Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TikTok

<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 05 Jun 2022 09:53

TikTok

Wie heeft het nog meer? Plaats je ook wat, of hou je het voornamelijk bij filmpjes kijken? Zijn er specifieke accounts die je volgt?

Ik heb het wel, maar plaats zelf nog niets. Het lijkt me wel leuk om in de toekomst misschien wat meer te gaan doen, als een soort extra stok achter de deur om wat vaker met mn camera op pad te gaan ofzo. Dat ik mn foto’s deel op insta maar via TikTok een soort ‘making of’-filmpjes plaats. Geen idee of dat ook echt leuk is/interessant is voor anderen, maar het lijkt me in elk geval wel leuk om te doen.

Voor nu kijk ik voornamelijk op de ‘for you’ page. Echt mensen volgen doe ik nog niet. Ik volg wel een lerares van groep 3 bij een school in Haarlem, super tof mens.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2022 09:59

Re: TikTok

Oh mag ik dat lerares account? Dat lijkt me wel leuk.

Verder ben ik 't nog aan 't ontdekken. Ik vind het maar luidruchtig en chaotisch. Niet echt iets voor mij.

Ik volg zo'n stel waarvan de Amerikaanse vrouw steeds de Italiaanse man prankt, bijv haar spaghetti snijdt en pizzasaus uit een fles koopt enzo. Echt doorzichtig en simpel maar wel heel lollig. Die man is gewoon leuk.

En wel een interessant account van een Amerikaanse vrouw die naar Duitsland is geëmigreerd en de sociale stelsels vergelijkt en uitlegt aan Amerikanen wat voor grote verschillen er zijn.

Ik doe er zelf niks mee verder. Ik ben niet zo video-minded.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 05 Jun 2022 10:04

Re: TikTok

Ja hoor, dat is @nettepiet! De laatste tijd is ze wat minder actief. Maar vooral de gesprekjes met die ze met leerlingen voert, vind ik erg leuk en leerzaam.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 05 Jun 2022 10:07

Re: TikTok

Ja, dat Amerikaans-Italiaanse stel is leuk! Ik zie ze wel eens op Instagram. Heb het idee dat de leukste tiktok filmpjes ook wel op Instagram verschijnen. Die Amerikaanse vrouw ken ik ook ja, interessant!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem330

Bericht 05 Jun 2022 12:50

Re: TikTok

Marin schreef:Oh mag ik dat lerares account? Dat lijkt me wel leuk.

Verder ben ik 't nog aan 't ontdekken. Ik vind het maar luidruchtig en chaotisch. Niet echt iets voor mij.

Ik volg zo'n stel waarvan de Amerikaanse vrouw steeds de Italiaanse man prankt, bijv haar spaghetti snijdt en pizzasaus uit een fles koopt enzo. Echt doorzichtig en simpel maar wel heel lollig. Die man is gewoon leuk.

En wel een interessant account van een Amerikaanse vrouw die naar Duitsland is geëmigreerd en de sociale stelsels vergelijkt en uitlegt aan Amerikanen wat voor grote verschillen er zijn.

Ik doe er zelf niks mee verder. Ik ben niet zo video-minded.

Hahahah. Dat is die met die scratchy sky toch die Italiaanse man. 🤣.

Ik heb geen TikTok. Alleen Insta en daar komen ook wel veel filmpjes op. Kan me wel een uurtje vermaken met Reels.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2022 12:52

Re: TikTok

Scratchy sky? Dat zegt me niks.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem330

Bericht 05 Jun 2022 12:56

Re: TikTok

Marin schreef:Scratchy sky? Dat zegt me niks.

Ja ze vraagt hem dan wat dat voor gebouw is. Hij noemt het scratchy sky of sky scratchy ipv sky scraper. Schijnbaar is dat ongeveer de letterlijke vertaling vanuit het Italiaans.
Ik heb zo hard gelachen. 🤣
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 05 Jun 2022 12:57

Re: TikTok

Macaron schreef:
Marin schreef:Scratchy sky? Dat zegt me niks.

Ja ze vraagt hem dan wat dat voor gebouw is. Hij noemt het scratchy sky of sky scratchy ipv sky scraper. Schijnbaar is dat ongeveer de letterlijke vertaling vanuit het Italiaans.
Ik heb zo hard gelachen. 🤣

Die heb ik op Insta ook voorbij zien komen! :smile:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2022 13:00

Re: TikTok

Oh wat cute, haha ja dat accent is ook zo geweldig.

Ik vind Tiktok wel heel erg in your face op de één of andere manier. Veel gezichten, korte filmpjes, veel geluid. Maar probeer het algoritme zo te krijgen dat ik meer dingen naar m'n interesse krijg dus dan moet ik er toch af en toe even op zitten haha. M'n man stuurt veel filmpjes door ook. We gebruiken 't ook voor kook inspiratie haha.
Let's discover the world together.
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 03:39

Bericht 05 Jun 2022 14:17

Re: TikTok

Maple schreef:Ja hoor, dat is @nettepiet! De laatste tijd is ze wat minder actief. Maar vooral de gesprekjes met die ze met leerlingen voert, vind ik erg leuk en leerzaam.


Ik volg haar ook, zo leuk om te zien hoe zij met haar leerlingen gesprekken voert.
08-03-2010
08-02-2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2022 18:22

Re: TikTok

Haha m'n man en ik moesten erg lachen om deze Britten. We hebben het gesuggereerd aan m'n broer en schoonzus voor hun festival style bruiloft. 😂

https://vm.tiktok.com/ZMNdSPdSy/?k=1
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jun 2022 19:50

Re: TikTok

Ik vind TikTok echt vermakelijk tijdverdrijf. Ik volg niemand, maar krijg nu wel heel vaak dezelfde personen te zien door het algoritme. Ook héél veel van de Depp-Heard trial, een vader en dochter die samen dansen en zingen, een vrouw die altijd gekke dansjes doet voor haar man, héél veel It's about damn time-dansjes en ga zo maar door. Als ik eenmaal begin met kijken ben ik zo een halfuur verder, da's soms wel irritant haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 06 Jun 2022 08:28

Re: TikTok

Marin schreef:Haha m'n man en ik moesten erg lachen om deze Britten. We hebben het gesuggereerd aan m'n broer en schoonzus voor hun festival style bruiloft. 😂

https://vm.tiktok.com/ZMNdSPdSy/?k=1


Haha die stuurde m’n broer ook naar mij door 🤣
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 03:39

Bericht 06 Jun 2022 08:46

Re: TikTok

Bliss schreef:Ik vind TikTok echt vermakelijk tijdverdrijf. Ik volg niemand, maar krijg nu wel heel vaak dezelfde personen te zien door het algoritme. Ook héél veel van de Depp-Heard trial, een vader en dochter die samen dansen en zingen, een vrouw die altijd gekke dansjes doet voor haar man, héél veel It's about damn time-dansjes en ga zo maar door. Als ik eenmaal begin met kijken ben ik zo een halfuur verder, da's soms wel irritant haha.


Ja heb ik ook! Haha. Eigenlijk zonde van de tijd maar zo leuk 😂
08-03-2010
08-02-2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Jun 2022 08:56

Re: TikTok

Mijn man is TikTok famous, haha hij heeft iets van 15k volgers en is een keer viral gegaan met een filmpje, heeft iets van 5 miljoen views ofzo. Zelf heb ik 1 keer iets gepost wat ik zelf hilarisch vond maar ik had 13 views ofzo 😂😂😂 awkward. Ik heb helemaal het geduld niet om filmpjes te maken en te bewerken enzo. Maar kijk wel graag even de filmpjes van anderen. Ik volg Kris collins, zij heeft altijd wel lollige sketches al wordt dat wel minder naar mate haar account groter word. Verder nog wat true crime dingen, heel interessant. En wat andere creators die leuke sketches of liedjes ofzo maken.

♥♥
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 06 Jun 2022 09:16

Re: TikTok

Heb ik niet.. ik heb eigenlijk alleen instagram en ook daar volg ik nauwelijks iemand..ik kijk meer op onderwerp .
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 10 Jun 2022 15:29

Re: TikTok

Ik had het niet, tot dit topic was ik even nieuwsgierig. Maar ik weet niet goed of ik het nou leuk vind. Ik kan er in elk geval geen uren opzitten..
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 10 Jun 2022 16:14

Re: TikTok

Ik heb het gedownload omdat m'n dochter het op haar tablet wilde maar die is gekoppeld aan haar Google account en ze is nog geen 13 dus kon het niet installeren. Inmiddels ben ik er verslaafd aan en mag zij af en toe Dylan Hagens filmpjes kijken :smile:

Ik volg best veel mensen over allerlei onderwerpen. Sketches, diy's, kookfilmpjes, over planten, klushuizen en interieur, over depressie en mentale gezondheid, mensen die heel mooi kunnen tekenen, heel veel Harry Styles :ja: van alles. Mijn guilty pleasure zijn schoonmaakfilmpjes. Wanneer ik zelf iets in huis moet doen dan motiveert dat vaak wel om iets te gaan doen. Als ik tenminste kan stoppen met Tiktok :palm:

Ik vind het wel grappig dat er vaak op Tiktok neergekeken wordt omdat het alleen maar gevuld zou zijn met tieners die het nieuwste dansje doen, terwijl er ontzettend veel mooie content wordt gemaakt. Het is maar net waar je naar zoekt of liket en op reageert. Zo volg ik bijvoorbeeld iemand uit Ierland die een natuurgebied waar allemaal afval gedumpt wordt aan het opruimen en herstellen is. Door geld wat hij heeft verdiend aan Tiktok en door donaties van zijn volgers heeft hij genoeg geld opgehaald om een busje te kopen zodat hij ook de grote stukken afval weg kan halen.

En als je reels op insta leuk vindt, dan vindt je tiktok ook leuk want dat is vrijwel hetzelfde, alleen loopt reels vaak erg achter.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 10 Jun 2022 16:17

Re: TikTok

Ik ben te oud voor TikTok 😜
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 10 Jun 2022 18:30

Re: TikTok

Leuk tijdverdrijf. Ik kan echt stuk gaan van sommige filmpjes.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers