Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nlai/lbio

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Jun 2022 21:11

Nlai/lbio

Even onder m'n eigen account, dan kan ik een topic openen. Of het hier op de goede plek staat weet ik niet.
Wat zijn jullie ervaringen met het nlai en/of lbio? Ik wil dit in gang gaan zetten, maar ben bang dat ik de nadelen niet goed zie. Dat je bij nlai eiegn kosten heb weet ik. En de relatie met ex zal er ook niet beter op worden.
Maar bijv, wanneer wordt het geld overgemaakt, hoe zit dat.
Of stel ik zou er toch met m'n ex uit kunnen komen zelf, wat zijn dan de opties? (Had namelijk ergens gelezen, dat als je het opstart, je er dan ook bij blijft totdat alles is betaald)

(Ik neig naar het nlai omdat de achterstand groter is dan een half jaar. Maar als het lbio toch 'beter' zal zijn, en ik daarmee wel m'n statement naar hem kan maken zou dat mss ook een optie zijn?)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 08 Jun 2022 21:25

Re: Nlai/lbio

LBIO is door de overheid in het leven geroepen en kunnen en mogen zover ik weet meer (bijvoorbeeld beslaglegging). MAar daar kun je idd niet alles terug vorderen.
Het is een beetje kiezen tussen 2 kwaden.
Maar als het echt om veel gaat zou ik dan voor
nlai gaan, had ik achteraf ook moeten doen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 11 Jun 2022 06:55

Re: Nlai/lbio

Sorry voor m'n latere reactie (stiekem hoopte ik dat er nog wat reacties zouden komen)
Ik had je een paar maanden geleden idd al kort privé gesproken.
Ik ben gewoon bang dat ik de consequenties niet zie van dit proces in gang zetten, en straks spijt ga krijgen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ster