Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blogs vlogs influencers

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11567

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Jun 2022 17:04

Blogs vlogs influencers

Wie volg jij waar? En wat zijn aanraders

Ik trap zelf af

Facebook:
Niemand specifiek

Instagram:
Structuurjunkie
Merelvanzwieten
Debetekenaar
Hopescope
Losingitwithpris
Hetverhaalvancharlie

YouTube
- Mia Maples
- Tina Young
- Hopescope
- Brad Mondo
- Mama Doctor Jones
- Doktor Mike
Epicurius

Blogs:
Cynthia.nl
Eenvoudigleven.blogspot.nl
2015 💙
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 09 Jun 2022 15:04

Re: Blogs vlogs influencers

Ik kijk eigenlijk alleen naar Sofie Rozendaal. Ik vind haar series altijd goed geedit en ook leuk dat ze veel beelden van vroeger gebruikt.
<<

Anoniem334

Bericht 09 Jun 2022 16:22

Re: Blogs vlogs influencers

Eigenlijk alleen op instagram volg ik er een paar, vooral mama's:
patriciabaudewijns, manonproper, onsgezinvanhierendaar, elisemilou, drielingmoeder_sientje, katinka.drielingmama.van.4, drielingmoeder_tatiana, hetverhaalvancharlie, voorwilliam en drielingmama.julia

Iets met drielingmama's wat ik kennelijk leuk vind om te volgen.

Oh en Brad Mondo, maar voornamelijk omdat die via Facebook altijd voorbij komt en dan kijk ik die. Maar die zoek ik niet zelf op ofzo.
<<

Anoniem332

Bericht 09 Jun 2022 16:31

Re: Blogs vlogs influencers

Ik volg accounts die met mijn vakgebied te maken hebben.

Krijg wel vaak van die moeder influencers voorgesteld. Maar ik trek dat niet.
Al helemaal niet als als het gesponsord wordt.
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom je alles rond om een kind zo in de etalage gezet moet worden.
Arme kinderen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11567

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Jun 2022 11:53

Re: Blogs vlogs influencers

Ja die moeders krijg ik ook veel. Moet zeggen dat ik die behoefte zelf ook niet voel om alles rondom J te delen. Sterker nog daar is maar een handjevol foto’s van te vinden omdat ex en ik afgesproken te hebben hem niet via social media te delen. Voorlopig mag hij ook zelf nog geen profiel.
2015 💙
<<

Anoniem332

Bericht 11 Jun 2022 17:26

Re: Blogs vlogs influencers

Voedingsweetjes volg ik, denk alleen niet heel lang meer als hij vitamine pillen
Blijft promoten.

Lifeofyvonne volg ik soms periodes


Maar dat zijn niet echt influencers

Voor de rest veel vakbladen en werkgerelateerde personen, merken.

Wat vinden jullie zo leuk aan families bekijken?

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers