Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Emotioneel vreemdgaan of niet?

<<

amber0123

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 12 Mei 2022 13:30

Bericht 05 Jun 2022 10:35

Emotioneel vreemdgaan of niet?

Is het vragen van het nummer van een andere man terwijl je jn een relatie zit emotioneel vreemdgaan of niet?
In mijn andere topic schreef ik over de relatie met mijn vriend, we hadden een half jaar en het ging bergafwaarts. De laatste paar dagen voordat ik relatie beëindigde kwam ik de man tegen waarmee ik een jaar eerder eens had geflirt maar zijn nummer niet heb durven vragen.
Ik voelde het meteen in mijn buik en mijn hart sloeg een slag over. We hebben een neutraal gesprek gevoerd verder niks, maar had nu wel zijn nummer gevraagd. Later heb ik wel vaak aan die ander gedacht en ook vergeleken met mijn huidige vriend. Ik vroeg mij af of dit nu onder emotioneel vreemdgaan valt of niet
Laatst gewijzigd door amber0123 op 05 Jun 2022 11:11, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 05 Jun 2022 10:51

Re: Emotioneel vreemdgaan of niet?

Ik heb zoveel vragen. De hoofdvraag is: waarom is het relevant?

Wat versta je zelf onder emotioneel vreemdgaan?

Ik vind dat meer heel veel contact met een ander en daar constant mee bezig zijn. Dus dat is iets wat je doet, niet iets wat je alleen denkt. Alleen aan iemand anders denken, vind ik er niet onder vallen, maar het is niet zo interessant wat ik vind. Wat vind jij? Waarom vraag je het?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

amber0123

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 12 Mei 2022 13:30

Bericht 05 Jun 2022 10:53

Re: Emotioneel vreemdgaan of niet?

Vroeg het me gewoon af omdat ik niet precies weet wat eronder valt
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 05 Jun 2022 10:55

Re: Emotioneel vreemdgaan of niet?

Maar het is uit toch met je vriend? Dan maakt het toch niet meer uit?

En over de rest van je vragen: het lijkt mij dat iedereen wel eens denkt 'hoe het zou zijn met een ander'. Niets verkeerds mee.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jun 2022 11:27

Re: Emotioneel vreemdgaan of niet?

Nou nee, je zou hooguit met vuur hebben gespeeld door zijn nummer te vragen ALS je nog met je vriend was verder gegaan, maar die relatie is uit, dus dat is ook al niet meer van toepassing.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

amber0123

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 12 Mei 2022 13:30

Bericht 05 Jun 2022 11:34

Re: Emotioneel vreemdgaan of niet?

Oké dank jullie
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 09 Jun 2022 08:08

Re: Emotioneel vreemdgaan of niet?

Eens met iedereen hierboven.

Emotioneel vreemdgaan vind ik niet om een nummer vragen. Het is het idee wat je daarmee wilt doen dan en of je bepaalde gevoelens met die andere deelt.

Een nummer vragen opzicht. Nee. Geen vreemdgaan. Ik vraag ook weleens iemand nummer. Omdat ik a) met die persoon gezellig wil afspreken b) een speeldate wil plannen met onze kinderen c) het nodig heb om contact te hebben over iets d) die persoon de enige is met eenzelfde hobby en we wellicht samen iets hobby matigs kunnen doen ... en ga zo maar door.

Aangezien je hart een sprongetje maakte, denk ik wel dat je dan met vuur kan spelen.

Maar... emotioneel vreemdgaan komt pas daarna. Als je diepe gesprekken met elkaar ga voeren en de hele dag aan de ander denkt en niet meer dezelfde gesprekken met je eigen partner voert.

En je bent nu vrijgezel! Dus ik zou hem nu zeker appen ;)
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 09 Jun 2022 11:25

Re: Emotioneel vreemdgaan of niet?

An sich zou ik dit niet onder emotioneel vreemdgaan scharen maar het kan natuurlijk wel het begin er van zijn en ergens hangt het dus ook wel een beetje af met welke intenties je zijn nummer vraagt. Persoonlijk vind ik alles wat je stiekem doet voor je partner gewoon niet ok, of het nu echt vreemdgaan te noemen is of niet. Maar goed, dit was een paar dagen voor het uitging zeg je zelf ook al, wellicht heeft dit er ook wel aan bijgedragen voor je. Dit soort dingen opent dan toch net weer wat meer je ogen waardoor je denkt ok ik moet er echt een einde aan gaan maken en dat heb je gedaan. Ik zie hier geen probleem in en zou me er nu al helemaal niet meer druk om maken dus :). Of is er iemand die het je kwalijk neemt?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Jun 2022 11:52

Re: Emotioneel vreemdgaan of niet?

Jullie zijn uit elkaar dus het heeft in mijn ogen weinig met vreemdgaan te maken. Ik geloof alleen niet in het van de ene relatie in de andere stappen. Je kunt geen relatie bouwen op de ruïnes van je vorige. Kom eerst eens in het reine met jezelf, zeker gezien het feit dat je over veel van je grenzen heen bent gegaan bij je ex. En daarna zou het leuk zijn wanneer je weer een relatie krijgt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers