dat hij behoefte voelt om zijn hart te luchten bij mij. Hij kan het nergens anders kwijt. Thuis is er geen plaats voor zijn gevoelens en gedachtes.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 30 Jun 2022 11:07

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Ach wat een zielige mannen allemaal.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Jun 2022 11:09

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Ik denk (vanuit eigen ervaring gesproken) mensen het als een drempel zien om bepaalde dingen binnen hun relatie te bespreken. Zijn vanaf jonge leeftijd samen, hebben dit nooit gedaan.
Wensen veranderen en bespreekbaar maken hiervan is moeilijk.
Stukje schaamte en wellicht ook de ander niet willen kwetsen ofzo?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 11:12

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Sam schreef:Ik denk (vanuit eigen ervaring gesproken) mensen het als een drempel zien om bepaalde dingen binnen hun relatie te bespreken. Zijn vanaf jonge leeftijd samen, hebben dit nooit gedaan.
Wensen veranderen en bespreekbaar maken hiervan is moeilijk.
Stukje schaamte en wellicht ook de ander niet willen kwetsen ofzo?

Dat speelt zeker mee. Hij probeert haar subtiel duidelijk te maken dat ze minder en gezonder moet eten en misschien kan beginnen met sporten, maar dat ligt allemaal zeer gevoelig, dus daar wil ze niks van weten.

Hieruit voortkomt dat hij haar echt niet meer aantrekkelijk vindt en seks dus lastig gaat. Maar dit is echt een taboe om te bespreken.

Ik vind het erg triest om te zien dit soort uitgebluste stellen. Dan ben je nog niet eens 40 en dan ziet je leven er zo uit 😕
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Jun 2022 11:14

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Heel erg jammer, want juist door te bespreken kun je je relatie naar een nieuw en wellicht beter niveau brengen.
Hierdoor volgen veel scheidingen denk ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 11:20

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Sam schreef:Heel erg jammer, want juist door te bespreken kun je je relatie naar een nieuw en wellicht beter niveau brengen.
Hierdoor volgen veel scheidingen denk ik.

Het zou me niks verbazen als zij over een paar jaar gescheiden zijn. Ik hap niet toe, maar de volgende vrouw doet dit misschien wel. Dan is het een kwestie van tijd voordat de bom barst.

Zonder een ander in het spel, gebeurt dit misschien ook wel.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 30 Jun 2022 11:38

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Het valt me bij zulke mannen op dat ze niet echt communiceren. Ze hebben vaak nog nooit tegen hun partner gezegd dat ze iets missen of ergens ontevreden mee zijn of relatietherapie geopperd, want dat is te moeilijk, dus kiezen ze voor de makkelijke weg. Houden wat ze hebben en ondertussen leuke dingen doen met een ander. Ze verwachten dat het leven altijd leuk is, en als het dat even niet is (vaak ook door keuzes die ze zelf hebben gemaakt, zoals het krijgen van kinderen), zoeken ze meteen een uitweg.
Slappe zakken hooi zijn het, heel onvolwassen gedrag ook.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Jun 2022 11:40

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Ik denk dat dit zich steeds verder opstapelt en alle miniscule dingen liggen onder het vergrootglas.
'o, ze neemt alweer een dropje', 'alweer in knot in het haar', 'kijk die vetrol'.....
Sneu ook voor haar, want eigenlijk doet zij niks verkeerd.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Jun 2022 11:41

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Derpy schreef:Het valt me bij zulke mannen op dat ze niet echt communiceren. Ze hebben vaak nog nooit tegen hun partner gezegd dat ze iets missen of ergens ontevreden mee zijn of relatietherapie geopperd, want dat is te moeilijk, dus kiezen ze voor de makkelijke weg. Houden wat ze hebben en ondertussen leuke dingen doen met een ander. Ze verwachten dat het leven altijd leuk is, en als het dat even niet is (vaak ook door keuzes die ze zelf hebben gemaakt, zoals het krijgen van kinderen), zoeken ze meteen een uitweg.
Slappe zakken hooi zijn het, heel onvolwassen gedrag ook.


Nu scheer je ook wel alle mannen over één kam. Want ik ken ook mannen die dit wel allemaal aan hebben gegeven bij hun vrouw, maar waar er niks mee gedaan werd.
Of zelfs therapie hebben gevolgd met hun partner.
Op een gegeven moment is de rek eruit denk ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 30 Jun 2022 11:43

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Sam schreef:
Derpy schreef:Het valt me bij zulke mannen op dat ze niet echt communiceren. Ze hebben vaak nog nooit tegen hun partner gezegd dat ze iets missen of ergens ontevreden mee zijn of relatietherapie geopperd, want dat is te moeilijk, dus kiezen ze voor de makkelijke weg. Houden wat ze hebben en ondertussen leuke dingen doen met een ander. Ze verwachten dat het leven altijd leuk is, en als het dat even niet is (vaak ook door keuzes die ze zelf hebben gemaakt, zoals het krijgen van kinderen), zoeken ze meteen een uitweg.
Slappe zakken hooi zijn het, heel onvolwassen gedrag ook.


Nu scheer je ook wel alle mannen over één kam. Want ik ken ook mannen die dit wel allemaal aan hebben gegeven bij hun vrouw, maar waar er niks mee gedaan werd.
Of zelfs therapie hebben gevolgd met hun partner.
Op een gegeven moment is de rek eruit denk ik.


Ik scheer alle mannen die vreemdgaan over 1 kam ja, want als je dit wel aangeeft en er niks mee gedaan wordt, heb je altijd nog de optie om eerst te scheiden en dan pas aan een nieuwe relatie te beginnen. Niemand dwingt je om je partner te bedriegen, dat doe je toch helemaal zelf en daar ben je dan ook 100% verantwoordelijk voor.

Edit: niet alleen mannen trouwens, ik keur het bij iedereen af.
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 11:50

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Derpy schreef:Het valt me bij zulke mannen op dat ze niet echt communiceren. Ze hebben vaak nog nooit tegen hun partner gezegd dat ze iets missen of ergens ontevreden mee zijn of relatietherapie geopperd, want dat is te moeilijk, dus kiezen ze voor de makkelijke weg. Houden wat ze hebben en ondertussen leuke dingen doen met een ander. Ze verwachten dat het leven altijd leuk is, en als het dat even niet is (vaak ook door keuzes die ze zelf hebben gemaakt, zoals het krijgen van kinderen), zoeken ze meteen een uitweg.
Slappe zakken hooi zijn het, heel onvolwassen gedrag ook.

Ja, dit valt me ook op. Misschien komt dit ook door de opvoeding? We leren jongens en mannen dat de vervelende taken door anderen worden opgelost, dit is wat ze van jongs af aan zien. Voor hen blijven de leuke en makkelijke zaken over en zij krijgen meer en meer het gevoel daar recht op te hebben. Door de privileges die ze hebben in onze maatschappij voelen ze zich entitled om de dingen te krijgen die ze willen.

De wereld ziet er voor hen zo anders uit, dan voor andere groepen.
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 11:53

Re: Wat is er toch aan de hand met al die mannen?

Sam schreef:
Derpy schreef:Het valt me bij zulke mannen op dat ze niet echt communiceren. Ze hebben vaak nog nooit tegen hun partner gezegd dat ze iets missen of ergens ontevreden mee zijn of relatietherapie geopperd, want dat is te moeilijk, dus kiezen ze voor de makkelijke weg. Houden wat ze hebben en ondertussen leuke dingen doen met een ander. Ze verwachten dat het leven altijd leuk is, en als het dat even niet is (vaak ook door keuzes die ze zelf hebben gemaakt, zoals het krijgen van kinderen), zoeken ze meteen een uitweg.
Slappe zakken hooi zijn het, heel onvolwassen gedrag ook.


Nu scheer je ook wel alle mannen over één kam. Want ik ken ook mannen die dit wel allemaal aan hebben gegeven bij hun vrouw, maar waar er niks mee gedaan werd.
Of zelfs therapie hebben gevolgd met hun partner.
Op een gegeven moment is de rek eruit denk ik.

In de kern is de manier waarop ze tegen de situatie aankijken al verkeerd. Ze willen aandacht van hun vrouw en seks, terwijl ze de zorg voor de kinderen volledig aan hun vrouw overlaten. Het lijkt alsof ze niet begrijpen dat je niet alleen maar eisen kan stellen in een relatie, maar zelf ook iets te geven hebt.

Ik heb dit ook gezegd tegen mijn collega. Toen hij het had over sporten, vroeg ik hem wanneer ze dat zou moeten gaan doen. Daar had hij geen antwoord op. Oppassen in zijn eentje op drie kinderen vindt hij namelijk te moeilijk op dit moment en een oppas durven ze nog niet aan. Dit is maar een klein voorbeeld, maar zo gaat het bij meer dingen. Hij eist op, zij moet geven, geven, geven.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers