Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtje weg met kleuter

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jun 2022 11:11

Nachtje weg met kleuter

Heeft iemand een leuke tip voor een nachtje weg met m'n dochter van 4? Lijkt me leuk om samen iets te doen deze zomer, op een kindvriendelijke plek. Ik dacht eerst aan het strand, maar misschien zijn er nog andere leuke bestemmingen waar genoeg te beleven is voor een kleuter. Qua kosten hoop ik er met 150 euro voor een nachtje wel te zijn. SS Rotterdam lijkt me ook nog een keer leuk, maar dan als ze wat ouder is en we ook echt even de stad in kunnen gaan. De afstand maakt me niet zo veel uit, ik kan met de trein of met de auto gaan.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jun 2022 11:23

Re: Nachtje weg met kleuter

Waarom zou je nu niet de stad met haar in kunnen? Die snap ik niet zo heel goed.

Misschien is het HUP hotel wat?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jun 2022 11:47

Re: Nachtje weg met kleuter

Ik bedoel echt om te winkelen ofzo, dat ga ik niet doen met een kleuter. Dus een citytripje vind ik nu nog niet zo geschikt.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jun 2022 12:06

Re: Nachtje weg met kleuter

Ah oké, ik denk dat als je met lage verwachtingen in zet je prima kan winkelen, bijv alleen even naar de Bijenkorf of een paar winkels dicht bij elkaar (heeft m'n zus laatst ook in de KadeWe in Berlijn gedaan met haar driejarige dochter maar dat zijn beide shop fanaten), dus geen urenlange shop sessies (maar dat is sowieso niet aan mij besteed). Ik denk dat je prima met je dochter een aantal winkels kan doen. Tussendoor lunchen, ijsje eten etc. Maar bij twijfel moet je 't niet doen dan. Lijkt mij wel tof, Rotterdam met kind. Genoeg te doen. (er was net ook een topic toch of word ik gek)? Maar als je nog geen city trip wil zou ik dat niet doen nee.

Dan zou ik eerder inzetten op een Waddeneiland ofzo. Fiets huren, haar achterop zetten en bijv naar Ecomare op Texel gaan, er is ook een schapenboerderij met speeltuin, leuke ijswinkel met speeltuin etc. Dan zou ik eerder zoiets doen. Ik heb dst gedaan met zoon toen hij twee was en we sliepen in Grand Hotel Opduin. Niet goedkoop, wel mooi en comfortabel. Speelruimte beneden en de eerste avond aten we in het hotel restaurant (was best prima namelijk) en nam ik een fles wijn die ik daarna mee nam naar de kamer en met een glas wijn in bad ben gaan zitten terwijl hij ging slapen. Top deal.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jun 2022 12:13

Re: Nachtje weg met kleuter

Weet niet of dat per nacht kan maar nachtje Farm camps in een safaritent lijkt me ook heel erg leuk. Of dat vakantiepark Molenwaard.

Mn man en zoon zijn naar een hijskraan hotel geweest maar dat is wat meer voor die mannen denk ik, niet zozeer iets voor je dochter. Als m'n man beter is gaan ze een nachtje naar de Ardennen.

Oh misschien is er nog wel wat leuks bij de Vreemde Vogel in Vlaardingen?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem328

Bericht 19 Jun 2022 12:14

Re: Nachtje weg met kleuter

Ik ga deze zomer voor het eerst met onze jongste (4 jaar) en m'n man gaat dezelfde nacht met de oudste.

Jongste wil met mij naar Scheveningen omdat z'n broer daar vorig jaar met mij is geweest dus dikke prima! Strand, reuzenrad, terrasjes pikken, hotel aan de boulevard, heerlijk!
De oudste gaat op zijn verzoek met m'n man naar toverland en daarna naar een hotel daar in de buurt.

Op de leeftijd van 4 vind ik strand wel een dikke aanrader. En je bent ook zo in Den Haag als je de stad in wilt.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1811

Geregistreerd: 01 Mei 2022 10:03

Bericht 19 Jun 2022 12:16

Re: Nachtje weg met kleuter

Misschien een combi van Den Haag/Scheveningen?
Escher museum is denk ik wel leuk met kind, Madurodam, reuzenrad op de pier. Ze hebben er vast ook speeltuinen en andere leuke kidsproof musea. Beetje rondstruinen. Met de tram (is bij m'n neefje altijd een enorm succes haha).

Antwerpen is misschien ook leuk. Die hebben een grote dierentuin en je hebt er leuke fietsroutes door tunnels en met de boot. Sowieso veel speeltuinen en lekkere frietjes.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 19 Jun 2022 13:42

Re: Nachtje weg met kleuter

Een nachtje overnachten in de Jungle Dome van het Heijderbos (CenterParcs)?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jun 2022 14:14

Re: Nachtje weg met kleuter

Ik dacht ook meteen aan Den Haag, m'n oude hometown. Daar wil ik altijd wel heen. Maar ik houd wel van een beetje frisse, mooie hotels en die vind ik daar alleen flink boven budget vooralsnog.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jun 2022 14:17

Re: Nachtje weg met kleuter

Ysa schreef:Een nachtje overnachten in de Jungle Dome van het Heijderbos (CenterParcs)?


Kan dat voor één nacht? We gaan ook al een lang weekend naar een safarilodge in Beekse Bergen, dus dat lijkt er misschien iets te veel op. Maar klinkt wel leuk!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jun 2022 16:23

Re: Nachtje weg met kleuter

Heb nog even zitten speuren, maar veel was er al niet meer te boeken. Heb nu (voorlopig) iets geboekt op de Veluwe, direct aan een strandje (naast strand Nulde). Nog even kijken of we ons daar goed genoeg kunnen vermaken, maar denk dat m'n dochter het al snel leuk vindt. Scheveningen vind ik in het hoogseizoen ook gewoon té druk en toeristisch eigenlijk, daar ga ik liever buiten het seizoen een keer een dagje heen.
❤ 7 juni 2018
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 19 Jun 2022 22:52

Re: Nachtje weg met kleuter

Ik ben vorig jaar met de jongste nachtje naar den haag geweest. Bakfiets gehuurd, naar t strand en kinderboeken museum. Was super leuk!
Juli 2015
Maart 2017
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 20 Jun 2022 07:45

Re: Nachtje weg met kleuter

Ik zie dat je al iets geboekt hebt, maar wellicht heeft iemand anders er nog iets aan.

Wij zijn vorig jaar naar het Fletcher wellness hotel in Leiden geweest. Daar mag je als hotelgast voor 10:00uur in de ochtend gebruik maken van het zwembad. Daarna zijn we toen naar Naturalis gegaan wat op loopafstand van het hotel is, mijn jongste was toen ook net vier en vond dat echt prachtig. De dag hebben we toen afgesloten met een pizza in het centrum van Leiden.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 20 Jun 2022 08:33

Re: Nachtje weg met kleuter

Ik vond Amsterdam erg leuk, vooral NEMO was een succes. Verder idd Den Haag, het kinderboekenmuseum en het strand is leuk te combineren voor een dag met het OV. Als je eigen vervoer hebt is Zeeland ook geweldig. Je kunt er zeehondjes kijken (met een boot of bv bij Seal) en ook de winkelcentra zijn er knus en gezellig. Ik denk ook dat je prima een stad aan kunt doen met een kleuter, zolang er maar genoeg pauzes zijn en niet te veel winkels voor jezelf haha. In Amsterdam was bv de Jamin en de legowinkel erg leuk om te bezoeken.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Aug 2022 12:28

Re: Nachtje weg met kleuter

Bliss schreef:Heb nog even zitten speuren, maar veel was er al niet meer te boeken. Heb nu (voorlopig) iets geboekt op de Veluwe, direct aan een strandje (naast strand Nulde). Nog even kijken of we ons daar goed genoeg kunnen vermaken, maar denk dat m'n dochter het al snel leuk vindt. Scheveningen vind ik in het hoogseizoen ook gewoon té druk en toeristisch eigenlijk, daar ga ik liever buiten het seizoen een keer een dagje heen.


We zijn hier van vrijdag op zaterdag geweest en het was helemaal top! Het was natuurlijk ook echt strandweer. Vrijdag eerst ergens geluncht, toen lekker op het strand gespeeld en in het meer gezwommen, gedoucht en gechild in het hotel en toen in Putten naar een pizzeria geweest. 's Avonds heb ik lekker wat op de laptop gekeken met een wijntje erbij toen m'n dochter sliep. Zaterdag na het ontbijt nog even gechild en toen naar Harderwijk gereden. Daar even door het centrum gelopen en geluncht. Toen naar Strand Horst gegaan en eind van de middag naar McDonald's in Nijkerk om het af te sluiten. Het was zo gezellig en m'n dochter heeft ook echt genoten! Ga volgend jaar weer zoiets doen denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15899

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Aug 2022 13:08

Re: Nachtje weg met kleuter

Leuk hè! Ik moet het ook weer even plannen. Heb je een link van je accommodatie?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 14 Aug 2022 13:44

Re: Nachtje weg met kleuter

Wat leuk Bliss! Fijn dat het voor herhaling vatbaar was.

Wij zijn deze vakantie een paar dagen met de kinderen nabij Amsterdam geweest. We hebben Nemo bezocht (daar was het helaas vreselijk druk), een dagje met de Museumstoomtram van Hoorn naar Medemblik en vervolgens de boot naar Enkhuizen en met de NS weer naar Hoorn. De kinderen vonden dat super leuk. Vervolgens hebben we tapas gegeten bij La Cubanita (kinderen voor €10 en genoeg lekkers op de kaart). De laatste dag hebben we het Aviodrome aangedaan, ook erg leuk. Alle uitstapjes met de museumjaarkaart, dus de aanschaf daarvan hebben we er alweer uit.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 14 Aug 2022 19:35

Re: Nachtje weg met kleuter

Ysa schreef:Een nachtje overnachten in de Jungle Dome van het Heijderbos (CenterParcs)?



Oohhhhh dit is tof zeg!! Iemand enig idee hoe duur het ongeveer is? Kan ik op de website niet zo snel terug vinden!

Ik zag leuke foto’s voorbij komen Bliss! Denk dat ik zoiets binnenkort ook eens ga doen met S., ik lees dus even mee.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 14 Aug 2022 20:08

Re: Nachtje weg met kleuter

Bliss, wat zag het er leuk uit zeg!
Ga dat hotel onthouden, leuk om weer eens te doen met mijn dochter.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Aug 2022 20:38

Re: Nachtje weg met kleuter

@ Lady: dat is het Postillion in Putten (Amersfoort - Veluwemeer).

Eén nadeel: ik heb overal jeukende bultjes en ik vrees dat dit van het zwemmen in het meer komt, zwemmersjeuk. Dacht eerst ook nog aan bedwantsen, maar zwemmersjeuk acht ik aannemelijker. Leuk souvenir wel. :laughcry:
Laatst gewijzigd door Bliss op 14 Aug 2022 21:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 14 Aug 2022 20:48

Re: Nachtje weg met kleuter

JaneDoe schreef:
Ysa schreef:Een nachtje overnachten in de Jungle Dome van het Heijderbos (CenterParcs)?



Oohhhhh dit is tof zeg!! Iemand enig idee hoe duur het ongeveer is? Kan ik op de website niet zo snel terug vinden!

Ik zag leuke foto’s voorbij komen Bliss! Denk dat ik zoiets binnenkort ook eens ga doen met S., ik lees dus even mee.


Ik dacht vanaf 99 euro. Ik ga op zoek naar een linkje voor je.
Edit: via Traveldeal en Groupon niet meer terug te vinden inderdaad. Ik kom alleen op de pagina uit waar je een telefoonnummer vindt voor een boeking. Via die weg zullen ze je vast verder kunnen informeren:)
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 15 Aug 2022 12:26

Re: Nachtje weg met kleuter

Ik zag inderdaad het telefoonnummer ook, maar wilde eerst even checken of iemand hier ongeveer een prijs wist. Voordat ik straks eeuwen in de wacht hang en het zwaar boven budget zou zijn😅 als het rond de €99 vind ik dat nog best oké. Ik ga van de week even bellen
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Aug 2022 13:17

Re: Nachtje weg met kleuter

Dat klinkt mij erg goedkoop in de oren, kan ik me bijna niet voorstellen! Maar wie weet.
❤ 7 juni 2018
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 15 Aug 2022 13:29

Re: Nachtje weg met kleuter

Via Groupon was het 49,50 PP inclusief ontbijt. Via Traveldeal was het vergelijkbaar, afhankelijk van je aankomstdag. Maar helaas beide uitverkocht. CenterParcs zelf rekent andere tarieven denk ik, maar wie weet valt het mee!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Aug 2022 13:32

Re: Nachtje weg met kleuter

Oh ja met zo'n deal scheelt het een hoop waarschijnlijk.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers