Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hate follows

<<

Anoniem327

Bericht 03 Jun 2022 14:52

hate follows

Doen jullie dit ook?
Ik ben er niet trots op maar doe het zeker wel. Zo heb ik een vriendin van vroeger waar ik nu geen irl contact meer mee heb, maar ik volg haar wel op de socials. En zij is zo'n type 'burn-out gehad en het licht gezien' dat zichzelf dan nu als coach in de markt probeert te zetten, inclusief holle frases als 'embrace your emotions every day' en 'the power of the mind is unstoppable' en als die slappe shit die je op theezakjes kunt zetten. Ugh. Love it.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 03 Jun 2022 15:10

Re: hate follows

Ja ik! Ik erger me mateloos maar aan de andere kant fascineert het me enorm. Deze persoon was werkzaam in de financiële dienstverlening (het stereotype inclusief pak en koffertje) maar zet nu dezelfde materie in een zweverig daglicht met een hoop loze zweverige termen inclusief bijpassende kleding, powerfoods, kristallen, saliebranden, hekserij, bla bla. Ik kan er niet mee stoppen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 03 Jun 2022 15:14

Re: hate follows

Stiekem hoop ik dat deze persoon gewoon een slim verdienmodel heeft gevonden en lachend met een stuk slappe pizza achter de laptop zit te gniffelen om diens eigen gezever. Dat zou ik zo cool vinden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2022 15:15

Re: hate follows

Ja! Een moeder van een vriendje van zoon waar ik vandaag ook al over schreef hier op 't forum toevallig. Zij is ook iets van coach en ook echt wel succesvol. Maar ik volg haar al een paar jaar op insta EN IK SNAP GEWOON GEEN FUCK van wat ze nou doet. Ik vind het echt reuze fascinerend en tegelijkertijd heel irritant. En ik erger me ook aan haar als ik haar spreek, ze praat met zo'n kalme yoga stem.
Toen het kindje bij ons kwam spelen vroeg hij niet om snoep maar om wortels met hummus en toen moest ik gniffelen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem330

Bericht 03 Jun 2022 15:17

Re: hate follows

Ja hoor. Ook mensen van het forum waarbij ik denk; koekkoek! :angel:

En een familievlogger die eigenlijk de laatste jaren heel irritant geworden is en haar kinderen compleet uitbuit voor de Insta fame. Ben ook al eens gestopt met volgen, maar het trok toch weer.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2022 15:33

Re: hate follows

Oh ja ook wel beetje een paar mensen van m'n stieffamilie. Die zijn zo ontzettend vervelend nouveau riche dat het een leuk cliché is om te bekijken. Vind hen wel aardig hoor en ik ken ze natuurlijk echt, dus ik volg ze in eerste instantie daar om, maar het is ook heel veel ogen rollen werk, van die meisjes van 24 die in 't weekend even oesters gaan eten met hun vriendje in Parijs, veel drank, vijfsterrenhotels, nou ja kan 't haast niet goed uitleggen maar 't is wel vermakelijk irritant. Vreselijk verwende meiden.

(en nee dit is geen afgunst, no thank you haha).
Let's discover the world together.
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 03 Jun 2022 15:35

Re: hate follows

Herkenbaar wat kennissen van vroeger die dagelijks hun hebben en houden op social media plempen. Zwaar irritant maar toch trekt het op de een of andere manier.

Net als een aantal van die familie/mama vloggers.

Ach soms is het gewoon ook leuk om je even te ergeren denk ik dan. Wellicht denken mensen die mij volgen wel hetzelfde ;-)
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 03 Jun 2022 15:40

Re: hate follows

Ik had zo'n collega die deed alsof ze in een heel groot huis woonde en amper werkte behalve wat theetjes en sapjes verkopen op internet als dik verdienende baan. In werkelijkheid maakte ze dit soort posts altijd op haar vrije dag die ze had naast haar 32 uur kantoorbaan. Ze woonde ook gewoon in een flatje (niks mis mee). Ze deed of ze een geweldig vent had die nog geen twee weken eerder niet eens een kadootje had gekocht voor haar 30ste verjaardag (wij hebben haar getroost en haar toch nog spontaan een bijzondere dag gegeven. Ze deed alsof ze onwijs veel afgevallen was in een jaar terwijl ik een foto had van precies een jaar eerder en toen was ze al best slank. Het was duidelijk een veel oudere foto. Zo nasty maar haar ontvolgen? Neuh haha. Ik denk dat ze me nu geblocked heeft van dit soort posts want toen ik en een andere collega weg waren gingen we vragen stellen onder dat soort foto's van "ben je ook weg bij X?" haha heel flauw maar man man man die coaches en werelddokters op FB zijn zo ergerlijk. Zo nep.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 03 Jun 2022 15:47

Re: hate follows

De ex van mijn vriend heeft hem verwijderd en geblokkeerd op socials, maar ze kijkt wel mijn stories op Instagram.
Geloof niet dat ze weet dat ik dat kan zien. Het stomme is dus ook, dat ze mij niet volgt, en dus elke keer opzoekt om te kijken of ik iets geplaatst heb.

Ik kan zelf ook helemaal verdrinken in Facebook en Instagram. Mensen opzoeken, hun profiel bekijken, en dan maar hopen dat ik niet per ongeluk op like klik :palm:
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 814

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 03 Jun 2022 15:52

Re: hate follows

Hahaha dat doet me eraan denken dat een klasgenootje van mijn zoon ooit op het schoolplein tegen mij zei: "mijn mama kijkt heel vaak op jouw instagram". En die moeder van dat meisje ernaast met een rood hoofd. Heerlijk.
T (2008) en I (2013)
<<

Anoniem327

Bericht 03 Jun 2022 16:06

Re: hate follows

Ik ken dit fenomeen niet. Volg je dan iemand omdat je diegene haat?
<<

Anoniem327

Bericht 03 Jun 2022 16:12

Re: hate follows

Filoria schreef:Hahaha dat doet me eraan denken dat een klasgenootje van mijn zoon ooit op het schoolplein tegen mij zei: "mijn mama kijkt heel vaak op jouw instagram". En die moeder van dat meisje ernaast met een rood hoofd. Heerlijk.


Hahahahaha heerlijk, dat zei een vriendje van mijn zoontje laatst ook tegen mij. Misschien hate watcht zij mij wel :smile:
Wat lekker dat jullie dat ook doen! En ook veel dezelfde types. Marin als ik dat soort extended fam had zou ik er ook van genieten. Met celebs of influencers heb ik het niet zo, al kijk ik weleens naar Yvonne C terwijl ik haar toch ook best stom vind.
Oh ugh, ik heb er nog 1, zo iemand die 'retired before 40' is en de hele wereld rondreist. De foto's daarvan zijn wel vet maar als ze tips gaat geven over hoe je ook haar leven kunt krijgen is pandjes kopen en crypto all the way, bah.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2022 16:18

Re: hate follows

Nee celebs heb ik ook niks mee maar ik kan me het ergens wel voorstellen.
Let's discover the world together.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 814

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 03 Jun 2022 16:25

Re: hate follows

Ooh Holden, ik zie de types die je omschrijft helemaal voor me! Ik ken er zo ook een paar. Ik volg ze niet maar zoek hun profielen soms op. Een paar heb ik 'ontdekt' dankzij het heerlijke account _howcanimakethisaboutme (aanrader). Het is bij mij niet echt haat, maar een soort fascinatie denk ik?
T (2008) en I (2013)
<<

Anoniem332

Bericht 03 Jun 2022 16:34

Re: hate follows

Jaaaaaa heerlijk. Alleen 1 heb ik laatst ontvolgd die maakte het te bont.

Die had een heftige bevalling en werd wappie.

Maar ik heb er nog een paar die wel genieten zijn. Van die mensen die een perfect plaatje hebben. Of die doen alsof ze influencer zijn. En dan post na doen van de ‘bekende’.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Jun 2022 17:02

Re: hate follows

Ik heb dat met een oud teamgenoot van mij. Die post ook van die dubieuze dingen waar de helft niets van begrijpt en de andere helft vol medelijden op post. Verder zeikt ze regelmatig haar schoonmoeder af en dan hoop ik vooral dat het niet bij haar zwager of schoonzus terecht komt.
2015 💙
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 03 Jun 2022 17:02

Re: hate follows

Leuk! Ik las laatst een blog over dit onderwerp (irritainment):
https://www.coopr.nl/blog/de-kracht-van-irritainment

Ik lees dit forum en dat is geregeld ook irritainment. Ik kijk ook soms naar Yvonne C, terwijl ik haar niet volg en stom vind. Iets anders weet ik nu niet, maar er is meer.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 03 Jun 2022 17:28

Re: hate follows

Ik heb dat wel gedaan. Maar ik heb ze inmiddels allemaal ontvriend. Weg met die sneue, negatieve mensen!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1029

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 03 Jun 2022 18:13

Re: hate follows

Ik doe dit niet maar vraag me nu wel af of mensen mij volgen omdat ik ze irriteer 😂 (Cotton?! 👀)

Een voormalig vriendin van me waar ik ruzie mee heb (eigenlijk zij met mij), kijkt wel regelmatig naar m’n stories. Heb getwijfeld om privé te gaan maar heb daar vooralsnog geen zin in, alleen om haar.
Laatst gewijzigd door Ginny op 03 Jun 2022 19:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 03 Jun 2022 18:16

Re: hate follows

Je kunt haar ook blokkeren toch, Ginny?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1029

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 03 Jun 2022 18:19

Re: hate follows

June schreef:Je kunt haar ook blokkeren toch, Ginny?


Ja, wel even gedaan. Maar voelt ergens ook kinderachtig 😅 Ik laat het nu maar even zo.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 03 Jun 2022 18:23

Re: hate follows

Oh ja, dat kan ik me ook voorstellen!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 03 Jun 2022 18:26

Re: hate follows

Ik doe het bij een ex-studiegenoot van mij. Toen ik haar leerde kennen was ze hoogzwanger van de eerste, die absoluut niet gepland was, ze wilde helemaal geen kinderen enz enz. Toen hij er was, was hij de allerleukste ever. Daarna zijn er nog 3 kinderen gekomen en de vaders zijn losers of zo.
Haar hele tijdlijn staat vol passief agressieve Engelse teksten die fout gespeld zijn en alles vaag houden.
Ze werkt als hulpverlener. Hoe sneu.
En toch ben ik steeds weer benieuwd wat ze nou weer schrijft ☺️🥴
<<

Anoniem330

Bericht 03 Jun 2022 18:48

Re: hate follows

Ginny schreef:Ik doe dit niet maar vraag me nu wel af of mensen mij volgen omdat ik ze irriteer 😂 (Cotton?! 👀)

Een voormalig vriendin van me waar ik ruzie mee heb, kijkt wel regelmatig naar m’n stories. Heb getwijfeld om privé te gaan maar heb daar vooralsnog geen zin in, alleen om haar.

Haha nee hoor. Als je maar regelmatig sushi blijft posten. 😁
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1029

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 03 Jun 2022 18:59

Re: hate follows

Hahaha dat gaat lukken!
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers