Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips winkels Almere

<<

Linvi

Bericht 01 Jun 2022 23:15

Tips winkels Almere

Vrijdagmiddag ga ik met mijn dochter shoppen in Almere, ze is helemaal gek van kralen, maakt zelf armbandjes en andere sieraden.
Ze wilt heel graag eens naar een echte kralenwinkel, weet iemand of er iets in Almere zit?

We parkeren bij de Primark. Verder nog tips voor leuke kledingwinkels? Hoeven geen dure merken te zijn hoor!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Jun 2022 07:42

Re: Tips winkels Almere

Ik ken van vroeger (20+ jaar geleden) Ruan Creatief, daar hebben ze alles op het gebied van knutselen/creatief etc, ook voor sieraden maken. Vond het altijd een geweldige winkel en zit er dus nog steeds!
https://www.ruan.nl/
Ze zitten wel echt aan begin van het centrum, aan de hele andere kant dan de Primark, kwartiertje lopen ongeveer met een kind. Is het oude gedeelte van het centrum.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 02 Jun 2022 10:27

Re: Tips winkels Almere

Ik denk inderdaad ook aan de winkel die Sawadee oppert. Ik ben er laatst nog geweest, maar heb niet opgelet of ze ook kralen etc hebben. Je zou even kunnen bellen, het zit namelijk echt aan het einde van het centrum, op een plek waar je niet snel langs loopt als je winkelt.

Verder veranderd er heel veel in het centrum qua winkels. Je hebt natuurlijk de Primark. Er zit ook een grote H&M en een grote C&A. Verder zit er ook een Solow aan de stadhuisstraat. Daar hebben ze denk ik ook wel kraaltjes en knutselspul.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11419

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 02 Jun 2022 10:39

Re: Tips winkels Almere

Bij Solow hebben ze dat zeker! Als je bij de Primark parkeert dan ben je al meteen aan het begin van het winkelgebied.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Jun 2022 16:22

Re: Tips winkels Almere

Elisabeth schreef:Ik denk inderdaad ook aan de winkel die Sawadee oppert. Ik ben er laatst nog geweest, maar heb niet opgelet of ze ook kralen etc hebben. Je zou even kunnen bellen, het zit namelijk echt aan het einde van het centrum, op een plek waar je niet snel langs loopt als je winkelt.

Verder veranderd er heel veel in het centrum qua winkels. Je hebt natuurlijk de Primark. Er zit ook een grote H&M en een grote C&A. Verder zit er ook een Solow aan de stadhuisstraat. Daar hebben ze denk ik ook wel kraaltjes en knutselspul.


Volgens de site iig wel!
<<

Linvi

Bericht 02 Jun 2022 21:32

Re: Tips winkels Almere

Ik zei tegen mijn dochter de naam van SoLow en ze ging me helemaal knuffelen. Ze werd enorm blij en helemaal hyper! Ze kent het van tiktok/YouTube unpack filmpjes.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers