Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoofddeksel/bescherming zon

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 22 Jun 2022 21:27

Hoofddeksel/bescherming zon

Beetje rare titel, maar ik vroeg me af of jullie iets van een hoed/pet/sjaal/wat dan ook hebben als bescherming tegen de zon. Ik zou wel iets willen, maar ik heb geen idee wat. Een pet vind ik niet zo passen, maar wat dan? Bij hoeden denk ik dan meteen aan zonnehoeden met een grote rand, maar er is vast meer. Ben benieuwd wat jullie hebben!
december 2016
juli 2019
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 987

Geregistreerd: 22 Okt 2021 17:55

Bericht 22 Jun 2022 21:31

Re: Hoofddeksel/bescherming zon

Ik heb een aantal petjes maar bijv. ook een stoffen, zwarte ‘buckethat’, een groene, rieten ‘buckethat’ en een strohoed.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Jun 2022 21:43

Re: Hoofddeksel/bescherming zon

Het ligt een beetje aan het moment maar op het strand of op vakantie draag ik graag een zonnehoed met een brede rand. Naar een festival zet ik dan weer liever een Trilby op, zoiets bijvoorbeeld:
https://www.action.com/nl-nl/p/hoed-trilby/
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Jun 2022 21:57

Re: Hoofddeksel/bescherming zon

Op vakantie heb ik vaak een bandana. Is het heel warm dan maak ik ze nat. Is een beetje ontstaan doordat ik op de motor weinig mee kon nemen en ik deze ook gelijk als een biff kon gebruiken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Jun 2022 22:36

Re: Hoofddeksel/bescherming zon

Dit is de mijne en ben er erg blij mee. Zit lekker strak (een vereiste want wil niet dat wind hem meeneemt), beschermt mijn nek en gezicht en vind de kleur mooi. Heel goed dat je je hoofd wil beschermen, zijn zoveel huidkankers die door zon op hoofd ontstaan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 23 Jun 2022 07:51

Re: Hoofddeksel/bescherming zon

Dat is een toffe Marsy!

Mocht iemand zo’n soort hoed weten in maat 62, houd ik me aanbevolen!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 23 Jun 2022 09:42

Re: Hoofddeksel/bescherming zon

Kijk, ik kende de namen buckethat en trilby al niet, dankjewel dames! Ik heb nog een trilby liggen, maar die is niet meer in model te krijgen en zit te strak. Maar zo te zien heeft de action ze, ik zal eens kijken, dan kan ik in elk geval eerst proberen of het iets voor mij is.

Marsy, die van jou vind ik heel gaaf! Ik denk dat ik er ook gewoon aan moet wennen, ik draag nooit zulke dingen, maar ik merk dat ik die zo'n toch niet meer zo goed kan hebben.
december 2016
juli 2019
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 23 Jun 2022 10:02

Re: Hoofddeksel/bescherming zon

Ik draag graag een platte pet/flat cap zoiets: https://www.hoedshop.nl/Woodfield-Linen ... gJF6PD_BwE
En dan met echt warm weer met een rommelige knot laag in mijn nek, staat leuk vind ik en dan plakt mijn haar niet zo.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

WeetNie

Noob

Berichten: 70

Geregistreerd: 24 Mei 2021 16:05

Bericht 07 Jul 2022 21:31

Re: Hoofddeksel/bescherming zon

Ik heb een petje, een hoed (trilby) en een buckethat maar die laatste 2 vind ik mezelf bij nader inzien niet staan en past vaak ook niet bij mijn outfit. Dat petje ook niet maar boeie. Ik zit er nu aan te denken om wat bandana sjaaltjes te halen maar ik twijfel nog of ik dan voor een effen kleurtje zou gaan, en welke kleur dan, of gewoon een vrolijk printje wat wederom niet bij de rest gaat passen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers